- Hirdetés -

Erősen indult a Black Friday az eMAG-nál

|

- Hirdetés -

Erős starttal és kiemelkedő kínálattal indult az eMAG Black Friday: az első órában közel 85 ezer terméket rendeltek a vásárlók több mint 2,2 milliárd forint összértékben. Egy tipikus vásárló csaknem három terméket helyezett fekete pénteki kosarába, az okostelefonjáról böngészte az ajánlatokat, tízből négy ügyfél pedig bankkártyával fizetett. A legelső eladott termék egy Asus notebook volt, a reggeli első roham alatt a top 5 termékkategória a játék, az IT, a szépségápolás, a tévé és a háztartási gép.

Az eMAG Black Friday 2022-ben november 18-án reggel hét óra után hét perccel vette kezdetét, amelyen az eMAG 420 ezer saját forgalmazású, és a Marketplace kereskedőpartnerek több mint egymillió akciós terméke érhető el. Idén a fekete pénteki ajánlatok között több százezer termék adatlapján látható “Az év legjobb ára” jelölés - ezeket nem csupán az elmúlt 30 napot tekintve, hanem 2022. január 1. óta a Black Friday alkalmából lehet a legalacsonyabb áron megvenni az emag.hu oldalon.

Már a reggel hét óra körüli indulás előtt több tízezer látogató várta az idei Black Friday startját, az első órában a látogatók közül közel háromezren voltak új ügyfelek. A kiemelkedő érdeklődés alátámasztja az eMAG alaptézisét, amely szerint valós kedvezményeket kínáló Black Fridayt csak évente egyetlen napon lehet megtartani.

Közel 85 ezer fekete pénteki rendelést adtak fel az ügyfelek az első órában több mint 2,2 milliárd forint értékben. A kezdés órájában egy ügyfél átlagosan 2,8 darab terméket vásárolt, az átlagos kosárértéke pedig több mint bruttó 74 ezer forint volt. Reggel 8 óráig a Nógrád megyében élő ügyfelek körében volt a legmagasabb az egy főre eső átlagos fekete pénteki költés, közel 87 ezer forint. Második helyen a tavalyi első helyezett Győr-Moson-Sopron megye áll, ahol a Black Friday rendelési átlag 86 500 forint volt, míg a harmadik helyre Szabolcs-Szatmár-Bereg megye jutott közel 81 ezer forintos átlagos kosárértékkel.

Nyitáskor ezeket a termékeket keresték

A fekete péntek reggeli, első rohamában a legtöbben játékot és különböző babáknak, gyerekeknek szánt egyéb terméket vásárolt, több mint tízezer darabot rendeltek meg ezekből. Népszerűek idén a laptopok és más informatikai kiegészítők, több mint 8 ezer fogyott ezekből 8 óráig, míg az akciós árú szépségápolási termékek a harmadik legnépszerűbb kategóriának bizonyultak az első órában.

Az eMAG várakozásainak megfelelően a tévék, a háztartási eszközök, és a tisztítószerek is bekerültek a Black Friday nyitásának top 5 termékkategóriájába, hiszen idén az energiatakarékos eszközök iránt a szokásosnál is többen érdeklődnek.

A legnépszerűbb termékkategóriák a Black Friday első órájában

1 Baba-mama termékek és játékok 10343 darab

2 Laptopok és IT termékek 8443 darab

3 Szépségápolási készülékek és termékek 6630 darab

4 Televíziók és szórakoztató elektronikai termékek 6031 darab

5 Háztartási eszközök és tisztítószerek 4307 darab

6 Háztartási kisgépek 4157 darab

7 Okostelefonok és okosórák 3300 darab

8 Barkács és lakberendezési termékek 1889 darab

9 Hűtőszekrények és mosógépek 1717 darab

10 Divattermékek 351 darab

“Az idei Black Friday szervezésekor kifejezett törekvésünk volt a termékkínálat jelentős növelése, hogy alkalmazkodjunk az árérzékenyebbé vált vásárlók igényeihez. A 2022-es kínálatot úgy alakítottuk ki, hogy akár egy online nagybevásárlást is összerakhassanak az akciós árakat vadászó ügyfeleink az eMAG-nál, miközben nagy kedvezménnyel, kiemelt választékból szerezhetik be régóta kinézett műszaki cikkeiket is” - kommentálta az első óra eredményeit Várkonyi Balázs, az eMAG igazgatótanácsának elnöke.

Az első óra statisztikái alapján a Black Fridayre érkező látogatók döntő többsége (78,2%) mobil eszközről böngészte az ajánlatokat, a kártyás fizetések aránya pedig a tavalyinál magasabb, csaknem 41 százalék volt. Azokban a településekben, ahol az országszerte 650 helyszínt lefedő easybox csomagautomata-hálózat már elérhető, a rendelések 68 százalékát kértek ebben való átvétellel reggel 8-ig.

