- Hirdetés -

Éneklő és főző celebek hozták a nézettséget

|

- Hirdetés -

Hétfőtől szombatig az RTL Klub uralta az estéket, a TV2 pedig megnyerte a vasárnapot. A köztévé egyik sportközvetítése is felküzdötte magát a nézettségi toplistára. Megnéztük, hogy az ATV vasárnap esti produkciói vesztettek-e nézőket a Nagy Duett miatt.

Az elmúlt héten a 18-49 évesek körében és főműsoridőben az RTL Klub 18,2 százalékos, a TV2 9,8 százalékos közönségarányt ért el. Ez a korábbi héthez viszonyítva az RTL Klub esetében 0,5 százalékpontos növekedést, a TV2-nél pedig 0,2 százalékpontos csökkenést jelent. Azaz igazából nem hozott nagy változásokat a mögöttünk álló hét.
Abban sem, hogy hétfőtől szombatig minden estét megnyert az RTL Klub, viszont a Nagy Duett révén a vasárnapot ismét behúzta a TV2. A hét utolsó estéjén a TV2 21,5 százalékos, az RTL Klub 12,6 százalékos közönségarányt produkált.

A TV2 által inkább favorizált 18-59 évesek körében és a nekik jobbak fekvő főműsoridős bontásban is a fentiekhez hasonló eredmény született. Az RTL Klub 18 százalékot, a TV2 10,3 százalékot ért el. A 18-59 éveseknél, de teljes napon pedig hagyományosan kisebb a differencia a két csatorna között, s így volt ez a múlt héten is: az RTL Klub 12,4 százalékos, a TV2 8 százalékos share-rel zárta a hetet.

A múlt hét legnézettebb műsora a már emlegetett Nagy Duett volt. A TV2 showműsora a 18-49 éveseknél 390 ezer nézőt vonzott 25,2 százalékos közönségarány mellett. Az RTL Klub legnézettebb produkciójának a Konyhafőnök VIP csütörtöki epizódja bizonyult, ami 315 ezres nézettséget és 26,2 százalékos közönségarányt ért el.

A teljes lakosságnál a Nagy Duett 1,11 milliós nézőszámmal vezeti a toplistát, s ebben az összevetésben is a csütörtöki Konyhafőnök VIP volt a második 946 ezer nézővel.

A közmédia legnépszerűbb produkcióját az M4 Sport szállította. A vasárnap reggeli Forma-1 futam a 18-49 éveseknél is jól szerepelt, (a hét 9. legnézettebb műsora volt) 169 ezres nézőszámot, valamint 27,9 százalékos közönségarányt ért el. A teljes lakosságnál 394 ezren voltak kíváncsiak az autóversenyre, náluk 24,9 százalékos share-rel futott a nagydíj.

Az ATV vasárnap esti műsorai műsorai megérezték a Nagy Duett indulását. Ugyanakkor még így is a vasárnap számít csatorna legnézettebb estéjének. Az ATV-n – a teljes lakosság körében – az Esti Frizbi érte el a legmagasabb, 291 ezres nézettséget, a Heti Napló pedig 276 ezer nézőt tudott felmutatni. Két héttel korábban – amikor még nem volt Nagy Duett – mindkét produkció 300 ezer feletti nézőszámot produkált (a Frizbi 359 ezret, a Heti Napló 313 ezret). Azaz olyan 40-70 ezer nézőt vesztettek a TV2 celebénekeltetős műsora miatt.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

hetitop201714het1849

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:
hetitop201714hetteljes

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL és TV2 / Nielsen Közönségmérés

Megjegyzés: a 18-49 évesekre és a teljes lakosságra vonatkozó adatok magukban foglalják az időeltolásos tévézést is. Amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Főműsoridő: az RTL és a TV2 más-más időszakot tekint főműsoridőnek és ennek megfelelően publikálják az adataikat is. Ezért a 18-49 évesek körében főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot, a 18-59 éveseknél pedig a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Díjazták a sokszínű vállalatokat

Egyedülálló elismerésben részesültek azok a magyar vállalatok, melyek aktívan tesznek a nemek közötti egyenlőség eléréséért és célzott intézkedéseket vezettek be azért, hogy a sokszínűség, a méltányosság és a befogadás elvei érvényesüljenek szervezetükben, és mindezt...

Nagy változás jön az újautópiacon

2024 júliusától csak olyan újonnan gyártott jármű helyezhető forgalomba Európában, ami rendelkezik az előírt, fejlett biztonsági és vezetéstámogató rendszerekkel. Az EU-s jogszabály értelmében így minden új autónál a kötelező alapfelszereltség része kell legyen az...

Újabb zöld lépéseket tett a Spar

Számos környezettudatosságot, felelős hulladékgazdálkodást és optimális energiagazdálkodást célzó kezdeményezést indított az elmúlt években a SPAR Magyarország a toGo ételbárjaiban. Jó hír, hogy sikerült csökkenteni a felhasznált sütőolaj mennyiségét, valamint bevezették a műanyagmentes csomagolásokat és...

Így fizetnek a magyarok külföldön

A magyarok 40 százaléka tervez idén külföldi nyaralást, a legnépszerűbb úticélok pedig fej-fej mellett Olaszország és Horvátország. Az OTP Bank ügyfeleinek kártyahasználati tapasztalati is azt mutatják, hogy nyáron ez a két ország a legnépszerűbb...

Beütött a kánikula – tippek a hőség enyhítéséhez

A valaha mért legmelegebb júniust éljük, miután már 2024 első öt hónapja is melegebb volt minden korábbi év ugyanazon hónapjánál. Mindezt a jövő heti magyarországi előrejelzések is megerősítik: 36-37 fok várható. Ilyenkor csőstül kapjuk...

