- Hirdetés -

Elképesztő nézettséget hozott az Álarcos énekes

|

Az RTL Klub műsorának legutóbbi nézőszáma közel járt a 1,5 millióhoz. Erős nézettséggel búcsúzott A mi kis falunk és jól kezdett a Mellékhatás című sorozat. A TV2 nézettségi toplistájának élén a Mintaapák, a Tények, illetve a Tények Plusz áll.

Az elmúlt héten mindkét nagy kereskedelmi csatornának nőtt a közönségaránya. Az RTL Klubé 0,9 százalékponttal, 17,5 százalékra. A TV2-é pedig fél százalékponttal, 12,4 százalékra. A 18-49 évesek körében és főműsoridőben a két televízió közötti különbség 5,1 százalékpontot tett ki.

Az említett célcsoportnál minden estét nyert az RTL Klub, bár hétköznap sokszor közel járt hozzájuk a TV2. A múlt hetet az RTL Klub hétvégén nyerte meg. Jól mutatja ezt a két csatorna hétköznapi főműsoridős közönségaránya, ahol jóval kisebb differencia látható: RTL Klub – 15,7%, TV2 – 14,5%.

A szombat estét viszont az RTL Klub már 22,6 százalékos közönségaránnyal zárta, miközben a TV2 7,2 százalékot ért el. A vasárnapi főműsoridőben az RTL Klub 20,7 százalékot hozott, a TV2 pedig 7,6 százalékot.

A 18-59 éveseknél és teljes napon is az RTL Klub ért el jobb eredményt, egészen pontosan 10,9 százalékos heti share-t, amivel 1,9 százalékponttal előzték a TV2-t.

A nemzetközi csatornaportfóliók közül (18-49 évesek, főműsoridő) a Viacom örülhetett leginkább a múlt heti közönségarányának (6,3%), utánuk jött a Sony (5%) és az AMC (4,3%).

14. hét / 13. hét/ 12. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 17,5% / 16,6% / 16,8%
TV2 – 12,4% / 11,9% / 14,3%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (14. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

RTL Klub
Barátok közt – 8,7% (8,4%)
Híradó – 23,1% (21,9%) – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 19,5% (18,6%)
Drága örökösök – 19,3% (18%)
Bátrak földje – 11,7% (12%)

TV2
Remények földje – 8,2% (7,5%)
Tények – 15,3% (17,7%) – hétfőtől vasárnapig
Tények Plusz – 15,7% (16,4%) – hétfőtől szombatig
Mintaapák – 16,1% (15,6%)
Exatlon Hungary – 14,5% (13,2%)

A koronavírus-járvány növelte a tévénézésre fordított időt és azon belül is jót tett a hírtartalmak nézőszámának. Utóbbiak közül ebből az esti RTL Híradó sokat tudott profitálni, 23,1 százalékot átlaggal zárták a hetet, ami nagyon jó eredménynek számít.

A Fókusz és a Drága örökösök is közel járt a 20 százalékos szinthez, a Bátrak földje viszont továbbra sem hoz túlzottan erős share-t és nézőszámot.

A TV2-n a Mintaapák múlt héten tovább erősödött, az Exatlon pedig szintén javított és a csatorna hétköznap esti átlagát érte el a 14,5 százalékos átlagával.

Az elmúlt években már az egymilliót kicsit túllépő nézőszámok is eseményszámba mentek. Ennek fényében az Álarcos énekes 1,45 milliós nézőszáma kiugróan magas nézettségnek számít. Jót tett a koronavírusos szobafogság A mi kis falunk nézőszámának is, hiszen az évadzáró epizód 1,3 millió nézőt vonzott.

A 18-49 éveseknél is az említett két produkció vonzotta a legtöbb nézőt. Az Álarcos énekes 559 ezer, A mi kis falunk 530 ezer nézőt ültetett a képernyők elé.

Nagyon jól kezdett az RTL Klub új saját gyártású sorozata, a Mellékhatás. A 18-49 éveseknél 369 ezer nézőt érdekelt a sorozat, amivel a kereskedelmi célcsoportnál az elmúlt hét harmadik legnézettebb produkciója volt. A teljes lakosságnál 809 ezres nézettséggel futott a Mellékhatás, ami a toplista 9. helyére volt elegendő.

