- Hirdetés -

Elindult a Csak neked mondom-sorozat harmadik évada

|

- Hirdetés -

Kilenc új résszel jön a Csak neked mondom, a WMN és a Katona József Színház népszerű videósorozata a WMN YouTube-csatornáján. A formabontó műsorban minden beszélgetés egyedi és megismételhetetlen: nincs se moderátor, se műsorvezető, csak két művész, akik szabadjára engedve, intim közegben beszélgetnek sikerekről és kudarcokról, veszteségekről és örömről – egyszóval magáról az életről. Az évadpremierben Alföldi Róbert színész-rendező és Bányai Kelemen Barna, a Katona József Színház művésze engednek bepillantást különleges, szoros kapcsolatukba; szó esik gyökerekről, elválásról, határon túli színházról és még házi ramenről is. A Csak neked mondom keddenként jelentkezik friss epizódokkal.

Nemcsak szakmai szövetség, hanem régi, mély barátság az övék, olyannyira, hogy Alföldi Róbert volt Bányai Kelemen Barna és felesége, Bánfalvi Eszter színművésznő egyik esküvői tanúja. A köztük lévő zsigeri egymásra hangoltság pedig a beszélgetésükből is sugárzik, ami így egyszerre felszabadult és torokszorítóan őszinte.

Nem csupán egy régi, eddig tisztázatlan ügyre kerül pont kettejük között és nem kizárólag „szakmáznak” a barátok. Közös megéléseik mellett a gyökereikről is mesélnek, amiknek szorításától egyikük erővel próbált szabadulni, míg másikukat úgy választották le. „Amikor az ember hazát vált, abban van egyfajta erőszak (…) Mintha a törzsemet elvitték volna, a gyökereim pedig ottmaradtak” – mondja Bányai Kelemen Barna. Alföldi Róbert viszont maga vágta el őket: „Motoros fűrésszel vágtam a gyökereimet (…) Első generációs értelmiséginek lenni valami hasonló, azt érzi az ember, ha nem vágja el a gyökereit, akkor azok ott maradnak – én viszont máshol szerettem volna virágba borulni, kihajtani.”

Eltérő élményeik ellenére mindkettejük életét erősen meghatározta, honnan jöttek: Bányai Kelemen Barnát a határon túlisága, míg Alföldit a vidékisége, amit egy időben mindenáron le akart vetkőzni, és aminek népművészeti gyökereit most már szenvedéllyel kutatja. Két művészóriás, két kolléga, de mindenekelőtt két jó barát csodás beszélgetése a Csak neked mondom harmadik évadának premieradása.

Hiszen, ahogy Máté Gábor színész-rendező, a Katona József Színház igazgatója a színház közleményében fogalmazott: „A Csak neked mondom tökéletes lehetőség, hogy művészeink új, eddig talán ismeretlen oldalukról mutatkozzanak be a közönségnek."

A videósorozat epizódjaira a Csak neked mondom indulása óta több százezren voltak kíváncsiak, és olyan népszerű művészek szerepeltek benne, mint Ónodi Eszter és Thuróczy Szabolcs, Tenki Réka és Borbély Alexandra, Szirtes Ági és Básti Juli, Bán János és Gáspár Sándor, Bezerédi Zoltán és Stohl András vagy éppen Fullajtár Andrea és Mácsai Pál.

A harmadik évad adásaiban a következő művészpárokkal találkozhatunk:
Bányai Kelemen Barna és Alföldi Róbert
Székely Kriszta és Péterfy Bori
Vizi Dávid és Peller Anna
Mészáros Béla és Kardos Róbert
Dankó István és Kovács András Péter
Keresztes Tamás és Horváth Csaba
Kiss Eszter és Szabó T. Anna
Máté Gábor és Zsámbéki Gábor
Vajdai Vilmos és Szabó Győző.
A premieradás Bányai Kelemen Barnával és Alföldi Róberttel már megtekinthető a WMN YouTube-csatornáján és a wmn.hu oldalán.

