- Hirdetés -

Épül az új vakcinagyár

|

A hazánkban már 1300 munkavállalót alkalmazó Ceva-Phylaxia Zrt. az ünnepélyes alapkőletétel alkalmával elindította Monoron legújabb hazai beruházását, egy új vakcinagyártó egység építését, amelynek keretében közel 30 milliárd forintos beruházással hosszú távon 120 új munkahelyet teremtenek.

A 75 millió eurós fejlesztéssel egy 7000 m2 alapterületű, a legmodernebb technológiákat alkalmazó üzemet hoz létre a Ceva Monoron, ahol fermentáció alapú, többkomponensű inaktivált vakcinák előállítását végzi majd állatok számára, fertőző betegségek megelőzésére.

Az új gyáregység a tervek szerint 2026 végén kezdi meg működését, kezdetben 60, majd 2029-re már 120 új munkahelyet teremtve, és éves szinten több mint 8 milliárd dózis oltóanyagot előállítva.

A termékeivel 110 országban jelenlévő Ceva Animal Health (Ceva) globális állategészségügyi cégcsoport leányvállalata, az évszázados hazai gyökerekkel rendelkező Ceva-Phylaxia nem csak Magyarországon, de nemzetközi szinten is meghatározó szereplője az állategészségügyi vakcinagyártásnak, amit ezzel a beruházással tovább erősít. Éves szinten a monori telephely bevonásával immár 6 gyártóegységben, összesen több mint 80 milliárd dózis vakcinát fog előállítani itthon, többek között olyan termékeket, amelyek kizárólag itt, a magyarországi gyáregységekben készülnek, vagy itt gyártják a világon a legnagyobb mennyiségben.

A Magyar Kormány stratégiai partnereként működő vállalat fejlesztése a HIPA közreműködésének köszönhetően 8,3 milliárd forintos állami támogatással valósulhat meg.

„Számunkra elsődleges célkitűzés már 2010 óta, hogy kiszámítható környezetet biztosítsunk a beruházásokhoz. A kedvező környezethez kedvező adózás is tartozik, hiszen Európában nálunk a legalacsonyabb a társasági adó. Franciaország az ötödik legnagyobb kereskedelmi partnerünk, az elmúlt 10 évben 39 francia beruházás érkezett Magyarországra, ez a kormány támogatásával 3700 új munkahelyet is jelent. Köszönetet szeretnék mondani a Ceva-Phylaxia Zrt-nek azért a felelősségért, amelyet a magyar emberek iránt viselnek, hiszen mégiscsak magyar emberek megélhetéséről és jövőjéről van szó” - hangsúlyozta Illés Boglárka, a Külgazdasági és Külügyminisztérium kétoldalú kapcsolatokért felelős államtitkára.

„A Ceva vállalatcsoport hosszú távon kötelezte el magát Magyarország mellett és kiemelten fontosnak tekinti a Ceva-Phylaxiában zajló magas értékkel és eredményességgel bíró munkát. Ezt mi sem bizonyítja jobban, minthogy a mai nap bejelenthettem az új gyáregység építését. Elsősorban kollégáim kimagasló szaktudásának és elhivatottságának köszönhető, hogy vállalatunk egyre meghatározóbb szerepet tölt be a hazai és nemzetközi állategészségügy területén” – mondta Dr. Szamkó Tamás, a Ceva-Phylaxia vezérigazgatója.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A hazai e-kereskedők alig több mint tizede él a retail media lehetőségével

A hazánkban működő e-kereskedők mindössze 13,5 százaléka kínál digitális retail media megoldásokat – derül ki a PwC Magyarország által, az IAB Hungary szakmai közreműködésével készített kutatásból. A retail media mint az e-kereskedelem világában robbanásszerűen...

Fontos európai díjat nyert a magyar HR vezető

Komáromi Zsófiának, a Publicis Groupe Hungary Chief Talent Officerének és a Publicis Groupe CEE Talent Transformation Partnerének ítélték oda a 2024-es HR Diversity Champion of the Year kategóriadíját a European Diversity Awards-on. Az egyik...

Erre költünk legtöbbet az ünnepi szezonban

A Mastercard Gazdasági Intézet előrejelzése szerint a 2024-es ünnepi szezonban az európai vásárlási szokásokat a divat, az elektronikai eszközök és az utazás iránti kereslet határozza meg. A fogyasztók vásárlási kedve összességében növekszik, bár sokan...

Így alakulhat az ünnepi édességpiac

A kiskereskedők nehéz helyzetben futnak neki az ünnepi szezonnak, ami az év legkiemeltebb időszaka számukra. Eddig az látszott, hogy a lakosság meglehetősen visszafogta a fogyasztást, úgyhogy a megszokottnál is több múlik most azon, változik-e...

A Z generációval erősíthet Európa

Fokozódik a globális verseny. A sikeres európai gazdaság egyik meghatározó eleme az erős innovációs ökoszisztéma és a tehetséges fiatalok képzésének támogatása. Az innovatív életforma, a hibázás kultúrája és az együttműködések fontossága is szóba került...

