- Hirdetés -

Ez lehet az okosmobilok jövője

|

Abu-Dzabiban, a Fortune Global Forum 2023-on Dr. Ray Guo, a HONOR marketingigazgatója beszélt az okos készülékek jövőjéről. Egyéb vállalati vezetőkkel tárgyalta az intelligens világ jövőképét, kitérve a hajlítható eszközök népszerűségére, a mesterséges intelligenciára és a szemkímélő technológiákra – amikben mind úttörő a vállalat.

„Az üzleti világ izgalmas új korba lép, ahol a technológia központi szerepet játszik. Úgy véljük, hogy az emberközpontú innovációk új lehetőségeket kínálnak majd az okoseszközök következő generációjánál” - fejtette ki Dr. Ray Guo. „A hajlítható okostelefonok hamarosan elterjednek, a készülékeken lévő mesterséges intelligencia teljesen új világot nyit, míg az emberközpontú technológiák, mint a szemkímélő kijelzők még jobb élményeket biztosítanak. Szerintünk erre tartanak az okoseszközök.

Fordulóponthoz érkezünk: előre törhetnek a hajlítható okostelefonok

A Counterpoint Research kutatása rávilágított arra, hogy Kínában a csúcskategóriás telefonok felhasználóinak 64%-a készen áll arra, hogy hajlítható készülékre váltson: például a HONOR saját, hamarosan Magyarországon is megjelenő Magic V2 modelljére. Az adatok alapján közel állhatunk a fordulóponthoz: lassan előtérbe kerülhetnek az ilyen jellegű készülékek. A konferencián egyébként úgy fogalmaztak, hogy a hajlítható eszközök olyanok lehetnek az okostelefonos ipar számára, mint az elektromos autók az autóiparnak.

Régebben a hordozhatóság, a strapabíróság és az akkumulátorok üzemideje jelentett komoly akadályt a hajlítható készülékek népszerűségében. A HONOR Magic V2 azonban legalább 400 ezer hajlítást kibír, remek a strapabírósága, és szilícium-szén akkumulátortechnológiája garantálja az egész napos használatot.

A fogyasztókat érintő legfontosabb kérdések megoldását követően a HONOR jelentős mérföldkövet ért el: 1 millió hajlítható okostelefont gyártott le gyáraiban. A Magic V2 jelenleg a legjobban fogyó ilyen készülék Kínában, az egyre terjeszkedő piac 25%-át képezve úgy, hogy csupán egy modellről van szó – írja az Omdia piacelemző cég.

Az egyre nagyobb volumenű gyártással a HONOR a teljes ipari ellátási láncot előmozdítja. Az 1 millós mérföldkő arra is rávilágít, hogy közeledik az ellátási lánc a tömeggyártáshoz, amikor a folyamatok már automatizáltabbak és hatékonyabbak. Ez a teljes iparágnak segít, hozzájárulva az ellátási lánccal kapcsolatos bizalomhoz, ezzel bíztatva más márkákat is arra, hogy lépjenek be a hajlítható készülékek világába. Ezzel idővel az eszközök még megfizethetőbb áron érkezhetnek a piacra.

Bemutatkozik a HONOR dedikált szemkímélő labora

Az emberközpontú technológiai innováció is a fórum kiemelt témája volt, Dr. Ray Guo pedig kitért arra, hogy ez azt jelenti: azonosítják a felhasználók valódi problémáit, majd megoldják azokat.

A kutatások szerint világszerte legalább 2,2 milliárd ember látássérült, ebből 1 milliárdnál pedig ez megelőzhető lett volna. A HONOR ezért kiemelt prioritásúvá tette a szemkímélő kijelzőtechnológiát, amit az is igazol, hogy több mint 140 millió dollárt fektetett az erre vonatkozó kutatás-fejlesztésbe, több mint 500 szabadalmat fejlesztve ki. A HONOR nemrég pedig egy dedikált szemkímélő labort hozott létre, hogy elmélyítse szakértelmét.

A befektetés gyümölcsei az olyan innovatív funkciók, mint a 3840Hz-es PWM fénytompító technológia, vagy a természetes fényt szimuláló fényerőváltás. Ráadásul más márkák is átveszik ezeket: a magasfrekvenciájú fénytompítást követően 12 másik brand is átemelte a technológiát, ma pedig Kínában az okostelefonok több mint 90%-a rendelkezik ilyen funkcióval.

