- Hirdetés -

Erős nézettséggel búcsúzott az Álarcos énekes

|

Az RTL Klub maszkos műsorának évadzáró adása volt az elmúlt hét legnézettebbje a 18-49 éveseknél és a teljes lakosságnál is. A TV2-nek a Dancing with the Stars hozta a legtöbb nézőt.

Az elmúlt héten nőtt az RTL Klub és a TV2 közötti főműsoridős különbség a 18-49 éveseknél. Az RTL Klub a korábbi héthez viszonyítva 1,4 százalékpontot, a TV2 0,1 százalékpontot erősödött. Az RTL Klub nyerte az estéket hétfőtől péntekig és vasárnap, a szombat a TV2-é volt. Csoportszinten is behúzta a hetet az RTL, miután a csatornáik összességében 28,9 százalékos főműsoridős közönségarányt értek el, a TV2 Csoport pedig 24,4 százalékkal zárta a hetet.

A három nagy nemzetközi tévés portfólió között a megszokott szoros verseny volt. A Sony és a ViacomCBS holtversenyben 5,6-5,6 százalékos share-t produkált, az AMC pedig 5,3 százalékos közönségaránnyal követte őket.

49. hét / 48. hét / 47. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 16,4% / 15% / 16%
TV2 – 12,1% / 12% / 12,3%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (49. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

RTL Klub
Barátok közt – 8,1% (8,2%)
Híradó – 18,4% (17%) – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 16% (14,1%)
Drága örökösök – 17,8% (16,6%)
Konyhafőnök VIP – 15,9% (16,5%)
Barátok közt ismétlés – 7,2% (8,2%)

TV2
A bosszú csapdájában – 10,7% (12,4%)
Tények – 15,1% (16,2%) – hétfőtől vasárnapig
Tények Plusz – 11,6% (13%) – hétfőtől szombatig
Mintaapák – 12% (12,6%)
Farm VIP – 14% (13,7%)
Farm, ahol éltünk – 9,7% (10%)

A Barátok közt nézettségén nem sokat lendített, hogy múlt héten bejelentették a sorozat jövő évi megszűnését. A délutáni adás kikapott a TV2 török sorozatától és múlt héten az éjszakai ismétlés sem tudta minden nap nyerni a sávját. Az RTL Klub hétköznap esti főműsoridős programjai viszont hozták a megszokott erős eredményt. A TV2-n a Farm VIP sem teljesített rosszul, még úgy sem, hogy kikaptak a Konyhafőnök VIP-től, viszont a lemaradásuk nem volt túl nagy az RTL egyik legerősebbnek számító műsora mögött.

Szombaton az RTL-es Apatigrist megverte a TV2-n futó Dancing with the Stars. Pedig Apatigris több nézőt vonzott, mint egy héttel korábban: 182 ezer után 202 ezret. Ugyanakkor a Dancing with the Stars is erősödött: 237 ezres nézettségről 266 ezerre.

Vasárnap az Álarcos énekes évadzárója 494 ezer 18-49 éves nézőt vonzott, ami jelentős növekedés a korábbi hét 406 ezres nézőszámához képest. A műsor közönségaránya 25,8 százalékot tett ki. Az utána következő Életünk története nézőszámban csak kicsit javított (170 ezerről 172 ezerre), viszont a közönségarányuk a korábbi heti 9,9 százalék után 13,3 százalékra nőtt, ráadásul a műsorsávjukat is nyerték.

A TV2-s Nicsak, ki vagyok viszont nem szerepelt túl jól. A share-jük mindössze 10,6 százalék volt (egy héttel korábban még 12,2 százalék) és 197 ezer nézőt érdekelt a TV2-s maszkos műsor, ami 20 ezerrel kevesebb, mint a korábbi heti adás eredménye.

Az elmúlt hét legnézettebb műsorának az Álarcos énekes bizonyult a 18-49 éveseknél és a teljes lakosságnál is. Utóbbinál ez közel 1,2 milliós nézőszámot jelentett. A 18-49 éveseknél a hét második legnézettebb műsora a Drága örökösök szerdai epizódja volt, ami 312 ezres nézettséget produkált. A teljes lakosság körében pedig a kedd esti RTL Híradó végzett a második helyen 927 ezres nézettséggel.

