- Hirdetés -

Együttműködik a GE és a Hiventures

|

- Hirdetés -

A General Electric (GE) egészségügyi üzletága, a GE Healthcare és a Hiventures, az MFB csoport tagja stratégiai megállapodást kötött annak érdekében, hogy kölcsönösen segítsék a jövő egészségiparhoz kapcsolódó innovatív elképzeléseit és kezdeményezéseit. A két vállalat közös célja, hogy az együttműködés révén a kezdeményezések minél eredményesebbek és önfenntartóak legyenek és ezáltal hozzájáruljanak egy értékteremtő startup ökoszisztéma kialakulásához az európai régióban.

A megállapodást az EIT Health és GE Healthcare együttműködésében megvalósuló EIT Health VentureLab program záró eseményén, a Health VentureLab DEMO DAY pitch-versenyen dr. Ascsillán Endre, a GE Magyarország alelnöke és Kisgergely Kornél, a Hiventures vezérigazgatója jelentette be 2018. december 10-én.

„Az európai innováció előmozdítására egyedülálló alkalmat teremt a startupok és az olyan nagyvállalatok, mint a GE együttműködése. Hiszünk a tudásmegosztásban, amelyre kiváló bizonyíték a most záruló GE Healthcare által megvalósuló EIT Health VentureLab accelerator program; egy egyedülálló, regionális szakmai műhely, amely kifejezetten az egészségügyi megoldásokra létrejött vállalkozások szakmai növekedését segíti. Az egészségügyben rejlő hatalmas üzleti potenciálra, a GE Healthcare szakértői bázisára építve a program nemcsak az egészségügyben képviselt magas szintű technológiai tudás megismerését teszi lehetővé, hanem lehetőséget terem arra, hogy a résztvevő startupok jövőbiztos vállakozásfejlesztési ismeretre és globális kapcsolatrendszerre tegyenek szert. A startupok növekedéséhez szükséges pénzügyi platformok megismertetésében örömmel dolgozunk együtt Magyarországon a Hiventures szakembereivel” – emelte ki dr. Ascsillán Endre nyitó beszédében.

A most megvalósuló együttműködési keretrendszeren belül a GE Healthcare egészségügyi informatikai és adatfeldolgozási, üzletfejlesztési gyakorlatára, valamint szakértői bázisára és a Hiventures kimagasló szakmai jártasságára és az innovatív vállalatok finanszírozásában szerzett tapasztalataira építve közösen kezdik meg a fejlesztési irányok kidolgozását.

„2017-es indulásunk óta közel 250 innovatív vállalkozás került a Hiventures befektetési programjaiba, több mint 14 milliárd forintnyi tőkekihelyezés mellett. Az elmúlt két év tapasztalati alapján a befektetési volumen és a befektetések száma tekintetében is az egészségügyi, orvostudományi, gyógyszeripai területeken működő startupok a legmeghatározóbbak a Hiventures portfólió családjában, minőség és mennyiség tekintetében egyaránt. A GE Healthcare, EIT Health VentureLab és Hiventures szakmai partnerség kialakulásával tovább tudjuk színesíteni a portfóliónkat ebben az iparágban!” -mondta Kisgergely Kornél, a Hiventures vezérigazgatója.

A megállapodás aláírását követő pitchversenyt dr. Kurt Höller, az EIT Health üzletfejlesztési igazgatója nyitotta meg.

“Az EIT Health, mint Európa egyik legnagyobb egészségügyi innovációs szervezete világszerte kiterjedt partneri kapcsolatain keresztül igazi változást hozhat egy dinamikus és versenyképes startup ökoszisztéma megteremtésében. Globálisan együttműködünk az egészségügy ipari szereplőivel a medtech, a biotechnológia és a digitális egészségügy területén, valamint egyetemi partnereinkkel és az egyetemi kórházakkal is. A GE Healthcare az egyik legfontosabb partnerünk és nagyra értékeljük a GE Healthcare és a Hiventures között ma létrejött partnerséget, amely egy példaértékű együttműködés az ipar és a befektetők között “- emelte ki Kurt Höller, az EIT Health VentureLab záróeseményén.

A EIT Health VentureLab accelerator program záróeseményén a résztvevő 19 nemzetközi csapatból a legjobb 7 startup kapott lehetőséget a szakmai zsüri előtt bemutatkozni. A GE Healthcare által támogatott EIT Health VentureLab a kezdeti stádiumban lévő innovatív egészségügyi megoldások fejlesztésén dolgozó startupok támogatására jött létre. Az üzleti és akadémiai szektor együttműködésével létrejött program intenzív workshopok, szakmai előadások révén, egyénre szabott konzultációs és networking lehetőségek biztosításával segíti az ambiciózus egészségügyi ötletek megvalósulását, amelyek forradalmasítják majd az egészségügy jövőjét.

A versenyben az alábbi csapatok nyertek elismerést:

XVision – Egy fiatal csapat, amely a mesterséges intelligencia segítségével szeretné forradalmasítani a radiológia világát.

TenderTec – Az elöregedő népesség igényeire ügyelve gondoskodó, személyre szabott technológiát hoz létre.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A neten is hódítanak az e-autók

Egyre népszerűbbek hazánkban az elektromos autók, köszönhető ez a növekvő környezettudatosságnak, állami támogatásoknak és az egyre nagyobb töltő hálózatnak is. A SentiOne e-autó Social Indexe szerint idén eddig 114 000 alkalommal beszélgettek az internetezők...

