- Hirdetés -

Elképesztően jól mutatnak a legújabb csúcstévék

|

- Hirdetés -

Ha azt gondoltuk volna, hogy a tévék már nem képesek tovább fejlődni, hát tévedtünk. Mesterséges intelligencia, elképesztő grafikus teljesítmény és kábelmentes kialakítás – az LG legújabb televíziói számos felhasználási lehetőséget és minden eddiginél lenyűgözőbb vizuális élményt kínálnak.

Évről évre egyre élénkebb színeket, jobb felbontást, nagyobb kontrasztot és jobb hangminőséget ígérnek a gyártók, így felmerülhet a kérdés, hogy vajon szabad szemmel is feltűnik-e majd a különbség, amikor kijön egy új tévészéria. Az LG 2024-es SIGNATURE OLED M4 és OLED G4 készülékei esetében egészen biztosan látható lesz a különbség: az elődmodellekhez képest ugyanis 70 százalékkal jobb grafikus teljesítményt és 30 százalékkal gyorsabb feldolgozási sebességet ígérnek ezek a készülékek, méghozzá a mesterséges intelligencia támogatásával. A tévék képesek például önállóan, blokkokra osztva kezelni a kijelzőt, és ezeket a szekciókat külön vezérelni. Egy jelenet fényerősségének elemzése után önállóan finomhangolják a fényerő- és kontrasztbeállításokat, így tisztábban kivehető képeket láthatunk filmnézés vagy sportközvetítések közben.

Hasonlóan nagyot fejlődtek az LG 2024-es QNED televíziói is – ezekben szintén vadonatúj mesterséges intelligencia dolgozik, ami az elődmodellekhez képest 1,3-szor erősebb teljesítményt, 2,3-szeres grafikai tudást és 1,6-szor gyorsabb feldolgozási sebességet kínál.

Gyakran felmerülő nézői kritika a filmek hangzásával kapcsolatban, hogy a különböző hangeffektek és a zenei betétek lényegesen hangosabbak, mint a szöveges részek, ezért ez a különbség vagy zavaróvá válik, vagy folyamatosan kéznél kell, hogy legyen a távirányító, ha hirtelen változtatni kellene a hangerőn. Ezt a problémát orvosolva az LG 2024-es OLED és QNED tévéiben az ún. AI Sound Pro funkció, ami a mesterséges intelligencia segítségével képes elkülöníteni a jelenetek beszédsávját az alapzajtól, és ez alapján javítani a párbeszédek tisztaságát. Ez azt jelenti, hogy a párbeszédek mostantól mindig jól kivehetőek és érthetőek maradnak.

Vezeték nélküli és falra simuló tévé

A 2024-es LG OLED széria a különleges dizájnmegoldások kedvelőinek is hoz újdonságokat. Az LG kábelmentes OLED M4 tévéje például idén már szélesebb méretválasztékban kapható lesz – a tévé különlegessége, hogy egy külső boxnak köszönhetően mindössze egy áramforrásra van szüksége a működéshez. A boxból a jel teljesen vezetékek nélkül jut el a tévéhez – ugyanolyan minőségben, mint ahogyan ez kábellel történne, így a nappali sokkal letisztultabb és elegánsabb megjelenésű lehet.

Ha lakberendezési szempontokról van szó, az LG G4 televíziók ultravékony, tökéletesen falra simuló tévéi elegáns megjelenésük miatt mindig nagy érdeklődésre tartottak számot – idén pedig új kiadás érkezik belőlük. Korábban kizárólag fali konzollal érkeztek a modellek, viszont a változatos igényekre reagálva a gyártó az idei G szériánál az 55 és 65 hüvelykes készülékek esetében lehetővé tette, hogy a felhasználók fali konzol helyett talpat választhassanak hozzájuk, amivel azok akár szekrényen vagy asztalon is elhelyezhető, így a tévé minden felhasználó számára a megfelelő helyre kerülhet a lakáson belül.

Az LG 2024-es QNED tévéi a képernyőméretek széles skálájával fedik le a vásárlók különböző igényeit és preferenciáit: a széria legnagyobb modellje itthon a 86 hüvelykes képátlójú készülék, amelynek mérete teljesen magával ragadja a nézőket. Ezzel az óriási modellel a prémium LCD tévék piacán a nagyobb készülékek iránti növekvő keresletre reagált az LG. A televíziók széles választéka pedig a vásárlók számára számos olyan alternatívát is kínál – köztük a 43, az 50, az 55, a 65, a 75 és a 86 hüvelykes kijelzőket – amelyek között biztosan találunk olyan méretűt, ami megfelelően illeszkedik az adott szobába. Ezek a tévék ráadásul mindössze 29 mm-es mélységűek, így bármilyen otthonban letisztult, elegáns hatást keltenek.

