- Hirdetés -

Együttműködés a tökéletes képélményért

|

- Hirdetés -

Új együttműködést jelentett be a 20th Century Fox, a Panasonic Corporation és a Samsung Electronics, amelynek keretében egy nyílt, jogdíjmentes, dinamikus metaadat platformot hoznak létre a High Dynamic Range (HDR) technológia számára, az ehhez kapcsolódó tanúsítvánnyal és logóval, valamint az átmenetinek szánt HDR10+ elnevezéssel. A három vállalat együtt egy licencelő szervezetet alkot, amely 2018 januárjában kezdi meg a HDR10+ platform licencelését. A szervezet egy névleges regisztrációs díj fejében, jogdíjmentesen, széles körben terjeszti majd a licenceket tartalomgyártó vállalatoknak, ultra nagy felbontású TV készülékek, Blu-Ray lejátszók/írók és set-top boxok gyártóinak, valamint chipkészlet előállítóknak.

 

„Mint az otthoni szórakoztatási tartalmak és készülékek vezető gyártói, a három vállalat ideális üzleti társ, hogy a HDR10+ minden fogyasztó otthonába eljuthasson” – fogalmazott Jongsuk Chu, a Samsung Electronics Visual Display üzletágának elnöke. „Elkötelezetten dolgozunk azért, hogy a legújabb technológiák minden televízióban megjelenjenek és biztosak vagyunk benne, hogy a HDR10+ prémium tartalmakat kínál majd és magasabb szintre emeli a televíziózás és filmnézés otthoni élményét.”

 

A HDR10+ a legmodernebb technológia, amely a HDR televíziók képességeire épít, és így nyújtja a legjobb elérhető képélményt a következő generációs képernyőkön. A HDR10+ minden jelenethez automatikusan optimalizált fényerejű, színű és kontrasztú, páratlan képminőséget biztosít valamennyi képernyőn. A korábbi változatokban a statikus Tone Mapping technológia egy adott képjavítást alkalmazott a tartalom egészére. A HDR10+-nál a dinamikus Tone Mapping minden jelenetet egyedileg kezel, hogy élénk színek és páratlan képminőség jelenjen meg a képernyőn. Az új, továbbfejlesztett vizuális élmény lehetővé teszi, hogy a nézők olyan képeket lássanak, amilyeneket a film készítői megálmodtak.

 

„A HDR10+ egy technológiai előrelépés, amely a következő generációs képernyőkön optimalizálja a képminőséget” – összegezte Danny Kaye, a 20th Century Fox ügyvezető elnökhelyettese és a Fox Innovation Lab ügyvezető igazgatója. „A HDR10+ olyan metaadatot szolgáltat, amely pontosan meghatározza az egyes jeleneteket, hogy mindig tökéletes képminőség szülessen. A Fox Innovation Laben keresztül működünk együtt a Panasonickal és a Samsunggal, így vagyunk képesek olyan új platformokat elindítani a piacon, mint amilyen a HDR10+, amely a mozin kívül is segít, hogy minél pontosabban jelenjenek meg a képernyőkön a filmkészítők elképzelései.”

 

Számos előnyt tartogat a HDR10+ azok számára, akik kompatibilis termékeikkel csatlakozni kívánnak a platformhoz. A HDR10+ rugalmasságot ad a rendszernek, hogy többféle társuló szervezet, például tartalomgyártó, tartalomszolgáltató, televízió- és készülékgyártó is tagja lehessen ennek a platformnak és továbbfejleszthesse a nézőinek nyújtott képélményt. A HDR10+ platform kialakításának köszönhetően a jövőbeni fejlesztéseket és innovációkat is képes lesz befogadni, hogy az elkövetkező években is egyre nagyobb teljesítményű technológiát biztosítson.

 

„A Panasonic komoly múlttal rendelkezik annak kapcsán, hogyan lehet az iparág vezetőivel együttműködni, hogy maradandó műszaki megoldások szülessenek. Nagyon örülünk, hogy együtt dolgozhatunk a 20th Century Fox-szal és a Samsunggal az új HDR formátum fejlesztésén, amely számtalan újítást hoz majd a nézőknek” – nyilatkozott Yuki Kusumi, a Panasonic menedzsere. „Jelentős HDR képminőség-fejlesztést fogunk elérni számos televíziónál és felgyorsítjuk a prémium HDR tartalmak készítését is, így arra számítunk, hogy a HDR10+ lesz gyakorlatilag a hivatalos HDR formátum hamarosan.”

