- Hirdetés -

Ez lehet az okosmobilok jövője

|

Abu-Dzabiban, a Fortune Global Forum 2023-on Dr. Ray Guo, a HONOR marketingigazgatója beszélt az okos készülékek jövőjéről. Egyéb vállalati vezetőkkel tárgyalta az intelligens világ jövőképét, kitérve a hajlítható eszközök népszerűségére, a mesterséges intelligenciára és a szemkímélő technológiákra – amikben mind úttörő a vállalat.

„Az üzleti világ izgalmas új korba lép, ahol a technológia központi szerepet játszik. Úgy véljük, hogy az emberközpontú innovációk új lehetőségeket kínálnak majd az okoseszközök következő generációjánál” - fejtette ki Dr. Ray Guo. „A hajlítható okostelefonok hamarosan elterjednek, a készülékeken lévő mesterséges intelligencia teljesen új világot nyit, míg az emberközpontú technológiák, mint a szemkímélő kijelzők még jobb élményeket biztosítanak. Szerintünk erre tartanak az okoseszközök.

Fordulóponthoz érkezünk: előre törhetnek a hajlítható okostelefonok

A Counterpoint Research kutatása rávilágított arra, hogy Kínában a csúcskategóriás telefonok felhasználóinak 64%-a készen áll arra, hogy hajlítható készülékre váltson: például a HONOR saját, hamarosan Magyarországon is megjelenő Magic V2 modelljére. Az adatok alapján közel állhatunk a fordulóponthoz: lassan előtérbe kerülhetnek az ilyen jellegű készülékek. A konferencián egyébként úgy fogalmaztak, hogy a hajlítható eszközök olyanok lehetnek az okostelefonos ipar számára, mint az elektromos autók az autóiparnak.

Régebben a hordozhatóság, a strapabíróság és az akkumulátorok üzemideje jelentett komoly akadályt a hajlítható készülékek népszerűségében. A HONOR Magic V2 azonban legalább 400 ezer hajlítást kibír, remek a strapabírósága, és szilícium-szén akkumulátortechnológiája garantálja az egész napos használatot.

A fogyasztókat érintő legfontosabb kérdések megoldását követően a HONOR jelentős mérföldkövet ért el: 1 millió hajlítható okostelefont gyártott le gyáraiban. A Magic V2 jelenleg a legjobban fogyó ilyen készülék Kínában, az egyre terjeszkedő piac 25%-át képezve úgy, hogy csupán egy modellről van szó – írja az Omdia piacelemző cég.

Az egyre nagyobb volumenű gyártással a HONOR a teljes ipari ellátási láncot előmozdítja. Az 1 millós mérföldkő arra is rávilágít, hogy közeledik az ellátási lánc a tömeggyártáshoz, amikor a folyamatok már automatizáltabbak és hatékonyabbak. Ez a teljes iparágnak segít, hozzájárulva az ellátási lánccal kapcsolatos bizalomhoz, ezzel bíztatva más márkákat is arra, hogy lépjenek be a hajlítható készülékek világába. Ezzel idővel az eszközök még megfizethetőbb áron érkezhetnek a piacra.

Bemutatkozik a HONOR dedikált szemkímélő labora

Az emberközpontú technológiai innováció is a fórum kiemelt témája volt, Dr. Ray Guo pedig kitért arra, hogy ez azt jelenti: azonosítják a felhasználók valódi problémáit, majd megoldják azokat.

A kutatások szerint világszerte legalább 2,2 milliárd ember látássérült, ebből 1 milliárdnál pedig ez megelőzhető lett volna. A HONOR ezért kiemelt prioritásúvá tette a szemkímélő kijelzőtechnológiát, amit az is igazol, hogy több mint 140 millió dollárt fektetett az erre vonatkozó kutatás-fejlesztésbe, több mint 500 szabadalmat fejlesztve ki. A HONOR nemrég pedig egy dedikált szemkímélő labort hozott létre, hogy elmélyítse szakértelmét.