A TV2 műsorai közül a 18-49 éveseknél a Mintaapák hétfői epizódja érte el a legjobb, 296 ezres nézőszámot. A második legjobbat (268 ezret) pedig a szintén hétfői Tények Plusz.

A teljes lakosságnál a TV2 legnézettebb műsora címnek a hétfői Tények örülhetett (891 ezer néző), a házi toplista második helyére a szerdai Tények Plusz (843 ezer néző) futott be, megelőzve a Mintaapákat (733 ezer néző).

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

nézettség hetitop2020_14het1849

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

nézettség hetitop2020_14hetteljes

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés, TSV + vendég adatok

Megjegyzés: amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Vendég adatok: a háztartásba érkező vendégekkel kalkulált nézettségi adatok.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ismét meghirdették a Magyar Innovációs Nagydíjat

A Magyar Innovációs Szövetség 33. alkalommal hirdette meg kis-, közép- és nagyvállalatok számára a Magyar Innovációs Nagydíjat, amelyre a cégek a gyakorlatban is megvalósult, 2024. évben mérhető üzleti hasznot hozó innovációs projektekkel nevezhetnek. A...

A metaverzumban növelik beruházásaikat a vállalatok

Bár az ipari metaverzum megvalósulása még nem a mindennapok gyakorlata, már most egyre több vállalat számára válik valós üzleti előnyöket biztosító technológiai platformmá – mutat rá a Siemens, az S&P Global Market Intelligence és...

Rekord karácsonyi forgalomra készül a Kifli.hu

A Kifli.hu online szupermarket 400 futárral és 300 kiszállító gépkocsival készül a karácsonyi vásárlói rohamra. A normál időszaki forgalom nagyjából dupláját hozó ünnep előtti csúcsszezonban napi 80 ezer táskát készítenek majd össze a Kifli-raktárban,...

Különleges karácsonyi vásárok

A karácsonyi vásárokról talán legtöbbünknek ugyanaz jut eszébe: fagyos esték, forralt bor, sült gesztenye, fabódék és kézműves ajándékok. Akik azonban idén a megszokottól eltérően ünnepelnék a karácsonyt, és megismerkednének különböző kultúrák különböző karácsonyi tradícióival,...

Így segítünk az ünnepek idején

Karácsonykor legtöbben beteg, hátrányos helyzetű vagy nehéz sorsú gyermekek javára terveznek adományozni – derült ki a Yettel karácsonyi szokásokat vizsgáló friss országos reprezentatív kutatásából. Sokan szeretnék tudni, pontosan mi az, amire az adományozottnak szüksége...

Nagyot nőtt a mobilfizetések száma

Tíz hónap alatt 469 milliárd forintnál többet költöttek a K&H-sok az okoseszközökkel. Ez 58 százalékkal haladja meg az egy évvel korábbit, míg 2022 azonos időszakával összevetve 180 százalékos többletről van szó. Az Apple Pay-fizetések...

Jön a Marsra magyar! karácsonyi különkiadása

December 22-én karácsonyi különkiadással jelentkezik a Magyar Telekom és a KMH Film koprodukciójában készült Marsra magyar! sorozat. A speciális epizód kiemelt nézettségű műsorsávba került az RTL-en, és az RTL+-on is elérhető lesz. A Marsra...

A digitális piac nagyágyúi trendekről és feladatokról – 1. rész

Izgalmas változásokat hozott az elmúlt egy év a hazai digitális piacon. A jelen és a jövő trendjeiről, a legfontosabb feladatokról kérdeztük a digitális piac legmeghatározóbb személyeiségeit bemutató Top 50-es listánk élmezőnyében végzett vezetőket.   Az...

Elindult a Budapest Airport munkáltatói márka kampánya

A VINCI Airports által üzemeltetett Budapest Airport hisz abban, hogy a tehetség mindenkiben megvan, de akkor csillan meg igazán, ha megtalálja a helyét. Ahhoz azonban, hogy megtaláljuk azt a munkakört, amiben valóban szárnyalhatunk, először...