Gyors kiszállítás, uniós árazás

Tavalyhoz hasonlóan az eMAG november 18-i Black Fridayán az európai uniós előírásoknak megfelelően egy-egy termék gyártója által ajánlott árat (RRP) is feltünteti a fekete pénteki akciós ár mellett. Ha a Black Friday ár felett egy áthúzott ár szerepel, az a megelőző 30 napban alkalmazott legalacsonyabb árat jelenti - szintén az uniós direktíva alapján.

A Black Friday rendelések kiszállítását idén december 2-ig vállalja az eMAG, a cég várakozásai szerint a rendelések 70 százalékát pedig mindössze 5 napon belül feladják a megrendelőknek. Idén a legkedvezőbb kiszállítási lehetőség egyértelműen easybox hálózatának csomagautomatáiban való átvétel. Az eMAG új, közel 117 ezer négyzetméter alapterületű logisztikai központjának első ütemét már használatba vette a cég, ez is segít kiszolgálni az idei fekete pénteki rendelések gyors kiszállítását.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Új rekordot állított fel a Yettel

2024. március 26-án több százan doboltak egyszerre Magyarország különböző pontjain, hogy hazai ütősrekordot állítsanak fel. A kísérlet apropóját az adta, hogy 30 éve indította el a Yettel – akkor még Pannon GSM néven –...

Ezek lesznek idén a legmeghatározóbb divattrendek

A Z generáció nem várja meg, hogy a divatipar megszabja mi a menő, hanem megalkotja saját trendjeit. Manapság ezek a trendek a nagy divatmárkákra is hatással vannak, amelyek a Z generáció ízlésvilágához igazítják kollekcióikat....

Új évaddal tér vissza az Adom a napom

Április 15-én hétfőn 20 órakor 3. évadával tér vissza a VIASAT3-ra Magyarország egyik kedvenc élő talkshowja, az Adom a napom. „Mutasd meg a napod, megmondom, ki vagy!” – tartja a műsor kapcsán Geszti Péter,...

Televíziós Újságírók Díja: megvannak az idei nyertesek

Győzteseket hirdettek a Televíziós Újságírók Díja gálaeseményen március 27-én este. A legjobb női műsorvezető Lékai-Kiss Ramóna lett, Till Attila kapta a legjobb férfi műsorvezetőnek járó elismerést, Miklósa Erikát a zsűritag kategóriában díjazták, Sztarenki Dóra...
Szabó Balázs RTL

Az RTL már javában készül a Bajnokok Ligájára

Amikor egyszerre hét meccs lesz egy időpontban, akkor mind a hetet láthatják magyar kommentárral a nézők – mondja a Bajnokok Ligája közvetítések kapcsán Szabó Balázs, az RTL Magyarország tartalmak menedzseléséért felelős vezérigazgató-helyettese. A szakember...

Új vezetőt nevezett ki a Decathlon

A sportszerforgalmazó márka új marketing és brand igazgatója számára nem ismeretlen a terep, bár Herczeg Lilla január 1-jétől tölti be új pozícióját, a Decathlon csapatát viszont már 2012 óta erősíti. A szakember az elmúlt...

Így ünnepli a nők sikereit a Glamour

A GLAMOUR Women of the Year gálát idén immár 15. alkalommal rendezte meg a Ringier Hungary. A díjátadó gála célja a kezdetektől az, hogy a hazai társadalomban nagyobb teret adjon a nők által elért...

Kiberbűnözés – veszélyben az idősek

Az 50–79 éves magyarországi internetezők 97 százaléka napi rendszerességgel használja az internetet. Bár átlagosan mintegy két órát töltenek naponta az interneten, kevesen tartoznak a digitálisan felkészültek közé, ezért jobbára bizalmatlanok és kevésbé tudatosak –...

Elkészült a legbefolyásosabb magyar nők listája

Tizedik alkalommal tette közzé a Forbes a legbefolyásosabb magyar nők listáját. Az üzleti magazin idén is négy kategóriában rangsorolt: közélet, üzlet, média és kultúra, utóbbinak az élén debütált Karikó Katalin Nobel-díjas kutató. Új belépőként...

Nélkülözhetetlen mobilappok húsvétra

Közeleg a húsvét, a szórakozást pedig új szintre lehet emelni pár jópofa, játékos alkalmazásról, legyen szó a gyerkőcök foglalkoztatásáról vagy családi kikapcsolódásról. A HONOR pár olyan androidos alkalmazást szedett össze, amik remekül jönnek majd...
- Hirdetés -