- Hirdetés -

Együttműködik a CUPRA és az FC Barcelona

|

A CUPRA globális szövetséget kötött az FC Barcelonával, hogy annak exkluzív hivatalos autóipari és mobilitási partnerévé váljon, így a SEAT speciális autók részlege a következő öt szezonban a városi labdarúgó klubbal lép szövetségre.

Ez a hagyományos partnerségen túlmutató megállapodás három stratégiai pillérre épül. Az első az, hogy mindkét partner Barcelonából származik, és közös elképzelésük van a város imázsának erősítésére az egész világon. A második pillér az, hogy a két fél törekszik az ifjú tehetségek és az innováció előmozdítására. A harmadszor pedig az, hogy a két márka azonos módon vélekedik a szenvedély, az ambíció és az elhivatottság globális értékeiről.

Ebben a tekintetben a CUPRA és az FC Barcelona közötti szövetség világszerte egyedülálló élményeket teremt rajongói közösségének, és városi mobilitási projektek kidolgozását segíti a Camp Nou stadion körül.

A SEAT elnöke, a CUPRA igazgatóságának elnöke, Luca de Meo valamint az FC Barcelona elnöke, Josep Maria Bartomeu a Camp Nou-ban találkoztak, mielőtt a Barça első hazai mérkőzését játszotta volna a La Liga 2019-2020-ban. „Ez az innovatív szövetség a világ egyik legnagyobb futballklubjával azt mutatja, hogy elkötelezettek vagyunk a CUPRA márka mellett, és a barcelonai mobilitás jövője iránt. Ezenkívül egy olyan univerzális intézménnyel való partneri kapcsolat jött létre a 340 millió fős bázissal rendelkező FC Barcelona, ami támogatni fogja globalizációs stratégiánkat ”- mondta Luca de Meo.

Az FC Barcelona elnöke, Josep Maria Bartomeu kijelentette: „Örömmel tölt el bennünket a CUPRA csatlakozása az FC Barcelona új hivatalos autóipari és mobilitási partnereként. Együtt új útra indulunk, olyan közös értékek alapján, mint a szenvedély, az ambíció és a csapatmunka. Ez egy olyan innovatív szövetség, amely lehetővé teszi számunkra, hogy egyedi élményeket kínáljunk rajongóinknak szerte a világon, és ezen keresztül lehetőséget kapjunk arra is, hogy együttműködjünk a városi mobilitás javítását elősegítő új megoldások kidolgozásában. ”

Különleges partnerség

A kizárólagos hivatalos autóipari és mobilitási partnerség mellett a CUPRA egyike lesz az FC Barcelona globális hivatalos partnereinek. A két márka ugyanazzal a DNS-sel rendelkezik, mivel elképzelésük egybe esik az egyedi stílus és a teljesítmény elismerése terén.

Ez a speciális szövetség magában foglalja a stadion körüli megjelenéseket, valamint a CUPRA VIP box létrehozását a Camp Nou területén az FC Barcelona összes hazai mérkőzésén. A tervek szerint a stadionon kívül egy külön területet alakítanak ki, ahol a Barça rajongók felfedezhetik a CUPRA márkát.

Közös jövőkép

Mindezek mellett a mobilitási ágazaton belüli innováció előmozdítása érdekében a SEAT, a CUPRA és az FC Barcelona együttesen fejlesztenek ki mikro-mobilitási és elektro-mobilitási megoldásokat a Camp Nou környékén. A labdarúgó stadion létesítményei teszt laboratóriumként szolgálnak a barcelonai városi mobilitási projektek számára.

A SEAT & CUPRA és az FC Barcelona közös projektekkel kapcsolatos további részletek hamarosan nyilvánosságra kerülnek.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...