- Hirdetés -

Erhard Stotz: az élelmiszer-kiskereskedelem is lehet igazán menő

|

- Hirdetés -

Arra törekszünk, hogy az ALDI márkát közelebb hozzuk a fiatalabb generációhoz és megmutassuk, hogy az élelmiszer-kiskereskedelem is lehet igazán menő – mondta el Erhard Stotz. Az ALDI marketing és kommunikációs igazgatója az mmonline.hu-nak adott interjúban elárulta azt is, hogy a korábbi évekhez képest idén 30 százalékkal nagyobb lesz a fesztiválra kitelepülő boltjuk.

- Milyen jelenléttel készültök az idei Szigetre? Mennyiben lesz ez más mint a korábbiak?

- Az eddigi ALDI City koncepciónk kiválóan működik, hiszen egyrészt egy olyan, a fesztiválozók igényeit szem előtt tartó pop-up üzlettel települünk ki, amelyben normál bolti árakon tudnak vásárolni, másrészt az itt vásárolt grilltermékeket az üzlet melletti Grill Zónában ingyenesen készre sütik. Évről évre magas számú fesztiválozó látogat meg minket, ami megerősíti, hogy helyesen döntöttünk, amikor a boltot és a grill-zónát összekötöttük, emiatt a koncepciónk ebben az évben sem változik. Ami viszont újdonság lesz, hogy az idei 500 négyzetméteres alapterületű üzletünk a korábbi évek Sziget-üzleteihez képest mintegy 30 százalékkal nagyobb lesz. A nagyobb üzlet kényelmesebbé és gyorsabbá teszi a bevásárlást, egyszerre sokkal több vásárló tartózkodhat majd benn, így megnő az áruházunk áteresztőképessége, és csökken a várható várakozási idő a csúcsidőszakban. A pop-up bolton belüli látványpékségünkben frissen sül majd 18-féle pékáru és itt is új, önzáró ajtókkal felszerelt, a higiénikus vásárlást támogató bútorzat várja a vásárlókat. A tervek szerint idén már augusztus 9-én délben kinyitjuk az üzletet egy nyolcórás tesztnapra. A termékkínálatunkat természetesen minden évben optimalizáljuk és a vásárlóink igényeihez igazítjuk és az idei dizájnunkba is hoztunk némi újdonságot.

- Hányadik alkalommal vagytok ott?

- Idén hatodik alkalommal veszünk részt a fesztiválon. Sajnálatos módon a fesztivál két egymást követő évben nem került megrendezésre. Ellenkező esetben már a nyolcadik részvételünket ünnepelnénk, mivel a szervezővel is kiváló az együttműködésünk.

- Mit vártok? Milyen lesz az idő? Mennyien lesznek?

- Idén is több ezer vásárlóra számítunk. Az időjárási előrejelzések eddig jók. Reméljük, ez így is marad.

- Miért pont a Sziget?

- Azért települünk ki a Szigetre, mert ez a legnagyobb zenei rendezvény Magyarországon, és egyben Európában is nagyon közkedvelt. Szeretnénk lehetőséget adni, hogy a fesztiválon is spórolhassanak a látogatók, hiszen megszokott, alacsony, bolti árakon minőségi termékeket vásárolhatnak, illetve azokat megszólítani, akik a Szigeten kívül jellemzően nem foglalkoznak a bevásárlással.

- Hogyan hozza vissza ez a megjelenés a befektetett pénzt? Gondolom nem keveset fizettek a jelenlétért cserébe.

- Elsődleges célunk nem az, hogy visszatérüljön a fesztiválmegjelenésekre fordított költségeink. Sokkal inkább arra törekszünk, hogy az ALDI márkát közelebb hozzuk a fiatalabb generáció számára, és bemutassuk, hogy miért érdemes a fesztiválokon kívül is minket választani, illetve az élelmiszer-kiskereskedelem is lehet igazán menő.

- Mikor lesztek elégedettek?

- Akkor érezzük magunkat elégedettnek, ha a fesztiválozók is azok. Szerencsére rengeteg pozitív visszajelzést kapunk, ezért tervezzük, hogy a jövőben is részesei leszünk a fesztiválnak.

- Mikor nem lesztek elégedettek?

- Amennyiben olyan visszajelzéseket kapunk, melyek változtatásokat sürgetnek, mert a látogatók nem elégedettek, természetesen foglalkozni fogunk a visszajelzésekkel, ahogy mindig tesszük. De ahogy említettem, évről évre rendkívül pozitív visszajelzéseket kapunk.

- Hány napot fogsz Te személy szerint kint tölteni a Fesztiválon?

- Ha tehetném akkor egész héten kint lennék a csapattal. Eddig úgy néz ki, hogy kettő napot biztos a fesztiválon tudok tölteni.

- Melyik koncertet nem fogod biztosan kihagyni?

- Remélem, eljutok a Sven Väth koncertre.

- Mi a kedvenc fesztivál italod?

