- Hirdetés -

Éllovasként tért vissza a Sztárban sztár leszek

|

- Hirdetés -

Azonban ezzel nagyjából véget is ért az, aminek a TV2-nél örülhetnek az elmúlt hétből. Csatornaszinten az RTL Klub nyerte a hetet, nem is kis előnnyel.

Az elmúlt hét napban egész nagyra nyílt a főműsoridős olló az RTL Klub és a TV2 között. Előbbi 15,7 százalékos, utóbbi 9,7 százalékos közönségaránnyal zárta a hetet, mostanában azért ennél jóval kisebb differenciához voltunk szokva.

A hétköznapokat egyébként egész simán abszolválta az RTL Klub, viszont a szombat és a vasárnap már keményebb meccseket hozott, de azt is nyerték. Konkrétan szombat este az RTL Klub 18,6 százalékos, a TV2 15 százalékos közönségarányt ért el. Vasárnap este az RTL Klub 16,5 százalékos, a TV2 15,1 százalékos share-t produkált.

Csoportszinten is erősebb volt az RTL Magyarország, a csatornáik 25,8 százalékot, a TV2 Csoport pedig 20,9 százalékot ért el a 18-49 éveseknél és főműsoridőben.

A nagyobb nemzetközi csatornaportfólióknál kicsit felbolydult a sorrend, ugyanis a Sony érte el közülük a legjobb, 6,7 százalékos eredményt. A ViacomCBS 5,7 százalékos, az AMC csatornái pedig 4,8 százalékos közönségarányt hoztak össze.

35. hét / 34. hét / 33. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 15,7% / 12,8% / 11,6%
TV2 – 9,7% / 8,7% / 10,5%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (35. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

RTL Klub
Szerelem van a levegőben – 3,7% (4,5%)
Híradó – 15,3% (15,8%) – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 14,2% (14,2%)
Keresztanyu – 17,4% (16%)
Survivor – 15,5%

TV2
A bosszú csapdájában – 13,2% (13,9%)
Tények – 15,5% (15,3%) – hétfőtől vasárnapig
Tények Plusz – 11,2% (10,9%) – hétfőtől szombatig
Mintaapák – 9,1% (9,3%)
Totem – 7,3% (9,6%)

Múlt héten azt írtuk, hogy a TV2-n futó Totem esetében a formátumban benne van, hogy épülni fog még a nézettsége. Ez egyelőre nem jött be, rontottak a nem túl erős kezdéshez képest is. Az RTL Klubon a Keresztanyu és a Survivor új évada is látványosan jobban teljesített, uralták az adott műsorsávokat. Különösen fájdalmas lehet ez a TV2-nek annak fényében, hogy pár hete a Szerencsekerékkel még a konkurens nyakát szorongatták.

Annak viszont örülhetnek a TV2-nél, hogy a Sztárban sztár leszek annak ellenére is egész jól kezdett, hogy nagyon erős ellenfeleket kapott. Szombaton A mi kis falunkból dupla epizódot sugárzott velük szemben az RTL Klub, vasárnap pedig az Álarcos énekest tűzték műsorra.

Share-ben nagyon hasonlóan hozott a szombati és a vasárnapi Sztárban sztár leszek (19,4 és 19,5 százalékot). Nézőszámban ez szombaton 241 ezret, vasárnap 292 ezret jelentett.

A mi kis falunk dupla epizódja 21,1 és 21 százalékos közönségarány mellett 260 ezer és 278 ezer nézőt vonzott a 18-49 évesek köréből. A vasárnapi Álarcos énekes pedig 17,4 százalékos share mellett 249 ezer nézőt érdekelt.

Az M4 Sportnak egész szép nézettséget hozott a Magyarország – Anglia focimeccs. Erre a 18-49 évesek köréből 202 ezren (15,9 százalékos share mellett), a teljes lakosságból pedig 482 ezren (13,7 százalékos share mellett) voltak kíváncsiak. A vasárnapi Albánia – Magyarország mérkőzés már szolidabb érdeklődést produkált, a 18-49 évesek körében ez 123 ezer nézőt és 11 százalékos share-t jelentett.

Az elmúlt hét legnézettebb műsora a Sztárban sztár leszek, annak is a vasárnapi adása volt. A 18-49 éveseknél és a teljes lakosságnál is az élen végezett, utóbbinál 859 ezres nézőszámmal.