Megvannak a legjobb mobilfotók

Több mint 650 ezer nevezés közül választotta ki a zsűri a legjobb műveket a HUAWEI XMAGE Awards nemzetközi mobilfotós pályázatán. Az idei nyertes alkotások között olyan képek szerepelnek, amelyek a hétköznapi élet szépségét új,...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Csúcsot dönt az utasbiztosítások száma

Elkezdtek újra biztosítást kötni a magyarok. A külföldre utazási kedv az idén csúcsra járatja az utasbiztosításokat, és az egészségüket, nyugdíjukat is jóval többen igyekeznek bebiztosítani. Ráadásul megtörtént az is, amire másfél évtizede nem volt...

Ismét meghirdették a Magyar Innovációs Nagydíjat

A Magyar Innovációs Szövetség 33. alkalommal hirdette meg kis-, közép- és nagyvállalatok számára a Magyar Innovációs Nagydíjat, amelyre a cégek a gyakorlatban is megvalósult, 2024. évben mérhető üzleti hasznot hozó innovációs projektekkel nevezhetnek. A...

A metaverzumban növelik beruházásaikat a vállalatok

Bár az ipari metaverzum megvalósulása még nem a mindennapok gyakorlata, már most egyre több vállalat számára válik valós üzleti előnyöket biztosító technológiai platformmá – mutat rá a Siemens, az S&P Global Market Intelligence és...

Rekord karácsonyi forgalomra készül a Kifli.hu

A Kifli.hu online szupermarket 400 futárral és 300 kiszállító gépkocsival készül a karácsonyi vásárlói rohamra. A normál időszaki forgalom nagyjából dupláját hozó ünnep előtti csúcsszezonban napi 80 ezer táskát készítenek majd össze a Kifli-raktárban,...

Különleges karácsonyi vásárok

A karácsonyi vásárokról talán legtöbbünknek ugyanaz jut eszébe: fagyos esték, forralt bor, sült gesztenye, fabódék és kézműves ajándékok. Akik azonban idén a megszokottól eltérően ünnepelnék a karácsonyt, és megismerkednének különböző kultúrák különböző karácsonyi tradícióival,...

Don't Miss

Nemzetközi ügynökségi hálózat tagja lett a Positive Adamsky

A Positive Adamsky csatlakozott a MISSION HUBS független nemzetközi ügynökségi hálózathoz. Ez az együttműködés a cégcsoport régóta tervezett külpiaci stratégiájának kiemelt lépése, amely a nemzetközi jelenlét erősítését és a globális partnerkapcsolatok bővítését célozza.A londoni...

Fontos európai díjat nyert a magyar HR vezető

Komáromi Zsófiának, a Publicis Groupe Hungary Chief Talent Officerének és a Publicis Groupe CEE Talent Transformation Partnerének ítélték oda a 2024-es HR Diversity Champion of the Year kategóriadíját a European Diversity Awards-on. Az egyik...

Lengyel vezető a dentsu új régiójánál

A dentsu globális kreatív-, marketing- és médiaügynökségi hálózatának EMEA régiós vezetése bejelentette a DACH (Németország, Ausztria, Svájc) és a CEE (Közép-Kelet-Európa) piaci területek összevonását egy új, egységes Közép-Európa régió formájában. Az új Közép-Európa klaszter...

Logó és arculattervezést segítő könyvet adott ki a [brandguide]

Megjelent a legújabb logó- és arculattervezés témájú szakkönyv a kiadásában. Egy szokatlan és egyedi formátumban: feltett kérdésekkel segíti a könyv a logó- és arculattervezés folyamatát. A könyv nem csak szorosan szakmabeliekhez szól, hanem...

A hazai kortárs művészet előtt tiszteleg az ACG

Idén ünnepli 20. születésnapját a hazai kreatív szektor megkerülhetetlen szereplője, az ACG. Az évforduló apropóján az ügynökség egy egyedülálló kiadványban, az ACG TWENTY Bookazine-ban tiszteleg azon hazai kortárs alkotók előtt, akik munkásságából az elmúlt...