- Hirdetés -

Együttműködik a GE és a Hiventures

|

- Hirdetés -

A General Electric (GE) egészségügyi üzletága, a GE Healthcare és a Hiventures, az MFB csoport tagja stratégiai megállapodást kötött annak érdekében, hogy kölcsönösen segítsék a jövő egészségiparhoz kapcsolódó innovatív elképzeléseit és kezdeményezéseit. A két vállalat közös célja, hogy az együttműködés révén a kezdeményezések minél eredményesebbek és önfenntartóak legyenek és ezáltal hozzájáruljanak egy értékteremtő startup ökoszisztéma kialakulásához az európai régióban.

A megállapodást az EIT Health és GE Healthcare együttműködésében megvalósuló EIT Health VentureLab program záró eseményén, a Health VentureLab DEMO DAY pitch-versenyen dr. Ascsillán Endre, a GE Magyarország alelnöke és Kisgergely Kornél, a Hiventures vezérigazgatója jelentette be 2018. december 10-én.

„Az európai innováció előmozdítására egyedülálló alkalmat teremt a startupok és az olyan nagyvállalatok, mint a GE együttműködése. Hiszünk a tudásmegosztásban, amelyre kiváló bizonyíték a most záruló GE Healthcare által megvalósuló EIT Health VentureLab accelerator program; egy egyedülálló, regionális szakmai műhely, amely kifejezetten az egészségügyi megoldásokra létrejött vállalkozások szakmai növekedését segíti. Az egészségügyben rejlő hatalmas üzleti potenciálra, a GE Healthcare szakértői bázisára építve a program nemcsak az egészségügyben képviselt magas szintű technológiai tudás megismerését teszi lehetővé, hanem lehetőséget terem arra, hogy a résztvevő startupok jövőbiztos vállakozásfejlesztési ismeretre és globális kapcsolatrendszerre tegyenek szert. A startupok növekedéséhez szükséges pénzügyi platformok megismertetésében örömmel dolgozunk együtt Magyarországon a Hiventures szakembereivel” – emelte ki dr. Ascsillán Endre nyitó beszédében.

A most megvalósuló együttműködési keretrendszeren belül a GE Healthcare egészségügyi informatikai és adatfeldolgozási, üzletfejlesztési gyakorlatára, valamint szakértői bázisára és a Hiventures kimagasló szakmai jártasságára és az innovatív vállalatok finanszírozásában szerzett tapasztalataira építve közösen kezdik meg a fejlesztési irányok kidolgozását.

„2017-es indulásunk óta közel 250 innovatív vállalkozás került a Hiventures befektetési programjaiba, több mint 14 milliárd forintnyi tőkekihelyezés mellett. Az elmúlt két év tapasztalati alapján a befektetési volumen és a befektetések száma tekintetében is az egészségügyi, orvostudományi, gyógyszeripai területeken működő startupok a legmeghatározóbbak a Hiventures portfólió családjában, minőség és mennyiség tekintetében egyaránt. A GE Healthcare, EIT Health VentureLab és Hiventures szakmai partnerség kialakulásával tovább tudjuk színesíteni a portfóliónkat ebben az iparágban!” -mondta Kisgergely Kornél, a Hiventures vezérigazgatója.

A megállapodás aláírását követő pitchversenyt dr. Kurt Höller, az EIT Health üzletfejlesztési igazgatója nyitotta meg.

“Az EIT Health, mint Európa egyik legnagyobb egészségügyi innovációs szervezete világszerte kiterjedt partneri kapcsolatain keresztül igazi változást hozhat egy dinamikus és versenyképes startup ökoszisztéma megteremtésében. Globálisan együttműködünk az egészségügy ipari szereplőivel a medtech, a biotechnológia és a digitális egészségügy területén, valamint egyetemi partnereinkkel és az egyetemi kórházakkal is. A GE Healthcare az egyik legfontosabb partnerünk és nagyra értékeljük a GE Healthcare és a Hiventures között ma létrejött partnerséget, amely egy példaértékű együttműködés az ipar és a befektetők között “- emelte ki Kurt Höller, az EIT Health VentureLab záróeseményén.