Az RTL Klub esetében a 18-49 éveseknél A mi kis falunk teljesített a legjobban, 278 ezres nézettséggel. A teljes lakosságnál pedig a hétfői Keresztanyu miatt kapcsolt a legtöbb néző az RTL Klubra, szám szerint 744 ezren.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

hetitop2021_35het1849

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

hetitop2021_35hetteljes

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés, TSV + vendég adatok

Megjegyzés: amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Vendég adatok: a háztartásba érkező vendégekkel kalkulált nézettségi adatok.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Újabb témákkal érkezik a Made In Gyetván Csabával

A Made In Gyetván Csabával hetedik évada hoz el izgalmas témákat nézőinek a Discovery Channel képernyőire. A vadonatúj, hetedik évadban – amely szeptember 25-én, 19:00 órakor debütál a csatornán – újabb gyártási titkokra derül...

Dr. Fazekas Ildikó kapta az MMSZ Életműdíját

Az elmúlt esztendők során összesen öten kapták meg a rangos elismerést, amelyet minden évben a Marketing Summit-on, a szakma csúcstalálkozóján adnak át ünnepélyes keretek között. Ebben az évben, a sorban hatodikként Dr. Fazekas Ildikó,...

Új trend a napelemeknél

Az energiaválság hatására a napenergia hasznosítása minden eddiginél kiemelkedőbb figyelmet kap napjainkban. Sokan már ellátási gondoktól is tartanak, ezért érdemes élni a korszerű, jövőbe mutató technológiával és függetleníteni magunkat a szolgáltatótól. Ugyanakkor a fogyasztók...

David Beckhamről készít sorozatot a Disney+

A Disney+ bejelentette, hogy a „Példaképünk, Beckham” (Save Our Squad with David Beckham) című brit originals (saját gyártású) sorozat premierje november 9-én, szerdán lesz a Disney+-on.A sorozat a BAFTA- és RTS-díjas Twenty Twenty produkciós...

Díjazták a közösségi média hazai sztárjait

Hatodik alkalommal díjazták a hazai közösségi média legnagyobb sztárjait. A JOY Social Media Award gálán a legismertebb véleményvezérek mellett számos híresség is tiszteletét tette, hogy együtt ünnepeljék meg a közönség kedvenceit. Díjat kapott többek...

Átalakulóban a luxusingatlanok piaca

A prémium ingatlanok szegmensében is elkezdődött a piaci átrendeződés. A járványidőszaktól kezdődően csökkent a külföldi befektetők aránya a fővárosban és az agglomerációban, azonban a balatoni luxusingatlanok még mindig vonzóak a határon túli vásárlók körében....

Marketplace-t indít a Decathlon

Magyarország piacvezető sportszerkereskedője a sportszektorban elsőként marketplace-ként működteti tovább webshopját. A bővülő termékkínálattal a vásárlói elégedettséget szeretnék növelni, céljuk ezenfelül új vásárlók megszólítása és egy új értékesítési csatorna megnyitása. A COVID az elmúlt években...

Nem szabad leírni a rádiózást

A rádió népszerűsége töretlen és a reklámbevételei is folyamatosan növekedtek. Persze nem olyan ütemben, ahogy a teljes piac nőtt, ezért a teljes piaci share összességében csökkent, de a rádió messze nem a haláltusáját vívja...

Megnyílt a World Press Photo kiállítás

Csaknem 140 felvételt mutat be a világ minden tájáról a World Press Photo kiállítás péntektől a Magyar Nemzeti Múzeumban (MNM). Marika Cukrowsky, az idei kiállítás kurátora elmondta: a World Press Photo csaknem hét évtizedes történetének...

Prémium kávémárkával erősít a Coca-Cola

Minden második magyar eszpresszóval kezdi a reggelt – derült ki a Coca-Cola HBC Magyarország és a GKID közös, mintegy 2500 fő megkérdezésével készült kutatásából. A kávé töretlen és egyre növekvő népszerűsége az egyik oka...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Új vezető a Central Médiacsoportnál

A Central Médiacsoport évek óta nagy hangsúlyt fektet a digitalizáció nyújtotta lehetőségek kiaknázására, illetve a szervezeten belüli digitális kompetenciák erősítésére és összehangolására. Ennek érdekében hazánk egyik vezető médiavállalata egy olyan saját, digitális tudásközpontot hoz...

