- Hirdetés -

Ez kell egy jó meccshez

|

- Hirdetés -

Az idei nyár az izgalmas estékről és hangos gólörömökről szól – legalábbis július közepéig biztosan. A világbajnokság azok számára is meghatározó, akik általában nem követik a sporteseményeket, hiszen alig találni olyan bárt vagy kocsmát Budapesten, ahol ne lehetne valamilyen formában követni a mérkőzéseket. Fontos azonban, hogy kikkel osztozunk a futball iránti szenvedélyen és milyen minőségben láthatjuk kedvenc csapataink játékát. Képminőség szempontjából a felbontás és a méret is sokat számít, ezért az Epson Budapest közepén, a Váci utcai Pointer Pubbal együttműködve beltéri, kiváló minőségű és a televíziókhoz képest többszörös méretű kivetítéssel várja a sportrajongókat.

Az Ipsos a világbajnokság mérkőzéseivel kapcsolatos globális felmérése számos ponton eltéréseket mutat különböző nációk futballmérkőzés-nézési szokásainak tekintetében. Egy kérdésben viszont nagy az egyetértés a focirajongók között: szinte kivétel nélkül társaságban kísérik figyelemmel a mérkőzéseket. Tízből nyolc szurkoló, összesen 84%, ismerősökkel vagy barátokkal izgulja végig az idei nyár délutánjait és estéit, továbbá minden második szurkoló (49%) a kollégái körében (is) örül a góloknak. A megkérdezettek körülbelül fele, pontosan 48%-a, pedig kifejezetten tervezte, hogy nem az otthonában, hanem egy kedvelt bárban vagy étteremben követi a világbajnokságot.

Az otthonmaradóknak az Epson kiváló ár-érték arányú EB-TW650 otthoni projektorát javasoljuk Full-HD felbontással és 3100 lumenes fényerővel. A készülék az Epson 3LCD technológiáját használja, amivel a színvisszaadás és a mozgáskövetés is tökéletes. Kísérleti jelleggel a Váci utcai Pointer Pubban egy olyan megoldást tekinthetnek meg a meccsre vágyók, amely az otthoni projektoroknál nagyobb fényerővel rendelkezik, így a nyilvános helyekre jellemző feltételek mellett is elképesztő minőséget nyújt. Az eddigi mérkőzések tapasztalatai alapján a betérő vendégek visszajárnak, de még mindig nem késő, hogy a legizgalmasabb mérkőzéseket ön is ebben a fantasztikus légkörben élje meg!

A jó társaság tehát a futball világbajnokság mérkőzéseihez való szurkoláshoz is elengedhetetlen, a megfelelő helyszín kiválasztása pedig ugyanilyen fontos tényező. A nagy melegben számos szabadtéri hely várja a rajongókat, de aki nem akarja kitenni magát a szeszélyes nyári időjárás viszontagságainak, azokat beltéri közvetítések kimeríthetetlen sora várja városszerte. A világbajnokság előrehaladtával és a nyolcad-valamint a végső döntők közeledtével a tét egyre nő, az izgalom pedig fokozódik, így a meccsek napról napra több érdeklődőt vonzanak. Emlékezetes élmény, ha egy jó meccset nagy tömegben izgulunk végig, azonban ezt könnyen elronthatja, ha lemaradunk a meccs egy-egy fontos pillanatáról. Éppen ezért fontos olyan helyszínt választani, ahol nagy és minőségi kivetítő biztosítja a felejthetetlen szurkolói élményt.

A budapesti bárok és kocsmák kínálatában számos olyan lehetőséget találunk, ahol a minőségi szórakozás nemcsak a társaságtól, hanem mérkőzésekre alkalmas megjelenítő eszközök kínálatától is függ. A méret és a képminőség fontosságát nem lehet eleget hangsúlyozni, a beltéren exkluzívnak számító Epson megoldást a Váci utcai Pointer Pubban élvezhetik a szurkolók, zavartalanul követhetők a világbajnokság legizgalmasabb meccsei. Az Epson jóvoltából most egy EB-G szériás installációs projektor biztosítja a felejthetetlen élményt.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Új hirdetési lehetőség a kkv-knak

A tudatos kis- és középvállalatok most már a podcast hallgatók egyre növekvő táborát is elérhetik könnyen, akár médiavásárlási tapasztalat nélkül a DisplayNOW hirdetési webshop segítségével. A podcast egyre hasznosabb hirdetési eszköznek számít, az IAB...

