- Hirdetés -

Emberi értékek és egymásra figyelés

|

Bánhegyi Zsófia

Szerencsejáték Zrt., marketing- és kommunikációs igazgató

 

– Mi az a 3 dolog, amit ajánlana most egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva?

– Mindenképpen próbálja ki magát és szerezzen tapasztalatot már a tanulmányai alatt gyakornokként a legjobb vállalatoknál. Ne csak az adott oktatási rendszertől várja el a tudásátadást, hanem éljen a folyamatos önképzés lehetőségével, tekintsen ki a világba. Elsősorban a pandémia hatására számos neves nemzetközi egyetem globálisan ingyenesen elérhetővé tette sok képzését, tanfolyamát minden érdeklődő számára. Tíz év alatt se adja fel eredeti önmagát. A marketingben ne csak a bevételnövelő eszközt lássa, hanem annak értékteremtő erejét, amellyel szélesebb környezetét, az emberi viselkedést tudja felelősen – akár jobbá – formálni.

– Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint?

– A nemzeti lottótársaság fejlődését és versenyképességének erősítését pár hónapig befékezte, de végül nem tudta megtörni a pandémia. Sőt, kifejezetten felgyorsított olyan folyamatokat, amelyekkel európai szinten is élvonalbeli innovációkat valósítottunk meg rövid határidő alatt. Büszke vagyok arra, hogy a csapatommal támogatni tudtuk ebben a céget, de azért fontos kimondanunk és feldolgoznunk, hogy embert próbáló időszak áll mögöttünk.

– Van olyan dolog, amit ebben az időszakban biztosan megtanult minden marketing-döntéshozó?

– Minden döntéshozóra igaz lehet, hogy a járvány során még inkább megtanultuk, az üzleti KPI-ok kitűzése mellett az EQ és az emberi értékek gondozása, az egymásra figyelés ugyanolyan fontos a csapat eredményességében. A pandémia mentális hatását minden munkahelynek, vezetőnek figyelembe kell vennie, még ha ezt megelőzően erre a területre nem is koncentrált annyira.

– Fogadna arra, hogy jövőre minden olyan lesz, mint 2019-ben volt? Ha igen, mennyit tenne rá, hogy visszaállnak a dolgok a régi kerékvágásba?

– Szilágyi Áron háromszoros olimpiai bajnokunk nyilatkozta azt nemrég: Ami ma elég, az holnap kevés. A fejlődés kényszerítő ereje nem csökkent a járvány hullámai alatt, de kiegészült a hirtelen változásokra való reagálás szükségességével. A régi kerékvágásba véleményem szerint nem térünk vissza, nemcsak „új normálisról” beszélhetünk majd, hanem újabb és újabb normálisról…

– Melyik nagy sportesemény volt önre a legnagyobb hatással az idén?

– Személyesen szurkoltunk a müncheni arénában a magyar nemzeti tizenegy Németország elleni Eb-meccsén a hazai mérkőzéseket követően. Több mint tíz órát vezettünk, bőrig áztunk a meccs alatt, de ahogy a kisfiam mondta, az év sporteseményélményét kimaxoltuk.

– Milyen marketingtrendek jellemzik majd a következő évet, lesz-e olyan közülük, ami még jobban kiemelkedhet, felerősödhet jövőre?

– Évek óta közhelyként ismételjük, hogy content is king, de mégis ezt tekintem újra a legerősebb trendnek, amelyre a marketingszakértőknek az egyik legnagyobb fókuszt kell helyezniük a munkájukban. A bizalom és a hitelesség építése a járvány alatt még időszerűbbé vált, a stratégiai tartalom- és ennek megfelelő csatornamenedzsment kiváló eszköz erre. A saját médiumok, platformok kiépítése, valamint az ehhez kapcsolódó tartalomszolgáltatás nemcsak hatékony értékesítéstámogatást eredményez, de hosszabb távon részben függetlenít a harmadik feles megoldásoktól. Ma már egy szerencsejáték-szervező cég vagy neves sport-, vagy e-sport-klub is üzemeltethet olyan OTT-médiamegoldásokat a megfelelő jogok birtokában, amelyekkel diszruptív kihívójává válhat a hagyományos médiaszolgáltatóknak. Egyelőre ez a legfejlettebb piacokon jelent meg, de az izgalmas trend erősödik a világban.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...