- Hirdetés -

Elindult a SPAR jótékonysági kezdeményezése

|

- Hirdetés -

2020. december 16. és 21. között 24. alkalommal rendezi meg az Adni Öröm! karácsonyi gyűjtőakciót a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR. A koronavírus világjárvány miatt a vásárlók ebben az évben adománykártyák megvásárlásával támogathatják a rászoruló embereket. Az összegyűlt felajánlásokból a szeretetszolgálat élelmiszereket vásárol, majd csomagokat állít össze, amelyeket nehéz sorsú családokhoz juttatnak el a civil szervezet munkatársai, még karácsony előtt.

„Az idei egy soha nem látott, kihívásokkal teli, küzdelmes esztendő. Segítségre, embertársaink iránti szolidaritásra mindig szükség van, 2020-ban a koronavírus-világjárvány idején pedig különösképp. A SPAR Magyarország mindig a Magyar Máltai Szeretetszolgálat oldalán áll az Adni Öröm! adománygyűjtő akcióban, mert tudjuk, hogy a felajánlás oda kerül, ahol a legnagyobb szükség van rá. Örömteli, hogy ebben a nehéz helyzetben megtaláltuk azt a megoldást, amellyel segíthetünk, miközben a kezdeményezésben részt vevő önkéntesek egészségét sem tesszük ki kockázatnak” – mondta Maczelka Márk, a SPAR Magyarország kommunikációs vezetője.

A korábbi évekhez képest változás, hogy élelmiszeradomány-gyűjtés nem zajlik az üzletekben. 2020. december 16. és 21. között a kijelölt SPAR és INTERSPAR áruházakban a vásárlók a kihelyezett Adni Öröm! állványokon, valamint a tartós élelmiszerek mellett adománykártyákat találnak, melyek megvásárlásával támogathatják a kezdeményezést. Az adománygyűjtéshez bárki hozzájárulhat a SPAR online shopon keresztül is. A Magyar Máltai Szeretetszolgálat a befolyt adományból élelmiszereket vásárol, melyekből csomagokat állít össze és elszállítja azokat a rászorulóknak még karácsony előtt.

„Az Adni Öröm! akciót a személyességre alapoztuk, a gyűjtés során háromezer önkéntesünk szokott az üzletekben adományt kérni a vásárlóktól. A járvány miatt ez most nem kivitelezhető, ezúttal találkozások nélkül kell az emberek támogatását kérnünk. Örülünk, hogy erre sikerült megoldást találni, az adománykártyák kihelyezésével mégis meghirdethetjük a karácsonyi gyűjtést és ajándékot vihetünk a nélkülöző családoknak. Minden vásárlót arra kérünk, hogy a nekünk szánt tartós élelmiszerek árán idén vásároljon adománykártyát” – mondta Romhányi Tamás, a Magyar Máltai Szeretetszolgálat kommunikációs vezetője.

A tavalyi siker után az idei év kommunikációs kampányának szlogenje ezúttal is a „Lett egy másik családom”. Ez kifejezi az önzetlenséget, amely egymás számára ismeretlen embereket köt össze a segítségnyújtáson keresztül. A kampány idén új elemmel bővült: közismert személyiségek, TV-s szereplők közösen énekelték el az ország egyik legkedveltebb karácsonyi énekét, a Csendes éj című dalt. Emellett azonban bárki más is csatlakozhatott az énekléshez online 2020. december 1. és 9. között. A beérkezett videókból és hanganyagokból pedig egy klip készült, mely mától érhető el a SPAR különböző online csatornáin. Az adományozók ezzel a közös dallal fejezték ki a járvány ideje alatt is a szolidaritás és az összefogás erejét.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A neten is hódítanak az e-autók

Egyre népszerűbbek hazánkban az elektromos autók, köszönhető ez a növekvő környezettudatosságnak, állami támogatásoknak és az egyre nagyobb töltő hálózatnak is. A SentiOne e-autó Social Indexe szerint idén eddig 114 000 alkalommal beszélgettek az internetezők...

Idén újra megrendezik a közösségi média fesztivált

Az év közösségi média eseményén és díjátadóján idén már YouTubberek, Insta sztárok és Twitch gamerek is képviseltetik magukat a TikTokkerek mellett. A mintegy 60 közönségtalálkozón, valamint a koncerteken és szórakoztató programokon túl az is...

450 milliárd forint tűnt el a marketingágazatból

A koronavírus-járvány a gazdaság egészére, így a marketing- és kreatívszektorra, az ezen a területen működő vállalkozásokra is hatással volt. A szektorban és a kiegészítő területein 2020-ban összesen több mint 13 ezer állás szűnt meg...