A TV2 legnézettebb műsora a 18-49 éveseknél és a teljes lakosságnál is a Dancing with the Stars volt, előbbieknél 266 ezres, utóbbiaknál 874 ezres nézőszámmal. A TV2 házi toplistájának második helyén a 18-49 éveseknél a Farm VIP keddi adása (242 ezer néző), a teljes lakosságnál pedig a szerda esti Tények (824 ezer néző) végzett.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés, TSV + vendég adatok

Megjegyzés: amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Vendég adatok: a háztartásba érkező vendégekkel kalkulált nézettségi adatok.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Különleges karácsonyi vásárok

A karácsonyi vásárokról talán legtöbbünknek ugyanaz jut eszébe: fagyos esték, forralt bor, sült gesztenye, fabódék és kézműves ajándékok. Akik azonban idén a megszokottól eltérően ünnepelnék a karácsonyt, és megismerkednének különböző kultúrák különböző karácsonyi tradícióival,...

Így segítünk az ünnepek idején

Karácsonykor legtöbben beteg, hátrányos helyzetű vagy nehéz sorsú gyermekek javára terveznek adományozni – derült ki a Yettel karácsonyi szokásokat vizsgáló friss országos reprezentatív kutatásából. Sokan szeretnék tudni, pontosan mi az, amire az adományozottnak szüksége...

Nagyot nőtt a mobilfizetések száma

Tíz hónap alatt 469 milliárd forintnál többet költöttek a K&H-sok az okoseszközökkel. Ez 58 százalékkal haladja meg az egy évvel korábbit, míg 2022 azonos időszakával összevetve 180 százalékos többletről van szó. Az Apple Pay-fizetések...

Jön a Marsra magyar! karácsonyi különkiadása

December 22-én karácsonyi különkiadással jelentkezik a Magyar Telekom és a KMH Film koprodukciójában készült Marsra magyar! sorozat. A speciális epizód kiemelt nézettségű műsorsávba került az RTL-en, és az RTL+-on is elérhető lesz. A Marsra...

A digitális piac nagyágyúi trendekről és feladatokról – 1. rész

Izgalmas változásokat hozott az elmúlt egy év a hazai digitális piacon. A jelen és a jövő trendjeiről, a legfontosabb feladatokról kérdeztük a digitális piac legmeghatározóbb személyeiségeit bemutató Top 50-es listánk élmezőnyében végzett vezetőket.   Az...

Elindult a Budapest Airport munkáltatói márka kampánya

A VINCI Airports által üzemeltetett Budapest Airport hisz abban, hogy a tehetség mindenkiben megvan, de akkor csillan meg igazán, ha megtalálja a helyét. Ahhoz azonban, hogy megtaláljuk azt a munkakört, amiben valóban szárnyalhatunk, először...

Megvannak a legjobb mobilfotók

Több mint 650 ezer nevezés közül választotta ki a zsűri a legjobb műveket a HUAWEI XMAGE Awards nemzetközi mobilfotós pályázatán. Az idei nyertes alkotások között olyan képek szerepelnek, amelyek a hétköznapi élet szépségét új,...

Ügynökséget választott a KÖKI Bevásárlóközpont

A hazai gyakorlatban nem túl gyakori, hogy egy ügyfél visszatér a korábbi ügynökségéhez. Márpedig a KÖKI Bevásárlóközpont esetében pontosan ez történt: 2020 és 2022 között az Insomnia egyszer már ellátta a KÖKI full service...

Keveset tesznek a cégek a globális felmelegedés lassításáért

A vállalatok még mindig nem fordítanak elegendő figyelmet a Párizsi Megállapodás kulcsfontosságú céljainak teljesítésére, amivel 1,5 Celsius-fok alatt maradhatna a globális felmelegedés mértéke – derül ki az EY nemzetközi klímaaktivitási barométeréből. Tízből csupán négy...

