- Hirdetés -

Együttműködik a Tungsram és az InnoEnergy

|

Hosszú távú együttműködésre alapozó partnerségi szerződést kötött egymással az InnoEnergy és a Tungsram Csoport. Utóbbi az idén tavasztól új tulajdonos irányítása alatt erőteljes, széles portfoliót átfogó fejlesztésekbe kezdett. Ebbe a folyamatba tökéletesen illeszkedik az InnoEnergy-vel való kooperáció, miután a vállalat számára kiemelten fontos az új megoldások, az innovatív, jövőbe mutató termékek piacra segítése, amelyek megvalósításában aktív szerepet szán a velük együttműködő hazai startupoknak, kezdő vállalkozásoknak.

„A Tungsram hosszú történelme ellenére április, a tulajdonosváltás óta startupként határozza meg magát. A ma zajló negyedik ipari forradalomban folyamatosan azon dolgozunk, hogy a világítástechnika terén és azon túl az elsők között mutassuk be a jövőt jelentő technológiákat, illetve az okos megoldásokat az embereknek. Ebben a termékfejlesztési munkában nagyon számítunk a partnereinkre, a hozzánk csatlakozó startupokra, amelyeknek minden feltételt megteremtünk most tervezés alatt álló Nyílt Innovációs Központunkban ahhoz, hogy a fenntartható energiagazdálkodást elősegítő termékek jöjjenek létre” – fejtette ki Jörg Bauer, a Tungsram Group elnök-vezérigazgatója.

A cégvezető elmondta, hogy a megállapodás révén a Tungsram beszállítói, startup és egyéb partnerei hozzáférhetnek az európai tudományos-technológiai hálózathoz.

„Számunkra ez a szerep természetes, hiszen vállalkozások integrátoraként már a két világháború közötti időszakban is ezt tettük, például európai szintű kutatólaborunk révén”, mondta Jörg Bauer.

A megállapodás értelmében a Tungsram aktív szereplőként kapcsolódik az olyan, az InnoEnergy által kiemelten kezelt területekhez, mint az oktatás, az innovatív projektek menedzselése és üzletfejlesztési szolgáltatások biztosítása.

„Az általunk felkarolt startupok hatalmas lehetőséghez jutnak annak köszönhetően, hogy közvetlen kapcsolatot építhetnek ki, illetve dolgozhatnak együtt egy olyan vezető, globálissá váló márkát gondozó nagyvállalattal, mint a Tungsram Csoport. Utóbbi pedig a közös fejlesztési folyamatok során új, akár forradalmi újdonságot jelentő termékek megalkotásában vállalhat oroszlánrészt, amelyek közép-és hosszú távon hozzájárulhatnak az energetikai szektor megreformálásához az európai piacon és globálisan is” – hangsúlyozta Jakub Miler, az InnoEnergy CE ügyvezető igazgatója.

Az InnoEnergy hazai képviseletének vezetője, Dervalics Ákos szerint az InnoEnergy és a Tungsram együttműködése komplementer kompetenciákra épül. A szakember úgy látja, hogy ez különösen fontos egy olyan iparágban, mint az energetika, ahol a nagyobb tőkeigénnyel és hosszabb megtérüléssel számolnak a befektetők. „Ebbe az üzleti környezetbe hoz értékes szinergiákat új partnerünk a gyártásfejlesztés terén és a tengeren túli piacok elérésében.” – mondta Dervalics.

A Tungsram és az InnoEnergy partnerkapcsolata november 29-én vette kezdetét azzal a céllal, hogy együtt felfedezzék a jövő azon technológiáit, amelyek hozzájárulhatnak az energiaszektor átalakulásához.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

No-code és low-code eszközök hatása a marketingre

A mai digitális környezetben, ahol létfontosságú, hogy lépést tartsunk az innováció sebességével, óriási nyomás alatt állunk, hogy gyorsan és hatékonyan indítsunk kampányokat és digitális élményeket, amelyek rezonálnak a vevőinkkel. A mesterséges intelligencia (MI) és a...

Agency People of the Year: összeállt a shortlist

Kiderült, hogy kik kerültek shortlistre a brit Campaign magazin egyik legnívósabb díja, az Agency People of the Year hazai versenyén. A díj a média- és non-média ügynökségek legkiválóbb szakembereinek nyújt lehetőséget, hogy kategóriájuk egyedüli...

Új vezetővel folytatja a Coca-Cola HBC

Békefi László nemzetközi kinevezését követően 2024.december 1-től a 29 országot felölelő Coca-Cola HBC vállalatcsoport kávé üzletágának igazgatójaként folytatja pályafutását. A Coca-Cola HBC Magyarország ügyvezető igazgatói feladatait Kovács Ágnes veszi át. A vállalaton kívülről érkező...

Az ESG elsősorban kommunikációs kérdés

Az ESG hamarosan a kisebb vállalkozásokra is jelentős kötelezettségeket ró majd, ami sok más mellett a belső kommunikáció terén is új és összetett kihívásokat hoz magával. A feladat nehezen oldható meg átfogó, minden dolgozót...

A félelem és a kapzsiság irányítja a kriptopiacot

A befektetői hangulat jelentősen befolyásolja a kriptovaluták értékét a metaverzum kriptopiacán visszaeséskor – derül ki a Budapesti Corvinus Egyetem új kutatásából.A Google "kriptovaluta" szóra vonatkozó kereséseit használta fel a befektetők kriptovaluta-piacra irányuló figyelmének mérésére...

