- Hirdetés -

Együttműködés a tökéletes képélményért

|

- Hirdetés -

Új együttműködést jelentett be a 20th Century Fox, a Panasonic Corporation és a Samsung Electronics, amelynek keretében egy nyílt, jogdíjmentes, dinamikus metaadat platformot hoznak létre a High Dynamic Range (HDR) technológia számára, az ehhez kapcsolódó tanúsítvánnyal és logóval, valamint az átmenetinek szánt HDR10+ elnevezéssel. A három vállalat együtt egy licencelő szervezetet alkot, amely 2018 januárjában kezdi meg a HDR10+ platform licencelését. A szervezet egy névleges regisztrációs díj fejében, jogdíjmentesen, széles körben terjeszti majd a licenceket tartalomgyártó vállalatoknak, ultra nagy felbontású TV készülékek, Blu-Ray lejátszók/írók és set-top boxok gyártóinak, valamint chipkészlet előállítóknak.

 

„Mint az otthoni szórakoztatási tartalmak és készülékek vezető gyártói, a három vállalat ideális üzleti társ, hogy a HDR10+ minden fogyasztó otthonába eljuthasson” – fogalmazott Jongsuk Chu, a Samsung Electronics Visual Display üzletágának elnöke. „Elkötelezetten dolgozunk azért, hogy a legújabb technológiák minden televízióban megjelenjenek és biztosak vagyunk benne, hogy a HDR10+ prémium tartalmakat kínál majd és magasabb szintre emeli a televíziózás és filmnézés otthoni élményét.”

 

A HDR10+ a legmodernebb technológia, amely a HDR televíziók képességeire épít, és így nyújtja a legjobb elérhető képélményt a következő generációs képernyőkön. A HDR10+ minden jelenethez automatikusan optimalizált fényerejű, színű és kontrasztú, páratlan képminőséget biztosít valamennyi képernyőn. A korábbi változatokban a statikus Tone Mapping technológia egy adott képjavítást alkalmazott a tartalom egészére. A HDR10+-nál a dinamikus Tone Mapping minden jelenetet egyedileg kezel, hogy élénk színek és páratlan képminőség jelenjen meg a képernyőn. Az új, továbbfejlesztett vizuális élmény lehetővé teszi, hogy a nézők olyan képeket lássanak, amilyeneket a film készítői megálmodtak.

 

„A HDR10+ egy technológiai előrelépés, amely a következő generációs képernyőkön optimalizálja a képminőséget” – összegezte Danny Kaye, a 20th Century Fox ügyvezető elnökhelyettese és a Fox Innovation Lab ügyvezető igazgatója. „A HDR10+ olyan metaadatot szolgáltat, amely pontosan meghatározza az egyes jeleneteket, hogy mindig tökéletes képminőség szülessen. A Fox Innovation Laben keresztül működünk együtt a Panasonickal és a Samsunggal, így vagyunk képesek olyan új platformokat elindítani a piacon, mint amilyen a HDR10+, amely a mozin kívül is segít, hogy minél pontosabban jelenjenek meg a képernyőkön a filmkészítők elképzelései.”

 

Számos előnyt tartogat a HDR10+ azok számára, akik kompatibilis termékeikkel csatlakozni kívánnak a platformhoz. A HDR10+ rugalmasságot ad a rendszernek, hogy többféle társuló szervezet, például tartalomgyártó, tartalomszolgáltató, televízió- és készülékgyártó is tagja lehessen ennek a platformnak és továbbfejleszthesse a nézőinek nyújtott képélményt. A HDR10+ platform kialakításának köszönhetően a jövőbeni fejlesztéseket és innovációkat is képes lesz befogadni, hogy az elkövetkező években is egyre nagyobb teljesítményű technológiát biztosítson.

 

„A Panasonic komoly múlttal rendelkezik annak kapcsán, hogyan lehet az iparág vezetőivel együttműködni, hogy maradandó műszaki megoldások szülessenek. Nagyon örülünk, hogy együtt dolgozhatunk a 20th Century Fox-szal és a Samsunggal az új HDR formátum fejlesztésén, amely számtalan újítást hoz majd a nézőknek” – nyilatkozott Yuki Kusumi, a Panasonic menedzsere. „Jelentős HDR képminőség-fejlesztést fogunk elérni számos televíziónál és felgyorsítjuk a prémium HDR tartalmak készítését is, így arra számítunk, hogy a HDR10+ lesz gyakorlatilag a hivatalos HDR formátum hamarosan.”

