- Hirdetés -

Elismerést kapott a K&H társadalmi programja

|

- Hirdetés -

Nemcsak a vírusjárvány terjedésének megelőzésében, de annak kezelésében is döntő szerepe volt a K&H egyhónapos, pénzügyi tudatosságra ösztönző adományozási programjának. A Covid19 idején nyújtott társadalmi szerepvállalásával a Bank ugyanis a lakossági és kkv ügyfeleit a vírusbiztos fizetési megoldások használatára ösztönözte, segítségükkel pedig összesen 50 millió forint értékben támogatta a járványkórházak gyógyító-kutatómunkáját. Programjával a K&H Bank és Biztosító idén elnyerte az Effekt 2030 – A közösségi befektetések díja pályázatán a Legfelelősebb Partner Különdíjat.

Idén az Effekt 2030 Díj pályázatán a Covid19 idején nyújtott társadalmi szerepvállalást is értékelték, ahol a K&H Bank és Biztosító pénzügyi tudatosságra ösztönző adományozási kampánya érdemelte ki a „Legfelelősebb Partner” címet. A K&H májusban egyhónapos kampányt hirdetett, mely során a lakossági és kkv ügyfelek minden online bankkártyás fizetése és átutalása után 10 forint került adományozásra a kiemelt járványkórházak számára, ezzel is ösztönözve a digitális banki termékek használatát a járvány idején. A program eredményeként május 31-ig 2 900 000 online tranzakcióra került sor, a Bank alapítványainak további pénzügyi hozzájárulásával így összesen 50 millió forintos támogatást nyújtott az Országos Korányi Pulmonológiai Intézetnek és a Dél-Pesti Centrumkórháznak 10 ezer nm2 speciális vírusölő padlófelület megvásárlásához és a vírusfertőzés leküzdését támogató immunterápiák kutatásához. A K&H adományozási programja során két cél is megvalósult, hiszen amellett, hogy támogatta az egészségügyi intézmények gyógyító-kutatómunkáját, online banki szolgáltatásaival megelőzte a vírus terjedését.

„Megtiszteltetés számunka a díjazott vállalatok között szerepelni, hiszen ismét megmutathattuk, hogy digitális szolgáltatásainknak köszönhetően, lakossági és kkv ügyfeleinkkel, partnereinkkel és kollégáinkkal közösen még a legnagyobb, a mindennapjainkat gyökeresen megváltoztató krízishelyzetben is segíthetünk. A „Legfelelősebb Partner” cím elnyerése jól tükrözi azt az elkötelezettségünket, hogy vezető pénzintézetként felelősek vagyunk a társadalomért, amiben dolgozunk és élünk. Az aktuális társadalmi problémára nyújtott válaszunkban két dolog vezérelt minket: egyrészt az innováció biztosította lehetőségek kiaknázása, másrészt, hogy egyszerre segítsük a gyógyítást és a megelőzést, a vírus terjedésének megfékezését és az egészségügyi intézmények gyógyító-kutatómunkáját” – mondta el Horváth Magyary Nóra, a K&H kommunikációs ügyvezető igazgatója

A kampány konkrét céljain és megvalósulásán túl a K&H Bank a vírushelyzethez igazította és digitalizálta szolgáltatásait. A pénzintézet mobilbankolással, e-PIN kóddal, 3000 dolgozó otthoni munkájával, digitalizált hitelfolyósítással, számlakedvezményekkel, a K&H Biztosító pedig a járványhoz kötődő haláleset, kórházi napi térítés, keresőképtelenség, munkanélküliség esetén történő hitelkifizetéssel, hiteltörlesztés átvállalásával a vírus okozta egészségügyi, pénzügyi károkat csökkentve a radikálisan megváltozott körülmények között is lehetővé tette ügyfelei és a társadalom számára is, hogy teljes és egészséges életet élhessenek.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Inkább online vásárolnak divatcikkeket a magyarok

A magyarok 86 százaléka fog divatcikkeket vásárolni az interneten az ünnepeket megelőző kereskedelmi időszakban. A fogyasztók 57 százaléka tervezi, hogy szinte csak webáruházakból fog rendelni, 29 százalék vásárol majd online és fizikai üzletben...

Ezek voltak a legkeresettebb idegen szavak a neten

Rövid bétateszt után 90 000 szóval elindult a jelentese.hu. A SAKKOM Interaktív által létrehozott, ingyenes szótárakat gyűjtő oldalon többek között angol- és idegen szavak, a gamer társadalom által használt kifejezések, E-számok, és keresztnevek jelentése...

Újabb zöld termékek a Lidl kínálatában

A klímavédelem és a felelős vásárlás fontossága egyre inkább növekszik a hazai vásárlók körében. A Lidl Magyarország ezeket az igényeket szem előtt tartva, fenntarthatósági stratégiájának részeként új termékcsaládokat tesz karbonsemlegessé és az újrahasznosított műanyagból...

Havonta ötszáz új reklám kerül képernyőre

Havonta ötszáz, még nem látott tévéhirdetés kerül a nézők szeme elé, a teljes reklámmennyiségnek pedig több mint a felét továbbra is az újak teszik ki – derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság...

Nőtt a tévézésre szánt idő a magyarok körében

Az idei harmadik negyedévben öt perccel nőtt a napi tévénézési idő a teljes népesség körében a Nielsen Közönségmérés adatai szerint és elérte a 4 óra 32 percet. A filmek és sorozatok miatt ülünk le...