Rendszeresen frissülő megjelenés és funkciók

Egy modern tévé esetében fontos kérdés, hogy milyen a felhasználói felület megjelenése és mennyire szélesek, személyre szabhatóak az általa kínált lehetőségek. Az LG gondoskodik arról, hogy okostévéi mindig friss funkciókat kínáljanak: az idei OLED tévék tulajdonosai 2026-ban újabb rendszerverzióra frissíthetnek majd, és 5 évig, azaz 2029-ig minden évben megkapják majd a platform előző évi, újabb verzióját. Mindeközben a régebbi modellek tulajdonosai is jól járnak, hiszen új rendszer idéntől nemcsak a legújabb modellekhez jár: a 2022-es OLED készülékekig visszamenőleg minden felhasználó frissebb szoftvert kap. A 2023-as OLED tévék jövőre kapják meg a webOS24-et, a 2022-es készülékek tulajdonosai pedig szintén egy év csúszással, de hasonlóképp ingyenesen hozzájuthatnak újabb verziókhoz, így idén a 2023-as rendszerhez – ezeket pedig a gyártó szintén 5 éven át biztosítja számukra is, ezzel minden évben bővülnek majd a felhasználók rendelkezésére álló lehetőségek.

Az LG 2024-es OLED és OLED evo televíziói már előrendelhetőek az LG webáruházában.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Budapesten szelfizhetünk Dwayne Johnsonnal

Dwayne Johnsonnal ünnepli első szülinapját a Madame Tussauds Budapest. A hollywoodi világsztár mától a Palazzo Dorottya falai között várja a látogatókat. A Szikla maga is részt vett az impozáns figura kialakításában, amely néhány hónapig...

A nőknek kedvez a Tesco

A közelgő Menstruációs higiénia napja alkalmából a Tesco 2024. június 27-től minden sajátmárkás női intim higiéniai terméke árából elengedi az ÁFA-t, így segítve a nőket havi több ezer forint értékű, rendszeres extra költségeik visszaszorításában....

Budapesten nyit újabb márkakereskedést az AutoWallis

Tovább folytatja a gépjármű-kiskereskedelemben terjeszkedését az AutoWallis Csoport, miután portugál partnerével, a Salvador Caetano Csoporttal közösen nyitnak Budapesten Renault és Dacia márkakereskedést. A lépés jól illeszkedik az AutoWallis stratégiájába, melynek célja, hogy az organikus...

Új Mercedes-Benz modellel erősít a Matchbox

A Mattel leleplezte a Mercedes-Benz G 580 EQ technológiás öntött kisautóját, ami az ikonikus Mercedes-Benz G-osztályt és a nemrégiben bemutatott, új elektromos modellváltozatot ünnepli. A prémium kategóriás kisautó újrahasznosított fémből és legalább 81 százalékban...

Ezt keresik a vásárlók a webshopokban

Az Árukereső.hu adatai egyértelműen rávilágítanak arra, hogy mind Magyarországon, mind a régióban – az időjárás ingadozása ellenére – már dübörög a fogyasztók tudatában a nyár. A top termékek: vitaminok, fehérjeporok, sporteszközök és a fagylalt!Az...

Ezekkel a különlegességekkel készülnek a MOZ.GO szervezői

Több különlegességet is tartogat az idén MOZ.GO néven érkező Magyar Mozgókép Fesztivál. Látható lesz többek között a sokáig betiltott Rabmadár, vetítik az idén 20 éves Kontrollt, jön az Oscar-jelölt Macskajáték felújított képpel és hanggal,...

Országos terjeszkedésbe kezd a Mercar

Budapesten nyitott használtautó szalont a Mercar. Az új értékesítési ponton a partnerektől visszavett autók egy részének értékesítését végzik impozáns körülmények között. De úgy tűnik itt sincs megállás, ahogy az Aszfalt királyaiban sem volt. Országos...

Újabb fordulat a Marsra magyar! sztorijában

Megvette a Netflix a Magyar Telekom és a KMH Film koprodukciójában készült Marsra magyar! című sorozat első évadát, ami május 15-én került fel a streaming platformra, ahol már másnap bekerült a Top10 legnézettebb TV...

