- Hirdetés -

Érkeznek a legújabb Nokiák

|

- Hirdetés -

Két új okostelefont mutatott be a HMD Global: a Nokia 7.2 a középkategória új sztárja 48 MP-es kamerájával és a ZEISS optikákkal, míg a Nokia 6.2 lélegzetelállító PureDisplay kijelzőjével és a mesterséges intelligenciával támogatott tripla kamerarendszerével hódítja majd meg a rajongók szívét – mindezt elérhető áron.

Erőteljes megújulást jelentő modelleket jelentett be a HMD Global a középkategóriás kínálatában – a Nokia 7.2 és a Nokia 6.2 – melyek kategóriaelső kijelzővel és képalkotással örvendeztetik meg a vásárlókat. Mindkét készülék nagyot lépett előre megjelenés terén, hiszen a megmunkálás és az új anyagok használata révén már a középkategóriában is megjelenik a prémium skandináv dizájn.

„A középkategóriás portfóliónk eddig is túllépett a rajongói elvárásokon. Most a Nokia 7.2 és a Nokia 6.2 továbbviszi ezt a filozófiát azáltal, hogy prémium érzést adnak kivételes áron: a Nokia 7.2 48 MP-es tripla kamerarendszere, a Zeiss optika, a mindkét telefonban megtalálható PureDisplay kijelző, mely a kategória legjobbja. Mindkét új készülék akár kétnapos üzemidőre képes, egyedi megjelenésű és high-tech alapanyagokból áll. Fontos megemlítenem, hogy mind a Nokia 7.2, mind a Nokia 6.2 készen áll az Android 10-re, amivel a felhasználók megtapasztalhatják, milyen az, amikor arról beszélünk, hogy készülékeink egyre csak jobbak és jobbak lesznek” – mondta Juho Sarvikas, a HMD Global termékfejlesztési vezetője

Nokia 7.2 – szintet lép a középkategória

A Nokia 7.2 erőteljes 48 MP-es tripla kamerája QuadPixel technológiát és ZEISS optikát rejt. A készülék sok exkluzív képalkotó technológiát és funkciót kínál. A DSLR szintű pro-bokeh stílusok iparági szinten első ilyen jellegű integrációja azt jelenti, hogy a Nokia 7.2 egyedi ZEISS bokeh effektekkel érkezik portré módban, ennek köszönhetően lenyűgöző és kiemelkedő minőségű képek készíthetők akár még rossz fényviszonyok között is. Ezek a bokeh stílusok visszaadják a legendás ZEISS lencsék jól ismert vizuális hatásait és jellegzetes háttérelmosását. A teljes szabadság jegyében mind az előlapi, mind a hátlapi kamerával készülhetnek olyan képek, melyek utánozzák az optikából adódó elmosódást.

A Nokia 7.2 továbbfejlesztett éjszakai fotózást tesz lehetővé az Éjszakai móddal, a képjavításról pedig a mesterséges intelligencia és a képfúziós technológia, illetve a rendkívül érzékeny 48 MP-es főkamera gondoskodik. Az elődmodell sikerére építve a Nokia 7.2 kétnapos üzemidővel, lenyűgöző PureDisplay technológiával és always-on HDR kijelzővel rendelkezik. A készülékre a koronát a skandináv dizájn teszi fel.

Nokia 6.2 – lélegzetelállító kijelző és továbbfejlesztett tripla kamera

Az első 6-os szériájú Nokia okostelefon, amelyik tripla kamerával és PureDisplay technológiával érkezik – ez a Nokia 6.2, mely a lenyűgöző vizuális élmények mellett sokat fejlődött kamerafronton is. Az always-on HDR kijelző új ebben az árkategóriában, a PureDisplay technológiát ráadásul dedikált vizuális processzor hajtja meg, melynek köszönhetően milliárdnyi színárnyalatot képes megjeleníteni a telefon.

A mesterséges intelligenciával támogatott triplaszenzoros kamera részletgazdag képeket, bokeh effekteket és elképesztő széleslátószögű fotók készítését teszi lehetővé. A kétnapos üzemidő révén a felhasználók többet használhatják a készüléket, miközben nem kell aggódniuk a konnektor hiánya miatt. A Nokia 6.2 hű marad a skandináv hagyományokhoz, időtálló kialakítása és a felhasznált anyagok tekintetében is kiemelkedőt nyújt.

