- Hirdetés -

Elindult a Csak neked mondom-sorozat harmadik évada

|

- Hirdetés -

Kilenc új résszel jön a Csak neked mondom, a WMN és a Katona József Színház népszerű videósorozata a WMN YouTube-csatornáján. A formabontó műsorban minden beszélgetés egyedi és megismételhetetlen: nincs se moderátor, se műsorvezető, csak két művész, akik szabadjára engedve, intim közegben beszélgetnek sikerekről és kudarcokról, veszteségekről és örömről – egyszóval magáról az életről. Az évadpremierben Alföldi Róbert színész-rendező és Bányai Kelemen Barna, a Katona József Színház művésze engednek bepillantást különleges, szoros kapcsolatukba; szó esik gyökerekről, elválásról, határon túli színházról és még házi ramenről is. A Csak neked mondom keddenként jelentkezik friss epizódokkal.

Nemcsak szakmai szövetség, hanem régi, mély barátság az övék, olyannyira, hogy Alföldi Róbert volt Bányai Kelemen Barna és felesége, Bánfalvi Eszter színművésznő egyik esküvői tanúja. A köztük lévő zsigeri egymásra hangoltság pedig a beszélgetésükből is sugárzik, ami így egyszerre felszabadult és torokszorítóan őszinte.

Nem csupán egy régi, eddig tisztázatlan ügyre kerül pont kettejük között és nem kizárólag „szakmáznak” a barátok. Közös megéléseik mellett a gyökereikről is mesélnek, amiknek szorításától egyikük erővel próbált szabadulni, míg másikukat úgy választották le. „Amikor az ember hazát vált, abban van egyfajta erőszak (…) Mintha a törzsemet elvitték volna, a gyökereim pedig ottmaradtak” – mondja Bányai Kelemen Barna. Alföldi Róbert viszont maga vágta el őket: „Motoros fűrésszel vágtam a gyökereimet (…) Első generációs értelmiséginek lenni valami hasonló, azt érzi az ember, ha nem vágja el a gyökereit, akkor azok ott maradnak – én viszont máshol szerettem volna virágba borulni, kihajtani.”

Eltérő élményeik ellenére mindkettejük életét erősen meghatározta, honnan jöttek: Bányai Kelemen Barnát a határon túlisága, míg Alföldit a vidékisége, amit egy időben mindenáron le akart vetkőzni, és aminek népművészeti gyökereit most már szenvedéllyel kutatja. Két művészóriás, két kolléga, de mindenekelőtt két jó barát csodás beszélgetése a Csak neked mondom harmadik évadának premieradása.

Hiszen, ahogy Máté Gábor színész-rendező, a Katona József Színház igazgatója a színház közleményében fogalmazott: „A Csak neked mondom tökéletes lehetőség, hogy művészeink új, eddig talán ismeretlen oldalukról mutatkozzanak be a közönségnek."

A videósorozat epizódjaira a Csak neked mondom indulása óta több százezren voltak kíváncsiak, és olyan népszerű művészek szerepeltek benne, mint Ónodi Eszter és Thuróczy Szabolcs, Tenki Réka és Borbély Alexandra, Szirtes Ági és Básti Juli, Bán János és Gáspár Sándor, Bezerédi Zoltán és Stohl András vagy éppen Fullajtár Andrea és Mácsai Pál.

A harmadik évad adásaiban a következő művészpárokkal találkozhatunk:
Bányai Kelemen Barna és Alföldi Róbert
Székely Kriszta és Péterfy Bori
Vizi Dávid és Peller Anna
Mészáros Béla és Kardos Róbert
Dankó István és Kovács András Péter
Keresztes Tamás és Horváth Csaba
Kiss Eszter és Szabó T. Anna
Máté Gábor és Zsámbéki Gábor
Vajdai Vilmos és Szabó Győző.
A premieradás Bányai Kelemen Barnával és Alföldi Róberttel már megtekinthető a WMN YouTube-csatornáján és a wmn.hu oldalán.

