- Hirdetés -

Együttműködik a Bosch és a Microsoft

|

- Hirdetés -

A Bosch a Microsofttal közösen fejleszt szoftveralapú járműplatformot. Az együttműködés gyorsítja a szoftveralapú járművek fejlesztését.

A Bosch és a Microsoft közösen fejlesztenek szoftverplatformot az autók és a felhő közötti zökkenőmentes kapcsolat létrehozására. Az együttműködés célja, hogy egyszerűsítsék, valamint felgyorsítsák a járműszoftverek fejlesztését, bevezetését az autó teljes életciklusa alatt – az autóipar minőségi követelményeinek megfelelően. Az új platform, amely a Microsoft Azure-ra épül és a Bosch szoftvermoduljait tartalmazza, lehetővé teszi a szoftverek fejlesztését, letöltését a járművek vezérlőegységébe és számítógépeibe. Az együttműködés keretében olyan további innovatív eszközöket fejlesztenek majd, amelyek növelik a szoftverfejlesztési folyamat hatékonyságát, így csökkentik a járműszoftverek fejlesztési költségeit a szervezeteken belül és azok között. A járművezetők számára a platform gyorsabb hozzáférést jelent az új funkciókhoz és a digitális szolgáltatásokhoz. A Bosch és a Microsoft közötti együttműködés ötvözi a világ vezető autóipari beszállítójának széleskörű szoftver-, elektronikai- valamint rendszer-szakértelmét a Microsoft know-how-jával a szoftverfejlesztésben és a felhőalapú számítástechnikában. A két vállalat 2021 végéig szeretné elérhetővé tenni az új szoftverplatformot az első jármű prototípusokhoz.

„A Bosch már ma is biztonságosan frissíti a járműszoftvereket, vezeték nélküli megoldással. A szoftveralapú autók számára készített átfogó platformmal segíteni tudjuk az autógyártókat, hogy új funkciókat fejlesszenek ki és gyorsabban elérhetővé tegyék őket” – nyilatkozta Dr. Markus Heyn, a Robert Bosch GmbH igazgatótanácsának tagja. „A Bosch-sal való együttműködésünk összehozza a világ egyik vezető autóipari beszállítójának szakértelmét a Microsoft Cloud, a mesterséges intelligencia valamint a GitHub erejével” – mondta Scott Guthrie, a Microsoft Cloud + AI ügyvezető alelnöke.

Az autóipar jövőjének közös fejlesztése

A szoftver egyre fontosabb szerepet fog játszani a jövő járműiben. Az olyan trendek, mint az elektromobilitás, az automatizált vezetés valamint a modern mobilitási szolgáltatások enélkül nem lehetségesek. Ehhez a jövőben gyakoribb frissítésekre és verzióváltásokra is szükség lesz. A jármű teljes élettartama alatt érvényes szigorú biztonsági követelmények a vezeték nélküli szoftverfrissítéseket és a digitális szolgáltatásokat nagyon összetetté teszik az autók számára. A különböző sorozatok és modellek széles választéka ezt még jobban nehezíti. Az együttműködés kiaknázza a Bosch ismereteit az elektromos és elektronikus architektúrákról, vezérlőegységekről és járműszámítógépekről, amelyek a járművek vezeték nélküli frissítéséhez szükségesek. Ezen felül a vállalat szakértelmével, valamint szoftveralapú termékeivel és autófejlesztési eszközeivel is hozzájárul a fejlesztéshez. Ez magában foglalja a jármű számítógépek, vezérlőegységek alapvető és köztes szoftvereit, valamint a felhőalapú szoftvermodulokat, amelyek a teljes járműparkot vezeték nélkül frissítik. „A járműtől a felhőig terjedő átfogó szoftverplatform alkalmazása csökkenti a szoftverfejlesztés összetettségét, valamint a járműrendszer integrációját. Ugyanolyan zökkenőmentes és kényelmes lesz a vezeték nélküli frissítés a járművekben, mint az okostelefonok esetében” – mondta Heyn. Az előre integrált platform egyszerűbbé teszi a vezeték nélküli frissítéseket. Ez azért fontos, mert a frissítések biztosítják, hogy a jármű szoftvere mindig naprakész legyen, köszönhetően annak, hogy a járművek és a felhő szoftverarchitektúrái zökkenőmentesen illeszkednek egymáshoz.