Techcégek uralják a márkák rangsorát

A 10 legértékesebb márka közül 5 tartozik technológiai cégekhez, de ha az első 20-at nézzük, akkor még nagyobb a szektor fölénye, ebben a körben 11 technológiai brand található az Interbrand legújabb százas toplistáján. Az...

Új évaddal folytatódik a Comedy Club

Újra a nagypályás nevettetőké a terep a Comedy Centralon, október 22-től ugyanis folytatódik a humorcsatorna standupos műsorfolyama, a Comedy Club. Idén ősszel ismét trükkös cselekkel, kíméletlen támadásokkal és védhetetlen poénlabdákkal nyomul a gárda. Elsőként...

Van hova fejlődnünk az energiatakarékosság terén

A hazai fogyasztók körében a szelektív hulladékgyűjtés és az energiatakarékos égők használata számít a leginkább elterjedt otthoni környezetkímélő szokásnak. Miközben a magyar háztartásokban megtalálható hűtők, mosógépek, tévék mintegy fele már energiatakarékosnak számít, e gépek...

Éjjel is látó kamerákkal érkezik a legújabb okosmobil

Különleges éjszakai fotós és videós funkciókkal, 120 Hz-es képfrissítéssel, szupergyors töltéssel érkezik a HUAWEI legújabb okostelefonja. A nova 9 elő- és hátlapi kameráival egyaránt 4K-s felbontású videók készíthetők, a 4300 mAh-s beépített akkumulátor feltöltéséhez...

A vártnál jobban teljesít a lízingpiac

Bár a járvány az idén is bizonytalanná teszi a gazdasági helyzetet, a magyar lízingpiac ennek ellenére a várakozásoknál jobban szerepel – mondta Zs. Nagy István, a Magyar Lízingszövetség elnöke a szervezet csütörtöki konferenciáján. Szerinte...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...

Inkább online vásárolnak divatcikkeket a magyarok

A magyarok 86 százaléka fog divatcikkeket vásárolni az interneten az ünnepeket megelőző kereskedelmi időszakban. A fogyasztók 57 százaléka tervezi, hogy szinte csak webáruházakból fog rendelni, 29 százalék vásárol majd online és fizikai üzletben...

Ezek voltak a legkeresettebb idegen szavak a neten

Rövid bétateszt után 90 000 szóval elindult a jelentese.hu. A SAKKOM Interaktív által létrehozott, ingyenes szótárakat gyűjtő oldalon többek között angol- és idegen szavak, a gamer társadalom által használt kifejezések, E-számok, és keresztnevek jelentése...

Újabb zöld termékek a Lidl kínálatában

A klímavédelem és a felelős vásárlás fontossága egyre inkább növekszik a hazai vásárlók körében. A Lidl Magyarország ezeket az igényeket szem előtt tartva, fenntarthatósági stratégiájának részeként új termékcsaládokat tesz karbonsemlegessé és az újrahasznosított műanyagból...

Havonta ötszáz új reklám kerül képernyőre

Havonta ötszáz, még nem látott tévéhirdetés kerül a nézők szeme elé, a teljes reklámmennyiségnek pedig több mint a felét továbbra is az újak teszik ki – derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság...
- Hirdetés -

CMO

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...

Sikerült megválaszolni a Covid-szülte kihívásokat

Szalkai Réka Mastercard, marketingigazgató - Melyik volt az a könyv vagy film, ami az elmúlt időszakban a legnagyobb hatással volt önre? - Simon Sinekkel nemrég volt szerencsém együtt dolgozni. Igazi élmény volt nemcsak az előadása és azt...

Fontos a márka szerepének megtalálása

Juhász Péter Tibor Vodafone, márkaigazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Agárdi Szilvivel, a látássérült énekesnővel, Majkával és Téglás Botival, a fiatal hegedűtehetséggel készített több hónapos, komplex Red-kampányunkra, amely valós emberek valós történetein...

Készen állás és újratervezés

Nagy Zoltán Péter OTP Bank, marketing- és kommunikációs igazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Arra, hogy a marketing- és kommunikációs csapat, beleértve a lead ügynökségünket is, sikerrel tudott alkalmazkodni a megváltozott helyzethez. - Van...

A releváns megoldásokban hiszek

Liptay GabriellaKPMG, marketing- és kommunikációs igazgató- Mi az a 3 dolog, amit ajánlana egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva?- Legyen és maradjon kíváncsi, legyen „mindenevő”, olvasson és...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Újabb zöld termékek a Lidl kínálatában

A klímavédelem és a felelős vásárlás fontossága egyre inkább növekszik a hazai vásárlók körében. A Lidl Magyarország ezeket az igényeket szem előtt tartva, fenntarthatósági stratégiájának részeként új termékcsaládokat tesz karbonsemlegessé és az újrahasznosított műanyagból...

Fenntarthatóságban is jól teljesített a Telekom

A telekommunikációs szektor fenntarthatósági szempontból legjobban teljesítő vállalatai között jelölte meg a Magyar Telekomot az ISS Corporate Solutions a vállalat 2020. évi fenntarthatósági eredményei alapján. Az ISS ESG Corporate Rating éves szinten több, mint 100...

Zöld éttermet nyitott Debrecenben a KFC

Európában is ritkaságnak számít a gasztronómiai vállalkozások közt, Magyarországon pedig még egyedülálló ebben a szektorban a KFC október 14-én Debrecenben megnyitott új étterme. A beruházás a környezeti fenntarthatósági szempontokat követve olyan zöld megoldások beemelésével...

DATA