Elérte a százmilliót a Netflix felhasználói tábora, erről Reed Hastings, az online videószolgáltatást működtető cég vezérigazgatója számolt be egy facebookos bejegyzésben. A társaság az első negyedévben 2,6 milliárd dolláros bevételt ért el, ez több mint 30 százalékos növekedést jelent éves szinten.
Bár az első negyedévben kis mértékben elmaradt a várakozásoktól az új előfizetők száma, az online fizetős videószolgáltatást működtető Netflix így is igen jól indította az évet. Már az április 17-én nyilvánosságra hozott első negyedévben üzleti eredmények alapján is lehetett sejteni, hogy hamarosan átlépik a százmilliós határt, hiszen a teljes tagság 98,7 milliós volt március végén, igaz a fizetős tábor valamivel kisebb, 94,4 milliós volt.
A Netflix számára további jó hír, hogy az Egyesült Államokon kívülről regisztrált felhasználók száma már nagyon megközelítette az amerikai felhasználókét, ráadásul a legtöbb új ügyfelük már az USA-n kívülről érkezik. A társaság 2,6 milliárd dolláros bevétellel zárta az első negyedévet, ami nagyjából 30 százalékos növekedést jelent az egy évvel korábbihoz képest.
Érdekesség, hogy a Netflix nyeresége még nagyobb mértékben bővült. A 178,2 millió dolláros első negyedéves profit több mint hatszorosa a 2016 első három hónapjában elértnek, és nem sokkal marad el a teljes tavalyi adózott eredménytől.