Nicolas Cage és Oz Perkins új filmje érkezik a mozikba

A szélsőséges szerepeiért imádott Nicolas Cage és a kortárs horror visszatérő színésznője, Maika Monroe macska-egér játékot űz Oz Perkins új horrorfilmjében, a Longlegs – A rémben.Lee Harkert (Maika Monroe), az ifjú és tehetséges FBI-ügynököt...

Erre érdemes figyelni a lakáshiteleseknek

Aki hitelfelvételben gondolkodik, annak gyakran merül fel a fejében a kérdés: hogyan védheti meg a családját egy esetleges váratlan életesemény esetén? Mi történhet akkor, ha az adós meghal, kiesik a jövedelme és a hitel...

Világméretű kezdeményezés a tiszta vízért

Három új ivóvíz kút épülhet Afrika vízkrízis sújtotta térségében a BWT tavaszi kezdeményezésének és a lelkes BWT közösségnek köszönhetően. A BWT, Európa vezető víztechnológiai vállalata az idei Víz világnapján nagyszabású kezdeményezéssel jelentkezett. Futásra invitálta...

Ami nélkül nem érdemes utazni

A Független Biztosítási Alkuszok Magyarországi Szövetségének (FBAMSZ) adatai szerint az év első öt hónapjában megkötött online utasbiztosítások díja naponta és személyenként 702 forint volt, ami mindössze 5,6 százalékkal haladta meg az egy évvel korábbi...

Drágább nyárra készülnek idén a szülők

A nyáron a legnagyobb kihívást a gyerekek felügyeletének megszervezése jelenti a szülők számára az Erste felmérése szerint – a hosszú szünet alatt különösen nehéz fenntartani az egyensúlyt a munka és a családi élet között....
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jön az AI SUMMIT – mindent megtudhatunk a mesterséges intelligenciáról

Barát vagy ellenfél? Láthatunk benne segítséget, de veszélyt is, annyi bizonyos, hogy senkit sem hagy hidegen: a mesterséges intelligencia itt van velünk, meg kell hát értenünk és fel kell rá készülnünk! Erre idén két...

Díjazták a sokszínű vállalatokat

Egyedülálló elismerésben részesültek azok a magyar vállalatok, melyek aktívan tesznek a nemek közötti egyenlőség eléréséért és célzott intézkedéseket vezettek be azért, hogy a sokszínűség, a méltányosság és a befogadás elvei érvényesüljenek szervezetükben, és mindezt...

Nagy változás jön az újautópiacon

2024 júliusától csak olyan újonnan gyártott jármű helyezhető forgalomba Európában, ami rendelkezik az előírt, fejlett biztonsági és vezetéstámogató rendszerekkel. Az EU-s jogszabály értelmében így minden új autónál a kötelező alapfelszereltség része kell legyen az...

Újabb zöld lépéseket tett a Spar

Számos környezettudatosságot, felelős hulladékgazdálkodást és optimális energiagazdálkodást célzó kezdeményezést indított az elmúlt években a SPAR Magyarország a toGo ételbárjaiban. Jó hír, hogy sikerült csökkenteni a felhasznált sütőolaj mennyiségét, valamint bevezették a műanyagmentes csomagolásokat és...

Így fizetnek a magyarok külföldön

A magyarok 40 százaléka tervez idén külföldi nyaralást, a legnépszerűbb úticélok pedig fej-fej mellett Olaszország és Horvátország. Az OTP Bank ügyfeleinek kártyahasználati tapasztalati is azt mutatják, hogy nyáron ez a két ország a legnépszerűbb...

Don't Miss

Elkötelezettek vagyunk a közösségépítésben is – interjú Széll Hajnalkával

Vannak olyan témák és események, amelyek a nagy márkák számára megkerülhetetlenek, ilyen például az EB vagy az olimpia – mondta el Széll Hajnalka. Az Auchan országos marketing és vásárlói kapcsolatok igazgatója az mmonline.hu-nak adott...

Megváltozott a versenypálya – interjú Vidus Gabriellával

Folyamatosan monitorozzuk a piacot a kisebb-nagyobb médiaipari cégekkel kapcsolatban, és ha olyan vállalatot találunk, akkor tárgyalásokat kezdünk – nyilatkozta lapunknak Vidus Gabriella. Az RTL Magyarország vezérigazgatója jelezte: tavaly nem voltak elég jók a műsorok,...

Az összetartozás ereje – interjú Monori Bálint Gusztávval

Nem csak a csapatok, a cégek is gőzerővel készülnek a labdarúgó-Európa-bajnokságra. A Szerencsejáték Zrt. a Lounge Grouppal együtt készített egy nagyszabású kampányfilmet, hogy ráhangolja a szurkolókat a kontinenstornára. A részletekről Monori Bálint Gusztáv, a...

Az EB körüli reklámhelyek már elfogytak – interjú Kosaras Klaudiával

Már hónapokkal a sportesemények előtt jelentősen megnő a hirdetői kereslet a sport tartalmak melletti megjelenésekre – nyilatkozta az mmonline.hu-nak Kosaras Klaudia. Az Atmedia kereskedelmi igazgatójával készült interjúnkból kiderül többek között, hogyan készülnek az idei...

A jó ötleteket nem büdzsében mérik – interjú Sárospataki Alberttel

Az idén tízéves online számlázó, a Billingo vihette haza az Év Vállalata díjat a kilencedik Marketing Diamond Awardsról. Az elsősorban mikro-, kis- és középvállalkozásokat támogató cég ügyvezetőjét, Sárospataki Albertet kérdeztük a pályázataikról, a Billingo...