 

Az IFA szakvásár résztvevőit is arra bíztatjuk, hogy látogassanak el a Samsung Electronics és a Panasonic standjaira, ahol jobban megismerkedhetnek a HDR10+ technológiával.

 

A 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung hamarosan további részleteket közöl majd a licencelési programról és HDR10+ bemutatót is tartanak majd a CES 2018 rendezvényen.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A legjobbak között a Growww Digital

Elnyerte a Google CSS Premium Partner minősítését a hazai fejlesztésű ROIshopper, a Growww Digital árösszehasonlító szolgáltatása.Ezt a minősítést az Európai Unió felső 25 százalékában lévő Comparison Shopping Partnerek kaphatják meg, objektív mérőszámok alapján. Ezzel...

Erősödtek tavaly a legnagyobb médiacégek

A Covid második évében a médiavállalatok többsége kifejezetten jól teljesített üzletileg. Tavaly nyolc cég, illetve médiacsoport is megugrotta a tízmilliárd forintos árbevételi szintet, veszteségesen csak egyetlen vállalat működött a top 30-ból. A top 30...

Nagyon az elején vagyunk a fejlődésnek

Bár látszik fejlődés a hazai vállalkozások körében az ügyfélélmény javítása kapcsán, nagyon lassú a folyamat és régiós összevetésben kezdünk lemaradni – mondta el az mmonline.hu-nak adott interjúban Klenovszki János. Az NRC Marketingkutató és Tanácsadó...

Izgalmas innovációk a Huawei-jel

Tizenkét innovatív kutatás-fejlesztési projekt indul a Pécsi Tudományegyetem Műszaki és Informatikai Karán a Huawei SEEDs Kiválósági Ösztöndíjprogram keretében. A mérnökhallgatók által jegyzett tudományos projektek valós iparági és társadalmi problémákra keresnek megoldást a legmodernebb technológiák...

Hatalmas gasztroünnep a Balatonnál

Szeptember 29. – október 2. között rendezik meg a Veszprém-Balaton 2023 Európa Kulturális Fővárosa program legnagyobb szabású gasztronómiai eseményeként a Balaton Wine&Gourmet rendezvénysorozatot. A Veszprémvölgy egyedülálló környezetében négy napon át tartó a minőségi ételeknek...

A nagyobb vállalkozások jobban figyelnek a fenntarthatóságra

A környezettudatos működés a gazdasági élet szereplői számára is egyre fontosabb szempont. A nagy multinacionális cégek körében egyre népszerűbb az ESG szempontok szerint való működés, mikor a cégek a profitmaximalizáláson túlnyúló szempontokat is figyelembe...

Beszáll a fociba a Caola Zrt.

Nehéz helyzetbe került az SC Sopron felnőtt futballcsapata mögött álló Sport Club Futball Kft. működése. A sportvállalkozást a megszűnéstől menti meg a nagymúltú hazai kozmetikai, higiéniai és háztartásvegyipari vállalat, a Caola Zrt. A klub...

Hitellel segít az Erste a civileknek

A civil szervezetek munkavállalói számára nyújtott kedvezményes számlacsomaggal, valamint a társadalmilag hasznos vállalkozásoknak kínált, a pályázati támogatások előfinanszírozására felhasználható hitellel bővítette a szervezetek támogatására kidolgozott eszközök és szolgáltatások körét az Erste Bank. A pénzintézet...

Szoronganak a klímaváltozás miatt a fiatalok

Az UNICEF Magyarország friss, reprezentatív felmérése szerint a 13-25 éves korosztály túlnyomó többségét napi szinten foglalkoztatják a klímaváltozás kérdései, 90 százalékuk állítja, hogy kifejezetten szorongást él meg a témával kapcsolatban. Lényeges visszajelzés, hogy a...

Sokba kerülhet a vállalatoknak, ha nem figyelnek a fenntarthatóságra

A szervezet jó hírnevébe kerülhet, ha egy vállalat nem kezeli megfelelően az egyre szigorúbb környezetvédelmi és társadalmi elvárásokat, a cégvezetők többsége mégsem egyeztet ezekről a területekről a jogi igazgatóval – állapítja meg az EY...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A legbefolyásosabb médiások a BrandManiában

Elképesztően izgalmas a hazai médiapiac alakulása technológiai, gazdasági és politikai értelemben is, mindezt jól mutatja a legbefolyásosabb hazai médiásokat bemutató TOP50 lista is. A BrandMania legújabb adásában a stáb a rangsor éllovasait mutatja be. A...