A EIT Health VentureLab accelerator program záróeseményén a résztvevő 19 nemzetközi csapatból a legjobb 7 startup kapott lehetőséget a szakmai zsüri előtt bemutatkozni. A GE Healthcare által támogatott EIT Health VentureLab a kezdeti stádiumban lévő innovatív egészségügyi megoldások fejlesztésén dolgozó startupok támogatására jött létre. Az üzleti és akadémiai szektor együttműködésével létrejött program intenzív workshopok, szakmai előadások révén, egyénre szabott konzultációs és networking lehetőségek biztosításával segíti az ambiciózus egészségügyi ötletek megvalósulását, amelyek forradalmasítják majd az egészségügy jövőjét.

A versenyben az alábbi csapatok nyertek elismerést:

XVision – Egy fiatal csapat, amely a mesterséges intelligencia segítségével szeretné forradalmasítani a radiológia világát.

TenderTec – Az elöregedő népesség igényeire ügyelve gondoskodó, személyre szabott technológiát hoz létre.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Növekvő profitra számítanak az autóiparban

A világ autóipari vezetői a szektor nyereségének növekedését várják a következő években – derül ki a KPMG Global Automotive Executive Survey éves felmérésből, amelyet idén már 22. alkalommal készített el a KPMG. Bár a...

Durván elszálltak a bérleti díjak

Meg sem kottyant az erőteljes negyedik hullám a budapesti bérlakáspiacnak, sőt, novemberben a bérleti díj szintje éves csúcsot döntött, és a keresleti oldal fizetőképessége sem volt olyan erős tavaly július óta, mint a múlt...

A pénzügyi egészségért küzd az Erste

Világszerte 28 bank csatlakozott az élenjárók csoportjához azzal, hogy aláírták a felelősségteljes bankolás, valamint a pénzügyi egészség, és a pénzügyi szolgáltatásokhoz való hozzáférés előmozdításával kapcsolatos elkötelezettség alapelveiről szóló dokumentumot. Az Erste Csoport a kelet-közép-európai...

77% of marketers to spend more on online video in 2022

https://www.warc.com/content/feed/77-of-marketers-to-spend-more-on-online-video-in-2022/en-GB/5030

Jeff Bezos’ Earth Fund commits another $443 million to climate justice and conservation

https://www.theverge.com/2021/12/6/22821102/jeff-bezos-earth-fund-443-million-grants-climate-justice-conservation

Exclusive: SEC probes Tesla over whistleblower claims on solar panel defects

https://www.reuters.com/markets/commodities/exclusive-sec-probes-tesla-over-whistleblower-claims-solar-panel-defects-2021-12-06/

Saját ruhamárkával rukkolt elő az élsportoló

Ligetvári Patrik régóta dédelgetett álma volt egy saját kollekció, amelyben a hozzá hasonló, magas testalkatúak is megtalálják a számukra kényelmes, egyedi darabokat.Bár örökös első helyet foglal el Ligetvári Patrik életében a kézilabda, egy régi...
X-Faktor 2021

Ismét behúzott egy hetet az X-Faktor

Az RTL Klub tehetségkutatója bizonyult a múlt hét legnézettebb műsorának. Bőven a csatornaátlag felett hozott a TV2-n a Farm VIP. Bekerült a tíz legnézettebb műsor közé a vasárnapi Forma-1 futam is. Az elmúlt héten az...

Az európaiak fele aggódik csak a kiberbiztonság miatt

Az európai uniós állampolgárok mindössze 56 százaléka jelezte az Eurobarométer felmérésében, hogy aggódik a kibertámadások és kiberbűnözés miatt. A megkérdezettek 80 százaléka szerint a digitális eszközök használata ugyanannyi előnnyel jár, mint hátránnyal. Az Európai Unió...

Kétszázezer csomagot kézbesített a Sameday

A Black Friday kampány idén is hatalmas sikereket hozott az e-kereskedelem piaci szereplői számára. A magyar vásárlók rekord mennyiségű online rendelés leadásával használták ki a kampány miatti leárazások előnyeit, amit a Sameday csomagküldő szolgálat...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A bolygónkért kampányolnak az influenszerek

A magyar háztartásokban keletkező újrahasznosítható hulladék több mint fele műanyag. Egy korábbi felmérés szerint az emberek többsége tisztában van az újrahasznosítás fontosságával, azt azonban már kevesebben tudják, hogy nem mindegyik csomagolóanyag alkalmas a maradéktalan,...

