Magyarországon a Digi, az Invitel, a PR-Telecom, a Tarr, az Antenna Hungária és számos regionális televíziós szolgáltató kínálatában jelenik meg az Epic Drama nevű csatorna. A szolgáltatók egy részénél már tegnaptól nézhetik az előfizetők az új adót, a többieknél a következő hetekben lesz elérhető.
Az Epic Drama csatorna indítása a Viasat World eddigi legnagyobb csatorna- és SVoD-premiere a kulcsfontosságú országokban és területeken. A Viasat World folytatja a tárgyalásokat a további szolgáltató partnereivel, hogy új márkájának még nagyobb elérést biztosítson.
Az Epic Drama több mint 600 órányi szórakozást kínál a világ minden részéről gondosan összeválogatott kiváló drámasorozatokkal. A nagy költségvetésű, HD minőségű kosztümös drámasorozatok új otthona, lineáris és SVoD formában is elérhető, és támogatja a vállalat küldetését, hogy nézőinek több platformon és készüléken nyújtson kiváló tartalmakat. Ráadásul, a sorozatok rendkívül frissek, hiszen az elmúlt három évben forgatták őket, és jelentős részük kifejezetten az adott piacokra készült.
Az Epic Drama kínálatában szereplő műsorok több mint kétharmada készült az Egyesült Királyságban és Európa más országaiban, és további sorozatok érkeztek az Egyesült Államokból, Kanadából és Ausztráliából is. Olyan exkluzív vagy újonnan látható sorozatokkal nyit a csatorna, mint az ITV Studios Global Entertainment által készített Kurtizánok kora, Mr. Selfridge és Poldark, az All3Media International által jegyzett The Miniaturist, a Banijay Rights-tól érkező Versailles és Az étterem, a Beta Film Borgia, Copper – A törvény ára és Levél Evitának sorozatai, valamint az Entertainment One (eOne) Fordulat: Washington kémei és Klondike című drámái.
Az Epic Drama elsősorban a 25 év feletti női és férfi közönségnek szól, de szélesebb körben is vonzza majd a drámák rajongóit, hiszen éjjel-nappal elismert és lebilincselő sorozatokat láthatnak különböző műfajokból, beleértve a krimiket, az irodalmi adaptációkat, a politikai, kosztümös és háborús drámákat, az akciódús kalandsorozatokat, a történelmi és a fantázia sorozatokat is. A Viasat World 19. tartalommárkájának elindítását jelentős kutatás előzte meg, amely feltárta, hogy a műfajnak szolgáltatást nem kapó, szenvedélyes közönsége van, és egyértelmű piaci hiány mutatkozik az ilyen jellegű, gondosan válogatott tartalmakból.
Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.