- Hirdetés -

Elpusztíthatatlan a legújabb okosmobil

|

A HMD Global, a Nokia telefonok gyártója bejelentette a legújabb okostelefonját: itt a Nokia XR21, amely a bizonyítottan strapabíró kialakításával és az egyetlen töltéssel akár két napon át üzemelő akkumulátorával oszlatja el a sérülésekkel és a lehető legrosszabbkor lemerülő telefonnal kapcsolatos félelmeket.

A legendás, (majdnem) elpusztíthatatlan Nokia 3310 utódjaként a Nokia XR21 védett az esésekkel, a porral és a vízzel szemben – a nadrágzsebből való kieséstől kezdve a képernyővel lefelé földre zuhanáson át egészen a szakadó esőben való 3 napos túrákig, lényegében bármit átvészel.

“A Nokia XR21 a jól ismert, majdnem elpusztíthatatlan Nokia 3310 okostelefon-változata: úgy terveztük, hogy elhessegesse a telefonokkal kapcsolatos mindennapi félelmeinket. Strapabíróságát jól bizonyítja, hogy ellenáll akár egy 100 bar nyomású, 80°C-os hőmérsékletű vízsugárral egyenértékű hatásnak is. Ráadásul annyira bízunk az új, minden eddiginél erősebb kialakításban, hogy a legrosszabb esetre felkészülve egyéves képernyőcsere-garanciát is vállalunk” – nyilatkozta Adam Ferguson, a HMD Global termékmarketing-menedzsere.

A Nokia XR21-et egy 100%-ban újrahasznosított alumíniumból öntött váz köré tervezték, és tartós anyagokból készült készüléktest, valamint egy Corning® Gorilla® Glass Victus® kijelző védi.

 

Ütés-, por- és vízálló

A Nokia XR21 tudatos kialakítása és a kiváló anyaghasználata – beleértve a szuperstrapabíró képernyőt és az ütésálló hátlapot – megbízható megoldást nyújt a telefonokkal kapcsolatos aggodalmakra, beleértve az akkumulátor váratlan lemerülését vagy a betört képernyőt.

A telefon MIL-STD-810H strapabírósági tanúsítvánnyal rendelkezik, így ütés-, por- és vízálló, a HMD Global tesztjei során pedig simán átvészelte az 1,8 méteres esést, egy órán keresztül a 1,5 méter mély vizet és azt is, amikor ugyanolyan nyomás érte, mintha egy a brit tűzoltósági tömlőt irányítottak volna rá.

Az időjárás és az akkumulátor többé nem állhat az utadba

A Nokia XR21 tartóssága kiterjed az akkumulátor élettartamára is: egyetlen töltéssel akár két napot is kibír, ráadásul még akkor is számíthatsz rá, ha kellemetlen vagy szélsőséges időjárási körülmények közé kerülsz.

Még -20°C és +55°C közötti hőmérsékleten sem fog cserben hagyni – ez utóbbi csupán egy fokkal marad el a Föld legforróbb helyén, a kaliforniai Death Valley-ben mért legmelegebb hőmérséklettől. A 6,49 hüvelykes képernyő pedig nedves kézzel, esőben vagy akár kesztyűben is használható, így tökéletes ahhoz, hogy töltés nélkül is végigkísérjen egy hétvégi fesztiválon, egy egész napon át tartó túrán vagy egy családi kiránduláson.

 

AI-val támogatott szórakozás

Az OZO playback funkcióval ellátott sztereó hangszórók magával ragadó hangzást biztosítanak, hogy a ne maradj le a videók, zenék és podcastek egyetlen részletéről sem. Zajos környezetben pedig a 96 dB-es sztereó hangszórók Audio Boost módja fogja kiszűrni a kellemetlen háttérzajokat, így tökéletes lesz egy nyári piknik mellé, amikor a barátaiddal éppen közösen hallgatnátok valamit.

A fotózást a legjobb AI-alapú képalkotási algoritmusok, mint például az AI portré mód, a Night Mode 2.0 és a Flash Shot támogatják, hogy bármikor kiváló minőségben örökíthesd meg a pillanatot. A két gyorselérési gomb segítségével pedig még gyorsabban elérheted kedvenc alkalmazásaidat és funkcióidat.

Kívül-belül biztonságos

A Nokia XR21 négy évig garantálja a havi biztonsági frissítéseket, három évig érkeznek hozzá a rendszerfrissítések, ráadásul három év korlátozott gyártói jótállás és egyéves képernyőcsere-garancia is jár hozzá.