Fotó: Kerepeczki Anna/WMN

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Váratlanul lemondott az NMHH elnöke

Váratlan döntést hozott Karas Monika, a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) elnöke, jóval mandátuma lejárta előtt lemondott pozíciójáról. Utódja Koltay András, a Nemzeti Közszolgálati Egyetem rektora lehet. Karas Monika kinevezése 2022. augusztus 18-ig...

A BMW-vel zöldül a Coldplay világkörüli turnéja

A BMW és a Coldplay együttműködése új szintre lép: miután a BMW iX és a BMW i4 az együttes vadonatúj, Higher Power című slágerének ütemére ünnepelte világpremierjét, majd a Müncheni Nemzetközi Autószalonon a Coldplay...

Tovább erősíti télisport-kínálatát a Discovery Sports

A Discovery Sports ötven országra kötött hosszú távú megállapodást a Nemzetközi Síszövetség eseményeinek közvetítésére. A sportág rajongói élő és on-demand közvetítéseken keresztül láthatják a sí világkupákat, az alpesi és északi sívilágbajnokságokat, illetve snowboard, freestyle...

Idén többet költöttünk okosmobilokra

Augusztus-szeptember időszakban az okostelefonokra költött összeg megduplázódott a tavalyi év azonos időszakához képest – számol be a MediaMarkt műszaki áruházlánc – a vásárlási láz október elejére sem csillapodott. Úgy látszik, egy-egy kiszemelt telefon már...

Egyre egészségesebbek a Lidl saját márkás termékei

A Lidl Magyarország felelős vállalatként a magyar vásárlók egészséges táplálkozásának támogatása céljából három évvel ezelőtt indította el só- és cukoroptimalizálási programját, mely során célul tűzte ki, hogy saját márkás termékeiben 2025-ig átlagosan 20 százalékkal...

Már okosmobillal tervezik a divatmárkák árucikkeit

A technológia fejlődése az élet minden területére, így a kreatív iparágakra és a divatra is hatással van. A tű és a szövőszék feltalálásától hosszú út vezetett a 3D nyomtatással alkotott kreációkig, a jelentős fejlesztések...

Elindult a V4 Startup Force őszi szemesztere

A Design Terminal startup ösztöndíjprogramjának aktuális szemeszterében négy csapatnak van lehetősége nagyvállalatokkal üzleti kapcsolatot építeni, ezáltal pedig a visegrádi országok felé terjeszkedni vállalkozásukkal. A virtuális valóság segíthet a stroke-on átesett emberek rehabilitációjában. Otthon és...

Usain Bolttal kampányol az Epson

Az Epson bejelentette, hogy partnerséget kötött Usain Bolttal, a világ leggyorsabb emberével. A nyolcszoros olimpiai aranyérmes, és minden idők legnagyobb sprinterének tartott Usain lesz az arca az Epson patronmentes EcoTank nyomtatóit népszerűsítő, nagyszabású kampányának,...

A sport podcastok hozzák a legtöbb hirdetést

Egyre népszerűbbek világszerte és itthon is a podcastok és ennek megfelelően a hirdetők is kezdik felfedezni maguknak ezt a csatornát. Az Omny Studio most közzétett elemzése szerint a programozott hirdetésekből a sport témájú podcastok...

Genfben lesz az HBO új magyar sorozatának premierje

A november 5-14. között megrendezendő A-kategóriás Genfi Nemzetközi Filmfesztiválon lesz november 7-én az HBO A besúgó című új sorozatának a világpremierje. A nyolc részes sorozat története 1985-ben játszódik és a politikai változások küszöbén álló...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Tovább keresik Az Év Honlapját

Meghosszabbított nevezési határidővel 2021. november 8. éjfélig várják a jelentkezésedet az online szakma legrangosabb díjára, az idén 20 éves ’Az Év Honlapja’ pályázatra! A legjobb honlapokat, applikációkat, rendezvény oldalakat, blockchain, digitális marketing- és technológiai...