 

Az IFA szakvásár résztvevőit is arra bíztatjuk, hogy látogassanak el a Samsung Electronics és a Panasonic standjaira, ahol jobban megismerkedhetnek a HDR10+ technológiával.

 

A 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung hamarosan további részleteket közöl majd a licencelési programról és HDR10+ bemutatót is tartanak majd a CES 2018 rendezvényen.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Mesterséges intelligenciával növekszik a lengyel webshop

A lengyel alapítású eobuwie.pl Közép- és Kelet-Európa egyik vezető cipő-, táska- és kiegészítő kereskedője, Magyarországon ecipo.hu márkanéven ismert. Ahogy a vállalat új piacokra terjeszkedik, úgy válik egyre összetettebbé árukészlete és választéka. A tervezési folyamatok...

Egyre többen aggódnak a digitális lábnyomuk miatt

Az európaiak 82 százalék-a szeretne véglegesen törölni valamit a 2021-es közösségi médiás posztjai közül – derül ki a Kaspersky felméréséből. A legnagyobb arányban a Z-generációs fogyasztók szeretnének levenni valamit a 2021-es posztjaik közül (86%),...

Újabb magyar városokban terjeszkedik az IKEA

A 2021-es pénzügyi év számos kihívást tartogatott a Covid–19 világjárvány miatt, az IKEA 109 milliárd forint teljes kiskereskedelmi forgalommal zárta az időszakot. Ez a megelőző évhez képest majdnem 12%-os növekedést jelent. Az online kereskedelem...

Csúcsot döntött a használtautópiac

Az előzetes adatok szerint a hazai használtautó-piacon minden eddiginél több, közel 819 ezer személygépkocsi cserélt gazdát 2021-ben. Ez az érték 3,4 százalékkal haladja meg az előző évi szintet: 2020-ban 791 ezer volt a belföldi...

Mobiljukat fizetési terminálként használhatják az UniCredit ügyfelei

A SoftPOS a dinamikusan bővülő európai piacokon és a technológiailag fejlett országokban aktív paytech vállalat, a Nexi által kifejlesztett alkalmazás, amely már az UniCredit Bank üzleti ügyfelei számára is elérhető. Az alkalmazás segítségével a...

Erősíti karitatív sorsjegyértékesítő hálózatát a Szerencsejáték Zrt.

Többéves előkészítő munkát követően biztonságosabbá, gyorsabbá és hatékonyabbá tette sorsjegyértékesítő rendszerét karitatív hálózatában a nemzeti lottótársaság. Digitális eszköz biztosításával a Szerencsejáték Zrt. Európában másodikként biztosította a hálózatban dolgozók részére, hogy online kezeljék készleteiket és...

Munkáltatói díjat nyert a Lidl

A Lidl Magyarország első alkalommal került be a Top Employer minősítéssel rendelkező vállalatok közé. A díjjal a független "Top Employers Institute" azokat a munkáltatókat ismeri el világszerte, akik kiemelkedő munkavállalói körülményeket biztosítanak.Idén a Lidl...

Fékezett a Netflix, lassan jönnek az új előfizetők

A múlt évben 18,2 millióval tudta növelni előfizetői számát a Netflix, ami nem csak 2020-as évben felmutatott bővüléshez képest komoly visszaesés, de a pandémia előtti időszakkal összevetve is. Üzleti szempontból egyébként nem volt rossz...

Így tennék biztonságosabbá az online világot

A jogellenes online termékek, szolgáltatások és tartalmak jobb kiszűrése, az óriásplatformok, például a legnagyobb közösségi felületekre vonatkozó szigorúbb szabályok, valamint a kiskorúak védelmét szolgáló előírások is szerepelnek abban az új rendeletjavaslatban, amit tegnap fogadott...

Új lehetőségeket hoz a Visa felhőalapú platformja

A Visa nemrégiben bejelentette új felhőalapú fizetéselfogadási platformját, a Visa Acceptance Cloudot (VAC), amely forradalmasítani fogja a vállalkozások számára az ügyfelektől érkező fizetések elfogadási módját. A Visa népszerű - okostelefonokat és tableteket fizetési terminállá...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Legendákkal jön a téli olimpia közvetítése

Az Eurosport platformjai lesznek a 2022 évi téli olimpiai játékok közvetítésének otthona, amelynek 107 fős szakértői gárdája több mint 80 olimpiai érmet és 26 aranyérmet számlál. A csapat páratlan betekintést és szakértelmet kínál sportrajongók...

