- Hirdetés -

Elforgatható kijelzővel jön a legújabb okosmobil

|

- Hirdetés -

Napokon belül Magyarországra is megérkezik az LG elképesztő okostelefonja, az elforgatható kijelzős WING. A nemzetközi szinten is csak nemrégiben bemutatott készülék október 29-től már előrendelhető a népszerű online webshopokban és elektronikai üzletekben, november elejétől pedig már a Vodafone kínálatában is elérhető.

Az LG WING teljesen különbözik minden más okostelefontól: a felhasználók könnyedén válthatnak az ún. elforgatott üzemmód (Swivel Mode) és az alap üzemmód (Basic Mode) között. Az elforgatott üzemmód használatakor a telefon teljes előlapja 90 fokkal elfordul, ezzel a főképernyő fekvő formátumra vált, így láthatóvá válik a 3,9 colos másodlagos kijelző. Ilyenkor a felhasználók mindkét képernyőn futtathatják ugyanazt az alkalmazást, vagy párhuzamosan két appot használhatnak a különálló kijelzőkön.

A forgatható kijelző azonban sokkal többet nyújt a párhuzamos feladatvégzésnél: mozi-képaránnyal, szélesvásznon a felső fekvő kijelzőn — azaz a főképernyőn — nézhetünk például streamelt tartalmakat, miközben a hagyományos pozíciójú kijelzőn más nézőkkel cseveghetünk. A felhasználók a Multi App funkcióval parancsikonokat is létrehozhatnak a rendszeresen szimultán használt alkalmazáspárokhoz. Az elforgatott üzemmód használatával vezetés közben a térképen megjelenő utasításokat a főképernyőn követhetjük, fenntartva a második kijelzőt a telefonhívásokhoz.

Az LG WING főképernyője egy 6,8 hüvelykes P-OLED FullVision kijelző, 20,5:9 képaránnyal. A második képernyő nemcsak a telefon kijelzőfelületét terjeszti ki, hanem plusz markolatot is biztosíthat fotózáskor. A 32MP-es, a készülékházból előugró pop-up kamera révén a szelfikamera nem foglal helyet az előlapon, a telefon gyorsulásmérője ráadásul érzékeli, ha szelfi közben kihull az eszköz a kezünkből, és azonnal behúzza a kameramodult.

Az LG WING három hátsó kamerát kapott — egy 64 megapixeles ultranagy felbontásút, egy 12 megapixeles ultranagylátószögűt, valamint egy 13 megapixeles nagylátószögűt. Elforgatott üzemmódban egyszerre készíthetünk felvételt a 32 megapixeles előlapi, és az egyik hátlapi kamerával, az eredményt pedig egy, vagy akár két külön fájlba is menthetjük 1:1 vagy 16:9 képarányban.

A mobiltelefonban a világon elsőként bemutatott Gimbal Motion Camera az eszköz másodlagos képernyőjét kényelmes fogantyúként hasznosítja. Ez stabilitást biztosít a fotózáshoz és videózáshoz, azaz a felhasználók egykezes használattal is rázkódásmentes videófelvételeket készíthetnek. Az LG WING olyan funkciókat kínál, amik jellemzően csak az igazi gimbal kamerastabilizátorokban léteznek: joystick a kamera dőlésszögének szabályozásához, retesz a rázkódások és elmosódások csökkentéséhez, követési mód, pásztázó-követő mód, valamint első személy (first person) mód a dinamikus és ritmikus mozgások rögzítéséhez.

Az LG Wing a két képernyő ellenére sem nehezebb, mint sok más nagyképernyős okostelefon: a vékony, de strapabíró anyagok használatával az LG mérnökei az eszköz súlyát mindössze 260 grammon tudták tartani. A készüléket a Qualcomm® Snapdragon™ 765G 5G mobilplatformjával, illetve Snapdragon X52 integrált 5G modemmel látták el, amelyek a lehető legjobb mesterséges intelligencia-teljesítményt, villámgyors 5G csatlakozást és intelligens multikamera-funkciókat biztosítanak az akkumulátor-üzemidő kímélése mellett.

Az elforgatható kijelzős LG WING október 29-től előrendelhető olyan népszerű hazai webshopoknál és forgalmazóknál, mint a Media Markt, az Euronics, az Extreme Digital, az Emag, a 220volt, a Notebook.hu, és az Aqua. Azok, akik előrendelik a készüléket most egy különleges akció keretében egy baktériumölő hatású töltőtokkal rendelkező LG TONE FN6 vezeték nélküli fülhallgatót is kapnak ajándékba. November elejétől az LG WING pedig már a Vodafone kínálatában is elérhető lesz.

