- Hirdetés -

Élen a L’Oréal

|

A vállalati fenntarthatóság terén világszinten vezető non-profit CDP szervezet által meghatározott három területen, a klímaváltozás elleni küzdelem, a vízbiztonság és az erdők védelme kategóriában is „A” minősítéssel emelkedett ki a L’Oréal. A kozmetikai cég az egyetlen vállalat, amely négy egymást követő évben is a legkiválóbb minősítést érdemelte ki mindhárom területen.

A CDP egy nemzetközi nonprofit szervezet, amely A-tól D-ig osztályozza a vállalatok környezetvédelmi teljesítményét. A minősítésnél figyelembe veszik például a környezeti kockázatok ismeretét és kezelését, a környezetvédelmi vezetéssel kapcsolatos legjobb gyakorlatok bemutatását vagy éppen az ambiciózus és jelentőségteljes célok kitűzését is. Az értékelt 8 400 vállalat közül a L’Oréal egyike annak a 6 vállalatnak, amely 2019-ben „A” minősítést szerzett mindhárom értékelt területen. A Csoport az egyetlen, amely már négy egymást követő évben is háromszoros „A” értékeléssel büszkélkedhet.

A tripla „A” minősítés elismeri a L’Oréal ambiciózus céljait és mindazt, amit a szén-dioxid-kibocsátás csökkentése, az ellátási láncon belüli erdőirtás visszaszorítása, illetve a vízgazdálkodás fejlesztése érdekében tesz, ezáltal is példaértékű vezetővé válva az új fenntartható gazdaságban.

„Nagy örömünkre szolgál, hogy mi vagyunk az egyetlen vállalat, amely négy egymást követő évben is kiváló, „AAA” minősítéssel büszkélkedhet a CDP mindhárom vizsgált területén. Már évek óta azon dolgozunk, hogy vállalatunkat mélyreható átalakítással egy egyre felelősebb és fenntarthatóbb üzleti modell felé tereljük. Ez a kiemelkedő eredmény a csapataink kitartó elszántsága és a rendkívül ambiciózus célkitűzéseink eredménye, melyeket 2013-ban a „Sharing Beauty With All” fenntartható fejlődési programunk részeként határoztunk meg. Miközben büszkék lehetünk erre a kivételes teljesítményre, tudjuk, hogy nem ülhetünk a babérjainkon tétlenül. Folytatjuk erőfeszítéseinket és a szakértők, valamint bolygónk igényei szerint csökkentjük környezeti hatásunkat. Számunkra ez nemcsak erkölcsi szempontból kötelező, de a társaságunk hosszú távú sikerének velejárója is” – hangsúlyozta Jean-Paul Agon, a L’Oréal elnök-vezérigazgatója az eredmény kapcsán.

Paul Simpson, a CDP vezérigazgatója a következő szavakkal gratulált a kiemelkedő eredményekhez: „Gratulálunk azoknak a vállalatoknak, amelyek a CDP „A” listáján helyet kaptak, mivel vezető szerepet vállalnak a környezetvédelmi teljesítmény és az átláthatóság területein. A klímavészhelyzet, az erdőirtás és a vízbizonytalanság miatt felmerült üzleti kockázatok száma magas – akárcsak a lehetőségeké – egyértelmű, hogy a magánszektornak létfontosságú szerepet kell játszania ezekben a kritikus időkben. Az „A” listán szereplő vállalatok vezetik a vállalati fenntarthatóság piacát, kezelik a környezeti kockázatokat és azért dolgoznak, hogy a holnap gazdaságában is sikeresek legyenek.”

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Csúcsot dönt az utasbiztosítások száma

Elkezdtek újra biztosítást kötni a magyarok. A külföldre utazási kedv az idén csúcsra járatja az utasbiztosításokat, és az egészségüket, nyugdíjukat is jóval többen igyekeznek bebiztosítani. Ráadásul megtörtént az is, amire másfél évtizede nem volt...

Ismét meghirdették a Magyar Innovációs Nagydíjat

A Magyar Innovációs Szövetség 33. alkalommal hirdette meg kis-, közép- és nagyvállalatok számára a Magyar Innovációs Nagydíjat, amelyre a cégek a gyakorlatban is megvalósult, 2024. évben mérhető üzleti hasznot hozó innovációs projektekkel nevezhetnek. A...

A metaverzumban növelik beruházásaikat a vállalatok

Bár az ipari metaverzum megvalósulása még nem a mindennapok gyakorlata, már most egyre több vállalat számára válik valós üzleti előnyöket biztosító technológiai platformmá – mutat rá a Siemens, az S&P Global Market Intelligence és...

Rekord karácsonyi forgalomra készül a Kifli.hu

A Kifli.hu online szupermarket 400 futárral és 300 kiszállító gépkocsival készül a karácsonyi vásárlói rohamra. A normál időszaki forgalom nagyjából dupláját hozó ünnep előtti csúcsszezonban napi 80 ezer táskát készítenek majd össze a Kifli-raktárban,...

Különleges karácsonyi vásárok

A karácsonyi vásárokról talán legtöbbünknek ugyanaz jut eszébe: fagyos esték, forralt bor, sült gesztenye, fabódék és kézműves ajándékok. Akik azonban idén a megszokottól eltérően ünnepelnék a karácsonyt, és megismerkednének különböző kultúrák különböző karácsonyi tradícióival,...