- A fröccs.

- Kit, melyik együttest vagy énekest szeretnéd nagyon látni már a Szigeten?

- A Sziget minden évben jó programokkal várja a látogatókat, de ha például Snoop Dogg újra a színpadra lépne, azt mindenképpen megnézném.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A bankok már készen állnak az ingatlanhitelezésre

A nagy pénzügyi válság óta a leggyengébb évét zárja Közép-Kelet Európa ingatlanpiaca. A KPMG 10 országot felölelő kutatása szerint 2023 első három negyedévében a tranzakciók értéke mindössze a 2022-es forgalom 30 százalékát érte el....

Limitált kiadású ízzel csábít a Coca-Cola

J.Y. Park, a Stray Kids, az ITZY és az NMIXX is megjelenik majd az új Coca-Cola Creations, a K-Wave Zero kampányában, amellyel az italgyártó a K-Pop rajongóihoz szól világszerteA Coca-Cola ma bemutatta a Coca-Cola...

Szerényebbek a magyar vállalkozónők

A férfi vállalkozók nagyobb hajlandóságot mutatnak a nagyobb és merészebb célok kitűzésére, míg a női vállalkozók többsége kevésbé nagyratörő célokkal is megelégszik – derült ki a Szemléletváltó vállalkozóiszemlélet- és készségfejlesztő mentorprogram kutatásából.Mindez azért is...

Hidegrázós sorozattal erősít az HBO Max

Mit érdemel az, aki megaláz egy áldozatot, majd maga is áldozattá válik egy hasonló zaklatási ügyben? Megtalálja az igazságot és vajon odaítélik neki? A Gyilkos típus című krimisorozatban egy ügyvédnő története elevenedik meg, aki...

Sztárcsapatok csapnak össze a Network4-en

A Network4 közvetíti vasárnap élőben a Chelsea - Liverpool Ligakupa-döntőt a Wembley Stadionból. A szurkolók kizárólag a MATCH4 műsorán és a NET4+ streamingszolgáltatón láthatják a két sztárcsapat összecsapását. A Network4 stábja már Londonban van,...

Digitális fronton erősít a hazai McDonald’s

A hazai McDonald’s célul tűzte ki, hogy az elmúlt években lerakott digitális alapokra építve olyan vezető omnichannel márkává váljon, amely hatékonyan köti össze a digitális és a fizikai világot, vendégei számára mindkét valóságban megteremtve...

Tovább növelte eladásait a Hisense

Több mint 25,9 millió eladott készülékkel, 2023-ban is a második helyet foglalta el a Hisense a legtöbb tévét értékesítő gyártók globális listáján. A vállalat a magyar piacon is jelentős bővüléssel zárta a tavalyi évet:...

A Vaterán is jól pörögnek a tévében látott kincsek

Néhány hete műkincsekkel és gyűjtői ritkaságokkal foglalkozó tévéműsorral jelentkezik az egyik hazai tévécsatorna minden hétköznap este: ennek adásaiban olyan régi tárgyakra licitálnak régiségszakértők és műtárgykereskedők, amelyekhez hasonló relikviák a Vaterán is elérhetők. A piactér...

Új vezetővel erősít a Prohuman

Februártól munkaerőkölcsönzési üzletágvezetőként folytatja munkáját a Prohuman csapatában Izsó Balázs. Az új vezető érkezésével a piacvezető magyar HR szolgáltató célja továbbra is az, hogy ahol csak lehet, a magyar munkaerőtartalék aktivizálásával kínáljon megoldást a...

Hosszabbított a Telekom Rékasi Tiborral

A Magyar Telekom Igazgatósága a 2024. február 22-i ülésén döntött Rékasi Tibor vezérigazgatói szerződésének meghosszabbításáról. Rékasi Tibort 2018. júliusában nevezték ki a Magyar Telekom vezérigazgatójának, mely megbízatást 2020. év végén további 3 évre meghosszabbították....
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Áremelkedés jöhet a klímapiacon

Tucatnyi hajó megtámadása elég volt a konténerhajózás költéségének megháromszorozására, ami jelentősen megnöveli a klímaberendezések szállítási költségét.Tavaly novemberben 700 dollár körüli áron lehetett egy tengeri egységkonténernyi árut Sanghajból Rotterdamba szállítani. Idén januárban már 3 ezer...

A bankok már készen állnak az ingatlanhitelezésre

A nagy pénzügyi válság óta a leggyengébb évét zárja Közép-Kelet Európa ingatlanpiaca. A KPMG 10 országot felölelő kutatása szerint 2023 első három negyedévében a tranzakciók értéke mindössze a 2022-es forgalom 30 százalékát érte el....

Limitált kiadású ízzel csábít a Coca-Cola

J.Y. Park, a Stray Kids, az ITZY és az NMIXX is megjelenik majd az új Coca-Cola Creations, a K-Wave Zero kampányában, amellyel az italgyártó a K-Pop rajongóihoz szól világszerteA Coca-Cola ma bemutatta a Coca-Cola...

