- Hirdetés -

Előkelő listára került a magyar startup

|

- Hirdetés -

A világ legígéretesebb mesterséges intelligenciával foglalkozó startupjai közé válogatták be az innovatív üzleti és kimondottan HR chatbot megoldásokat fejlesztő magyar ChatBoss Team-et. A cég a francia fővárosban lépett be a deep tech szektor nagyágyúi közé a Choose Paris Region (párizsi befektetési ügynökség) által szervezett nemzetközi üzleti kapcsolatépítő eseményen, ahol a magyar startup olyan óriáscégeknek mutatkozhatott be, mint az Accenture, a Cisco, az Oracle, a PSA konszern vagy a Total.

Az ún. deep tech szektor – más néven tudományos technológiai szegmens – megállíthatatlanul tör előre világszerte, hiszen a kutatás-fejlesztés és a technológia szoros együttműködése eddig megoldhatatlannak tűnő társadalmi kérdésekre, ipari vagy éppen a környezeti kihívásokra adhat válaszokat. Nem csoda, hogy 2014 óta éves szinten átlagban több mint 20%-kal nő a deep tech startupokba áramló magánbefektetések volumene. Ebbe az illusztris társaságba váltotta meg belépőjét a ChatBoss Team is.

Kapcsolatépítés Párizsban a szakma krémjével

Globálisan is egyre nagyobb kihívást jelent a cégek számára a megfelelő számú és minőségű munkaerő megtalálása, megtartása és motiválása, mely ugyanakkor stratégiai fontosságú bármilyen üzleti cél eléréséhez. A ChatBoss Team a mesterséges intelligenciát hívja segítségül, hogy olyan eszközöket adjon a vállalati HR-szakemberek kezébe, melyekkel gyorsabb és hatékonyabb lesz a toborzási tevékenységük, hatékonyabbá és felhasználóbaráttá válik a vállalati HR operációs feladatok kezelése, valamint tudásátadás és tudásmenedzsment robotokat fejleszt. Ráadásul az egyre gyorsuló kommunikációs követelményeknek is könnyen megfelelhetnek. Ezzel a cégek nem csak értékes munkaidőt, de jelentős összeget is megspórolhatnak.

„Csapatunk nagy előnye, hogy ügyfélre szabottan és nemzetközi színvonalon dolgozunk, miközben igazi egységben működik nálunk a HR-es és az IT-s know-how. E kettőt integrálva valóban meg tudjuk érteni, illetve meg tudjuk oldani a hozzánk forduló cégek problémáit. Impozáns referenciákkal a hátunk mögött indultunk neki a párizsi üzletfejlesztési eseménynek, hiszen a teljesség igénye nélkül dolgoztunk már a New-York állam választási bizottságnak, az HBO-nak, az Audi magyar leányvállalatának pedig díjnyertes HR-botot fejlesztettünk. Óriási lépés volt bekerülni a nemzetközi deep tech közösségbe, jógyakorlatokat, előadásokat hallgatni, beszélgetni és ismerkedni olyan cégekkel, akik már megtették azt az utat, ami előttünk áll” – mesél a tapasztalatokról Baltay Kristóf, a ChatBoss ügyvezetője.

Top 25-ben a mesterséges intelligencia területén

A Choose Paris Region által szervezett techmeeting fókuszában az állt, hogy a mesterséges intelligenciával foglalkozó induló vállalkozásokat megismertesse és összehozza olyan nemzetközi óriáscégekkel, mint például az Accenture, a Cisco, az Oracle, az Orange, vagy a Total. A meghívott startupok mindegyike lehetőséget kapott, hogy röviden bemutassa fejlesztéseit és üzleti megoldásait, majd a személyes találkozókon már a konkrétabb együttműködési lehetőségekről tárgyalhattak a multivállalatok képviselőivel. Habár az eseményre a világ minden tájáról érkeztek induló vállalkozások, Magyarországot kizárólag a ChatBoss Team, amely így bekerült a mesterséges intelligenciával foglalkozó TOP 25 induló vállalkozás közé.