 

Ár és elérhetőség

A Nokia XR21 fenyőzöld és éjfekete színben lesz elérhető Magyarországon 6/128 GB-os változatban, 249 990 forint ajánlott fogyasztói áron, június elejétől.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Megvannak 2024 legjobb játékai

Az Ország Játéka verseny immár tizenegyedik alkalommal hívta játszani a kicsiket és a nagyokat. A JátékNet szervezésében a több hetes megmérettetés során nyolc kategóriában választhatta ki mind a zsűri, mind a közönség a kedvenceit....

Új hirdetési lehetőség a márkáknak, gamerek millióihoz juthatnak el

Egyedülálló, interaktív hirdetési lehetőségeket hoz az élő gaming streaming világába Magyarországon a Publicis Groupe Hungary és az inStreamly platform együttműködése. A megállapodásnak köszönhetően az ország legnagyobb kreatív, média és digitális ügynökségének ügyfelei élő adásba...

Kiderült, mikor lesz jövőre a MOZ.GO

Jövőre június 18-án indul a négy napos MOZ.GO – Magyar Mozgókép Fesztivál a Veszprém-Balaton régióban közel 10 helyszínen. Az eseményen a legújabb hazai filmekkel, televíziós és streaming alkotásokkal, sztárokkal és életműdíj-átadóval várják az érdeklődőket....

Megható reklámfilmmel ünnepli a karácsonyt a Telekom

Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő...

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350...

Így várja az ünnepi rohamot a GLS

Az ünnepi időszak minden évben különleges felkészülést igényel – a GLS Hungary egész éves adatvezérelt működésének és előrelátó tervezésének köszönhetően idén is készen áll, hogy az ünnepi csúcsforgalom alatt is időben célba érjenek a...

Átalakul az ingatlanpiac: egyre nehezebb eladni az ilyen házakat

A szülők legyenek annyira közel, hogy tudjanak segíteni, de velük egy fedél alatt élni nem szeretnének a fiatalok - összegzi tapasztalatait Bognár Katalin a GDN Ingatlanhálózat - GARDEN City irodájának vezetője. A fővárosban és...

Komolyabban veszik a cégek a generációváltást

Az utóbbi évek felmérései azt mutatták, hogy ugyan foglalkoznak a magyar, magántulajdonú vállalkozások a generációváltás témájával, nem a téma fontosságának megfelelő súllyal teszik azt. Azonban a legfrissebb kutatás alapján a trend fordulni látszik. Egyre...

Kiderült, mi hajtja a zöldhiteleket

A Magyar Nemzeti Bank adatai szerint a teljes zöld vállalati és önkormányzati hitelállomány 2020 végi 69 milliárd forintról több mint kilencszeresére nőtt, elérve a 633,45 milliárd forintot 2024 közepére. A bank a vállalati szegmensben...

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Terjeszkedik a Pizza Hut

Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a Pizza Hut első, modern dine-in koncepcióval megnyílt éttermében. A baranyai megyeszékhelyen több mint 20 évvel ezelőtt zárt be a hálózat üzlete, a pécsiek, azóta...

Megvannak 2024 legjobb játékai

Az Ország Játéka verseny immár tizenegyedik alkalommal hívta játszani a kicsiket és a nagyokat. A JátékNet szervezésében a több hetes megmérettetés során nyolc kategóriában választhatta ki mind a zsűri, mind a közönség a kedvenceit....

Új hirdetési lehetőség a márkáknak, gamerek millióihoz juthatnak el

Egyedülálló, interaktív hirdetési lehetőségeket hoz az élő gaming streaming világába Magyarországon a Publicis Groupe Hungary és az inStreamly platform együttműködése. A megállapodásnak köszönhetően az ország legnagyobb kreatív, média és digitális ügynökségének ügyfelei élő adásba...

Kiderült, mikor lesz jövőre a MOZ.GO

Jövőre június 18-án indul a négy napos MOZ.GO – Magyar Mozgókép Fesztivál a Veszprém-Balaton régióban közel 10 helyszínen. Az eseményen a legújabb hazai filmekkel, televíziós és streaming alkotásokkal, sztárokkal és életműdíj-átadóval várják az érdeklődőket....

Megható reklámfilmmel ünnepli a karácsonyt a Telekom

Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...