- Hirdetés -

Erősen indult a Black Friday az eMAG-nál

|

- Hirdetés -

Erős starttal és kiemelkedő kínálattal indult az eMAG Black Friday: az első órában közel 85 ezer terméket rendeltek a vásárlók több mint 2,2 milliárd forint összértékben. Egy tipikus vásárló csaknem három terméket helyezett fekete pénteki kosarába, az okostelefonjáról böngészte az ajánlatokat, tízből négy ügyfél pedig bankkártyával fizetett. A legelső eladott termék egy Asus notebook volt, a reggeli első roham alatt a top 5 termékkategória a játék, az IT, a szépségápolás, a tévé és a háztartási gép.

Az eMAG Black Friday 2022-ben november 18-án reggel hét óra után hét perccel vette kezdetét, amelyen az eMAG 420 ezer saját forgalmazású, és a Marketplace kereskedőpartnerek több mint egymillió akciós terméke érhető el. Idén a fekete pénteki ajánlatok között több százezer termék adatlapján látható “Az év legjobb ára” jelölés - ezeket nem csupán az elmúlt 30 napot tekintve, hanem 2022. január 1. óta a Black Friday alkalmából lehet a legalacsonyabb áron megvenni az emag.hu oldalon.

Már a reggel hét óra körüli indulás előtt több tízezer látogató várta az idei Black Friday startját, az első órában a látogatók közül közel háromezren voltak új ügyfelek. A kiemelkedő érdeklődés alátámasztja az eMAG alaptézisét, amely szerint valós kedvezményeket kínáló Black Fridayt csak évente egyetlen napon lehet megtartani.

Közel 85 ezer fekete pénteki rendelést adtak fel az ügyfelek az első órában több mint 2,2 milliárd forint értékben. A kezdés órájában egy ügyfél átlagosan 2,8 darab terméket vásárolt, az átlagos kosárértéke pedig több mint bruttó 74 ezer forint volt. Reggel 8 óráig a Nógrád megyében élő ügyfelek körében volt a legmagasabb az egy főre eső átlagos fekete pénteki költés, közel 87 ezer forint. Második helyen a tavalyi első helyezett Győr-Moson-Sopron megye áll, ahol a Black Friday rendelési átlag 86 500 forint volt, míg a harmadik helyre Szabolcs-Szatmár-Bereg megye jutott közel 81 ezer forintos átlagos kosárértékkel.

Nyitáskor ezeket a termékeket keresték

A fekete péntek reggeli, első rohamában a legtöbben játékot és különböző babáknak, gyerekeknek szánt egyéb terméket vásárolt, több mint tízezer darabot rendeltek meg ezekből. Népszerűek idén a laptopok és más informatikai kiegészítők, több mint 8 ezer fogyott ezekből 8 óráig, míg az akciós árú szépségápolási termékek a harmadik legnépszerűbb kategóriának bizonyultak az első órában.

Az eMAG várakozásainak megfelelően a tévék, a háztartási eszközök, és a tisztítószerek is bekerültek a Black Friday nyitásának top 5 termékkategóriájába, hiszen idén az energiatakarékos eszközök iránt a szokásosnál is többen érdeklődnek.

A legnépszerűbb termékkategóriák a Black Friday első órájában

1 Baba-mama termékek és játékok 10343 darab

2 Laptopok és IT termékek 8443 darab

3 Szépségápolási készülékek és termékek 6630 darab

4 Televíziók és szórakoztató elektronikai termékek 6031 darab

5 Háztartási eszközök és tisztítószerek 4307 darab

6 Háztartási kisgépek 4157 darab

7 Okostelefonok és okosórák 3300 darab

8 Barkács és lakberendezési termékek 1889 darab

9 Hűtőszekrények és mosógépek 1717 darab

10 Divattermékek 351 darab

“Az idei Black Friday szervezésekor kifejezett törekvésünk volt a termékkínálat jelentős növelése, hogy alkalmazkodjunk az árérzékenyebbé vált vásárlók igényeihez. A 2022-es kínálatot úgy alakítottuk ki, hogy akár egy online nagybevásárlást is összerakhassanak az akciós árakat vadászó ügyfeleink az eMAG-nál, miközben nagy kedvezménnyel, kiemelt választékból szerezhetik be régóta kinézett műszaki cikkeiket is” - kommentálta az első óra eredményeit Várkonyi Balázs, az eMAG igazgatótanácsának elnöke.

Az első óra statisztikái alapján a Black Fridayre érkező látogatók döntő többsége (78,2%) mobil eszközről böngészte az ajánlatokat, a kártyás fizetések aránya pedig a tavalyinál magasabb, csaknem 41 százalék volt. Azokban a településekben, ahol az országszerte 650 helyszínt lefedő easybox csomagautomata-hálózat már elérhető, a rendelések 68 százalékát kértek ebben való átvétellel reggel 8-ig.