Fotó: Kerepeczki Anna/WMN

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Kétszázezer csomagot kézbesített a Sameday

A Black Friday kampány idén is hatalmas sikereket hozott az e-kereskedelem piaci szereplői számára. A magyar vásárlók rekord mennyiségű online rendelés leadásával használták ki a kampány miatti leárazások előnyeit, amit a Sameday csomagküldő szolgálat...

Listázzák a cégek a koronavírusos dolgozókat

A COVID-19 miatti technológiai átállás kapcsán egyre több kibertámadás éri a vállalatokat, miközben az IT-biztonság mellett az adatvédelem és a munkavállalók egészségi állapotának nyomon követése is kiemelt jelentőségű területté vált. Mára a cégek több...

Kiváló fogyasztói márka lett a Dressa

Évek óta az látszik, hogy a magyar fogyasztók egyre szívesebben vásárolnak hazai termékeket. Ezt a tendenciát hivatott erősíteni a MagyarBrands program is, amely díj idei kitüntetettjei között immár a száz százalékban magyar tulajdonú Dressa...

Az eMAGról beszéltek legtöbben a neten

Novemberben több mint 27 ezer bejegyzés született a magyar internetezők körében a Black Friday-ről, ezek az online tartalmak 48 milliós elérést generáltak az akciós időszak alatt. A SentiOne november 1-30-ig vizsgálta meg a hazai...

Rácáfolt a chiphiányra a Black Friday

Nem éreztette hatását az elektronikai eszközökhöz nélkülözhetetlen félvezető alkatrészek hiánya a MediaMarkt Black November akciósorozatának eredményein. 2021 akciós időszakának forgalma több mint 10 százalékkal múlta fölül az előző évit. Az idei slágertermék a nagyértékű...

Folyamatosan támadják a vállalkozásokat

A mikro-, kis- és középvállalkozások felét érte már támadás az interneten. Leginkább adathalász levelekkel bombázták őket, de nagyjából minden nyolcadik cégnek törték már fel weboldalát, közösségi média felületét vagy próbálkoztak meg ezzel. Legnagyobb veszélyben...

Harminc milliárd fölött költ tartalomra a Disney

Jövőre jelentősen megnöveli a tartalomra szánt költségvetését a Disney, a társaság majdnem kétszer annyit költ majd, mint legnagyobb riválisa, a Netflix. A vállalat célja, hogy erősítse pozícióját a streaming piacon, és az előrejelzések szerint...

Változásokat jelentett be az LG

Az LG Electronics (LG) bejelentette, hogy William Cho stratégiai igazgatói posztja mellett december 1-jétől a vezérigazgatói teendőket is átveszi. Cho 2019 óta a vállalat legfőbb stratégája, korábban az LG North America elnökeként hat évig...

Díjazták a K&H információbiztonsági csapatát

A digitális forradalom közepette a korábbinál is nagyobb hangsúlyt kap a biztonságos bankolás, amit a K&H információbiztonsági csapata által működtetett robosztus informatikai rendszer biztosít az ügyfeleknek. A K&H most kiemelkedő elismerésben részesült, elnyerte ugyanis...

Kódolatlan csatornával készül az ünnepre a Telekom

A TV2 Séf csatorna decemberben kódolatlanul érhető el a Magyar Telekom kínálatában Telekom TV, IPTV és SAT TV előfizetők számára, így a karácsony előtti időszakban érdemes lesz a 7. csatornahelyre kapcsolni. A december a...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Az európaiak fele aggódik csak a kiberbiztonság miatt

Az európai uniós állampolgárok mindössze 56 százaléka jelezte az Eurobarométer felmérésében, hogy aggódik a kibertámadások és kiberbűnözés miatt. A megkérdezettek 80 százaléka szerint a digitális eszközök használata ugyanannyi előnnyel jár, mint hátránnyal. Az Európai Unió...