Új szoftverszolgáltatások a fejlesztők számára

A Bosch és a Microsoft azt is tervezik, hogy bővítik a meglévő fejlesztői eszközöket, amelyek lehetővé teszik az autógyártók és a beszállítók számára, hogy egyszerűsítsék és felgyorsítsák saját szoftverfejlesztésüket. A tervek szerint a GitHub teljesen integrált vállalati platformját használják majd, valamint a GitHub.com oldalon elérhető új szoftverplatform fontos részeit nyílt forráskóddal látják el, hogy ezzel is bátorítsák a kód újrafelhasználását és a bevált gyakorlatok megosztását az iparágban.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Tovább erősíti télisport-kínálatát a Discovery Sports

A Discovery Sports ötven országra kötött hosszú távú megállapodást a Nemzetközi Síszövetség eseményeinek közvetítésére. A sportág rajongói élő és on-demand közvetítéseken keresztül láthatják a sí világkupákat, az alpesi és északi sívilágbajnokságokat, illetve snowboard, freestyle...

Idén többet költöttünk okosmobilokra

Augusztus-szeptember időszakban az okostelefonokra költött összeg megduplázódott a tavalyi év azonos időszakához képest – számol be a MediaMarkt műszaki áruházlánc – a vásárlási láz október elejére sem csillapodott. Úgy látszik, egy-egy kiszemelt telefon már...

Egyre egészségesebbek a Lidl saját márkás termékei

A Lidl Magyarország felelős vállalatként a magyar vásárlók egészséges táplálkozásának támogatása céljából három évvel ezelőtt indította el só- és cukoroptimalizálási programját, mely során célul tűzte ki, hogy saját márkás termékeiben 2025-ig átlagosan 20 százalékkal...

Már okosmobillal tervezik a divatmárkák árucikkeit

A technológia fejlődése az élet minden területére, így a kreatív iparágakra és a divatra is hatással van. A tű és a szövőszék feltalálásától hosszú út vezetett a 3D nyomtatással alkotott kreációkig, a jelentős fejlesztések...

Elindult a V4 Startup Force őszi szemesztere

A Design Terminal startup ösztöndíjprogramjának aktuális szemeszterében négy csapatnak van lehetősége nagyvállalatokkal üzleti kapcsolatot építeni, ezáltal pedig a visegrádi országok felé terjeszkedni vállalkozásukkal. A virtuális valóság segíthet a stroke-on átesett emberek rehabilitációjában. Otthon és...

Usain Bolttal kampányol az Epson

Az Epson bejelentette, hogy partnerséget kötött Usain Bolttal, a világ leggyorsabb emberével. A nyolcszoros olimpiai aranyérmes, és minden idők legnagyobb sprinterének tartott Usain lesz az arca az Epson patronmentes EcoTank nyomtatóit népszerűsítő, nagyszabású kampányának,...

A sport podcastok hozzák a legtöbb hirdetést

Egyre népszerűbbek világszerte és itthon is a podcastok és ennek megfelelően a hirdetők is kezdik felfedezni maguknak ezt a csatornát. Az Omny Studio most közzétett elemzése szerint a programozott hirdetésekből a sport témájú podcastok...

Genfben lesz az HBO új magyar sorozatának premierje

A november 5-14. között megrendezendő A-kategóriás Genfi Nemzetközi Filmfesztiválon lesz november 7-én az HBO A besúgó című új sorozatának a világpremierje. A nyolc részes sorozat története 1985-ben játszódik és a politikai változások küszöbén álló...

Tovább fejlesztik a Coca-Cola innovatív papírpalackját

A The Coca-Cola Company a dán Paper Bottle Company (Paboco) startuppal összefogva alkotta meg az üdítőitalok egészen újszerű csomagolását; a papírpalack prototípusát. Az első nagyobb mennyiségben legyártott kísérleti csomagolást a hazai fogyasztók próbálhatták ki...

A nők állnak a fenntarthatósági forradalom élén

Tudjuk, hogy szükséges, látjuk, hogy megéri, mégis hosszú út áll még előttünk, amíg a fenntartható fejlődési gyakorlatok a mindennapjaink részévé válnak – derül ki a fenntarthatóságot környezeti, társadalmi és gazdasági összefüggéseiben vizsgáló „Bayer Barometer”...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A BMW-vel zöldül a Coldplay világkörüli turnéja

A BMW és a Coldplay együttműködése új szintre lép: miután a BMW iX és a BMW i4 az együttes vadonatúj, Higher Power című slágerének ütemére ünnepelte világpremierjét, majd a Müncheni Nemzetközi Autószalonon a Coldplay...