Elérhetőség és ár

A Nokia 7.2 Dual SIM ciánzöld és szénfekete színben, 6 GB/128 GB-os kivitelben lesz elérhető Magyarországon, az ajánlott fogyasztói ára 27 százalékos áfával és üreshordozó-díjjal 124 990 forint.

A Nokia 6.2 Dual SIM kerámiafekete és jégfehér színben, 4 GB/64 GB-os kivitelben lesz elérhető Magyarországon, az ajánlott fogyasztói ára 27 százalékos áfával és üreshordozó-díjjal 89 990 forint.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Mesterséges intelligenciával növekszik a lengyel webshop

A lengyel alapítású eobuwie.pl Közép- és Kelet-Európa egyik vezető cipő-, táska- és kiegészítő kereskedője, Magyarországon ecipo.hu márkanéven ismert. Ahogy a vállalat új piacokra terjeszkedik, úgy válik egyre összetettebbé árukészlete és választéka. A tervezési folyamatok...

Egyre többen aggódnak a digitális lábnyomuk miatt

Az európaiak 82 százalék-a szeretne véglegesen törölni valamit a 2021-es közösségi médiás posztjai közül – derül ki a Kaspersky felméréséből. A legnagyobb arányban a Z-generációs fogyasztók szeretnének levenni valamit a 2021-es posztjaik közül (86%),...

Újabb magyar városokban terjeszkedik az IKEA

A 2021-es pénzügyi év számos kihívást tartogatott a Covid–19 világjárvány miatt, az IKEA 109 milliárd forint teljes kiskereskedelmi forgalommal zárta az időszakot. Ez a megelőző évhez képest majdnem 12%-os növekedést jelent. Az online kereskedelem...

Csúcsot döntött a használtautópiac

Az előzetes adatok szerint a hazai használtautó-piacon minden eddiginél több, közel 819 ezer személygépkocsi cserélt gazdát 2021-ben. Ez az érték 3,4 százalékkal haladja meg az előző évi szintet: 2020-ban 791 ezer volt a belföldi...

Mobiljukat fizetési terminálként használhatják az UniCredit ügyfelei

A SoftPOS a dinamikusan bővülő európai piacokon és a technológiailag fejlett országokban aktív paytech vállalat, a Nexi által kifejlesztett alkalmazás, amely már az UniCredit Bank üzleti ügyfelei számára is elérhető. Az alkalmazás segítségével a...

Erősíti karitatív sorsjegyértékesítő hálózatát a Szerencsejáték Zrt.

Többéves előkészítő munkát követően biztonságosabbá, gyorsabbá és hatékonyabbá tette sorsjegyértékesítő rendszerét karitatív hálózatában a nemzeti lottótársaság. Digitális eszköz biztosításával a Szerencsejáték Zrt. Európában másodikként biztosította a hálózatban dolgozók részére, hogy online kezeljék készleteiket és...

Munkáltatói díjat nyert a Lidl

A Lidl Magyarország első alkalommal került be a Top Employer minősítéssel rendelkező vállalatok közé. A díjjal a független "Top Employers Institute" azokat a munkáltatókat ismeri el világszerte, akik kiemelkedő munkavállalói körülményeket biztosítanak.Idén a Lidl...

Fékezett a Netflix, lassan jönnek az új előfizetők

A múlt évben 18,2 millióval tudta növelni előfizetői számát a Netflix, ami nem csak 2020-as évben felmutatott bővüléshez képest komoly visszaesés, de a pandémia előtti időszakkal összevetve is. Üzleti szempontból egyébként nem volt rossz...

Így tennék biztonságosabbá az online világot

A jogellenes online termékek, szolgáltatások és tartalmak jobb kiszűrése, az óriásplatformok, például a legnagyobb közösségi felületekre vonatkozó szigorúbb szabályok, valamint a kiskorúak védelmét szolgáló előírások is szerepelnek abban az új rendeletjavaslatban, amit tegnap fogadott...

Új lehetőségeket hoz a Visa felhőalapú platformja

A Visa nemrégiben bejelentette új felhőalapú fizetéselfogadási platformját, a Visa Acceptance Cloudot (VAC), amely forradalmasítani fogja a vállalkozások számára az ügyfelektől érkező fizetések elfogadási módját. A Visa népszerű - okostelefonokat és tableteket fizetési terminállá...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Legendákkal jön a téli olimpia közvetítése

Az Eurosport platformjai lesznek a 2022 évi téli olimpiai játékok közvetítésének otthona, amelynek 107 fős szakértői gárdája több mint 80 olimpiai érmet és 26 aranyérmet számlál. A csapat páratlan betekintést és szakértelmet kínál sportrajongók...