Változás az IKEA-nál

Az IKEA új fejezetet nyit a régióban: 2024. december 1-jétől Rostislav Čítek veszi át a marketing vezetői pozíciót Csehországban, Magyarországon és Szlovákiában, hogy tovább erősítse a márka jelenlétét és irányvonalát.Rostislav Čítek 2020 óta tagja...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Rekord karácsonyi forgalomra készül a Kifli.hu

A Kifli.hu online szupermarket 400 futárral és 300 kiszállító gépkocsival készül a karácsonyi vásárlói rohamra. A normál időszaki forgalom nagyjából dupláját hozó ünnep előtti csúcsszezonban napi 80 ezer táskát készítenek majd össze a Kifli-raktárban,...

Különleges karácsonyi vásárok

A karácsonyi vásárokról talán legtöbbünknek ugyanaz jut eszébe: fagyos esték, forralt bor, sült gesztenye, fabódék és kézműves ajándékok. Akik azonban idén a megszokottól eltérően ünnepelnék a karácsonyt, és megismerkednének különböző kultúrák különböző karácsonyi tradícióival,...

Így segítünk az ünnepek idején

Karácsonykor legtöbben beteg, hátrányos helyzetű vagy nehéz sorsú gyermekek javára terveznek adományozni – derült ki a Yettel karácsonyi szokásokat vizsgáló friss országos reprezentatív kutatásából. Sokan szeretnék tudni, pontosan mi az, amire az adományozottnak szüksége...

Nagyot nőtt a mobilfizetések száma

Tíz hónap alatt 469 milliárd forintnál többet költöttek a K&H-sok az okoseszközökkel. Ez 58 százalékkal haladja meg az egy évvel korábbit, míg 2022 azonos időszakával összevetve 180 százalékos többletről van szó. Az Apple Pay-fizetések...

Jön a Marsra magyar! karácsonyi különkiadása

December 22-én karácsonyi különkiadással jelentkezik a Magyar Telekom és a KMH Film koprodukciójában készült Marsra magyar! sorozat. A speciális epizód kiemelt nézettségű műsorsávba került az RTL-en, és az RTL+-on is elérhető lesz. A Marsra...

Don't Miss

Nemzetközi ügynökségi hálózat tagja lett a Positive Adamsky

A Positive Adamsky csatlakozott a MISSION HUBS független nemzetközi ügynökségi hálózathoz. Ez az együttműködés a cégcsoport régóta tervezett külpiaci stratégiájának kiemelt lépése, amely a nemzetközi jelenlét erősítését és a globális partnerkapcsolatok bővítését célozza.A londoni...

Fontos európai díjat nyert a magyar HR vezető

Komáromi Zsófiának, a Publicis Groupe Hungary Chief Talent Officerének és a Publicis Groupe CEE Talent Transformation Partnerének ítélték oda a 2024-es HR Diversity Champion of the Year kategóriadíját a European Diversity Awards-on. Az egyik...

Lengyel vezető a dentsu új régiójánál

A dentsu globális kreatív-, marketing- és médiaügynökségi hálózatának EMEA régiós vezetése bejelentette a DACH (Németország, Ausztria, Svájc) és a CEE (Közép-Kelet-Európa) piaci területek összevonását egy új, egységes Közép-Európa régió formájában. Az új Közép-Európa klaszter...

Logó és arculattervezést segítő könyvet adott ki a [brandguide]

Megjelent a legújabb logó- és arculattervezés témájú szakkönyv a kiadásában. Egy szokatlan és egyedi formátumban: feltett kérdésekkel segíti a könyv a logó- és arculattervezés folyamatát. A könyv nem csak szorosan szakmabeliekhez szól, hanem...

A hazai kortárs művészet előtt tiszteleg az ACG

Idén ünnepli 20. születésnapját a hazai kreatív szektor megkerülhetetlen szereplője, az ACG. Az évforduló apropóján az ügynökség egy egyedülálló kiadványban, az ACG TWENTY Bookazine-ban tiszteleg azon hazai kortárs alkotók előtt, akik munkásságából az elmúlt...