Miért lehet fontos a vállalkozások számára az ESG-minősítés, hogyan tudnak profitálni belőle – többek között erről is szó lesz a Business Lounge mai adásában, melynek vendége dr. Csorbai Hajnalka, az Opten stratégiai igazgatója. A műsor második részében pedig Rusvai Richárddal, a Data Innovation Kft. ügyvezető igazgatójával a harmadik féltől származó cookie-k kivezetése kapcsán az adatvezérelt marketing jövője kerül majd terítékre.
Az üzleti döntéshozatalban az adatoknak megkerülhetetlen jelentőségük van. A cégek pénzügyi és létszámadatai olyan egzakt számok, amelyek a piacelemzéstől a kockázatkezelésen át számos területen segítik az üzleti élet szereplőit. Az Opten körülbelül 2 éve kezdett el foglalkozni a cégek ESG-minősítésével, ami nagyon leegyszerűsítve azt tükrözi. hogy mennyire fenntartható, mennyire zöld, szociálisan milyen egy cég működése. Bár itt is cél a mérhetőség, mégis szoftabb jellemzőkről beszélünk. A műsorban Csorbai Hajnalkával beszélgetnek arról, hogy a plusz adminisztrációs teher mellett miért fontos mégis a cégek számára az ESG-minősítés. Mit tudnak belőle profitálni? Miben tudja őket segíteni az Opten. Szükséges rossz, vagy egy lehetőség?
A beszélgetés második részében Rusvai Ricsi lesz a műsor vendége, a téma pedig a harmadik féltől származó cookie-k kivezetése és az, hogy mire lehet számítani a digitális piacon. Kiknek jelent árbevétel-kiesést, hogyan alakul majd át az adatvezérelt marketingpiac. Milyen lehetőségei vannak a hirdetőknek, amelyeknek fontos a targetálás és a pontos célzás. A fogyasztók védelme mellett milyen érdekek vezérlik a nagy techcégeket?
Business Lounge ma délután 14:00-től a radiocafé műsorán.