Az Indamedia Network és a Betone podcast médiacég megállapodásának köszönhetően még nagyobb szerepet kapnak a podcastok az Indamedia csoport életében.
Stratégiai együttműködést indított az Indamedia Network és a Betone. A megállapodás látványos mérföldköve, hogy az Index nyitóoldalán állandó helyet kapnak a podcastek. A podcast-felület tartalmát a Betone szelektorai szerkesztik, ezzel is támogatva azt a közös célt, hogy minél több minőségi audió tartalmat élvezhessenek a hallgatók.
Emellett a két társaság az Indamedia-podcastok gyártásában és hirdetés-értékesítésben is együttműködnek. A megállapodásnak köszönhetően a Betone elérhető műsorportfóliója 50-re bővült. A prémium tartalmi kínálat, a koncentrált hirdetési inventory és a dinamikus hirdetéskiszolgálás lehetővé teszi, hogy a hirdetők gyorsan és nagy számban érjék el a számukra fontos célcsoportba tartozó, magas státuszú hallgatókat.
„A Betone megalapítása óta azon dolgozunk, hogy minél több minőségi, magyar nyelvű podcast tartalom jusson el az emberekhez és ehhez megtaláljuk azokat a médiapiaci szereplőket, akik hasonlóan gondolkodnak. A fenntartható podcast médiapiac építésében a mai egy fontos lépés. 2021-ben, amikor a hirdetési hálózatunkat életre hívtuk, havi 1 000 000 meghallgatást tűztünk ki célul. Bízom benne, hogy az együttműködéssel 2023-ban ezt a számot elérjük, és sok olyan podcast műsorra irányíthatunk figyelmet, amelyek tartalma és minősége ezt megérdemli” – mondta Hampuk Richárd, a Betone podcast médiacég alapítója.
Az együttműködés izgalmas lehetőségeket biztosít az Indamedia csoport és a Betone részére. Új formátumokra, új tartalmi megközelítéseknek ad teret - ezáltal a hallgatóknak még jobb podcastokat, a hirdetőknek pedig kreatív megoldásokat nyújtva.
„Az Indamedia csoportnál a gazdasági környezet kihívásaira több területet érintő fejlesztéssel reagáltunk – a most aláírt megállapodás is ennek a stratégiának az egyik fontos eleme. Az együttműködés lehetőséget ad arra, hogy kiadványaink podcast kínálatát bővítsük, minőségben szintet lépjünk. Ezzel a lépéssel nemcsak a felhasználói élményt növeljük, de a piacon egyedülálló, platformtól független dinamikus hirdetéskiszolgálást is kínálunk partnereink számára” – foglalta össze Abonyi Bernadett, az Indamedia Network portfólió igazgatója.
Az Indamedia-csoport esetében a podcast hirdetések értékesítését, a Display Now Zrt. keretein belül működő DN Sales House látja el.