A legjobbak között a Growww Digital

Elnyerte a Google CSS Premium Partner minősítését a hazai fejlesztésű ROIshopper, a Growww Digital árösszehasonlító szolgáltatása.Ezt a minősítést az Európai Unió felső 25 százalékában lévő Comparison Shopping Partnerek kaphatják meg, objektív mérőszámok alapján. Ezzel...

Erősödtek tavaly a legnagyobb médiacégek

A Covid második évében a médiavállalatok többsége kifejezetten jól teljesített üzletileg. Tavaly nyolc cég, illetve médiacsoport is megugrotta a tízmilliárd forintos árbevételi szintet, veszteségesen csak egyetlen vállalat működött a top 30-ból. A top 30...

Nagyon az elején vagyunk a fejlődésnek

Bár látszik fejlődés a hazai vállalkozások körében az ügyfélélmény javítása kapcsán, nagyon lassú a folyamat és régiós összevetésben kezdünk lemaradni – mondta el az mmonline.hu-nak adott interjúban Klenovszki János. Az NRC Marketingkutató és Tanácsadó...

Izgalmas innovációk a Huawei-jel

Tizenkét innovatív kutatás-fejlesztési projekt indul a Pécsi Tudományegyetem Műszaki és Informatikai Karán a Huawei SEEDs Kiválósági Ösztöndíjprogram keretében. A mérnökhallgatók által jegyzett tudományos projektek valós iparági és társadalmi problémákra keresnek megoldást a legmodernebb technológiák...
- Hirdetés -

Don't Miss

Nagyon az elején vagyunk a fejlődésnek

Bár látszik fejlődés a hazai vállalkozások körében az ügyfélélmény javítása kapcsán, nagyon lassú a folyamat és régiós összevetésben kezdünk lemaradni – mondta el az mmonline.hu-nak adott interjúban Klenovszki János. Az NRC Marketingkutató és Tanácsadó...

Van keresnivalónk a nemzetközi porondon is

A nemzetközi terjeszkedés támogatására fordítja a DayOne Capital kockázati tőkealaptól, valamint több, szakmai magánbefektetőtől kapott 3 millió eurós befektetést a Webshippy – mondta el az mmonline.hu-nak Perényi András. A kiszervezett logisztikai szolgáltatásokat nyújtó cég...

Kisfiam, hozzál valami másik lapot!

25 éves voltam. Félve sétáltam be a Világgazdaság szerkesztőségébe. A főszerkesztő, Bánki András fogadott. Újságíró-gyakornoknak jelentkeztem. András keresett valakit, aki a 2000-es sydney-i olimpia kapcsán sportbizniszcikkeket ír majd a VG-nek. Meglátott bennem valamit. Azt nem, hogy...

Nemzetközi piacon elért magyar sikertörténet

„A Paprika Studios története nemzetközi piacon elért magyar sikertörténet. Rendkívül büszke vagyok arra, hogy részese és alakítója lehetek ennek. A vállalat nevében köszönettel tartozom az alapítónak, Marschall Péternek, akinek a hite és a víziója...

A vendéglátás is a szórakoztatóipar része

Kereszty Gábor 2002 és 2007 között a hazai médiapiac egyik meghatározó szereplője volt a TV2 vezérigazgatójaként. Azonban az első TOP50 megjelenésekor már távozott a csatornától, így egyetlen összeállításunkban szerepelt, még 2011-ben. Egy évvel azelőtt...
- Hirdetés -

SzuperZöld

A nagyobb vállalkozások jobban figyelnek a fenntarthatóságra

A környezettudatos működés a gazdasági élet szereplői számára is egyre fontosabb szempont. A nagy multinacionális cégek körében egyre népszerűbb az ESG szempontok szerint való működés, mikor a cégek a profitmaximalizáláson túlnyúló szempontokat is figyelembe...

Szoronganak a klímaváltozás miatt a fiatalok

Az UNICEF Magyarország friss, reprezentatív felmérése szerint a 13-25 éves korosztály túlnyomó többségét napi szinten foglalkoztatják a klímaváltozás kérdései, 90 százalékuk állítja, hogy kifejezetten szorongást él meg a témával kapcsolatban. Lényeges visszajelzés, hogy a...

Elstartolt a műanyagmentes július

Ebben az évben is megrendezik a Műanyagmentes Júliust (PlasticFree July), amelynek célja, hogy a felhasználók legalább egy hónapon át mellőzzék az életükből az egyszerhasználatos műanyagokat. „Egyes műanyag fajták lebomlásához több száz évre van szükség....

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....