Mesterséges intelligenciával növekszik a lengyel webshop

A lengyel alapítású eobuwie.pl Közép- és Kelet-Európa egyik vezető cipő-, táska- és kiegészítő kereskedője, Magyarországon ecipo.hu márkanéven ismert. Ahogy a vállalat új piacokra terjeszkedik, úgy válik egyre összetettebbé árukészlete és választéka. A tervezési folyamatok...

Egyre többen aggódnak a digitális lábnyomuk miatt

Az európaiak 82 százalék-a szeretne véglegesen törölni valamit a 2021-es közösségi médiás posztjai közül – derül ki a Kaspersky felméréséből. A legnagyobb arányban a Z-generációs fogyasztók szeretnének levenni valamit a 2021-es posztjaik közül (86%),...

Újabb magyar városokban terjeszkedik az IKEA

A 2021-es pénzügyi év számos kihívást tartogatott a Covid–19 világjárvány miatt, az IKEA 109 milliárd forint teljes kiskereskedelmi forgalommal zárta az időszakot. Ez a megelőző évhez képest majdnem 12%-os növekedést jelent. Az online kereskedelem...

Csúcsot döntött a használtautópiac

Az előzetes adatok szerint a hazai használtautó-piacon minden eddiginél több, közel 819 ezer személygépkocsi cserélt gazdát 2021-ben. Ez az érték 3,4 százalékkal haladja meg az előző évi szintet: 2020-ban 791 ezer volt a belföldi...
- Hirdetés -

CMO

Sokat számít a 30 éves jelenlétünk

Hársfalvi János, marketingvezető, Magyar Suzuki Zrt. - Nagyon nehéz év volt a tavalyi, a hazai piac csökkent is, közel 5 százalékkal. De a kis Suzuki elég nagyot ment. Elégedett vagy, vagy ennél is jobbra...

Fontos, hogy megmutassuk a pezsgő másik oldalát

Csomay András, marketing vezető, Törley Pezsgőpincészet   - Milyen évet zártok idén? - Ha ezt az évet jól le tudjuk hozni járványügyi szempontból, akkor nálunk a Törley Pezsgőpincészetben reményeink szerint vissza tudunk állni a COVID előtti időszakra....

A hitelesség egyre fontosabb

Sándor Gabriella, Libri-Bookline, marketing és kommunikációs igazgató fotó: Egyed Péter - A karácsony kiemelt időszaknak számít a könyvpiacon, az éves marketingbüdzsé mekkora részét költik el ilyenkor? - Az év utolsó három hónapja kereskedelmi és kommunikációs szempontból valóban...

Eljött a bátrak ideje

  Gál Judit, Danubius Hotels, marketing és kommunikációs igazgató   - Milyen év végére számítasz? Picit jobb lesz, mint a tavalyi hasonló időszak? - Össze sem hasonlíthatóak. A tavaly november olyan komoly szigorítást hozott, hogy fél évig...

A jövő év második felében lehet intenzívebb felfutás

Mocsai Zoltán, P Automobil Import Kft., marketing vezető - Mit tippelsz, milyen év lesz 2021 az autópiacon? Tavaly 128 000 új személyautót helyeztek forgalomba, idén kevesebb lesz? - Egy alapvetően felemás év az idei. Az év...
- Hirdetés -

SzuperZöld

A legfenntarthatóbbak között a Schneider Electric

Ismét bekerült a legjobbak közé a Schneider Electric a Corporate Knights által évente összeállított, a legfenntarthatóbb módon működő vállalatokat felsoroló Global 100-as listán.A kanadai média- és kutatócég minden évben több mint 6900 vállalatot vizsgál...

Mesterséges intelligenciával segíti a vízgazdálkodást a Microsoft

A szennyvízkezelés során egy új Microsoft fejlesztés révén előre jelezhető a víz mennyiségének és ezzel a minőségének hirtelen megváltozása. A Microsoft mesterséges intelligenciát alkalmazó megoldását a hazai központú, biológiai víztisztító rendszereket fejlesztő Organica Water...

Fenntartható projektben az Airbus

Az Airbus szándéknyilatkozatot írt alá Csengtu városával és a Tarmac Aerosave vállalattal Kína első fenntartható, „életciklus” szolgáltatási központjának létrehozására. A megállapodás részeként a cégek a repülőgépek parkoltatása és tárolása mellett karbantartási, felújítási, átalakítási, szétbontási...

DATA