- Hirdetés -

Ez kell egy jó meccshez

|

- Hirdetés -

Az idei nyár az izgalmas estékről és hangos gólörömökről szól – legalábbis július közepéig biztosan. A világbajnokság azok számára is meghatározó, akik általában nem követik a sporteseményeket, hiszen alig találni olyan bárt vagy kocsmát Budapesten, ahol ne lehetne valamilyen formában követni a mérkőzéseket. Fontos azonban, hogy kikkel osztozunk a futball iránti szenvedélyen és milyen minőségben láthatjuk kedvenc csapataink játékát. Képminőség szempontjából a felbontás és a méret is sokat számít, ezért az Epson Budapest közepén, a Váci utcai Pointer Pubbal együttműködve beltéri, kiváló minőségű és a televíziókhoz képest többszörös méretű kivetítéssel várja a sportrajongókat.

Az Ipsos a világbajnokság mérkőzéseivel kapcsolatos globális felmérése számos ponton eltéréseket mutat különböző nációk futballmérkőzés-nézési szokásainak tekintetében. Egy kérdésben viszont nagy az egyetértés a focirajongók között: szinte kivétel nélkül társaságban kísérik figyelemmel a mérkőzéseket. Tízből nyolc szurkoló, összesen 84%, ismerősökkel vagy barátokkal izgulja végig az idei nyár délutánjait és estéit, továbbá minden második szurkoló (49%) a kollégái körében (is) örül a góloknak. A megkérdezettek körülbelül fele, pontosan 48%-a, pedig kifejezetten tervezte, hogy nem az otthonában, hanem egy kedvelt bárban vagy étteremben követi a világbajnokságot.

Az otthonmaradóknak az Epson kiváló ár-érték arányú EB-TW650 otthoni projektorát javasoljuk Full-HD felbontással és 3100 lumenes fényerővel. A készülék az Epson 3LCD technológiáját használja, amivel a színvisszaadás és a mozgáskövetés is tökéletes. Kísérleti jelleggel a Váci utcai Pointer Pubban egy olyan megoldást tekinthetnek meg a meccsre vágyók, amely az otthoni projektoroknál nagyobb fényerővel rendelkezik, így a nyilvános helyekre jellemző feltételek mellett is elképesztő minőséget nyújt. Az eddigi mérkőzések tapasztalatai alapján a betérő vendégek visszajárnak, de még mindig nem késő, hogy a legizgalmasabb mérkőzéseket ön is ebben a fantasztikus légkörben élje meg!

A jó társaság tehát a futball világbajnokság mérkőzéseihez való szurkoláshoz is elengedhetetlen, a megfelelő helyszín kiválasztása pedig ugyanilyen fontos tényező. A nagy melegben számos szabadtéri hely várja a rajongókat, de aki nem akarja kitenni magát a szeszélyes nyári időjárás viszontagságainak, azokat beltéri közvetítések kimeríthetetlen sora várja városszerte. A világbajnokság előrehaladtával és a nyolcad-valamint a végső döntők közeledtével a tét egyre nő, az izgalom pedig fokozódik, így a meccsek napról napra több érdeklődőt vonzanak. Emlékezetes élmény, ha egy jó meccset nagy tömegben izgulunk végig, azonban ezt könnyen elronthatja, ha lemaradunk a meccs egy-egy fontos pillanatáról. Éppen ezért fontos olyan helyszínt választani, ahol nagy és minőségi kivetítő biztosítja a felejthetetlen szurkolói élményt.

A budapesti bárok és kocsmák kínálatában számos olyan lehetőséget találunk, ahol a minőségi szórakozás nemcsak a társaságtól, hanem mérkőzésekre alkalmas megjelenítő eszközök kínálatától is függ. A méret és a képminőség fontosságát nem lehet eleget hangsúlyozni, a beltéren exkluzívnak számító Epson megoldást a Váci utcai Pointer Pubban élvezhetik a szurkolók, zavartalanul követhetők a világbajnokság legizgalmasabb meccsei. Az Epson jóvoltából most egy EB-G szériás installációs projektor biztosítja a felejthetetlen élményt.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Az igazi álommeló: utazgatás egész nyáron

A Z generáció felnőtt tagjai inkább dolgoznának népszerű nyári nyaralóhelyen, mint az Y generációsok; az Y-ok pedig jobban élveznék az önkénteskedést. Közel minden 5. magyar fiatal attól lenne boldog, ha lustálkodhatna a nyáron –...

Pénzhiány miatt lassítanak a hazai cégek

A nem túl rózsás gazdasági kilátások és a finanszírozás, a pályázatok hiánya visszafogja a vállalatok innovációs kedvét. Így elsősorban belső hatékonyságuk javítására és ügyfeleik jobb kiszolgálására összpontosítanak.A K&H hetedik féléve méri a hazai közepes...

Rekordösszeget költöttek el külföldön a magyarok

Az idén is több magyar ment külföldre, mint tavaly, és a pénzt is költik, aki síelni, nyaralni ment, napi 31 ezer forintot költött. Az utasbiztosítási szektor is rekord esztendőre számíthat 2024-ben - írja a...

A sör és a sportközvetítések lendíthetik fel a balatoni turizmust

Június közepétől egy hónapon át nagy rohamra számítanak a balatoni sörözőkben és éttermekben. Ebben az időszakban nem árt előre asztalt foglalni. A telt ház oka a Németországban zajló 2024-es labdarúgó-Európa-bajnokság, amelynek hatása a Balaton...

Így csalnak az ajándékkártyákkal

Az ajándékkártyák elleni csalásokra specializálódott az Egyesült Államokban az Atlas Lion néven ismert, újabban Storm-0539 néven azonosított bűnözői csoport. Ezek a csalók különösen az ünnepek idején aktívak, amikor az ajándékkártyák kibocsátása és használata megugrik....