Kétszázezer csomagot kézbesített a Sameday

A Black Friday kampány idén is hatalmas sikereket hozott az e-kereskedelem piaci szereplői számára. A magyar vásárlók rekord mennyiségű online rendelés leadásával használták ki a kampány miatti leárazások előnyeit, amit a Sameday csomagküldő szolgálat...

Listázzák a cégek a koronavírusos dolgozókat

A COVID-19 miatti technológiai átállás kapcsán egyre több kibertámadás éri a vállalatokat, miközben az IT-biztonság mellett az adatvédelem és a munkavállalók egészségi állapotának nyomon követése is kiemelt jelentőségű területté vált. Mára a cégek több...

Kiváló fogyasztói márka lett a Dressa

Évek óta az látszik, hogy a magyar fogyasztók egyre szívesebben vásárolnak hazai termékeket. Ezt a tendenciát hivatott erősíteni a MagyarBrands program is, amely díj idei kitüntetettjei között immár a száz százalékban magyar tulajdonú Dressa...

Az eMAGról beszéltek legtöbben a neten

Novemberben több mint 27 ezer bejegyzés született a magyar internetezők körében a Black Friday-ről, ezek az online tartalmak 48 milliós elérést generáltak az akciós időszak alatt. A SentiOne november 1-30-ig vizsgálta meg a hazai...
- Hirdetés -

CMO

Már létező folyamatokat erősített fel a COVID

Hunyady Beatrix Euronics, marketingigazgató Az év vége kiemelt időszak a kereskedelemben, milyen kampánnyal készül az Euronics? A november-december értékesítés szempontjából az év 2 legfontosabb hónapja a műszaki kereskedelemben, a tavalyi évben a teljes céges árbevételünk közel 30...

Nagy a türelmetlenség a fiatalokban

Szili Tímea Futureal Group & Cordia Group, marketing- és kommunikációs igazgató   - Kicsivel több mint két hónapja nyílt meg a Futureal Group & Cordia Group fejlesztésében megvalósult Etele Plaza, mennyire váltotta be eddig a hozzá fűzött...

A kitaposott út biztonsága illúzió

Takács Borbála Adevinta Hungary, marketingigazgató   - Több évtizedes ügynökségi múlt után most ügyféloldalon folytatod. Miért döntöttél a változtatás mellett? - A váltás gondolata régóta érlelődött bennem. Húsz évet töltöttem ügynökségi oldalon, ez nagyon hosszú idő, ami rengeteg...

Most még tart a „történelmet írunk éppen” katarzisa

Szauter Zsolt eMAG és Extreme Digital, marketingigazgató   - Nagyon pörög itthon az online vásárlás, milyen élmény volt ebben a közegben átvenni a legnagyobb hazai e-kereskedelmi cég marketingjének irányítását? - Természetesen büszke vagyok arra, hogy engem választottak erre...

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Zöld Bank Díjat nyert az MKB

A Magyar Bankholding csoport tagja, az MKB Bank kapta az MNB 2021-es Zöld Bank Díját. A jegybank a Zöld Pénzügyek Díjakat az ökológiai lábnyom csökkentéséért legtöbbet tevő hitelintézeti, befektetési és biztosítási intézményeknek osztja ki...

Elismerték a Coop energiatudatosságát

A 2018-2019-2020-as évek után idén ismét Energiatudatos Vállalat védjeggyel ismerték el a Coop Gazdasági Csoport fejlesztéseit. A kitüntető címet a köztársasági elnök által fővédnökölt, az Országgyűlés Nemzeti Fenntartható Fejlődési Tanácsa által védnökölt, a Magyar...

Zöld díjat söpört be az Erste

Az Erste Alapkezelő Zrt. nyerte el 2021-ben a Zöld Befektetési Alapkezelő elismerést a Magyar Nemzeti Banktól. A jegybank két éve hirdette meg először a Zöld Pénzügyek Díjat, amelyben a legzöldebben működő pénzügyi intézményeket ismeri...

DATA