Specifikáció:

LG WING

• Lapkakészlet: Qualcomm® Snapdragon™ 765G 5G mobilplatform, Snapdragon X52 5G modemmel integrálva

• Kijelző:

– főképernyő: 6,8 colos, 20.5:9 FHD+ P-OLED FullVision (2,460 x 1,080 / 395ppi)

– másodlagos képernyő: 3,9 colos, 1.15:1 G-OLED (1,240 x 1,080 / 419ppi)

• Memória: 8GB RAM / 128 GB ROM / microSD (2TB-ig bővíthető)

• Kamera:

o hátlap: ultramagas felbontású (64MP OIS nagylátószögű 2 (F1.8 / 78°/ 0.8µm) / 13MP Ultra Wide (F1.9 / 117° / 1.0µm) / 12MP Ultra Wide Big Pixel (F2.2 / 120° / 1.4µm)

o előlap: 32MP nagylátószögű 3 (F1.9 / 79.6° / 0.8µm)

• Akkumulátor: 4.000mAh

• Operációs rendszer: Android 10.0 (Q OS)

• Méret: 169,5 x 74,5 x 10,9 mm

• Tömeg: 260g

• Hálózat: 3G / 4G LTE-A / 5G

• Kapcsolat: Wi-Fi 802.11 a, b, g, n, ac / Bluetooth 5.1 / NFC / USB Type-C (USB 3.1 Gen 1 kompatibilis)

• Színek: Aurora Gray / Illusion Sky

• Egyéb: Gimbal Motion Camera / előlapi kiugró kamera / Hexa Motion Stabilizer / LG Creator’s Kit /kettős felvétel / LG 3D Sound Engine / AI CAM / Q Lens / Google Lens / Google Assistant / képernyőbe épített ujjlenyomat-olvasó /Qualcomm® Quick Charge™ 4.0+ töltési technológia / vezeték nélküli töltés

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Lokális tartalmakkal bővül a Viber

A Plus Creative Agency a Viber új együttműködő partnere a Viber mintegy 1 millió tagot számláló hivatalos magyar közösségének helyi tartalmakkal való ellátásában. 2021 áprilisában a Viber és a Plus Creative úgy döntött, hogy szoros...

A büdzsé nem fontosabb a munkahelyeknél

Horváth Magyary NóraK&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató - Van olyan dolog, amit ebben az időszakban biztosan megtanult minden marketing-döntéshozó?- Nincs az a marketingbüdzsé, amiből ne lehetne valamit csinálni, nincs az a marketingbüdzsé, amifontosabb a kollégák...

Hetvenmilliós támogatást kapnak a közösségi tévék és rádiók

Tizenkilenc közösségi televízió, rádió és kisközösségi rádió közel 70 millió forintot kap műszaki fejlesztésekre a Médiatanács döntésének köszönhetően. A közösségi médiaszolgáltatók támogatására kiírt műszaki pályázat idei első fordulójában a nyertesek összesen 69,78 millió forintot fordíthatnak...

VR szemüveggel segíti a gyermekek gyógyulását a Vodafone

Fontos mérföldkőhöz érkezett a Vodafone VR program: immár a Bethesda Gyermekkórház égési és sebészeti osztályain is tesztelik a VR szemüvegeket és az azokon található virtuális kalandjátékot. Ezzel újabb felhasználási területekre terjesztik ki a programot:...

Magasra tette a lécet a K&H

Magyarországon az első pénzintézetként idén eléri a karbonsemlegességet a K&H. Mindez összhangban van anyavállalatának, a belga KBC Csoport minden országra kiterjedő, csoportszintű fenntarthatósági stratégiájával. A következő lépés, hogy kialakítsák finanszírozási tevékenységük társadalmi és gazdasági...

Duplázott a lakáspiac

A lakóingatlan-piac számos meglepetést tartogatott az idei évben: míg januárban a legfőbb kérdés az volt, hogy meddig csökkenhetnek az árak, ősszel már ismét azt kellett latolgatni, hogy meddig drágulhatnak még az ingatlanok. A folyamat...