Tovább erősíti télisport-kínálatát a Discovery Sports

A Discovery Sports ötven országra kötött hosszú távú megállapodást a Nemzetközi Síszövetség eseményeinek közvetítésére. A sportág rajongói élő és on-demand közvetítéseken keresztül láthatják a sí világkupákat, az alpesi és északi sívilágbajnokságokat, illetve snowboard, freestyle...

Idén többet költöttünk okosmobilokra

Augusztus-szeptember időszakban az okostelefonokra költött összeg megduplázódott a tavalyi év azonos időszakához képest – számol be a MediaMarkt műszaki áruházlánc – a vásárlási láz október elejére sem csillapodott. Úgy látszik, egy-egy kiszemelt telefon már...

Egyre egészségesebbek a Lidl saját márkás termékei

A Lidl Magyarország felelős vállalatként a magyar vásárlók egészséges táplálkozásának támogatása céljából három évvel ezelőtt indította el só- és cukoroptimalizálási programját, mely során célul tűzte ki, hogy saját márkás termékeiben 2025-ig átlagosan 20 százalékkal...

Már okosmobillal tervezik a divatmárkák árucikkeit

A technológia fejlődése az élet minden területére, így a kreatív iparágakra és a divatra is hatással van. A tű és a szövőszék feltalálásától hosszú út vezetett a 3D nyomtatással alkotott kreációkig, a jelentős fejlesztések...
- Hirdetés -

CMO

Fontos a márka szerepének megtalálása

Juhász Péter Tibor Vodafone, márkaigazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Agárdi Szilvivel, a látássérült énekesnővel, Majkával és Téglás Botival, a fiatal hegedűtehetséggel készített több hónapos, komplex Red-kampányunkra, amely valós emberek valós történetein...

Készen állás és újratervezés

Nagy Zoltán Péter OTP Bank, marketing- és kommunikációs igazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Arra, hogy a marketing- és kommunikációs csapat, beleértve a lead ügynökségünket is, sikerrel tudott alkalmazkodni a megváltozott helyzethez. - Van...

A releváns megoldásokban hiszek

Liptay GabriellaKPMG, marketing- és kommunikációs igazgató- Mi az a 3 dolog, amit ajánlana egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva?- Legyen és maradjon kíváncsi, legyen „mindenevő”, olvasson és...

Szeretnénk emlékezetes és jó kampányokat

Mérő Adám Coca-Cola, consumer & shopper connection director - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Mind szervezetileg, mind szakmailag, mind személyesen „megerősödve” kerültünk ki a pandémiás helyzetből. Büszke vagyok arra, hogy az európai régió egészére...

A büdzsé nem fontosabb a munkahelyeknél

Horváth Magyary NóraK&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató - Van olyan dolog, amit ebben az időszakban biztosan megtanult minden marketing-döntéshozó?- Nincs az a marketingbüdzsé, amiből ne lehetne valamit csinálni, nincs az a marketingbüdzsé, amifontosabb a kollégák...
- Hirdetés -

SzuperZöld

A BMW-vel zöldül a Coldplay világkörüli turnéja

A BMW és a Coldplay együttműködése új szintre lép: miután a BMW iX és a BMW i4 az együttes vadonatúj, Higher Power című slágerének ütemére ünnepelte világpremierjét, majd a Müncheni Nemzetközi Autószalonon a Coldplay...

Tovább fejlesztik a Coca-Cola innovatív papírpalackját

A The Coca-Cola Company a dán Paper Bottle Company (Paboco) startuppal összefogva alkotta meg az üdítőitalok egészen újszerű csomagolását; a papírpalack prototípusát. Az első nagyobb mennyiségben legyártott kísérleti csomagolást a hazai fogyasztók próbálhatták ki...

A nők állnak a fenntarthatósági forradalom élén

Tudjuk, hogy szükséges, látjuk, hogy megéri, mégis hosszú út áll még előttünk, amíg a fenntartható fejlődési gyakorlatok a mindennapjaink részévé válnak – derül ki a fenntarthatóságot környezeti, társadalmi és gazdasági összefüggéseiben vizsgáló „Bayer Barometer”...

DATA