Váratlanul lemondott az NMHH elnöke

Váratlan döntést hozott Karas Monika, a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) elnöke, jóval mandátuma lejárta előtt lemondott pozíciójáról. Utódja Koltay András, a Nemzeti Közszolgálati Egyetem rektora lehet. Karas Monika kinevezése 2022. augusztus 18-ig...

A BMW-vel zöldül a Coldplay világkörüli turnéja

A BMW és a Coldplay együttműködése új szintre lép: miután a BMW iX és a BMW i4 az együttes vadonatúj, Higher Power című slágerének ütemére ünnepelte világpremierjét, majd a Müncheni Nemzetközi Autószalonon a Coldplay...

Tovább erősíti télisport-kínálatát a Discovery Sports

A Discovery Sports ötven országra kötött hosszú távú megállapodást a Nemzetközi Síszövetség eseményeinek közvetítésére. A sportág rajongói élő és on-demand közvetítéseken keresztül láthatják a sí világkupákat, az alpesi és északi sívilágbajnokságokat, illetve snowboard, freestyle...

Idén többet költöttünk okosmobilokra

Augusztus-szeptember időszakban az okostelefonokra költött összeg megduplázódott a tavalyi év azonos időszakához képest – számol be a MediaMarkt műszaki áruházlánc – a vásárlási láz október elejére sem csillapodott. Úgy látszik, egy-egy kiszemelt telefon már...
- Hirdetés -

CMO

Fontos a márka szerepének megtalálása

Juhász Péter Tibor Vodafone, márkaigazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Agárdi Szilvivel, a látássérült énekesnővel, Majkával és Téglás Botival, a fiatal hegedűtehetséggel készített több hónapos, komplex Red-kampányunkra, amely valós emberek valós történetein...

Készen állás és újratervezés

Nagy Zoltán Péter OTP Bank, marketing- és kommunikációs igazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Arra, hogy a marketing- és kommunikációs csapat, beleértve a lead ügynökségünket is, sikerrel tudott alkalmazkodni a megváltozott helyzethez. - Van...

A releváns megoldásokban hiszek

Liptay GabriellaKPMG, marketing- és kommunikációs igazgató- Mi az a 3 dolog, amit ajánlana egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva?- Legyen és maradjon kíváncsi, legyen „mindenevő”, olvasson és...

Szeretnénk emlékezetes és jó kampányokat

Mérő Adám Coca-Cola, consumer & shopper connection director - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Mind szervezetileg, mind szakmailag, mind személyesen „megerősödve” kerültünk ki a pandémiás helyzetből. Büszke vagyok arra, hogy az európai régió egészére...

A büdzsé nem fontosabb a munkahelyeknél

Horváth Magyary NóraK&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató - Van olyan dolog, amit ebben az időszakban biztosan megtanult minden marketing-döntéshozó?- Nincs az a marketingbüdzsé, amiből ne lehetne valamit csinálni, nincs az a marketingbüdzsé, amifontosabb a kollégák...
- Hirdetés -

SzuperZöld

A BMW-vel zöldül a Coldplay világkörüli turnéja

A BMW és a Coldplay együttműködése új szintre lép: miután a BMW iX és a BMW i4 az együttes vadonatúj, Higher Power című slágerének ütemére ünnepelte világpremierjét, majd a Müncheni Nemzetközi Autószalonon a Coldplay...

Tovább fejlesztik a Coca-Cola innovatív papírpalackját

A The Coca-Cola Company a dán Paper Bottle Company (Paboco) startuppal összefogva alkotta meg az üdítőitalok egészen újszerű csomagolását; a papírpalack prototípusát. Az első nagyobb mennyiségben legyártott kísérleti csomagolást a hazai fogyasztók próbálhatták ki...

A nők állnak a fenntarthatósági forradalom élén

Tudjuk, hogy szükséges, látjuk, hogy megéri, mégis hosszú út áll még előttünk, amíg a fenntartható fejlődési gyakorlatok a mindennapjaink részévé válnak – derül ki a fenntarthatóságot környezeti, társadalmi és gazdasági összefüggéseiben vizsgáló „Bayer Barometer”...

DATA