Fókuszban a mesterséges intelligencia

Jelenleg a mesterséges intelligencia az egyik legnépszerűbb téma, a HONOR pedig évek óta fektet a technológiába. A szándékalapú MI szolgáltatásokkal platformszintű MI-vel javítja a felhasználók élményét. Az októberi Snapdragon Summiton az is kiderült, hogy a HONOR Magic6-nak beépített nyelvi modellje lesz, amit a Snapdragon 8 Gen 3 mobil platform hajt majd. A HONOR a hibrid MI modellben hisz, kihasználva a készüléken lévő mesterséges intelligenciát a személyre szabott tartalmakhoz és szolgáltatásokhoz, közben garantálva azt, hogy biztonságban legyenek a felhasználók adatai.

Három éves a HONOR

A HONOR harmadik évfordulóját ünnepli, jelentős szerepe a Fortune Global Forumon pedig rávilágít arra, hogy miként vált a cég nemzetközi prémium márkává, és miként lett a hajlítható telefonok innovációjának és a szemkímélő technológiának az úttörője.

A felmérések szerint ez az innováció ráadásul kifizetődő. Európában a HONOR volt az egyetlen a Top 5 márka közül, amely az elmúlt negyedévben éves szinten fejlődést produkált. Az elmúlt időszak gazdasági nehézségei az okostelefonos iparnak is komoly kihívást jelentettek, azonban a HONOR ennek ellenére jelentős növekedésnek nézhetett elébe Európában is. Ez a fejlemény annak fényében még jobban kitűnik, ha figyelembe vesszük, hogy általánosságban csökkent az okostelefonok eladása. Kínában ezen túl a HONOR mind a hajlítható készülékek piacán, mind az általános okostelefonok részesedésében uralta a piacot.

 

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Díjazták az etikus vállalatokat

25 éve, 2000-ben alapította az Üzleti Etikai Díjat László Ervin világhírű, a Nobel-békedíjra többször jelölt tudós, író, a Budapest Klub alapítója és Demcsák Mária a hazai üzleti újságírás meghatározó alakja, a Piac & Profit...

Optimistábban látják a jövőt a fiatalok

Elégedettebbek a fiatalok - összességében erre jutott a K&H ifjúsági index felmérés, amely a 19-29 évesek saját életükkel való elégedettségét vizsgálta a harmadik negyedévben. Az index értéke 16 pontra emelkedett az egy negyedévvel korábbi...

Újradefiniálja a piackutatás jövőjét a YouGov

Tíz hónappal azután, hogy a fogyasztói vélemények, motivációk, igények és médiaszokások kutatása terén piacvezető YouGov felvásárolta a fogyasztói panelszolgáltatásokban, az európai háztartások vásárlási adatainak elismert vezető vállalataként ismert CPS GfK-t, a cég átnevezte magát...

Decemberben is emelkednek az ingatlanárak

Jellemzően pozitívan ítéli meg az MNB friss jelentése a lakáspiac 2024-es alakulását. Az első félévben nőtt a forgalom, az árak emelkedtek, de az ingatlanok túlértékeltsége ez utóbbi ellenére is mérséklődött. Az elemzés az év...

Kiderült, mitől lesznek boldogok a munkavállalók

Változnak a prioritásaink: az MIT kutatása szerint az, hogy ott maradunk-e a munkahelyünkön vagy felmondunk, már nem elsősorban szakmai és karrierszempontok alapján dől el, azaz nem azon múlik, hogy mit csinálunk a megélhetésünkért, hanem...

Számíthatunk fizetésemelésre 2025-ben?

Ahogy közeledik az év vége, a dolgozók is egyre türelmetlenebbül várják, hogy számíthatnak-e béremelésre a következő évben. A bértervezési folyamatok jelenleg is zajlanak, és sok munkahelyen az éves teljesítményértékeléskor dől el végül, milyen megállapodás...

Rengeteget spóroltunk tankolás közben

Több mint 175 ezer felhasználó adatai alapján közel félmilliárd forintot spóroltunk már idén az ORLEN benzinkutakon. A régió legnagyobb olajipari vállalata ugyanis minden liter üzemanyag után 10 forint kedvezményt ad az applikációt használó autósoknak.A...

