Bár még két hónap van hátra a következő Super Bowlig, az eseményt közvetítő Fox Sports-nál már most pezsgőt bonthatnak, hiszen sikerült eladni mind a 77 mérkőzés alatti tévés reklámszpot-helyet. Az év egyik legnézettebb televíziós eseményén a hirdetők is sportot űznek abból, hogy minél meglepőbb, eredetibb reklámokkal álljanak elő, igaz jó mélyen a zsebükbe kell nyúlniuk, mivel egy 30 másodperces reklámfilm elhelyezése közel ötmillió dollárba kerül.
2020 február 2-án már az 54. Super Bowl-t rendezik, és az NFL (az Egyesült Államok profi amerikai futball bajnoksága) döntője hagyományosan nem csak kiemelkedő sportesemény, de jelentős tévés esemény is. A Super Bowl LIV-et a Fox Sports közvetíti, és a csatorna ügyvezető alelnöke, Seth Winter bejelentette, hogy már most eladtak minden reklámhelyet a mérkőzés közben. Az elmúlt öt évben most először sikerült ez a bravúr, így azoknak a márkáknak, amelyek szeretnének a Super Bowl alatt hirdetni, már csak a fel- és levezető műsorban találhat helyet.
Az Axios beszámolója szerint a 30 másodperces reklámhelyek átlagosan 4,8 millió dollárba kerülnek, de a legdrágábbért 5,6 millió dollárt kell fizetni. A magas árak hátterében az áll, hogy a Super Bowl azon kevés események egyike, amelyek során még mindig hatalmas közönséget lehet elérni egy-egy hirdetéssel, élőben. Érdemes ugyanakkor azt is megjegyezni, hogy főként a közösségi média felől érkező nyomás, illetve a streaming szolgáltatások miatt a döntő klasszikus, lineáris tévés nézettsége az utóbbi években csökkent.