Rengeteg program várja a gyerekeket a Városligetben

A Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat 2024. május 25-én és 26-án szervezi meg a Városligeti Gyermeknapot. Az idei rendezvény középpontjában az egészség, a sport, a kultúra, az internetbiztonság és a nemzetek bemutatása áll. Célunk továbbra is...

Tovább nőtt a Nádudvari bevétele

Közel az egynegyedével növelte nettó árbevételét 2023-ban a Nádudvari Élelmiszer Kft., miközben az eredmény a megelőző évi közel háromszorosára nőtt. A sikerhez nagyban hozzájárult, hogy az általános piaci visszaesés ellenére mindhárom üzletágban sikerült volumennövekedést...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Újabb titkok derültek ki a divatgururól

Karl Lagerfeld kétségkívül a divattörténelem egyik legmeghatározóbb alakja, nem véletlen, hogy életéről könyvek jelentek meg, a Disney+-on pedig június 7-én indul az életéről szóló „Becoming Karl Lagerfeld” saját gyártású sorozat. Ennek apropóján összegyűjtöttünk néhány...

Budapesten szelfizhetünk Dwayne Johnsonnal

Dwayne Johnsonnal ünnepli első szülinapját a Madame Tussauds Budapest. A hollywoodi világsztár mától a Palazzo Dorottya falai között várja a látogatókat. A Szikla maga is részt vett az impozáns figura kialakításában, amely néhány hónapig...

A nőknek kedvez a Tesco

A közelgő Menstruációs higiénia napja alkalmából a Tesco 2024. június 27-től minden sajátmárkás női intim higiéniai terméke árából elengedi az ÁFA-t, így segítve a nőket havi több ezer forint értékű, rendszeres extra költségeik visszaszorításában....

Budapesten nyit újabb márkakereskedést az AutoWallis

Tovább folytatja a gépjármű-kiskereskedelemben terjeszkedését az AutoWallis Csoport, miután portugál partnerével, a Salvador Caetano Csoporttal közösen nyitnak Budapesten Renault és Dacia márkakereskedést. A lépés jól illeszkedik az AutoWallis stratégiájába, melynek célja, hogy az organikus...

Új Mercedes-Benz modellel erősít a Matchbox

A Mattel leleplezte a Mercedes-Benz G 580 EQ technológiás öntött kisautóját, ami az ikonikus Mercedes-Benz G-osztályt és a nemrégiben bemutatott, új elektromos modellváltozatot ünnepli. A prémium kategóriás kisautó újrahasznosított fémből és legalább 81 százalékban...

Don't Miss

Az EB körüli reklámhelyek már elfogytak – interjú Kosaras Klaudiával

Már hónapokkal a sportesemények előtt jelentősen megnő a hirdetői kereslet a sport tartalmak melletti megjelenésekre – nyilatkozta az mmonline.hu-nak Kosaras Klaudia. Az Atmedia kereskedelmi igazgatójával készült interjúnkból kiderül többek között, hogyan készülnek az idei...

A jó ötleteket nem büdzsében mérik – interjú Sárospataki Alberttel

Az idén tízéves online számlázó, a Billingo vihette haza az Év Vállalata díjat a kilencedik Marketing Diamond Awardsról. Az elsősorban mikro-, kis- és középvállalkozásokat támogató cég ügyvezetőjét, Sárospataki Albertet kérdeztük a pályázataikról, a Billingo...

Morálisan jót tenni üzletileg is kifizetődő

„Aligha tekinthető felelősségvállalásnak - és etikusnak - az, amikor egy tízmilliós költségvetésű imázskampányt tessék-lássék „bekoszolunk” egy kis kutyasétáltatással” - nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dr. Pintér Dániel Gergő, a BioTechUSA-cégcsoport vállalati kommunikációs, PR és CSR...

Keressük a legújabb technológiai megoldásokat – interjú Losonczi Balázzsal

A hatékonyság nem elsősorban pénz, sokkal inkább szakmai felkészültség kérdése – vallja Losonczi Balázs, a Pentacom ügyvezetője. A 2001-ben alapított digitális ügynökség lett az idei Marketing Diamond Awardson az Év Ügynöksége, ezzel kapcsolatban kérdeztük...

Fontos, hogy megőrizzük az önbizalmunkat – interjú Samu Zsófiával

Mire van szükség a karrier és a magánélet egyensúlyának megteremtéséhez, mennyire egyenlőek a nők és a férfiak karrierépítési lehetőségei Magyarországon – többek között ezekről kérdeztük Samu Zsófiát. A Samsung Electronics márkakommunikációs vezetője beszélt arról...