Új árstruktúrát vezetett be a GLS

A GLS Hungary 2024. november 20-tól új árstruktúrát vezetett be az ecsomag.hu platformon, amelynek keretében már külön díjszabást kínál a GLS Automatából GLS Automatába történő csomagfeladásokra is. A szolgáltatás a korábbi árakhoz képest akár...

Változás az autópálya-matrica vásárlásoknál

Még mindig a heti autópálya-matrica a legkelendőbb, igaz, az áprilisban bevezetett egynapos e-matricát is egyre több autós választja elsősorban a heti és a havi helyett – derül ki a Simple mobilapplikáció idei statisztikájából. Vasárnaptól...

Magyarországon is kapható az év egyik legjobb találmányának titulált okosmobil

A Honor még november elején árulta el, hogy a Honor Magic V3 felkerült a TIME magazin 2024-es, az év legjobb találmányait tartalmazó listájára. A készülék már kapható Magyarországon, ahogy elődje, a szintén kiváló Honor...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Az európai utazóknak is fontos a fenntarthatóság

Az európaiak 2025-ben várhatóan gyakrabban fognak utazni és többet is költenek utazásra – derül ki a világ vezető szállodaipari csoportja, az Accor új kutatásából. Az ágazatnak ugyanakkor sürgősen meg kell oldania a növekedésből adódó...

Díjazták az etikus vállalatokat

25 éve, 2000-ben alapította az Üzleti Etikai Díjat László Ervin világhírű, a Nobel-békedíjra többször jelölt tudós, író, a Budapest Klub alapítója és Demcsák Mária a hazai üzleti újságírás meghatározó alakja, a Piac & Profit...

Optimistábban látják a jövőt a fiatalok

Elégedettebbek a fiatalok - összességében erre jutott a K&H ifjúsági index felmérés, amely a 19-29 évesek saját életükkel való elégedettségét vizsgálta a harmadik negyedévben. Az index értéke 16 pontra emelkedett az egy negyedévvel korábbi...

Újradefiniálja a piackutatás jövőjét a YouGov

Tíz hónappal azután, hogy a fogyasztói vélemények, motivációk, igények és médiaszokások kutatása terén piacvezető YouGov felvásárolta a fogyasztói panelszolgáltatásokban, az európai háztartások vásárlási adatainak elismert vezető vállalataként ismert CPS GfK-t, a cég átnevezte magát...

Decemberben is emelkednek az ingatlanárak

Jellemzően pozitívan ítéli meg az MNB friss jelentése a lakáspiac 2024-es alakulását. Az első félévben nőtt a forgalom, az árak emelkedtek, de az ingatlanok túlértékeltsége ez utóbbi ellenére is mérséklődött. Az elemzés az év...

Don't Miss

Logó és arculattervezést segítő könyvet adott ki a [brandguide]

Megjelent a legújabb logó- és arculattervezés témájú szakkönyv a kiadásában. Egy szokatlan és egyedi formátumban: feltett kérdésekkel segíti a könyv a logó- és arculattervezés folyamatát. A könyv nem csak szorosan szakmabeliekhez szól, hanem...

A hazai kortárs művészet előtt tiszteleg az ACG

Idén ünnepli 20. születésnapját a hazai kreatív szektor megkerülhetetlen szereplője, az ACG. Az évforduló apropóján az ügynökség egy egyedülálló kiadványban, az ACG TWENTY Bookazine-ban tiszteleg azon hazai kortárs alkotók előtt, akik munkásságából az elmúlt...

A tudatos teremtésről írt könyvet Lakatos Zsófia

„Éld az álmod!” a címe Lakatos Zsófia új könyvének, amely egy egészen különleges témáról, a tudatos gondolkodásról, tervezésről, teremtésről szól. Az ismert pr-szakember szerint az üzleti világban egyre nagyobb szükség van a mentális jólétre,...

Megjelent Ferling József új könyve

Ferling József legújabb könyvében egy különleges világba hívja magával olvasóit: üzletembereket, cégvezetőket, PR, és marketingszakembereket. Mindenkit, aki a hitelességét megőrizve szeretne láthatóságot és reflektorfényt kapni ebben az információkkal telített világban.A hírnév millió apró, egymáshoz...

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...