Az Utazómajom egyedülálló módon Viberre készített animált matricacsomaggal lepte meg a követőit. Az „Utazás majomszokás” néven publikált gyűjtemény részeként 25 egyedi hangulatkifejező kismajommal találkozhatunk!
Az Utazómajom, a hazai online piac legnépszerűbb utazással foglalkozó portálja 2017. év elején hozta létre saját publikus Viber profilját. A csatorna jelenleg több, mint tízezer fős organikusan felépített bázissal büszkélkedik. Az elsődleges csatornaként használt Facebook algoritmus változásai miatt az olvasók sajnos nem, vagy csak hosszú idő után értesültek az ajánlatokról.
Az Utazómajom tapasztalatai szerint nem ritka az úgynevezett „error fare”, vagy hibás jegyár, amikor is az eredeti ár töredékéért utazhatunk, például az Egyesült Államokba 30.000 forint alatt minden adóval is illetékkel. Az ilyen esetekben a legfontosabb a gyors reakció, ezért különösen passzol a Viber által nyújtott lehetőség az azonnali értesítésekre.
„Sok visszajelzést kaptunk azzal kapcsolatban, hogy az Utazómajom követői későn értesültek az igazán jó ajánlatokról. Emiatt különösen jó ötletnek tartottam a Viberrel való közös munkát, hiszen a telefonra küldött értesítésekről mindenki azonnal tudomást szerezhet. Ha tetszik az adott ajánlat, már kezdődhet is a foglalás, garantáltan a legalacsonyabb árakon”- nyilatkozott Tóth Ákos, az Utazómajom tulajdonosa.
Matricagyűjtemény
A nemrégiben publikált „Utazás majomszokás!” animált matricagyűjtemény igazi ritkaságnak számít hazánkban. Az utazással kapcsolatos animációk mellett a stickerek között megtalálhatóak a trendi, cuki és a vicces majmocskák is.
„Nagy izgalommal álltunk neki a tervezésnek és ötletelésnek és hamar igazi „love project” lett a kis majomból. Központi figurának mindenképp egy szerethető, kedves karaktert képzeltünk el, amit szívesen küldesz a barátnődnek, mert cuki, de a haveroknak is, mert vagány. A matricacsomag fő témája nyilvánvalóan az utazás lett, mégis törekedtünk arra, hogy lefedjünk teljesen hétköznapi szituációkat is, hogy ne csak egy rétegnek szóljanak a matricáink. Azzal, hogy lehetőségünk volt animált matricákban gondolkodni, sokkal izgalmasabb és színesebb lett a csomag! Mi nagyon szeretjük a végeredményt, reméljük a felhasználók is szeretni és használni fogják, hisz nekik készült”- tette hozzá az art director.
A publikus profil követőinek így már csak annyi a dolguk, hogy megpörgessék a földgömböt és kitalálják úticéljukat, a többit megbeszélhetik a matricák segítségével.
MajomBot
Az Utazómajom a chatbotok világából sem maradhat ki. A „menü” szó beírása után beállíthatjuk az érdeklődési körünket kontinensre lebontva, értesítést kérhetünk a számunkra fontos ajánlatokról, hírekről, illetve a feliratkozást is kezelhetjük. Érdemes a csevegőbottal is beszélgetni a különböző „rejtett üzenetek” felfedezéséért.
Az Utazómajomról
Az Utazómajom 2014 szeptemberében indult. Az oldalon az utazási tippek, ajánlatok mellett megtalálhatóak élménybeszámolók, leírások, utazást segítő trükkök és információk.
Rövid idő alatt hatalmas népszerűségre tett szert, három és fél év után immár 410.000 feliratkozóval büszkélkedik facebookon. Turisztikai témában az egyik leglátogatottabb honlap hazánkban, havi 1.8 millió oldalletöltéssel. Emellett fontos megemlíteni a 60.000 főt számláló belső facebook csoportot, ahol minden utazni vágyó felteheti kérdéseit a többi tag számára. Az Utazómajom teljesen organikusan épült fel, a mai napig nem költ hirdetésre.