„Számos ígéretes üzleti tárgyalást tudtunk megvalósítani a párizsi deep tech week keretében. Örömteli, hogy jelentős az érdeklődés a mesterséges intelligencián alapuló megoldásaink iránt a nemzetközi piacon is. A rendezvény eredményeként együttműködésről egyeztetünk többek között az egyik legnagyobb francia autóipari konszernnel, illetve egy szintén francia hátterű, de globális, műholdas technológiákat fejlesztő céggel” – teszi hozzá Baltay Kristóf.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Elégedetlenek a fiatal munkavállalók

A vezetők túlságosan optimisták alkalmazottaik boldogságát illetően – derül ki a Capgemini Kutatóintézet legfrissebb kutatásából. A 750 vezető és 1500 alkalmazott bevonásával készített felmérés alapján elmondható, hogy az alkalmazottak csak kevesebb mint egyharmada elégedett...

Új pénzvisszatérítési szolgáltatás indult

A Picodi lengyel e-kereskedelmi platform a magyar felhasználók számára is elérhetővé tette a cashback szolgáltatást, ami az online vásárlásra költött pénz egy részének visszatérítését jelenti. Ennek köszönhetően a felhasználók a magyar és külföldi webáruházakban...

Akciótervvel segíti a spórolást a SPAR

Előrelátással, tudatosan, az akciókat, a hűségkártyát és a kuponokat jól felhasználva jelentős összegeket takaríthatunk meg. Ebben segít a SPAR Akcióterv.„Vásárlóink számára mindig kifogástalan minőséget és jó árakat igyekszünk biztosítani, ezért alkottuk meg a SPAR...

Az Artvertisinggel dolgozik a Tchibo

Négy induló közül az Artvertising nyerte a Tchibo BTL kommunikációra kiírt tenderét, mely a Tchibo Shop 3 területének; a Non Food, a Cafissimo és a Kávébár promóciók kreatív anyagainak tervezését foglalja magában. A megbízás...

Adathalászokra figyelmeztet az MKB Bank

Az utóbbi időszakban megszaporodtak az MKB Bank ügyfeleit célzó adathalász kísérletek, amelyek során a csalók személyes adatokat próbálnak megszerezni. Az adathalászok legújabb módszere, hogy a Google keresőjében hirdetik csaló oldalaikat. Az elmúlt időszakban számos...

Premierekkel erősítenek az AMC csatornái

Folytatódik a változatos őszi premierek sorozata a Spektrumon és a Spektrum Home-on, hiszen a Jászai Mari-díjas Keresztes Tamást bűvészprodukciókban láthatják a nézők, Sütő Enikő és Szomorú Miklós kertészmérnök nem mindennapi, lenyűgöző szépségű hazai kertekbe...

Sipos Tomival kampányol a PENNY

Díjnyertes hazai borászatok termékeivel erősíti borkínálatát a PENNY. A megújuló szortiment mostantól már folyamatosan elérhető az áruházlánc összes magyarországi üzletének polcain. A finomabbnál finomabb fehér és vörös nedűk Budapesten, egy „titkos” belvárosi bortrezorban mutatkoztak...

Nagyot nő az összehajtható mobilok iránti kereslet

Az összehajtható mobiltelefonok globális kiszállítása 66,6 százalékkal, 13,5 millióra nő az idén a tavalyi 8,1 millióról – derül ki az amerikai International Data Corporation (IDC) informatikai és távközlési piackutató vállalat előrejelzéséből. Az IDC honlapjára felkerült...

Új néven folytatja az r-time

Október 3-án nevet váltott az r-time, a média-kereskedőház RTL Saleshouse név alatt folytatja tevékenységét. A kereskedőház megjelenése teljes egészében igazodik a médiavállalat arculatához, ugyanazt a logót használja mint az RTL. Az RTL idén ünnepli 25....

Újabb fordulat a munkaerőpiacon

Idén nyáron a vállalatok visszavettek a toborzás intenzitásából, de még nem érzékelhető igazán markáns fordulat a munkaerőpiacon. Kevesebb volt az álláshirdetés idén a júniustól augusztusig tartó időszakban, mint a tavalyi év azonos időszakában, a...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

TV appal erősít a TV2 Play

A TV2 tavaly februárban indult online streaming platformja, a TV2 Play és annak Prémium felülete nagy sikernek örvend a nézők körében, ezért folyamatosan fejleszti a felhasználói élményt a médiaszolgáltató csoport. Ennek köszönhetően a szerződött...