Ultramodern raktárat nyitott az Euronics

Az Euronics, a kizárólag magyar tulajdonban lévő műszaki áruházlánc a mai napon nyitotta meg új, 28 000 m2-es raktárát Üllőn. A vállalat 1,6 milliárd forintos beruházással Magyarország egyik legmodernebb, okos, robotizált raktárbázisát hozta létre,...

Gasztrovonalon erősített a Ringier

Célzott marketing megoldással válaszolt a gasztro tematika iránti fokozódó érdeklődésre a Ringier Hungary kiadó. A magyarok kedvenc ételeit interaktív módszerekkel kutató „Mit eszik az ország?” online felméréssorozat most, egy évvel a start után, már...

Szupertrendi okosórákkal rukkolt elő a Huawei

A klasszikus órák kialakítását idéző, prémium anyagokból készült WATCH GT 3 Pro amellett, hogy stílusos divatkiegészítő, számos egészségkövető funkciója között EKG-adatok mérését is lehetővé teheti a jövőben. A HUAWEI WATCH FIT 2 fejlett pulzusfigyelő...

Ötmilliárdos tőkeemelésre készül a Hiventures

5 milliárd forintos tőkeemelési tervezetről szóló megállapodást írt alá a Budapesti Értéktőzsdén jegyzett UBM Holding Nyrt. és a Hiventures Zrt.. A Hiventures által tervezett zártkörű tőkeemelés június 30-ig történhet meg, mellyel az UBM Csoport...

Hosszú távon is távmunkával terveznek a cégek

VR-eszközökkel elvégzett távoli karbantartások, strandon készülő elemzések – pár éve ez még fel sem merült volna. Napjainkban azonban a cégek a pandémia okozta változások kapcsán, a munkaerőhiány miatt vagy a dolgozók megtartása érdekében a...

Rengetegen voltak a balatonfüredi autós fesztiválon

A kétéves kényszerszünet után május 13. és 15. között újfent megrendezett Balatonfüred Concours d’Elegance keretében több mint 17 000 látogató utazhatott vissza az autózás történelmébe a Tagore sétányon. A hagyományoknak megfelelően idén is a...

Újabb hazai sztárok álltak ki a természetvédelemért

A természet megóvása, bolygónk védelme ma már olyan alapvetésnek számít, ami mellett az ismert emberek és a kreatív szakma legnagyobbjai világszerte és hazánkban is egyre gyakrabban kiállnak. Ki egy civil szervezetet támogat, ki a...

A gyerekek digitális biztonságát védi egy magyar startup

A gyerekek digitális biztonsága szerencsére már nem új fogalom – mégis meglepő helyen kerülhet veszélybe. A kicsikről készült képek, videók online felületeken történő megosztása ugyanis veszélybe sodorhatja a gyerekek digitális biztonságát – akkor is,...

TikTokon kampányolnak a civil szervezetek

A TikTok jelenleg a legdinamikusabb platform arra, hogy az 1%-os kampányok valóban célt érjenek. Kiváló példa erre az Intren és a Human Dialog közös projektje, amiben az Országos Mentőszolgálat Alapítványt és a Bátor Tábort...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Újabb részletek a Disney+ reklámos terveiről

Azt már korábban bejelentette a Disney, hogy hirdetésekkel támogatott verziója is lesz a Disney+ streamingszolgáltatásnak, ami az Egyesült Államokban az év végén, a többi piacon pedig 2023-ban lesz elérhető. Úgy tűnik, hogy visszafogott reklámmennyiséggel...

Új hirdetési lehetőség a kkv-knak

A tudatos kis- és középvállalatok most már a podcast hallgatók egyre növekvő táborát is elérhetik könnyen, akár médiavásárlási tapasztalat nélkül a DisplayNOW hirdetési webshop segítségével. A podcast egyre hasznosabb hirdetési eszköznek számít, az IAB...