Díjazták a Lidl fenntarthatósági törekvéseit

Fenntarthatóság Szimbóluma díjjal jutalmazták a Lidl Magyarország környezeti és társadalmi fenntarthatósági törekvéseit, valamint fenntartható termékfejlesztéseit. A verseny célja, hogy minden évben bemutassák azokat a programokat, amelyek pozitív példaként állhatnak mind a piaci szereplők, mind...
rádió mikrofon

Újabb rádiós döntéseket hozott a Médiatanács

Székesfehérváron és Kiskőrösön is frekvenciát nyert a Katolikus Rádió, Nyíregyházán és Gyöngyösön pedig újabb pályázatok indulnak. A Médiatanács nyertest hirdetett a Székesfehérvár 96,1 MHz és a Kiskőrös 91,7 MHz helyi frekvenciák közösségi jellegű használatára...

Idén Nyíregyháza lett a Marketing Fővárosa

Nyíregyháza nyerte el a Marketing Fővárosa 2021 címet a Magyar Marketing Szövetség és a Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézete által idén már hetedik alkalommal meghirdetett Városmarketing Gyémánt Díj pályázaton, amelynek díjátadóját a Marketing...

Rekordot döntött a Hypewriter

Minden eddiginél többen, 38 országból 450-en jelentkeztek az idén harmadik alkalommal meghirdetett Hypewriter nemzetközi sorozatötlet pályázatra. A nyolc legizgalmasabb pályamű alkotója október 5-én pitchfórumon mutathatja be sorozatötletét, a nyertes 10.000 euróval lesz gazdagabb, pályaművéből...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Reklámozás és korhatáros műsorok jelzése miatt vizsgálódik a Médiatanács

Az RTL Klub és a Duna televízió műsorait kifogásoló bejelentések alaptalannak bizonyultak, a Kölcsey TV, a Somony TV és a hatoscsatorna ellen viszont eljárást indított a Médiatanács. Nem indít eljárást a testület egy júliusban a...

Lokális tartalmakkal bővül a Viber

A Plus Creative Agency a Viber új együttműködő partnere a Viber mintegy 1 millió tagot számláló hivatalos magyar közösségének helyi tartalmakkal való ellátásában. 2021 áprilisában a Viber és a Plus Creative úgy döntött, hogy szoros...

A büdzsé nem fontosabb a munkahelyeknél

Horváth Magyary NóraK&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató - Van olyan dolog, amit ebben az időszakban biztosan megtanult minden marketing-döntéshozó?- Nincs az a marketingbüdzsé, amiből ne lehetne valamit csinálni, nincs az a marketingbüdzsé, amifontosabb a kollégák...

Hetvenmilliós támogatást kapnak a közösségi tévék és rádiók

Tizenkilenc közösségi televízió, rádió és kisközösségi rádió közel 70 millió forintot kap műszaki fejlesztésekre a Médiatanács döntésének köszönhetően. A közösségi médiaszolgáltatók támogatására kiírt műszaki pályázat idei első fordulójában a nyertesek összesen 69,78 millió forintot fordíthatnak...

VR szemüveggel segíti a gyermekek gyógyulását a Vodafone

Fontos mérföldkőhöz érkezett a Vodafone VR program: immár a Bethesda Gyermekkórház égési és sebészeti osztályain is tesztelik a VR szemüvegeket és az azokon található virtuális kalandjátékot. Ezzel újabb felhasználási területekre terjesztik ki a programot:...
- Hirdetés -

CMO

A büdzsé nem fontosabb a munkahelyeknél

Horváth Magyary NóraK&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató - Van olyan dolog, amit ebben az időszakban biztosan megtanult minden marketing-döntéshozó?- Nincs az a marketingbüdzsé, amiből ne lehetne valamit csinálni, nincs az a marketingbüdzsé, amifontosabb a kollégák...

Emberi értékek és egymásra figyelés

Bánhegyi Zsófia Szerencsejáték Zrt., marketing- és kommunikációs igazgató   - Mi az a 3 dolog, amit ajánlana most egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva? - Mindenképpen próbálja ki magát és...
Szabó Béla

Növekvő stratégiai tudás

Szabó Béla Magyar Telekom, márka- és lakossági kommunikációs igazgató – Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? – Rengeteg mindenre: a purpose alapú működésünk és stratégiánk mind üzletileg, mind márkaépítés szempontjából kiemelkedően teljesített. Olyannyira, hogy több márkát...