- Hirdetés -

Erős nézettséggel búcsúzott az Álarcos énekes

|

- Hirdetés -

Az RTL Klub maszkos műsorának évadzáró adása volt az elmúlt hét legnézettebbje a 18-49 éveseknél és a teljes lakosságnál is. A TV2-nek a Dancing with the Stars hozta a legtöbb nézőt.

Az elmúlt héten nőtt az RTL Klub és a TV2 közötti főműsoridős különbség a 18-49 éveseknél. Az RTL Klub a korábbi héthez viszonyítva 1,4 százalékpontot, a TV2 0,1 százalékpontot erősödött. Az RTL Klub nyerte az estéket hétfőtől péntekig és vasárnap, a szombat a TV2-é volt. Csoportszinten is behúzta a hetet az RTL, miután a csatornáik összességében 28,9 százalékos főműsoridős közönségarányt értek el, a TV2 Csoport pedig 24,4 százalékkal zárta a hetet.

A három nagy nemzetközi tévés portfólió között a megszokott szoros verseny volt. A Sony és a ViacomCBS holtversenyben 5,6-5,6 százalékos share-t produkált, az AMC pedig 5,3 százalékos közönségaránnyal követte őket.

49. hét / 48. hét / 47. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 16,4% / 15% / 16%
TV2 – 12,1% / 12% / 12,3%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (49. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

RTL Klub
Barátok közt – 8,1% (8,2%)
Híradó – 18,4% (17%) – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 16% (14,1%)
Drága örökösök – 17,8% (16,6%)
Konyhafőnök VIP – 15,9% (16,5%)
Barátok közt ismétlés – 7,2% (8,2%)

TV2
A bosszú csapdájában – 10,7% (12,4%)
Tények – 15,1% (16,2%) – hétfőtől vasárnapig
Tények Plusz – 11,6% (13%) – hétfőtől szombatig
Mintaapák – 12% (12,6%)
Farm VIP – 14% (13,7%)
Farm, ahol éltünk – 9,7% (10%)

A Barátok közt nézettségén nem sokat lendített, hogy múlt héten bejelentették a sorozat jövő évi megszűnését. A délutáni adás kikapott a TV2 török sorozatától és múlt héten az éjszakai ismétlés sem tudta minden nap nyerni a sávját. Az RTL Klub hétköznap esti főműsoridős programjai viszont hozták a megszokott erős eredményt. A TV2-n a Farm VIP sem teljesített rosszul, még úgy sem, hogy kikaptak a Konyhafőnök VIP-től, viszont a lemaradásuk nem volt túl nagy az RTL egyik legerősebbnek számító műsora mögött.

Szombaton az RTL-es Apatigrist megverte a TV2-n futó Dancing with the Stars. Pedig Apatigris több nézőt vonzott, mint egy héttel korábban: 182 ezer után 202 ezret. Ugyanakkor a Dancing with the Stars is erősödött: 237 ezres nézettségről 266 ezerre.

Vasárnap az Álarcos énekes évadzárója 494 ezer 18-49 éves nézőt vonzott, ami jelentős növekedés a korábbi hét 406 ezres nézőszámához képest. A műsor közönségaránya 25,8 százalékot tett ki. Az utána következő Életünk története nézőszámban csak kicsit javított (170 ezerről 172 ezerre), viszont a közönségarányuk a korábbi heti 9,9 százalék után 13,3 százalékra nőtt, ráadásul a műsorsávjukat is nyerték.

A TV2-s Nicsak, ki vagyok viszont nem szerepelt túl jól. A share-jük mindössze 10,6 százalék volt (egy héttel korábban még 12,2 százalék) és 197 ezer nézőt érdekelt a TV2-s maszkos műsor, ami 20 ezerrel kevesebb, mint a korábbi heti adás eredménye.

Az elmúlt hét legnézettebb műsorának az Álarcos énekes bizonyult a 18-49 éveseknél és a teljes lakosságnál is. Utóbbinál ez közel 1,2 milliós nézőszámot jelentett. A 18-49 éveseknél a hét második legnézettebb műsora a Drága örökösök szerdai epizódja volt, ami 312 ezres nézettséget produkált. A teljes lakosság körében pedig a kedd esti RTL Híradó végzett a második helyen 927 ezres nézettséggel.

A TV2 legnézettebb műsora a 18-49 éveseknél és a teljes lakosságnál is a Dancing with the Stars volt, előbbieknél 266 ezres, utóbbiaknál 874 ezres nézőszámmal. A TV2 házi toplistájának második helyén a 18-49 éveseknél a Farm VIP keddi adása (242 ezer néző), a teljes lakosságnál pedig a szerda esti Tények (824 ezer néző) végzett.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés, TSV + vendég adatok

Megjegyzés: amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Vendég adatok: a háztartásba érkező vendégekkel kalkulált nézettségi adatok.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Top FIFA játékosokkal indít a legújabb e-sport csapat

Bemutatta játékosait és jövőbeni terveit Magyarország legújabb e-sport csapata, az LV Esports Team. A frissen alakult klub egyből két meghatározó versenyzőt igazolt a soraiba a magyar profi FIFA mezőnyből: Borkai „Boresz” Ádám és Majorosi...

Új okosmobil érkezik a hazai boltokba

Az OPPO vezető globális okoseszköz-márka bejelentette az új OPPO A16s okostelefon magyarországi értékesítésének kezdődátumát. A polírozott alumínium burkolattal rendelkező készülék elsősorban azok számára lesz vonzó, akik számára fontos a látványos megjelenés, a hosszú akkumulátor...

