Mondd el, Te hogy szereted a Milkát – ezt a kérést intézte a márka a fogyasztók felé idei első kampányában. A cél az volt, hogy a csokirajongók merjék kifejezni pozitív érzéseiket, gondolataikat, a leginspiratívabb írások pedig citylight és online hirdetések formájában kerültek a nagynyilvánosság elé. Az egy hónapos kampány során közel 7000 feltöltés érkezett a kezdeményezés támogatására létrehozott platformra, ezzel pedig a fogyasztók újra megmutatták mennyire igaz a Milka szlogenje: „A gyengédség bennünk rejlik”.
A tapasztalat azt mutatja, hogy sokan nehezen beszélnek az érzelmekről. Éppen ezért a gyengédség nagyköveteként ismert Milka a HPS-sel karöltve olyan kampánnyal rukkolt elő, amelyben lehetőséget biztosított a márkához kötődő pozitív érzések kifejezésére. A fogyasztók feladata az volt, hogy egy erre a célra dedikált platformon egészítsék ki az alábbi mondatot: „Úgy szeretem a Milkát, mint…”. A kampány időtartama alatt közel 7000 feltöltés érkezett. A legtöbben a családi és párkapcsolatokra utaló gondolatokat fogalmaztak meg, de a közkedvelt természeti jelenségek (szivárvány, tavaszi napsütés) is gyakran jelentek meg.
A fogyasztók véleményének feltérképezése és tapasztalataik bemutatása mellet, a kampány célja a klasszikus, 100%-ban alpesi tejből készült táblás csokoládék és a gyengédség üzenetének, azaz a Milka DNS-ének népszerűsítése volt.
A kampány felvezető szakaszában Liptai Claudia is részt vett, aki köztudottan nagy márkarajongó, aki már többször elmondta, hogy minden kocka csoki visszaidézi gyermekkora emlékeit. A kampánynak pedig ez is célja volt: arra bíztatni a fogyasztókat, hogy merjék kifejezni azt az érzést, ami a termék elfogyasztása után tör rájuk. A résztvevők többségéhez hasonlóan a műsorvezető is a nyugodt családi pillanatokat állította párhuzamba a Milkával. Őt váltották az országszerte elhelyezett 140 plakáton és online hirdetésekben azok a fogyasztók, akik a leginspirálóbb mondatokat töltötték fel.