- Hirdetés -

Európát is meghódítja a Lexus

|

Az Európában 99 százalékban környezetbarát öntöltő hibrid elektromos autókat értékesítő Lexus tavaly 6 százalékos növekedést elérve 760.012 új autót adott el világszerte, ebből 72.000 darabot Európában, azaz kontinensünk mára a zöld luxusautómárka globális eladásainak 9,5%-át jegyzi. Ennél is meggyőzőbb ugyanakkor, hogy a Lexus világszintű hibrid eladásainak negyedét az európai hibrid értékesítések képviselték. 2030-ra pedig a márka azt ígéri, hogy európai, amerikai és kínai értékesítéseinek 100 százalékát zéró emissziós akkumulátoros elektromos és/vagy hidrogén üzemanyagcellás elektromos autók teszik majd ki.

A Lexus 2021-ben 760.012 autót adott el világszerte, ami 6%-os növekedést jelent 2020-hoz képest. Regionális szinten ebből Európa körülbelül 72.000 példánnyal vette ki a részét (+2 százalék), Észak-Amerikában 332.000 modell talált gazdára (+12 százalék), Kínában pedig ismét rekordszintű volt az eladás 227.000 darabbal (+1 százalék), vagyis a márka teljesítménye globális szinten mindenhol javult.

Modellek tekintetében az elektrifikált járművek ismét új rekordot döntöttek 260.000-es példányszámmal (+10 százalék), köszönhetően az ES, az RX és az UX hibrid modellek kimagasló népszerűségének. Az RX-ből 221.000 darab fogyott (+9 százalék), amit az ES követett 189.000-rel (+3 százalék), illetve az NX 145.000-rel (-1 százalék).

2022 volumen tekintetében egyik legfontosabb Lexus újsdonsága a vadonatúj NX piaci bevezetése lesz, amely egyben az első az új generációs Lexus modellek sorában. A vadonatúj NX 450h+ plug-in hibrid változattal a Lexus fokozza az elektrifikáció sebességét az ügyfelek új igényeinek és a társadalom elvárásainak megfelelően.

2030-ra a Lexus minden kategóriában kínál majd elektromos hajtású modellt és szeretne globálisan egymilliós konnektoros elektromos értékesítést elérni, 100 százalékos részaránnyal Nyugat-Európában, Észak-Amerikában és Kínában, eleget téve a karbonsemleges társadalom megvalósításával kapcsolatos kihívásoknak. Emellett a márka célja az, hogy 2035-re kizárólag akkumulátoros elektromos autókat gyártson. A Lexus a továbbiakban is arra törekszik, hogy olyan autókat építsen, amely eleget tesz az ügyfelei sokoldalú elvárásainak és életstílusának.

A Lexus 2021-es globális eladásai főbb régiók szerint

Észak-Amerika: kb. 332.000 darab (112% az előző évhez képest)

Kína: kb. 227.000 darab (101% az előző évhez képest)

Európa: kb. 72.000 darab (102% az előző évhez képest)

Japán: kb. 51.000 darab (104% az előző évhez képest)

Közel-Kelet: kb. 28.000 darab (103% az előző évhez képest)

Kelet-Ázsia: kb. 30.000 darab (95% az előző évhez képest)

„Szeretném kifejezni abszolút hálámat a világ összes Lexus vásárlójának. A COVID-19 járvány folyamatos hatása és terjedése, valamint az ellátási lánc hiányosságai ellenére is sikerült nagyjából 760.000 autóval rekord szintű értékesítési eredményt elérnünk 2021-ben. 2022-ben tovább finomítjuk a Lexus modellek különleges formanyelvét és vezetési élményét, amely így még közelebb lesz az ügyfelek elvárásaihoz, egy olyan márkaként, amelyet végül az érzelmek mellett racionális okok miatt is választanak az ügyfelek. Emellett felgyorsítjuk az elektromos autók fejlesztését. Első kizárólag akkumulátoros elektromos hajtáslánccal elérhető modellünk az RZ lesz, amely idén tavasszal mutatkozik majd be, majd ezt követően még több újdonság érkezik, amelyek ügyfelek széles körének életstílusához igazodnak majd.A Lexus jövője igazán sok érdekességet tartogat” – ígéri Koji Sato, a Lexus világszintű elnöke.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...