Újabb témákkal érkezik a Made In Gyetván Csabával

A Made In Gyetván Csabával hetedik évada hoz el izgalmas témákat nézőinek a Discovery Channel képernyőire. A vadonatúj, hetedik évadban – amely szeptember 25-én, 19:00 órakor debütál a csatornán – újabb gyártási titkokra derül...

Dr. Fazekas Ildikó kapta az MMSZ Életműdíját

Az elmúlt esztendők során összesen öten kapták meg a rangos elismerést, amelyet minden évben a Marketing Summit-on, a szakma csúcstalálkozóján adnak át ünnepélyes keretek között. Ebben az évben, a sorban hatodikként Dr. Fazekas Ildikó,...

Új trend a napelemeknél

Az energiaválság hatására a napenergia hasznosítása minden eddiginél kiemelkedőbb figyelmet kap napjainkban. Sokan már ellátási gondoktól is tartanak, ezért érdemes élni a korszerű, jövőbe mutató technológiával és függetleníteni magunkat a szolgáltatótól. Ugyanakkor a fogyasztók...

David Beckhamről készít sorozatot a Disney+

A Disney+ bejelentette, hogy a „Példaképünk, Beckham” (Save Our Squad with David Beckham) című brit originals (saját gyártású) sorozat premierje november 9-én, szerdán lesz a Disney+-on.A sorozat a BAFTA- és RTS-díjas Twenty Twenty produkciós...
- Hirdetés -

Don't Miss

Ha szabad a kezünk, vásárolunk

Most már sehol nem húzzák fel a szemöldöküket a boltosok, ha a telefonomat, netalántán az órámat érintem oda a fizetésnél a terminálhoz – mondta el Mondovics Péter az mmonline.hu-nak adott interjúban. A Mastercard marketing...
Samu Tímea

Az out-of-home-nak van egy szuperereje

A mi területünkön kreativitással és innovációval tudunk úrrá lenni a helyzeten, amelyet edukációs funkciónak is ki kell egészítenie, különösen a digitális felületeken – állítja Samu Tímea. A JCDecaux Hungary vezérigazgatója az mmonline.hu-nak adott interjúban...

Bátornak, belemenősnek és nyitottnak kell lennünk

Melyek a legforróbb témák a marketingszakmában, mire kellene nagyobb figyelmet fordítaniuk a területtel foglalkozóknak – többek között erről beszélt az mmonline.hu-nak adott interjúban Horváth Tibor (HT), a Salesforce felhőmarketingért felelős vezetője és Siegler Bálint...

Már nem csak a helyi témák meghatározóak

A fogyasztók, ügyfelek még soha ennyire nem keresték azt, hogy legyen mihez kötődni – véli Török Szabolcs, a Magyar Posta marketingkommunikációs igazgatója. A szakember az mmonlie.hu-nak beszélt arról is, hogy milyen kihívást jelent az,...

A gazdaság motorjaként is hivatkozhatunk a marketingre

Már nem szabad csak egy jól csengő üzenetként gondolni a fenntarthatóságra, elérkezett az idő, hogy a „green washing” helyét valódi tettek vegyék át – állítja Sándor Gabriella, a Libri-Bookline Zrt. marketing- és kommunikációs igazgatója....
- Hirdetés -

SzuperZöld

Tovább zöldül a ŠKODA

Töretlenül folytatja a ŠKODA AUTO a vállalat szén-dioxid-mentesítését, amit „NEXT LEVEL – ŠKODA STRATEGY 2030” koncepciója keretében holisztikus cselekvési tervvel is támogat. Az elektromobilitási átállás felgyorsítása mellett az akkumulátorhajtású elektromos járművek hosszú távon fenntartható...

Faültetési akcióban a K&H

A klímaváltozás már nem csak a jövő fenyegetése, egyre többször saját bőrünkön is megtapasztalhatjuk a felmelegedés hatásait, legyen szó forró nyárról vagy a nemrég véget érő aszályról. A globális felmelegedéshez vezető egyik ok a...

Így hat a klímaváltozás a gazdaságra

A klímaváltozás ma már nem kérdés, hanem tény, ami feladatok sokasága elé állítja a gazdasági szereplőket. A vállalatok működésére és teljesítményére már jelenleg is, de a jövőben még inkább hatással lesz az éghajlatváltozás. A...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....