Gyors kiszállítás, uniós árazás

Tavalyhoz hasonlóan az eMAG november 18-i Black Fridayán az európai uniós előírásoknak megfelelően egy-egy termék gyártója által ajánlott árat (RRP) is feltünteti a fekete pénteki akciós ár mellett. Ha a Black Friday ár felett egy áthúzott ár szerepel, az a megelőző 30 napban alkalmazott legalacsonyabb árat jelenti - szintén az uniós direktíva alapján.

A Black Friday rendelések kiszállítását idén december 2-ig vállalja az eMAG, a cég várakozásai szerint a rendelések 70 százalékát pedig mindössze 5 napon belül feladják a megrendelőknek. Idén a legkedvezőbb kiszállítási lehetőség egyértelműen easybox hálózatának csomagautomatáiban való átvétel. Az eMAG új, közel 117 ezer négyzetméter alapterületű logisztikai központjának első ütemét már használatba vette a cég, ez is segít kiszolgálni az idei fekete pénteki rendelések gyors kiszállítását.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Hétvégi adománygyűjtő akcióban az Auchan

A hétvégén ismét adományokat gyűjt a Magyar Vöröskereszt az ország összes Auchan áruházában. A múlt hétvégén több mint 9 tonna adomány gyűlt össze az áruházláncban, amit a Magyar Vöröskereszt még az ünnepek előtt eljuttat...

Így lehet biztonságos az online karácsonyi vásárlás

Egy átlagos magyar család több tízezer forintot költ karácsonyi ajándékokra, és ennek az összegnek egy részét ma már internetes áruházakban hagyjuk ott. A megnövekedett ünnepi forgalmat a digitális csalók is megpróbálják kihasználni, de már...

Átalakulóban az ingatlanpiac

Az ingatlanpiac átalakulása a fővárosi kerületek iránti kereslet változásából is kitűnik. Visszaszorult a harmadik helyre a korábbi csúcstartó, Angyalföld és átvette az uralmat a pesti belváros. A Duna House ügyfelei körében végzett felmérés szerint...

Mesés projektben Pokorny Lia

A színésznőnek köszönhetően gyerekmesék tucatjai elevenednek meg szeretetteljes előadásában. Rendkívüli élményben lehet része a mesék kedvelőinek, akiket mostantól nemcsak a történetek színes világa ragadhat magával, hanem Pokorny Lia fantasztikus előadása is. A színésznő - örömmel...

Jótékony akcióban a Sláger FM és a Sláger TV

December 13-án az Ökumenikus Segélyszervezettel karöltve Luca-napi Adománygyűjtést szervez a két csatorna azonos időben, élő adásban. Egymásnak adják majd a kilincset hazánk előadói és a 95.8 Sláger FM, valamint a Sláger TV műsorvezetői a december 13-ai...

Hatalmas problémát okoz az árfolyamingadozás

Árfolyamingadozás, szakemberhiány, költségnövekedés, infláció és anyaghiány – mindezek a tényezők együttesen a kkv-k 53 százaléka szerint jobban sújtják a hazai vállalkozások működését, mint a koronavírus járvány – derül ki a K&H kkv-k körében végzett...

Az exportra gyúrnak a kisüzemi sörfőzdék

Januári leállással, a fejlesztésekre szánt tartalékok mozgósításával készülnek a magyar kisüzemi sörfőzdék a téli hónapokra, miközben, aki teheti, igyekszik bővíteni az exportot, hogy eurós bevételekre tegyen szert. Utóbbihoz komoly segítséget kapott a Kisüzemi Sörfőzdék...

Legendás autócsodák versenyeznek

A BMW Group Classic és a Grand Hotel Villa d’Este a 2023. május 19-21. közötti hétvégén gurítja ismét reflektorfénybe a legendás autócsodákat. A Villa Erba területén ismét megrendezik a Concorso d’Eleganza Villa d’Este tradicionális...

Tovább zöldült Budapest

Idén, a Föld napján nyitotta meg kapuit a Westend használtruha-gyűjtő helyisége, a ReStore, ahol amellett, hogy gyűjtik a feleslegessé vált textíliákat, különféle fenntarthatósággal kapcsolatos aktivitásoknak is helyet adnak. A leadott használt ruhák után hűségpontok...
Várkonyi Balázs TOP25

Lementettem magamnak egy utolsó képet

A pandémia alatt lemenedzselni az Extreme Digital és az eMAG fúzióját, majd egy gazdasági válsághelyzethez igazítani a lehetőségeinket alaposan próbára tette a vezetői képességeimet – mondta el Várkonyi Balázs. Az eMAG Magyarország igazgatótanácsának elnöke...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Már novemberben is megdobta a VB a sportoldalak látogatottságát

Bár a katari foci VB csak november 20-án rajtolt el, a hazai sportoldalak múlt havi látogatottsági számain már éreztette hatását – derül ki a DKT novemberre vonatkozó elemzéséből. A napi átlagos egyedi látogatószám alapján...

