A következő időszakban óriási változásra és nagy reformokra készül az RTL klub, s ennek első építőköveként debütál Magyarország első üzleti showműsora a cápák között. Kolosi Péter úgy nyilatkozott: azért számítanak a műsor sikerére, mert az országban uralkodó startup hangulat éretté tette a közönséget erre a formátumra és tematikára.
Az RTL Magyarország vezérigazgató-helyettese és programigazgatója elmondta azt is, hogy a műsor célkitűzése egyszerűen annyi, hogy a jó ötletek hazánkban is életre keljenek, a pénz pedig megtalálja bennük a helyét. A Cápák között producere, Máthé Krisztina hozzátette, a nyugati formátumokat úgy formálták, hogy szerethető, szimpatikus változattá váljon a hazai nézők számára. Hiánypótló és egyben edukáló, szemléletformáló szerepe is van, illetve megmutatja, hogy a magyar vállalkozások már „vállalhatóak”, nem az ügyeskedésről és a mutyizásról szólnak.
A műsort a Samsung, a K&H Bank és a Telekom szponzorálja. A szakmai zsűriben a Szentkirályi Ásványvíz Kft. tulajdonos ügyvezetője, Fehér Gyula a Ustream alapítója, Balogh Péter, Apró Anna angyalbefektető, és Moldován András foglal majd helyet. Fehér Gyula úgy fogalmazott: a cápa-casting nagyon jól sikerült, jól működik a kémia közöttük, így az amúgy is jó témára épülő, sok feszültséget hordozó műsor az öt különböző karakter véleményütközései miatt tovább fokozódik majd.
A premierre február 18-án kerül sor az RTL Klub műsorán, a műsorvezető Lilu lesz, de a versenyző csapatok és vállalkozások kiléte egyelőre meglepetés.