Erre hajtott a NAV 2024-ben

A transzferárazás szabályozási és gyakorlati kihívásai kerültek elemzésre a Deloitte legutóbbi webináriumán, ahol az adótanácsadó szakértői és a NAV képviselője osztották meg tapasztalataikat a témában. Az online esemény vendége volt, Maqsoudi Ali, a NAV...

Új trendek jönnek a munka világában

Az évtized végéig több mint 85 millió betöltetlen álláshely lesz világszerte, és ezt szinte minden cég megérzi majd. A legnagyobb kihívás tehát nem az, hogy a robotok elveszik az állásunkat, hanem hogy nincs elég...

Cyberpunk valóság testközelből: itt az L20 podcast új epizódja

Az Internet Hungary-n készített L20 podcast legújabb epizódjában a bőr alá ültethető chipek kerültek reflektorfénybe – egy olyan technológia, amely egyre inkább a mindennapok részévé válik. A beszélgetés vendégei Schumacher Vanda műsorvezető, színésznő, aki...

Új konferenciát szervez a Magyar Marketing Szövetség

A Magyar Marketing Szövetség 2025. március 5-én az Etele Cinema-ban hagyományteremtő szándékkal indítja útjára a Digital Marketing Forumot. Az esemény küldetése a Magyarországon működő cégek, szervezetek digitális érettségének és üzleti növekedésének marketingeszközökkel történő támogatása....

A TopFICE rangsorában a Lounge Group az év független ügynöksége

Megjelent a TopFICE 2024-es rangsora, amelyen a Lounge Group Magyarország legjobb független ügynökségeként szerepel. A lista nemzetközi, regionális és helyi kreatív versenyeken elért eredmények összesítése alapján készült. A TopFICE globális rangsor, amely 67 nemzetközi, regionális...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Várakozások felett az év – interjú Erdélyi Eszterrel

Nálunk az áremelés sokkal nehezebb, mert kínálati piac van. A nemzetközi szereplőknek hatalmas az inventoryjuk, ami ugyan kevésbé minőségi, és nagy a reklámzaj, de megtehetik, hogy a hazai tartalom gyártókat „kiéheztetik” – véli Erdélyi...

A hazai e-kereskedők alig több mint tizede él a retail media lehetőségével

A hazánkban működő e-kereskedők mindössze 13,5 százaléka kínál digitális retail media megoldásokat – derül ki a PwC Magyarország által, az IAB Hungary szakmai közreműködésével készített kutatásból. A retail media mint az e-kereskedelem világában robbanásszerűen...

Fontos európai díjat nyert a magyar HR vezető

Komáromi Zsófiának, a Publicis Groupe Hungary Chief Talent Officerének és a Publicis Groupe CEE Talent Transformation Partnerének ítélték oda a 2024-es HR Diversity Champion of the Year kategóriadíját a European Diversity Awards-on. Az egyik...

Erre költünk legtöbbet az ünnepi szezonban

A Mastercard Gazdasági Intézet előrejelzése szerint a 2024-es ünnepi szezonban az európai vásárlási szokásokat a divat, az elektronikai eszközök és az utazás iránti kereslet határozza meg. A fogyasztók vásárlási kedve összességében növekszik, bár sokan...

Így alakulhat az ünnepi édességpiac

A kiskereskedők nehéz helyzetben futnak neki az ünnepi szezonnak, ami az év legkiemeltebb időszaka számukra. Eddig az látszott, hogy a lakosság meglehetősen visszafogta a fogyasztást, úgyhogy a megszokottnál is több múlik most azon, változik-e...

Don't Miss

Fontos európai díjat nyert a magyar HR vezető

Komáromi Zsófiának, a Publicis Groupe Hungary Chief Talent Officerének és a Publicis Groupe CEE Talent Transformation Partnerének ítélték oda a 2024-es HR Diversity Champion of the Year kategóriadíját a European Diversity Awards-on. Az egyik...

Lengyel vezető a dentsu új régiójánál

A dentsu globális kreatív-, marketing- és médiaügynökségi hálózatának EMEA régiós vezetése bejelentette a DACH (Németország, Ausztria, Svájc) és a CEE (Közép-Kelet-Európa) piaci területek összevonását egy új, egységes Közép-Európa régió formájában. Az új Közép-Európa klaszter...

Logó és arculattervezést segítő könyvet adott ki a [brandguide]

Megjelent a legújabb logó- és arculattervezés témájú szakkönyv a kiadásában. Egy szokatlan és egyedi formátumban: feltett kérdésekkel segíti a könyv a logó- és arculattervezés folyamatát. A könyv nem csak szorosan szakmabeliekhez szól, hanem...

A hazai kortárs művészet előtt tiszteleg az ACG

Idén ünnepli 20. születésnapját a hazai kreatív szektor megkerülhetetlen szereplője, az ACG. Az évforduló apropóján az ügynökség egy egyedülálló kiadványban, az ACG TWENTY Bookazine-ban tiszteleg azon hazai kortárs alkotók előtt, akik munkásságából az elmúlt...

A tudatos teremtésről írt könyvet Lakatos Zsófia

„Éld az álmod!” a címe Lakatos Zsófia új könyvének, amely egy egészen különleges témáról, a tudatos gondolkodásról, tervezésről, teremtésről szól. Az ismert pr-szakember szerint az üzleti világban egyre nagyobb szükség van a mentális jólétre,...