Mesterséges intelligenciával növekszik a lengyel webshop

A lengyel alapítású eobuwie.pl Közép- és Kelet-Európa egyik vezető cipő-, táska- és kiegészítő kereskedője, Magyarországon ecipo.hu márkanéven ismert. Ahogy a vállalat új piacokra terjeszkedik, úgy válik egyre összetettebbé árukészlete és választéka. A tervezési folyamatok...

Egyre többen aggódnak a digitális lábnyomuk miatt

Az európaiak 82 százalék-a szeretne véglegesen törölni valamit a 2021-es közösségi médiás posztjai közül – derül ki a Kaspersky felméréséből. A legnagyobb arányban a Z-generációs fogyasztók szeretnének levenni valamit a 2021-es posztjaik közül (86%),...

Újabb magyar városokban terjeszkedik az IKEA

A 2021-es pénzügyi év számos kihívást tartogatott a Covid–19 világjárvány miatt, az IKEA 109 milliárd forint teljes kiskereskedelmi forgalommal zárta az időszakot. Ez a megelőző évhez képest majdnem 12%-os növekedést jelent. Az online kereskedelem...

Csúcsot döntött a használtautópiac

Az előzetes adatok szerint a hazai használtautó-piacon minden eddiginél több, közel 819 ezer személygépkocsi cserélt gazdát 2021-ben. Ez az érték 3,4 százalékkal haladja meg az előző évi szintet: 2020-ban 791 ezer volt a belföldi...
- Hirdetés -

CMO

Sokat számít a 30 éves jelenlétünk

Hársfalvi János, marketingvezető, Magyar Suzuki Zrt. - Nagyon nehéz év volt a tavalyi, a hazai piac csökkent is, közel 5 százalékkal. De a kis Suzuki elég nagyot ment. Elégedett vagy, vagy ennél is jobbra...

Fontos, hogy megmutassuk a pezsgő másik oldalát

Csomay András, marketing vezető, Törley Pezsgőpincészet   - Milyen évet zártok idén? - Ha ezt az évet jól le tudjuk hozni járványügyi szempontból, akkor nálunk a Törley Pezsgőpincészetben reményeink szerint vissza tudunk állni a COVID előtti időszakra....

A hitelesség egyre fontosabb

Sándor Gabriella, Libri-Bookline, marketing és kommunikációs igazgató fotó: Egyed Péter - A karácsony kiemelt időszaknak számít a könyvpiacon, az éves marketingbüdzsé mekkora részét költik el ilyenkor? - Az év utolsó három hónapja kereskedelmi és kommunikációs szempontból valóban...

Eljött a bátrak ideje

  Gál Judit, Danubius Hotels, marketing és kommunikációs igazgató   - Milyen év végére számítasz? Picit jobb lesz, mint a tavalyi hasonló időszak? - Össze sem hasonlíthatóak. A tavaly november olyan komoly szigorítást hozott, hogy fél évig...

A jövő év második felében lehet intenzívebb felfutás

Mocsai Zoltán, P Automobil Import Kft., marketing vezető - Mit tippelsz, milyen év lesz 2021 az autópiacon? Tavaly 128 000 új személyautót helyeztek forgalomba, idén kevesebb lesz? - Egy alapvetően felemás év az idei. Az év...
- Hirdetés -

SzuperZöld

A legfenntarthatóbbak között a Schneider Electric

Ismét bekerült a legjobbak közé a Schneider Electric a Corporate Knights által évente összeállított, a legfenntarthatóbb módon működő vállalatokat felsoroló Global 100-as listán.A kanadai média- és kutatócég minden évben több mint 6900 vállalatot vizsgál...

Mesterséges intelligenciával segíti a vízgazdálkodást a Microsoft

A szennyvízkezelés során egy új Microsoft fejlesztés révén előre jelezhető a víz mennyiségének és ezzel a minőségének hirtelen megváltozása. A Microsoft mesterséges intelligenciát alkalmazó megoldását a hazai központú, biológiai víztisztító rendszereket fejlesztő Organica Water...

Fenntartható projektben az Airbus

Az Airbus szándéknyilatkozatot írt alá Csengtu városával és a Tarmac Aerosave vállalattal Kína első fenntartható, „életciklus” szolgáltatási központjának létrehozására. A megállapodás részeként a cégek a repülőgépek parkoltatása és tárolása mellett karbantartási, felújítási, átalakítási, szétbontási...

DATA