Hétvégi adománygyűjtő akcióban az Auchan

A hétvégén ismét adományokat gyűjt a Magyar Vöröskereszt az ország összes Auchan áruházában. A múlt hétvégén több mint 9 tonna adomány gyűlt össze az áruházláncban, amit a Magyar Vöröskereszt még az ünnepek előtt eljuttat...

Így lehet biztonságos az online karácsonyi vásárlás

Egy átlagos magyar család több tízezer forintot költ karácsonyi ajándékokra, és ennek az összegnek egy részét ma már internetes áruházakban hagyjuk ott. A megnövekedett ünnepi forgalmat a digitális csalók is megpróbálják kihasználni, de már...

Átalakulóban az ingatlanpiac

Az ingatlanpiac átalakulása a fővárosi kerületek iránti kereslet változásából is kitűnik. Visszaszorult a harmadik helyre a korábbi csúcstartó, Angyalföld és átvette az uralmat a pesti belváros. A Duna House ügyfelei körében végzett felmérés szerint...

Mesés projektben Pokorny Lia

A színésznőnek köszönhetően gyerekmesék tucatjai elevenednek meg szeretetteljes előadásában. Rendkívüli élményben lehet része a mesék kedvelőinek, akiket mostantól nemcsak a történetek színes világa ragadhat magával, hanem Pokorny Lia fantasztikus előadása is. A színésznő - örömmel...
- Hirdetés -

Don't Miss

Várkonyi Balázs TOP25

Lementettem magamnak egy utolsó képet

A pandémia alatt lemenedzselni az Extreme Digital és az eMAG fúzióját, majd egy gazdasági válsághelyzethez igazítani a lehetőségeinket alaposan próbára tette a vezetői képességeimet – mondta el Várkonyi Balázs. Az eMAG Magyarország igazgatótanácsának elnöke...

Különleges időszakban járunk

A médiaipar különleges időszakában járunk, amelyben a válság az új normális – mutatott rá Pető Péter. A 24.hu főszerkesztője elmondta azt is, hogy a tematikus prémiumterméküknél továbbra is erősen hisznek a fizetőfalban. Fotó credit: Ivándi-Szabó...

Kiszámíthatóbb működés

Jelenleg is új műsorokon dolgozik a Partizán csapata, amitől jövőre letisztultabb és kiszámíthatóbb működést várnak – mondta el Gulyás Márton. A Partizán alapító-főszerkesztője elárulta azt is, hogy zajlik a gasztroműsoruk forgatása, amit jövő év...

A technológiai modernizáció elengedhetetlen

Magyarország jövőbeni sikerei nagyon nagy mértékben a digitális gazdaság pályára állításán, a modernizáció felgyorsításán múlnak – hangsúlyozta Vinnai Balázs. Az IVSZ - Szövetség a digitális gazdaságért elnöke beszélt arról is, hogyan hatott a cégek...

Előre aláírtam volna

Nem csak az újságnak kell felkészülnie mindenre, a Telex üzleti modelljét is a gazdasági helyzethez kell alakítani – mondta el Dull Szabolcs. A lap főszerkesztője beszélt arról is, hogy milyen kihívásokat tartogatott a szerkesztőség...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Tovább zöldült Budapest

Idén, a Föld napján nyitotta meg kapuit a Westend használtruha-gyűjtő helyisége, a ReStore, ahol amellett, hogy gyűjtik a feleslegessé vált textíliákat, különféle fenntarthatósággal kapcsolatos aktivitásoknak is helyet adnak. A leadott használt ruhák után hűségpontok...

Magyar techcég famentő megoldásait díjazták Szingapúrban

Szingapúr környezetvédelmi és fenntarthatósági miniszterétől vett át rangos környezetvédelmi elismerést a magyar hátterű greehill vezetése a városi növényzet digitális eszközökkel történő tervezésében használt úttörő megoldásaiért. A magyar gyökerű, az intelligens városi megoldások globális piacán...

Zöldebbek lehetnek a médiakampányok

A szén-dioxid-kibocsátás csökkentése a gyártási láncolatban és az értékláncban is nagy figyelmet kap már, de a médiakampányok tervezésekor még kisebb szerepet szánnak ennek a szempontnak a médiaipar és a megrendelői oldal szereplői. Pedig Magyarországon...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....