- Hirdetés -

Élre ugrott a blikk.hu a weboldalak versenyében

|

- Hirdetés -

A blikk.hu vezeti a napi átlagos egyedi látogatószám (real user) alapján kialakított novemberi TOP10-es listát a weboldalak esetében, egy pozíciót javítva októberi eredményén. Az index.hu egy helyet visszacsúszva a második lett, a lista harmadik és negyedik helyén a pozícióját őrző 24.hu és origo.hu áll – derül ki a DKT elemzéséből.

Az ötödik helyre a kereken tíz helyezést előre ugró borsonline.hu küzdötte fel magát. Hatodik helyen változatlanul a femina.hu szerepel, míg a 7. helyezést most a 2 helyet visszacsúszó nlc.hu birtokolja. A 8-10. helyen nem változott a szereplők listája, az ripost.hu-t a hvg.hu és portfolio.hu követi.

Ha nem site, hanem brand alapon állítjuk össze a napi átlagokkal mért toplistát, akkor az első hat helyen nem látunk eltérést a honlapok listájához képest, a Blikktől a Borsonline-on át mindenki ugyanazt a helyet foglalja el brandként, mint weblapként. A 7. helyre viszont bekerült az Időkép, mint brand, eggyel lejjebb tolva ezzel az NLC-t. Ezt követően pedig megcserélődött a HVG és a Ripost sorrendje, kilencedik helyen található az előbbi, és a tizedik helyen az utóbbi. A weblapok listáján még 10. helyen álló Portfolio viszont ezzel lecsúszott a TOP10-es brandlistáról.

A havi összesített egyedi látogatószám (real user) alapján a toplista első két helyén nincs változás, első helyen a 24.hu, második helyen az index.hu áll. A harmadik és a negyedik helyezett viszont helyet cserélt egymással az elmúlt hónapban: a blikk.hu feljött a harmadik helyre átadva negyedik helyét az origo.hu-nak. Az ötödik-hatodik helyen sem történt változás: a két népszerű női oldal közül a femina.hu továbbra is az ötödik helyet foglalja el, míg az nlc.hu a hatodikat. Ezután viszont egy látványosabb változás alakította át a toplistát, a borsonline.hu öt helyet lépve előre nemcsak bekerült a TOP10-be, de rögtön a 7. helyet szerezte meg novemberben. A portfolio.hu egy helyet hátra lépve a 8. helyet foglalja el. Míg a ripost.hu és a hvg.hu helyezésében nem történt változás, előbbi a lista 9. utóbbi a 10. helyén áll továbbra is.

A brandek havi látogatószám alapján összeállított toplistájának első 10 helyezettje tökéletes leképezi az egyes brandekhez tartozó (fő) weblapok imént bemutatott sorrendjét.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Új rekordot állított fel a Yettel

2024. március 26-án több százan doboltak egyszerre Magyarország különböző pontjain, hogy hazai ütősrekordot állítsanak fel. A kísérlet apropóját az adta, hogy 30 éve indította el a Yettel – akkor még Pannon GSM néven –...

Ezek lesznek idén a legmeghatározóbb divattrendek

A Z generáció nem várja meg, hogy a divatipar megszabja mi a menő, hanem megalkotja saját trendjeit. Manapság ezek a trendek a nagy divatmárkákra is hatással vannak, amelyek a Z generáció ízlésvilágához igazítják kollekcióikat....

Új évaddal tér vissza az Adom a napom

Április 15-én hétfőn 20 órakor 3. évadával tér vissza a VIASAT3-ra Magyarország egyik kedvenc élő talkshowja, az Adom a napom. „Mutasd meg a napod, megmondom, ki vagy!” – tartja a műsor kapcsán Geszti Péter,...

Televíziós Újságírók Díja: megvannak az idei nyertesek

Győzteseket hirdettek a Televíziós Újságírók Díja gálaeseményen március 27-én este. A legjobb női műsorvezető Lékai-Kiss Ramóna lett, Till Attila kapta a legjobb férfi műsorvezetőnek járó elismerést, Miklósa Erikát a zsűritag kategóriában díjazták, Sztarenki Dóra...
Szabó Balázs RTL

Az RTL már javában készül a Bajnokok Ligájára

Amikor egyszerre hét meccs lesz egy időpontban, akkor mind a hetet láthatják magyar kommentárral a nézők – mondja a Bajnokok Ligája közvetítések kapcsán Szabó Balázs, az RTL Magyarország tartalmak menedzseléséért felelős vezérigazgató-helyettese. A szakember...

Új vezetőt nevezett ki a Decathlon

A sportszerforgalmazó márka új marketing és brand igazgatója számára nem ismeretlen a terep, bár Herczeg Lilla január 1-jétől tölti be új pozícióját, a Decathlon csapatát viszont már 2012 óta erősíti. A szakember az elmúlt...

Így ünnepli a nők sikereit a Glamour

A GLAMOUR Women of the Year gálát idén immár 15. alkalommal rendezte meg a Ringier Hungary. A díjátadó gála célja a kezdetektől az, hogy a hazai társadalomban nagyobb teret adjon a nők által elért...

Kiberbűnözés – veszélyben az idősek

Az 50–79 éves magyarországi internetezők 97 százaléka napi rendszerességgel használja az internetet. Bár átlagosan mintegy két órát töltenek naponta az interneten, kevesen tartoznak a digitálisan felkészültek közé, ezért jobbára bizalmatlanok és kevésbé tudatosak –...

Elkészült a legbefolyásosabb magyar nők listája

Tizedik alkalommal tette közzé a Forbes a legbefolyásosabb magyar nők listáját. Az üzleti magazin idén is négy kategóriában rangsorolt: közélet, üzlet, média és kultúra, utóbbinak az élén debütált Karikó Katalin Nobel-díjas kutató. Új belépőként...

Nélkülözhetetlen mobilappok húsvétra

Közeleg a húsvét, a szórakozást pedig új szintre lehet emelni pár jópofa, játékos alkalmazásról, legyen szó a gyerkőcök foglalkoztatásáról vagy családi kikapcsolódásról. A HONOR pár olyan androidos alkalmazást szedett össze, amik remekül jönnek majd...
- Hirdetés -