Online játékokon keresztül segíthetnek a gamerek

2021-es, Egészséges otthoni megoldások (Healthy Home Solutions) elnevezésű kampányának részeként az LG Electronics (LG) arra buzdítja az Animal Crossing the Horizon és a Fortnite játékok rajongóit, hogy virtuálisan próbálják ki legújabb, az egészséget szolgáló...

Biztonságosabbá vált a SIM-kártyák cseréje

Adataink és vagyonunk biztonsága érdekében egy egyszerű meghatalmazás már nem elég, ha a SIM-kártyánk cseréjére készülünk. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) a szolgáltatói gyakorlatok ellenőrzése után új eljárások bevezetését kérte a Telekomtól,...

Izgalmas sorozatokkal erősít az Epic Drama

Jön az Ányékvonalak második évada, befejeződik A spanyol hercegnő, és különkiadással érkezik a Murdoch rejtélyei. Árnyékvonalak (shadow lines) 2. évad 10x60 perc, 2021. szeptember 30-ától csütörtökönként 21 órától Mélyebbre merülünk a hidegháborúban, a keleti és nyugati...

Gyakrabban tesszük tönkre okoseszközeinket

A KSH és a Telenor Magyarország adatai alapján is jelentősen nőtt az okoseszközök használatával töltött óráink száma az elmúlt két évben. A mobilok szerepének felértékelődésének és a tudatosabb tervezésnek is köszönhető, hogy egyre többen...

A mobilos videógyártást forradalmasítja egy magyar startup

Manapság már szinte bárkiből lehet hobbivideós, de sokak számára egyben hivatást és megélhetést is jelent az audiovizuális tartalmak készítése. A verseny óriási az online térben, és nem csupán a mennyiség, de a minőség is...

Elrajtolt a 30. Budapesti Őszi Fesztivál

A Jancsó Miklós születésének 100. évfordulóját ünneplő Jancsó100! című esttel vette kezdetét vasárnap este a Városmajori Szabadtéri színpadon a 30. Budapesti Őszi Fesztivál, amely több mint 150 programmal és megújult formában várja a közönséget...

A többség a hagyományos tévézésre szavaz

Az emberek naponta 1-3 órát tévéznek, és egyre népszerűbbek a streaming és az online tartalmak – derül ki a Direct One TV szolgáltató idén augusztusban készült felméréséből. A kutatás során kiderült, hogy a válaszadók...

A nőkért kampányolnak a hazai sztárok

Néhány hazai híresség, influenszer összefogott és a női egyenjogúság mellett felemelve szavukat, az otthoni munka, a család körüli feladatok kapcsán hívják fel mindenki figyelmét arra, hogy a házimunka nem kizárólag a nők dolga. Ez...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Sztárban sztár leszek TV2 nézettség

Egy estével hetet nyert a TV2

A Sztárban sztár leszek bizonyult az elmúlt hét legnézettebb műsorának, de még a hétköznap esti ismétlései is erős nézettséget hoztak. Az RTL Klub legnézettebbje A mi kis falunk volt és az előválasztási vita is...

Top FIFA játékosokkal indít a legújabb e-sport csapat

Bemutatta játékosait és jövőbeni terveit Magyarország legújabb e-sport csapata, az LV Esports Team. A frissen alakult klub egyből két meghatározó versenyzőt igazolt a soraiba a magyar profi FIFA mezőnyből: Borkai „Boresz” Ádám és Majorosi...

Új okosmobil érkezik a hazai boltokba

Az OPPO vezető globális okoseszköz-márka bejelentette az új OPPO A16s okostelefon magyarországi értékesítésének kezdődátumát. A polírozott alumínium burkolattal rendelkező készülék elsősorban azok számára lesz vonzó, akik számára fontos a látványos megjelenés, a hosszú akkumulátor...

Online játékokon keresztül segíthetnek a gamerek

2021-es, Egészséges otthoni megoldások (Healthy Home Solutions) elnevezésű kampányának részeként az LG Electronics (LG) arra buzdítja az Animal Crossing the Horizon és a Fortnite játékok rajongóit, hogy virtuálisan próbálják ki legújabb, az egészséget szolgáló...

Biztonságosabbá vált a SIM-kártyák cseréje

Adataink és vagyonunk biztonsága érdekében egy egyszerű meghatalmazás már nem elég, ha a SIM-kártyánk cseréjére készülünk. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) a szolgáltatói gyakorlatok ellenőrzése után új eljárások bevezetését kérte a Telekomtól,...
- Hirdetés -

CMO

A büdzsé nem fontosabb a munkahelyeknél

Horváth Magyary NóraK&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató - Van olyan dolog, amit ebben az időszakban biztosan megtanult minden marketing-döntéshozó?- Nincs az a marketingbüdzsé, amiből ne lehetne valamit csinálni, nincs az a marketingbüdzsé, amifontosabb a kollégák...

Emberi értékek és egymásra figyelés

Bánhegyi Zsófia Szerencsejáték Zrt., marketing- és kommunikációs igazgató   - Mi az a 3 dolog, amit ajánlana most egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva? - Mindenképpen próbálja ki magát és...
Szabó Béla

Növekvő stratégiai tudás

Szabó Béla Magyar Telekom, márka- és lakossági kommunikációs igazgató – Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? – Rengeteg mindenre: a purpose alapú működésünk és stratégiánk mind üzletileg, mind márkaépítés szempontjából kiemelkedően teljesített. Olyannyira, hogy több márkát...