Elégedetlenek a fiatal munkavállalók

A vezetők túlságosan optimisták alkalmazottaik boldogságát illetően – derül ki a Capgemini Kutatóintézet legfrissebb kutatásából. A 750 vezető és 1500 alkalmazott bevonásával készített felmérés alapján elmondható, hogy az alkalmazottak csak kevesebb mint egyharmada elégedett...

Új pénzvisszatérítési szolgáltatás indult

A Picodi lengyel e-kereskedelmi platform a magyar felhasználók számára is elérhetővé tette a cashback szolgáltatást, ami az online vásárlásra költött pénz egy részének visszatérítését jelenti. Ennek köszönhetően a felhasználók a magyar és külföldi webáruházakban...

Akciótervvel segíti a spórolást a SPAR

Előrelátással, tudatosan, az akciókat, a hűségkártyát és a kuponokat jól felhasználva jelentős összegeket takaríthatunk meg. Ebben segít a SPAR Akcióterv.„Vásárlóink számára mindig kifogástalan minőséget és jó árakat igyekszünk biztosítani, ezért alkottuk meg a SPAR...

Az Artvertisinggel dolgozik a Tchibo

Négy induló közül az Artvertising nyerte a Tchibo BTL kommunikációra kiírt tenderét, mely a Tchibo Shop 3 területének; a Non Food, a Cafissimo és a Kávébár promóciók kreatív anyagainak tervezését foglalja magában. A megbízás...
- Hirdetés -

Don't Miss

Kevesebb a mentalitásában stabil munkavállaló

Csökken a fluktuáció mértéke a munkaszervezetekben. Mielőtt azonban a HR osztályokon pukkanna a pezsgő, fontos látnunk az okokat, mert bár furcsán hangozhat, ez a csökkenés káros is lehet, ennek hátterében pedig a kevéssé őszinte...

Felveszik a versenyt a helyi rádióadók

Mennyien hallgatják a helyi rádiókat, milyen lehetőségeik vannak a reklámpiacon ezeknek az adóknak – többek között erről is beszélt Ürge Dezső, a Helyi Rádiók Országos Egyesületének (Heroe) elnöke. - Jelenleg a teljes napi rádiós elérésnek...

Nem szabad leírni a rádiózást

A rádió népszerűsége töretlen és a reklámbevételei is folyamatosan növekedtek. Persze nem olyan ütemben, ahogy a teljes piac nőtt, ezért a teljes piaci share összességében csökkent, de a rádió messze nem a haláltusáját vívja...

Ha szabad a kezünk, vásárolunk

Most már sehol nem húzzák fel a szemöldöküket a boltosok, ha a telefonomat, netalántán az órámat érintem oda a fizetésnél a terminálhoz – mondta el Mondovics Péter az mmonline.hu-nak adott interjúban. A Mastercard marketing...
Samu Tímea

Az out-of-home-nak van egy szuperereje

A mi területünkön kreativitással és innovációval tudunk úrrá lenni a helyzeten, amelyet edukációs funkciónak is ki kell egészítenie, különösen a digitális felületeken – állítja Samu Tímea. A JCDecaux Hungary vezérigazgatója az mmonline.hu-nak adott interjúban...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Tovább zöldített az IKEA

Az IKEA Magyarország ma bejelentette, hogy 60,1 százalékkal csökkentette a termelésből származó élelmiszer-pazarlást, amivel 353 311 étkezésnek megfelelő ételmennyiséget spórolt meg és 607 tonna szén-dioxid kibocsátást került el az elmúlt négy évben.A világszerte megtermelt...

George Clooney-val kampányol a Nespresso

A George Clooney szereplésével készült The Empty cup kampányban a Nespresso rávilágít a kockázatra, amelyet az éghajlatváltozás jelent a kávétermelő közösségekre, és a márka megerősíti hosszú távú elkötelezettségét a világ legjobb kávéinak megőrzése iránt.A...

Díjat nyert a Danone Műanyag Kisokosa

A bolygónk jövője egyre égetőbb kérdés mindennapjainknak. A zöldebb megoldások kapcsán azonban nem csak a különböző szervezetekre kell számítanunk, hanem önmagunkra is, hiszen immár elengedhetetlen, hogy háztartásonként is lépéseket tegyünk a fenntarthatóságért. A Danone...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....