A befektetés gyümölcsei az olyan innovatív funkciók, mint a 3840Hz-es PWM fénytompító technológia, vagy a természetes fényt szimuláló fényerőváltás. Ráadásul más márkák is átveszik ezeket: a magasfrekvenciájú fénytompítást követően 12 másik brand is átemelte a technológiát, ma pedig Kínában az okostelefonok több mint 90%-a rendelkezik ilyen funkcióval.

Fókuszban a mesterséges intelligencia

Jelenleg a mesterséges intelligencia az egyik legnépszerűbb téma, a HONOR pedig évek óta fektet a technológiába. A szándékalapú MI szolgáltatásokkal platformszintű MI-vel javítja a felhasználók élményét. Az októberi Snapdragon Summiton az is kiderült, hogy a HONOR Magic6-nak beépített nyelvi modellje lesz, amit a Snapdragon 8 Gen 3 mobil platform hajt majd. A HONOR a hibrid MI modellben hisz, kihasználva a készüléken lévő mesterséges intelligenciát a személyre szabott tartalmakhoz és szolgáltatásokhoz, közben garantálva azt, hogy biztonságban legyenek a felhasználók adatai.

Három éves a HONOR

A HONOR harmadik évfordulóját ünnepli, jelentős szerepe a Fortune Global Forumon pedig rávilágít arra, hogy miként vált a cég nemzetközi prémium márkává, és miként lett a hajlítható telefonok innovációjának és a szemkímélő technológiának az úttörője.

A felmérések szerint ez az innováció ráadásul kifizetődő. Európában a HONOR volt az egyetlen a Top 5 márka közül, amely az elmúlt negyedévben éves szinten fejlődést produkált. Az elmúlt időszak gazdasági nehézségei az okostelefonos iparnak is komoly kihívást jelentettek, azonban a HONOR ennek ellenére jelentős növekedésnek nézhetett elébe Európában is. Ez a fejlemény annak fényében még jobban kitűnik, ha figyelembe vesszük, hogy általánosságban csökkent az okostelefonok eladása. Kínában ezen túl a HONOR mind a hajlítható készülékek piacán, mind az általános okostelefonok részesedésében uralta a piacot.

 

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Ez lehet a digitális bankolás jövője

A COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez – derül ki a Deloitte legfrissebb, Digital Banking...

Black Friday: a bankoknál is nagyot lehet szakítani

A bankok is beleálltak a Black Friday akciódömpingbe: az áruhiteleknél jönnek a 0%-os THM-es ajánlatok, a személyi kölcsönöknél akciókkal és kamatcsökkentésekkel keresik az új ügyfelek kegyét a bankok Gergely Péter, a BiztosDöntés.hu pénzügyi szakértője...

Különleges sörökkel készül az ünnepekre a Borsodi

Advent alkalmából idén immár második alkalommal találkozhatnak az érdeklődők a Borsodi Sörgyár szezonális sörkülönlegességeivel a karácsonyi vásárokon. A tavalyi év slágere, a forralt Belle-Vue Kriek mellett idén egy újabb specialitás is elérhető lesz: a...

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Havi tízezer dollár hirdetéskeretet hagynak az asztalon a nonprofit szervezetek

Ennyit biztosítana a Google hirdetéskeretre. Ha hallottak is a lehetőségről, akkor sem tudnak hatékonyan élni vele.Nem újdonság a Google for Nonprofits szolgáltatáscsomagja, azonban a legtöbb magyar nonprofit szervezet számára ismeretlen. Egész röviden, a keresőóriás...

Elégedetlenek a fizetésükkel a munkavállalók

A vállalkozásoknál dolgozó munkavállalók 49 százaléka elégedetlen a jelenlegi fizetésének mértékével. A munkavállalók többsége ma is azt tervezi, hogy ha lehetősége nyílik rá, egy éven belül munkahelyet vált, noha 59 százalékuk úgy érzi, hogy...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...