Szerényebbek a magyar vállalkozónők

A férfi vállalkozók nagyobb hajlandóságot mutatnak a nagyobb és merészebb célok kitűzésére, míg a női vállalkozók többsége kevésbé nagyratörő célokkal is megelégszik – derült ki a Szemléletváltó vállalkozóiszemlélet- és készségfejlesztő mentorprogram kutatásából.Mindez azért is...

Hidegrázós sorozattal erősít az HBO Max

Mit érdemel az, aki megaláz egy áldozatot, majd maga is áldozattá válik egy hasonló zaklatási ügyben? Megtalálja az igazságot és vajon odaítélik neki? A Gyilkos típus című krimisorozatban egy ügyvédnő története elevenedik meg, aki...
- Hirdetés -

Podcast

2023 a nemzetközi trendektől eltérő év volt itthon

Kezdjük jóslással az évet! Milyen trendek várhatóak 2024-ben a médiapiacon, a reklámköltések vonalán és merre tart a rendezvénypiac? A február 14-ei Business Lounge műsorvezetői és meghívottjai - Bacsa Gábor, a Dentsu Magyarország ügyfélkapcsolati vezetője...

A rádió a fantáziát indítja be

A rádió értelméről, jelenéről és jövőjéről folyt a diskurzus a Business Lounge december 19-ei adásának első felében, méghozzá a MiértRádió iparági összefogás vezetője, Nagy Marcell segítségével. Majd pedig Guzsaly Péter, a Skool partnerkapcsolati vezetője...

Az emberek érzik, milyen értékkel bír az élelmiszer

A pazarlás és az adományozás témaköre karácsonykor kéz a kézben jár az élelmiszervállalatoknál, erről mesélt a Business Lounge december 6-ai adásában Kazatsay Eszter, a Penny Magyarország kommunikációs vezetője és Nagygyörgy András, a Magyar Élelmiszerbank...

Don't Miss

Továbbvisszük, amit megálmodtunk

A függetlenné válással együtt szervezetileg is komoly változások történnek a FleishmanHillard Cafénál, többek között új üzletágakat indítanak – mondta el Balaton Anita. A FleishmanHillard régi-új ügyvezetője a Marketing&Media magazinnak adott interjúban beszélt arról, hogy...

Sokba kerülhet a márkaépítés a mesterséges intelligenciával

Ma már szinte a mindennapok része a mesterséges intelligencia (MI), amelyet egyre szélesebb körben alkalmaznak. Ezzel párhuzamosan azonban mind hangosabban kongatják a vészharangokat is, miszerint nem árt vigyázni az új technológiával. Utánajártunk, milyen hátulütői...

Állandó trendkövetési kényszer

A technológiai fejlődéssel és a folyton változó fogyasztói környezettel állandó a trendkövetési kényszer – többek között ez derült ki a hazai és külföldi reklámokhoz és filmekhez gyártási, tervezési és fejlesztési szolgáltatásokat nyújtó 235 Productions...

Nem unatkoztunk egy percet sem

2023 egy igazán kreatív év volt a KNK számára, ami látványos projektekben és jó néhány szakmai díjban, elismerésben is megmutatkozott – mondta el Knapcsek Katalin. A KNK PR&Media ügyvezető igazgatója a Marketing&Media magazinnak adott...

Az idei évünket a dinamizmus fogja meghatározni

A nagy márkáink fejlesztése mellett olyan tartalmi szolgáltatásokat biztosítani partnereinknek és az olvasóknak, amelyek maradandó élményhez juttatják őket - mondta el az idei terveik kapcsán Vági Róbert. A Central Médiacsoport vezérigazgató-helyettese a Marketing&Media magazinnak...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Karbonlábnyom-számlálóval zöldít a Hello Agency

A Hello Agency a jövőben az árak mellett a rendezvények karbonlábnyomát is feltünteti az ajánlataiban, hogy több, fenntarthatóság szempontját is figyelembe vevő alternatívát is tudjon nyújtani ügyfelei számára. A 25 éves rendezvényszervezői múltra visszatekintő...

Új fejlesztés segíthet a karbonlábnyomunk megismerésében

Az innovatív norvég startup, a Carbon Centrum új befektetője, az EIT InnoEnergy égisze alatt folytathatja a CarbonID fejlesztését. A platformot arra hozták létre, hogy az autonóm módon kövesse a vállalati dolgozók CO2 kibocsátását (Scope...

Újabb kihívásokat hoz a hazai cégeknek az Unió rendelete

Alig egy éve maradt a vállalatoknak arra, hogy felkészüljenek az Európai Unió erdőirtás megfékezését célzó rendeletének (EUDR) végrehajtására. A szabályozás új kötelezettségeket ró valamennyi cégre, amelyek egy jól meghatározott termékkörrel, illetve az ezekből az...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....