Kiderült, mire vágynak a magyar munkavállalók

A fizetés, a munka „szerethetősége”, valamint az emberi kapcsolatok határozzák meg leginkább, hogy jól érezzük-e magunkat egy munkahelyen – ez is kiderül a CIB Bank megbízásából készített reprezentatív felmérésből, amelyben arra voltak kíváncsiak, a...

Átalakulóban a munkaerőpiac

A Process Solutions (PS) friss kutatása jelentős átalakulásokat tárt fel a hazai munkaerőpiacon az elmúlt öt év során a fluktuáció és a munkahelyi létszámok dinamikájáról. A 2019 és 2024 közötti időszakot vizsgálva a felmérésből...

Égetik a pénzt a magyar webshopok

Egy friss kutatás szerint a hazai webshopok jelentős része olyan alapvető online marketing hiányosságokkal küzd, hogy esélyük sincs felvenni a versenyt a nemzetközi piacokon. A webshopoknak több, mint fele nem méri eredményeit, nem gondolkodik...

Erős hónapot zárt az ingatlanpiac

2024 novemberében, országosan 11 277 lakóingatlan cserélt tulajdonost, valamint 100 milliárd forint szerződéses összegű lakáscélú jelzáloghitel realizálódott – derül ki a Duna House adataiból.A 2024-es év második legerősebb hónapját zárta novemberben a hazai ingatlanpiac....

Így alakulhat idén az év végi bónusz

Elsősorban a munkaerő-megtartásra, másodsorban jövőbeli motivációra fókuszálnak az év végi bónusz kiszabásakor a vállalatok. Az év végi bónuszok kérdése minden munkavállalót és munkáltatót élénken foglalkoztat, melynek mértéke és formája nemcsak az alkalmazottak elégedettségére, hanem...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Lengyel vezető a dentsu új régiójánál

A dentsu globális kreatív-, marketing- és médiaügynökségi hálózatának EMEA régiós vezetése bejelentette a DACH (Németország, Ausztria, Svájc) és a CEE (Közép-Kelet-Európa) piaci területek összevonását egy új, egységes Közép-Európa régió formájában. Az új Közép-Európa klaszter...

No-code és low-code eszközök hatása a marketingre

A mai digitális környezetben, ahol létfontosságú, hogy lépést tartsunk az innováció sebességével, óriási nyomás alatt állunk, hogy gyorsan és hatékonyan indítsunk kampányokat és digitális élményeket, amelyek rezonálnak a vevőinkkel. A mesterséges intelligencia (MI) és a...

Agency People of the Year: összeállt a shortlist

Kiderült, hogy kik kerültek shortlistre a brit Campaign magazin egyik legnívósabb díja, az Agency People of the Year hazai versenyén. A díj a média- és non-média ügynökségek legkiválóbb szakembereinek nyújt lehetőséget, hogy kategóriájuk egyedüli...

Új vezetővel folytatja a Coca-Cola HBC

Békefi László nemzetközi kinevezését követően 2024.december 1-től a 29 országot felölelő Coca-Cola HBC vállalatcsoport kávé üzletágának igazgatójaként folytatja pályafutását. A Coca-Cola HBC Magyarország ügyvezető igazgatói feladatait Kovács Ágnes veszi át. A vállalaton kívülről érkező...

Az ESG elsősorban kommunikációs kérdés

Az ESG hamarosan a kisebb vállalkozásokra is jelentős kötelezettségeket ró majd, ami sok más mellett a belső kommunikáció terén is új és összetett kihívásokat hoz magával. A feladat nehezen oldható meg átfogó, minden dolgozót...

Don't Miss

Lengyel vezető a dentsu új régiójánál

A dentsu globális kreatív-, marketing- és médiaügynökségi hálózatának EMEA régiós vezetése bejelentette a DACH (Németország, Ausztria, Svájc) és a CEE (Közép-Kelet-Európa) piaci területek összevonását egy új, egységes Közép-Európa régió formájában. Az új Közép-Európa klaszter...

Logó és arculattervezést segítő könyvet adott ki a [brandguide]

Megjelent a legújabb logó- és arculattervezés témájú szakkönyv a kiadásában. Egy szokatlan és egyedi formátumban: feltett kérdésekkel segíti a könyv a logó- és arculattervezés folyamatát. A könyv nem csak szorosan szakmabeliekhez szól, hanem...

A hazai kortárs művészet előtt tiszteleg az ACG

Idén ünnepli 20. születésnapját a hazai kreatív szektor megkerülhetetlen szereplője, az ACG. Az évforduló apropóján az ügynökség egy egyedülálló kiadványban, az ACG TWENTY Bookazine-ban tiszteleg azon hazai kortárs alkotók előtt, akik munkásságából az elmúlt...

A tudatos teremtésről írt könyvet Lakatos Zsófia

„Éld az álmod!” a címe Lakatos Zsófia új könyvének, amely egy egészen különleges témáról, a tudatos gondolkodásról, tervezésről, teremtésről szól. Az ismert pr-szakember szerint az üzleti világban egyre nagyobb szükség van a mentális jólétre,...

Megjelent Ferling József új könyve

Ferling József legújabb könyvében egy különleges világba hívja magával olvasóit: üzletembereket, cégvezetőket, PR, és marketingszakembereket. Mindenkit, aki a hitelességét megőrizve szeretne láthatóságot és reflektorfényt kapni ebben az információkkal telített világban.A hírnév millió apró, egymáshoz...