Ezért halasztják el a beruházásokat a hazai vállalatok

Visszafogják a beruházásaikat és késve fizetik a rezsiszámláikat a magyar cégek, mert maguk sem jutnak határidőre a pénzükhöz a vállalatközi (B2B) kereskedelemben. Egyebek mellett ez áll az Atradius hitelbiztosító fizetési szokásokról szóló, éves elemzésében....

Reménykedhetnek a lakásfelújítók

A júniusra bejelentett otthonfelújítási program csúszása sokaknak adhatja vissza az esélyt, hogy megragadják e lehetőséget, hiszen a becslések szerint több, mint egymillió olyan régi családi ház akad az országban, aminek az energetikai korszerűsítésére felhasználható...

EB: ilyen eredményeket jósolnak a magyar válogatottnak

A Szerencsejáték Zrt. kutatása alapján az Európa-bajnokság eseményeit a felnőtt magyarok közel fele fogja figyelemmel követni. A felmérés szerint főleg a férfiak körében nagyobb (60%) az érdeklődés a sportesemény iránt. A válaszadók ötöde gondolja...

Új termékcsaláddal erősít az IKEA

Az irodabútor-kollekciót a világszerte változó munkatrendek hívták életre. A 85 irodabútorból álló termékcsalád többek között hangszigetelő panelekkel és természet által inspirált elemekkel teremt kellemes munkahelyi környezetet. A MITTZON hangszigetelő paravánoknál használt először az IKEA...

Ettől is függ, hogy mennyi pénzt kapnak a diákok

Idén június 21-én lesz az utolsó tanítási nap, ezt követően diákok tízezrei jelennek meg a munkaerőpiacon. A munka világával való ismerkedést részben anyagi megfontolás, részben szakmai gyakorlatszerzés iránti érdeklődés határozza meg. A diákok többsége...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Nemzetközi tulajdonoshoz kerülhet a Foxpost

Nemzetközi tulajdonossal folytathatja a további dinamikus növekedést a Foxpost, miután a csomagautomata vállalatot értékesítette a Wallis Csoport és a Trueway. A vevő a cseh Packetát is tulajdonló befektetői konzorcium, amely minden zárási feltétel teljesülése...

Az igazi álommeló: utazgatás egész nyáron

A Z generáció felnőtt tagjai inkább dolgoznának népszerű nyári nyaralóhelyen, mint az Y generációsok; az Y-ok pedig jobban élveznék az önkénteskedést. Közel minden 5. magyar fiatal attól lenne boldog, ha lustálkodhatna a nyáron –...

Pénzhiány miatt lassítanak a hazai cégek

A nem túl rózsás gazdasági kilátások és a finanszírozás, a pályázatok hiánya visszafogja a vállalatok innovációs kedvét. Így elsősorban belső hatékonyságuk javítására és ügyfeleik jobb kiszolgálására összpontosítanak.A K&H hetedik féléve méri a hazai közepes...

Rekordösszeget költöttek el külföldön a magyarok

Az idén is több magyar ment külföldre, mint tavaly, és a pénzt is költik, aki síelni, nyaralni ment, napi 31 ezer forintot költött. Az utasbiztosítási szektor is rekord esztendőre számíthat 2024-ben - írja a...

A sör és a sportközvetítések lendíthetik fel a balatoni turizmust

Június közepétől egy hónapon át nagy rohamra számítanak a balatoni sörözőkben és éttermekben. Ebben az időszakban nem árt előre asztalt foglalni. A telt ház oka a Németországban zajló 2024-es labdarúgó-Európa-bajnokság, amelynek hatása a Balaton...

Don't Miss

Megváltozott a versenypálya – interjú Vidus Gabriellával

Folyamatosan monitorozzuk a piacot a kisebb-nagyobb médiaipari cégekkel kapcsolatban, és ha olyan vállalatot találunk, akkor tárgyalásokat kezdünk – nyilatkozta lapunknak Vidus Gabriella. Az RTL Magyarország vezérigazgatója jelezte: tavaly nem voltak elég jók a műsorok,...

Az összetartozás ereje – interjú Monori Bálint Gusztávval

Nem csak a csapatok, a cégek is gőzerővel készülnek a labdarúgó-Európa-bajnokságra. A Szerencsejáték Zrt. a Lounge Grouppal együtt készített egy nagyszabású kampányfilmet, hogy ráhangolja a szurkolókat a kontinenstornára. A részletekről Monori Bálint Gusztáv, a...

Az EB körüli reklámhelyek már elfogytak – interjú Kosaras Klaudiával

Már hónapokkal a sportesemények előtt jelentősen megnő a hirdetői kereslet a sport tartalmak melletti megjelenésekre – nyilatkozta az mmonline.hu-nak Kosaras Klaudia. Az Atmedia kereskedelmi igazgatójával készült interjúnkból kiderül többek között, hogyan készülnek az idei...

A jó ötleteket nem büdzsében mérik – interjú Sárospataki Alberttel

Az idén tízéves online számlázó, a Billingo vihette haza az Év Vállalata díjat a kilencedik Marketing Diamond Awardsról. Az elsősorban mikro-, kis- és középvállalkozásokat támogató cég ügyvezetőjét, Sárospataki Albertet kérdeztük a pályázataikról, a Billingo...

Morálisan jót tenni üzletileg is kifizetődő

„Aligha tekinthető felelősségvállalásnak - és etikusnak - az, amikor egy tízmilliós költségvetésű imázskampányt tessék-lássék „bekoszolunk” egy kis kutyasétáltatással” - nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dr. Pintér Dániel Gergő, a BioTechUSA-cégcsoport vállalati kommunikációs, PR és CSR...