Idén újra megrendezik a közösségi média fesztivált

Az év közösségi média eseményén és díjátadóján idén már YouTubberek, Insta sztárok és Twitch gamerek is képviseltetik magukat a TikTokkerek mellett. A mintegy 60 közönségtalálkozón, valamint a koncerteken és szórakoztató programokon túl az is...

450 milliárd forint tűnt el a marketingágazatból

A koronavírus-járvány a gazdaság egészére, így a marketing- és kreatívszektorra, az ezen a területen működő vállalkozásokra is hatással volt. A szektorban és a kiegészítő területein 2020-ban összesen több mint 13 ezer állás szűnt meg...

Csúcsot döntött a műszaki cikkek piaca

A műszaki elektronikai cikkek (TCG) globális piacának értéke - Észak-Amerika nélkül - rekordot jelentő 26 százalékkal, 433 milliárd dollárra nőtt 2021 első félévében az előző év azonos időszakához képest. A 2020 második félévében elért...

Csatlakozott a Mastercard programjához az OTP

A magyar bankok közül elsőként az OTP Bank csatlakozott a Mastercard Priceless Planet Koalícióhoz, egy olyan globális kezdeményezéshez, melynek célja, hogy öt év alatt 100 millió fa ültetésével járuljon hozzá a klímaváltozás elleni küzdelemhez....

Példátlan helyzetet hozott az átigazolási szezon

A futballtörténelem során még sosem történt olyan, mint az idei nyári átigazolási szezonban, hogy a világ két legjobb és legértékesebb játékosa, Messi és Cristiano Ronaldo egyszerre váltson klubot. Ráadásul az argentin világsztár ingyen költözött...

Többezer program lesz a Kutatók éjszakáján

Országszerte csaknem 50 városban 112 intézmény több mint 2100 programot - mások mellett szórakoztató előadásokat, kísérleteket, bemutatókat, laborbejárásokat - kínál pénteken és szombaton a Kutatók éjszakáján. A Kutatók éjszakája idén először nem nyert EU-s támogatást,...

A Republic Grouppal kampányol a Blikk

A Blikk új őszi kampányában, amit a Republic Group készített, milliókat nyerhetünk, ha a megfelelő pénzfürtöt kaparjuk le. Az ügynökség feladata a kreatív koncepció megtervezése és egy különleges kollázsfilm elkészítése volt, melyben valós fotókból...

Tovább nőtt az Oracle bevétele

A teljes negyedéves bevétel az előző évhez képest 4 százalékkal, 9,7 milliárd dollárra nőtt. A felhőszolgáltatásokból és licenctámogatásból származó bevételek 6 százalékkal 7,4 milliárd dollárra emelkedtek. A felhős és telepített új licenc értékesítés 8...

Leginkább itthon kalandoznának a magyarok

A NatGeo kutatásából kiderült, hogy a magyarok elsősorban a belföldi utazást kedvelik, és nem gondolják, hogy az „igazi felfedezés” élményéhez külföldre kellene utazni. Az utazás elsődleges célja a természetben való kirándulás, pihenés; a vágyott...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Szakmai videósorozatot indított az Uniomedia

A kedden és csütörtökönként jelentkező adásokban az ügynökség munkatársai a saját területüket érintő tanácsaikat, tapasztalataikat és tippjeiket osztják meg az érdeklődőkkel. Az Uniomedia első, saját gyártású szakmai videósorozatának első epizódja szeptember 21-én debütált a világ...

A neten is hódítanak az e-autók

Egyre népszerűbbek hazánkban az elektromos autók, köszönhető ez a növekvő környezettudatosságnak, állami támogatásoknak és az egyre nagyobb töltő hálózatnak is. A SentiOne e-autó Social Indexe szerint idén eddig 114 000 alkalommal beszélgettek az internetezők...

Idén újra megrendezik a közösségi média fesztivált

Az év közösségi média eseményén és díjátadóján idén már YouTubberek, Insta sztárok és Twitch gamerek is képviseltetik magukat a TikTokkerek mellett. A mintegy 60 közönségtalálkozón, valamint a koncerteken és szórakoztató programokon túl az is...

450 milliárd forint tűnt el a marketingágazatból

A koronavírus-járvány a gazdaság egészére, így a marketing- és kreatívszektorra, az ezen a területen működő vállalkozásokra is hatással volt. A szektorban és a kiegészítő területein 2020-ban összesen több mint 13 ezer állás szűnt meg...

Csúcsot döntött a műszaki cikkek piaca

A műszaki elektronikai cikkek (TCG) globális piacának értéke - Észak-Amerika nélkül - rekordot jelentő 26 százalékkal, 433 milliárd dollárra nőtt 2021 első félévében az előző év azonos időszakához képest. A 2020 második félévében elért...
- Hirdetés -

CMO

Emberi értékek és egymásra figyelés

Bánhegyi Zsófia Szerencsejáték Zrt., marketing- és kommunikációs igazgató   - Mi az a 3 dolog, amit ajánlana most egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva? - Mindenképpen próbálja ki magát és...
Szabó Béla

Növekvő stratégiai tudás

Szabó Béla Magyar Telekom, márka- és lakossági kommunikációs igazgató – Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? – Rengeteg mindenre: a purpose alapú működésünk és stratégiánk mind üzletileg, mind márkaépítés szempontjából kiemelkedően teljesített. Olyannyira, hogy több márkát...