Így segítünk az ünnepek idején

Karácsonykor legtöbben beteg, hátrányos helyzetű vagy nehéz sorsú gyermekek javára terveznek adományozni – derült ki a Yettel karácsonyi szokásokat vizsgáló friss országos reprezentatív kutatásából. Sokan szeretnék tudni, pontosan mi az, amire az adományozottnak szüksége...

Nagyot nőtt a mobilfizetések száma

Tíz hónap alatt 469 milliárd forintnál többet költöttek a K&H-sok az okoseszközökkel. Ez 58 százalékkal haladja meg az egy évvel korábbit, míg 2022 azonos időszakával összevetve 180 százalékos többletről van szó. Az Apple Pay-fizetések...

Jön a Marsra magyar! karácsonyi különkiadása

December 22-én karácsonyi különkiadással jelentkezik a Magyar Telekom és a KMH Film koprodukciójában készült Marsra magyar! sorozat. A speciális epizód kiemelt nézettségű műsorsávba került az RTL-en, és az RTL+-on is elérhető lesz. A Marsra...

A digitális piac nagyágyúi trendekről és feladatokról – 1. rész

Izgalmas változásokat hozott az elmúlt egy év a hazai digitális piacon. A jelen és a jövő trendjeiről, a legfontosabb feladatokról kérdeztük a digitális piac legmeghatározóbb személyeiségeit bemutató Top 50-es listánk élmezőnyében végzett vezetőket.   Az...

Elindult a Budapest Airport munkáltatói márka kampánya

A VINCI Airports által üzemeltetett Budapest Airport hisz abban, hogy a tehetség mindenkiben megvan, de akkor csillan meg igazán, ha megtalálja a helyét. Ahhoz azonban, hogy megtaláljuk azt a munkakört, amiben valóban szárnyalhatunk, először...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Mesterséges intelligenciával erősít a Samsung

A Samsung bejelentette a One UI 7 bétaverziójának hivatalos bevezetését, amely erőteljes mesterséges intelligencia funkcióival és egyszerűsített vezérlőfelületével a jövő bővíthető AI-ökoszisztémáinak előfutárának tekinthető. A One UI 7 jelentős előrelépést hoz azzal, hogy az...

Csúcsot dönt az utasbiztosítások száma

Elkezdtek újra biztosítást kötni a magyarok. A külföldre utazási kedv az idén csúcsra járatja az utasbiztosításokat, és az egészségüket, nyugdíjukat is jóval többen igyekeznek bebiztosítani. Ráadásul megtörtént az is, amire másfél évtizede nem volt...

Ismét meghirdették a Magyar Innovációs Nagydíjat

A Magyar Innovációs Szövetség 33. alkalommal hirdette meg kis-, közép- és nagyvállalatok számára a Magyar Innovációs Nagydíjat, amelyre a cégek a gyakorlatban is megvalósult, 2024. évben mérhető üzleti hasznot hozó innovációs projektekkel nevezhetnek. A...

A metaverzumban növelik beruházásaikat a vállalatok

Bár az ipari metaverzum megvalósulása még nem a mindennapok gyakorlata, már most egyre több vállalat számára válik valós üzleti előnyöket biztosító technológiai platformmá – mutat rá a Siemens, az S&P Global Market Intelligence és...

Rekord karácsonyi forgalomra készül a Kifli.hu

A Kifli.hu online szupermarket 400 futárral és 300 kiszállító gépkocsival készül a karácsonyi vásárlói rohamra. A normál időszaki forgalom nagyjából dupláját hozó ünnep előtti csúcsszezonban napi 80 ezer táskát készítenek majd össze a Kifli-raktárban,...

Don't Miss

Nemzetközi ügynökségi hálózat tagja lett a Positive Adamsky

A Positive Adamsky csatlakozott a MISSION HUBS független nemzetközi ügynökségi hálózathoz. Ez az együttműködés a cégcsoport régóta tervezett külpiaci stratégiájának kiemelt lépése, amely a nemzetközi jelenlét erősítését és a globális partnerkapcsolatok bővítését célozza.A londoni...

Fontos európai díjat nyert a magyar HR vezető

Komáromi Zsófiának, a Publicis Groupe Hungary Chief Talent Officerének és a Publicis Groupe CEE Talent Transformation Partnerének ítélték oda a 2024-es HR Diversity Champion of the Year kategóriadíját a European Diversity Awards-on. Az egyik...

Lengyel vezető a dentsu új régiójánál

A dentsu globális kreatív-, marketing- és médiaügynökségi hálózatának EMEA régiós vezetése bejelentette a DACH (Németország, Ausztria, Svájc) és a CEE (Közép-Kelet-Európa) piaci területek összevonását egy új, egységes Közép-Európa régió formájában. Az új Közép-Európa klaszter...

Logó és arculattervezést segítő könyvet adott ki a [brandguide]

Megjelent a legújabb logó- és arculattervezés témájú szakkönyv a kiadásában. Egy szokatlan és egyedi formátumban: feltett kérdésekkel segíti a könyv a logó- és arculattervezés folyamatát. A könyv nem csak szorosan szakmabeliekhez szól, hanem...

A hazai kortárs művészet előtt tiszteleg az ACG

Idén ünnepli 20. születésnapját a hazai kreatív szektor megkerülhetetlen szereplője, az ACG. Az évforduló apropóján az ügynökség egy egyedülálló kiadványban, az ACG TWENTY Bookazine-ban tiszteleg azon hazai kortárs alkotók előtt, akik munkásságából az elmúlt...