Ultramodern raktárat nyitott az Euronics

Az Euronics, a kizárólag magyar tulajdonban lévő műszaki áruházlánc a mai napon nyitotta meg új, 28 000 m2-es raktárát Üllőn. A vállalat 1,6 milliárd forintos beruházással Magyarország egyik legmodernebb, okos, robotizált raktárbázisát hozta létre,...

Gasztrovonalon erősített a Ringier

Célzott marketing megoldással válaszolt a gasztro tematika iránti fokozódó érdeklődésre a Ringier Hungary kiadó. A magyarok kedvenc ételeit interaktív módszerekkel kutató „Mit eszik az ország?” online felméréssorozat most, egy évvel a start után, már...

Szupertrendi okosórákkal rukkolt elő a Huawei

A klasszikus órák kialakítását idéző, prémium anyagokból készült WATCH GT 3 Pro amellett, hogy stílusos divatkiegészítő, számos egészségkövető funkciója között EKG-adatok mérését is lehetővé teheti a jövőben. A HUAWEI WATCH FIT 2 fejlett pulzusfigyelő...
- Hirdetés -

Don't Miss

Várkonyi Balázs TOP25

Közös platformon

Várkonyi Balázs, eMAG-Extreme Digital, ügyvezető igazgató - Április közepén jelentették be, hogy összevonják a platformjaikat, és a jövőben az eMAG platformját használja a cég, az Extreme Digital vásárlóinak is erre kell váltaniuk. Miért volt szükség...

Hiszünk a versenyben

Takács Csaba, Alza.hu, ügyvezető igazgató - Mi jelentette a legnagyobb kihívást tavaly az Alza számára a magyar piacon? - A fő kihívást a fogyasztói kereslet váratlan és kiszámíthatatlan változásai jelentették, mindkét irányban: felfelé és lefelé is...

Mindent bevetünk

Ötszáz gép, húszezer munkatárs, ekkora lesz 2030-ra a Wizz Air. Radó András, a légitársaság senior cabin crew recrutiment managere beszélt többek között arról, hogyan toboroznak, illetve milyen nyárra számítanak.   - Nagyon komoly bővülés előtt áll...

A valódi értékek, valódi üzenetek építik igazán a márkát

Mottl-Molnár Orsolya, HEINEKEN Hungária, marketing- és kereskedelmi marketingigazgató   - Februártól irányítod a Heineken Hungária marketing és kereskedelmi marketing részlegét, közben az élet ismét furcsán alakult körülöttünk. Mennyire nehezíti meg, késztet változtatásra a szomszédos háborús helyzet? -...

A napi pénzügyeket régóta mobilról intézem

Yalcinkaya Veronika, a Raiffeisen Bank marketingigazgatója   - Februárban indult el az új sárga ajtós kampányotok, milyenek az eddigi visszajelzések, hogyan fogadta a piac, a fogyasztók? - Nagyon hittünk ebben a kampányban, és jól tettük. Az eddig...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Újabb hazai sztárok álltak ki a természetvédelemért

A természet megóvása, bolygónk védelme ma már olyan alapvetésnek számít, ami mellett az ismert emberek és a kreatív szakma legnagyobbjai világszerte és hazánkban is egyre gyakrabban kiállnak. Ki egy civil szervezetet támogat, ki a...

A Ford is csak elektromos hajtású autókat értékesítene

27 vállalattal együtt a Ford Európa is aláírta azt az Európai Unióhoz címzett petíciót, aminek lényege, hogy 2035-től Európában minden új személyautó és haszonjármű nulla károsanyag-kibocsátású legyen, és amelyben kötelező jellegű célkitűzéseket kérnek a...

Újabb Auchan áruházakban lehet majd használt ruhát venni

Éppen két hónapja vágott bele az Auchan Magyarország a jó minőségű, átválogatott, fertőtlenített használt ruhák forgalmazásába, ami olyan népszerű lett, hogy az eddigi hét áruház mellé ma újabb hat csatlakozik. Ezentúl Budakalászon, Óbudán, Fóton,...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....