Csúcsot döntött a műszaki cikkek piaca

A műszaki elektronikai cikkek (TCG) globális piacának értéke - Észak-Amerika nélkül - rekordot jelentő 26 százalékkal, 433 milliárd dollárra nőtt 2021 első félévében az előző év azonos időszakához képest. A 2020 második félévében elért...

Csatlakozott a Mastercard programjához az OTP

A magyar bankok közül elsőként az OTP Bank csatlakozott a Mastercard Priceless Planet Koalícióhoz, egy olyan globális kezdeményezéshez, melynek célja, hogy öt év alatt 100 millió fa ültetésével járuljon hozzá a klímaváltozás elleni küzdelemhez....

Példátlan helyzetet hozott az átigazolási szezon

A futballtörténelem során még sosem történt olyan, mint az idei nyári átigazolási szezonban, hogy a világ két legjobb és legértékesebb játékosa, Messi és Cristiano Ronaldo egyszerre váltson klubot. Ráadásul az argentin világsztár ingyen költözött...

Többezer program lesz a Kutatók éjszakáján

Országszerte csaknem 50 városban 112 intézmény több mint 2100 programot - mások mellett szórakoztató előadásokat, kísérleteket, bemutatókat, laborbejárásokat - kínál pénteken és szombaton a Kutatók éjszakáján. A Kutatók éjszakája idén először nem nyert EU-s támogatást,...

A Republic Grouppal kampányol a Blikk

A Blikk új őszi kampányában, amit a Republic Group készített, milliókat nyerhetünk, ha a megfelelő pénzfürtöt kaparjuk le. Az ügynökség feladata a kreatív koncepció megtervezése és egy különleges kollázsfilm elkészítése volt, melyben valós fotókból...

Tovább nőtt az Oracle bevétele

A teljes negyedéves bevétel az előző évhez képest 4 százalékkal, 9,7 milliárd dollárra nőtt. A felhőszolgáltatásokból és licenctámogatásból származó bevételek 6 százalékkal 7,4 milliárd dollárra emelkedtek. A felhős és telepített új licenc értékesítés 8...

Leginkább itthon kalandoznának a magyarok

A NatGeo kutatásából kiderült, hogy a magyarok elsősorban a belföldi utazást kedvelik, és nem gondolják, hogy az „igazi felfedezés” élményéhez külföldre kellene utazni. Az utazás elsődleges célja a természetben való kirándulás, pihenés; a vágyott...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Szakmai videósorozatot indított az Uniomedia

A kedden és csütörtökönként jelentkező adásokban az ügynökség munkatársai a saját területüket érintő tanácsaikat, tapasztalataikat és tippjeiket osztják meg az érdeklődőkkel. Az Uniomedia első, saját gyártású szakmai videósorozatának első epizódja szeptember 21-én debütált a világ...

A neten is hódítanak az e-autók

Egyre népszerűbbek hazánkban az elektromos autók, köszönhető ez a növekvő környezettudatosságnak, állami támogatásoknak és az egyre nagyobb töltő hálózatnak is. A SentiOne e-autó Social Indexe szerint idén eddig 114 000 alkalommal beszélgettek az internetezők...

Idén újra megrendezik a közösségi média fesztivált

Az év közösségi média eseményén és díjátadóján idén már YouTubberek, Insta sztárok és Twitch gamerek is képviseltetik magukat a TikTokkerek mellett. A mintegy 60 közönségtalálkozón, valamint a koncerteken és szórakoztató programokon túl az is...

450 milliárd forint tűnt el a marketingágazatból

A koronavírus-járvány a gazdaság egészére, így a marketing- és kreatívszektorra, az ezen a területen működő vállalkozásokra is hatással volt. A szektorban és a kiegészítő területein 2020-ban összesen több mint 13 ezer állás szűnt meg...

Csúcsot döntött a műszaki cikkek piaca

A műszaki elektronikai cikkek (TCG) globális piacának értéke - Észak-Amerika nélkül - rekordot jelentő 26 százalékkal, 433 milliárd dollárra nőtt 2021 első félévében az előző év azonos időszakához képest. A 2020 második félévében elért...
- Hirdetés -

CMO

Emberi értékek és egymásra figyelés

Bánhegyi Zsófia Szerencsejáték Zrt., marketing- és kommunikációs igazgató   - Mi az a 3 dolog, amit ajánlana most egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva? - Mindenképpen próbálja ki magát és...
Szabó Béla

Növekvő stratégiai tudás

Szabó Béla Magyar Telekom, márka- és lakossági kommunikációs igazgató – Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? – Rengeteg mindenre: a purpose alapú működésünk és stratégiánk mind üzletileg, mind márkaépítés szempontjából kiemelkedően teljesített. Olyannyira, hogy több márkát...