Növekvő profitra számítanak az autóiparban

A világ autóipari vezetői a szektor nyereségének növekedését várják a következő években – derül ki a KPMG Global Automotive Executive Survey éves felmérésből, amelyet idén már 22. alkalommal készített el a KPMG. Bár a...

Durván elszálltak a bérleti díjak

Meg sem kottyant az erőteljes negyedik hullám a budapesti bérlakáspiacnak, sőt, novemberben a bérleti díj szintje éves csúcsot döntött, és a keresleti oldal fizetőképessége sem volt olyan erős tavaly július óta, mint a múlt...

A pénzügyi egészségért küzd az Erste

Világszerte 28 bank csatlakozott az élenjárók csoportjához azzal, hogy aláírták a felelősségteljes bankolás, valamint a pénzügyi egészség, és a pénzügyi szolgáltatásokhoz való hozzáférés előmozdításával kapcsolatos elkötelezettség alapelveiről szóló dokumentumot. Az Erste Csoport a kelet-közép-európai...

77% of marketers to spend more on online video in 2022

https://www.warc.com/content/feed/77-of-marketers-to-spend-more-on-online-video-in-2022/en-GB/5030
- Hirdetés -

CMO

Már létező folyamatokat erősített fel a COVID

Hunyady Beatrix Euronics, marketingigazgató Az év vége kiemelt időszak a kereskedelemben, milyen kampánnyal készül az Euronics? A november-december értékesítés szempontjából az év 2 legfontosabb hónapja a műszaki kereskedelemben, a tavalyi évben a teljes céges árbevételünk közel 30...

Nagy a türelmetlenség a fiatalokban

Szili Tímea Futureal Group & Cordia Group, marketing- és kommunikációs igazgató   - Kicsivel több mint két hónapja nyílt meg a Futureal Group & Cordia Group fejlesztésében megvalósult Etele Plaza, mennyire váltotta be eddig a hozzá fűzött...

A kitaposott út biztonsága illúzió

Takács Borbála Adevinta Hungary, marketingigazgató   - Több évtizedes ügynökségi múlt után most ügyféloldalon folytatod. Miért döntöttél a változtatás mellett? - A váltás gondolata régóta érlelődött bennem. Húsz évet töltöttem ügynökségi oldalon, ez nagyon hosszú idő, ami rengeteg...

Most még tart a „történelmet írunk éppen” katarzisa

Szauter Zsolt eMAG és Extreme Digital, marketingigazgató   - Nagyon pörög itthon az online vásárlás, milyen élmény volt ebben a közegben átvenni a legnagyobb hazai e-kereskedelmi cég marketingjének irányítását? - Természetesen büszke vagyok arra, hogy engem választottak erre...

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...
- Hirdetés -

SzuperZöld

A bolygónkért kampányolnak az influenszerek

A magyar háztartásokban keletkező újrahasznosítható hulladék több mint fele műanyag. Egy korábbi felmérés szerint az emberek többsége tisztában van az újrahasznosítás fontosságával, azt azonban már kevesebben tudják, hogy nem mindegyik csomagolóanyag alkalmas a maradéktalan,...

Zöld Bank Díjat nyert az MKB

A Magyar Bankholding csoport tagja, az MKB Bank kapta az MNB 2021-es Zöld Bank Díját. A jegybank a Zöld Pénzügyek Díjakat az ökológiai lábnyom csökkentéséért legtöbbet tevő hitelintézeti, befektetési és biztosítási intézményeknek osztja ki...

Elismerték a Coop energiatudatosságát

A 2018-2019-2020-as évek után idén ismét Energiatudatos Vállalat védjeggyel ismerték el a Coop Gazdasági Csoport fejlesztéseit. A kitüntető címet a köztársasági elnök által fővédnökölt, az Országgyűlés Nemzeti Fenntartható Fejlődési Tanácsa által védnökölt, a Magyar...

DATA