- Hirdetés -

Elindult a Yettel legújabb kampánya

|

A márka most induló új platformjával nem kisebb célt tűzött ki, mint hogy segítsen választ találni a társadalom technológiával kapcsolatos dilemmáira.

„Az elmúlt évtizedben a mobiltechnológia robbanásszerű fejlődésen ment keresztül, ami a rengeteg új lehetőség mellett számos aggasztó kérdést is magával hozott. Azt látjuk a kutatásokból, hogy életkortól, társadalmi státusztól, de még a technológiával kapcsolatos viszonytól függetlenül is mindenkiben ott van ez az ambivalens érzés, csak éppen más-más témákban: A korlátlan internet korában mégis hol vannak a korlátok, amikbe kapaszkodhatok? Szeretem, ha minden perszonalizált, de mi lesz az adataimmal? Túl sok időt töltök a TikTokon? A gyerekek a világhálón korlátlan tudáshoz férnek hozzá, vagy korlátlan veszélynek vannak kitéve?" – emelte ki a Yettel új kommunikációs irányvonaláról Bölöni Olga, a Yettel megbízott márka- és marketingkommunikációs vezetője. – "Nem biztos, hogy mindig lesz válaszunk, de fontos, hogy valódi partnerként mindig kész legyünk dialógust kezdeményezni a legmegosztóbb témákról is. Pontosan erről szól az új platformunk.”

A platform gondolát egy regionális tender keretében kereste a márka, amire négy országból hívtak meg kreatív ügynökségeket, és végül az Artificial Group ötlete került ki győztesen. „Ez a tender új kihívás volt számunkra, mivel külföldi ügynökségekkel mérhettük össze kreativitásunkat és olyan lehetőségeket tárt elénk, amire eddig az ügynökség életében nem volt példa. Nemzetközi kampányokat már fejlesztettünk, de ilyen nagy volumenű projektre még nem volt lehetőségünk” – mondta Haberland Attila, az Artificial Group vezetője.

A platform elsőként Magyarországon és Bulgáriában indul el egy-egy nagyszabású kampánnyal, ami itthon az 5G hálózatra fókuszál.

Kampánycél

„5G-ről beszélni? Ez közel sem egy könnyű téma, hiszen az embereknek olyan a hálózat, mint az oxigén: ha van, az természetes, ha nincs, az azonnal negatív érzelmeket kavar. A célunk az volt, hogy pozitív érzelmeket generáljunk technológia témában, és megmutassuk, hogy a hálózat milyen hozzáadott értékkel bír” – mondta el a platform első hazai kampányáról Major Ádám, a Yettel márkakommunikációs menedzsere.

A kampány 2024 február végén indul TV, digitál, social és retail felületeken, valamint PR-ben, és felvállalja azt a felelősségét, hogy segít az embereknek a technológia tudatosabb használatában.

„A most induló kampányban az 5G hálózat erejét mutatjuk be, ennek az emberi aspektusát kerestük. A kampány tervezésekor megnéztük, hogy miről beszélgetnek az emberek: mire keresnek rá Google-ön, miről beszélgetnek Redditen, milyen témákról indulnak a közösségi platformokon kommentpárbajok, és egyértelműen kirajzolódott számunkra, hogy a kapcsolatokra kell fókuszálni. Ezt követően pedig pszichológus szakemberekkel együtt dolgozva alkottuk meg a kampány fő csapásirányait” – mesélte Mitter Szabina, a Yettel senior márkaaktivációs menedzsere.

Kreatív koncepció

„Az utóbbi 10 évben kardinálisan megváltoztak az emberek kommunikációs szokásai a digitalizáció térhódításának köszönhetően, csökkentek a személyes interakciók az okostelefonok népszerűségének növekedésével. Sokszor a barátainkkal inkább chaten beszélgetünk, a nagyit pedig videochaten látogatjuk meg. De ez nem feltétlenül probléma, ha a technológiát tudatosan használjuk. Pontosan erre szeretnénk rávilágítani ezzel a kampánnyal is, ahol egy image TVC, 3 handset vágat és további digitális, illetve social tartalmak lesznek ebben segítségünkre” – mondta Horváth Gergő, az Artificial Group kreatív igazgatója.

„A digitális kommunikáció során olyan tartalomgyártókkal találkozhatunk majd, mint az Istenest házigazdája, Istenes Bence és a WMN Popfilter podcastjából már jól ismert Csepelyi Adrienn – akiknek vendégei között számos ismerős arc feltűnik majd. A különböző magyar hírességek és szakértők a hozzájuk legközelebb álló témákat fogják boncolgatni, mint például a hálózat szerepe szülő és gyermek között, a párkapcsolatokban vagy épp a tinik életében. Ezekbe a beszélgetésekbe később a felhasználók is becsatlakozhatnak, vagy épp választ találhatnak a régóta meglévő, de eddig megválaszolatlan kérdéseikre” – mesélt a kampány digitális lábáról Kovács Nóra Judit, az Artificial Group creative group headje.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...