A Discovery Communications és az Olympic Channel bejelentette együttműködését, amelynek központi célja a fiatalabb generációk megszólítása és az Olimpiai Játékok szélesebb körben való népszerűsítése Európa-szerte. Inspiráló emberi történetekre számíthatnak a nézők az elköteleződésről, az áldozatokról és az emberfeletti eredményekről egy éven át.
A megállapodás összesen 50 európai országot érint, és a további célok között szerepel, hogy közösen tovább erősítsék az Eurosport olimpiai közvetítéseit. A lenyűgöző tartalmak összekötik a rajongókat a sport szeretetével és az olimpiai szellemmel az év 365 napján az Eurosporton és az Eurosport Playeren egyaránt, valamint a közösségi oldalakon.
Az Eurosport tapasztalataira, és a korábban már sikerre vitt műsoraira épít, hogy exkluzív, egyedülálló tartalmakat biztosítson a rajongóknak minden platformon az olimpiai élményért, valamint hozzáférést garantálnak a lokális, releváns tartalmakhoz, egyedi történetkehez, hírekhez és az összes többi fontos eseményt érintő kérdéshez is.
Jean-Briac Perrette, a Discovery Networks International elnök-vezérigazgatója elmondta: „Ez a hosszútávú partnerkapcsolat tovább emeli az olimpiai tartalmak színvonalát és lehetővé teszi, hogy a legjobb eseményeket közvetítsük. Szeretnénk még több emberhez eljuttatni, a lehető legtöbbek számára hozzáférhetővé tenni ezt az egyedülálló élményt, hiszen az Eurosport számára a játékok mindig is többet jelentettek csupán kéthétnyi tömény sportnál…”
Mark Parkman, az Olympic Channel igazgatója, így nyilatkozott: “Rendkívüli örömmel tölt el minket, hogy partnerségre léphettünk az Eurosporttal, ezzel is közelebb hozva a nézőközönséget az olimpiai mozgalomhoz egy személyre szabottabb formában. Az együttműködésünk egy éves évfordulóját ünnepelve rendkívül nagy előre lépésnek értékeljük ezt a döntést, hiszen azt jelenti, hogy folytatjuk, sőt kiterjesztjük az eddig felépítetteket, még több platform és rajongó bevonásával, akik így részesülhetnek majd az Olimpiai Játékok összes élményében és izgalmában.”
Peter Hutton, az Eurosport vezérigazgatója hozzátette: “Az Nemzetközi Olimpiai Bizottság rendkívül erős partner volt az első Olimpiai Játékok otthona kampányunk előkészítésekor, a 2018-as phjongcshangi eseményekhez kapcsolódóan. Örülünk ennek az együttműködésnek és bízunk benne, hogy ez tovább erősíti az egyedülálló történetmesélésünket, amivel az a célunk, hogy valami újat és izgalmasat mutassunk a rajongóknak, akárcsak a Legendák Harcában, ahol Usain Bolt, Carl Lewis és Jessie Owens teljesítményeit mutattuk be egymás mellett.”
Az együttműködés 2024-ben fog futni és kiegészíti a Discovery Communications jelenlegi Olimpiai Játékok Otthona címét, valamint az exkluzív Olimpiai Játékok Európában multimédiás jogát.