A Toyota Motor Corporation (Toyota) és a Suzuki Motor Corporation (Suzuki) egyezményének célja, hogy az elektromos járműveket 2020 körül az indiai piacra is bevezessék. A február 6-án létrejött együttműködés az indiai járművek villamosítási technológiáinak elterjesztéséről szól.
A Suzuki kifejezetten az elektromos járművek indiai gyártásával foglalkozna és a Toyota számára is készítene néhány modellt, a Toyota pedig az együttműködés keretében műszaki támogatást nyújt majd. Ezen kívül a két márka átfogó tanulmányt tervez az elektromos járművek széles körű elfogadásához és általános használatához kapcsolódó tevékenységekről Indiában. Mindez magában foglalja a töltőállomások telepítését és az emberi erőforrások fejlesztését, amelybe beletartozik az értékesítési hálózatokban dolgozó szervíztechnikusok képzése. Továbbá az életciklusuk végén járó akkumulátorok megfelelő feldolgozását segítő rendszerek létrehozását is támogatják.
India, Narendra Modi miniszterelnök vezetésével és támogatásával, arra törekszik, hogy az elektromos járművek egyre nagyobb teret kapjanak. A Suzuki korábban bejelentette, hogy India Gudzsarát államában nemrég megnyitott autógyárának területén lítiumion-akkumulátorokat előállító üzemet tervez építeni. A megállapodás szerint a lítiumion-akkumulátorok mellett az elektromos motorokat és további alkatrészeket is helyileg, Indiában szereznék be az elektromos járművek gyártásához, így segítve az indiai kormány „Make in India” kezdeményezésének megvalósulását ezen a téren.
- Hirdetés -
Együttműködik a Toyota és a Suzuki
|
- Hirdetés -
A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI
Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje
Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...
Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac
A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...
Ilyen autóra elég a munkáshitel
A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...
A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány
Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...
Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén
Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...
Új tablettel erősít a Honor
December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...
Minden tizedik magyar állást keres
Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...
Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez
Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...
Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n
Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...
Átalakuló streamingvilág
A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...
- Hirdetés -