- Hirdetés -

Ez most az RTL hete volt

|

- Hirdetés -

Növelni tudta előnyét a fő konkurense előtt az RTL Klub és csoportszinten is elsők voltak. A mi kis falunk nézettsége közel járt az egymillióhoz. A TV2-n az Exatlon és a Tények érte el a legmagasabb nézőszámot.

Múlt héten egy kicsit elhúzott az RTL Klub a TV2-től (a 18-49 éveseknél és főműsoridőben). Előbbi 1,4 százalékponttal erősödött, a TV2 pedig lényegében megismételte a korábbi heti share-jét. A két vezető kereskedelmi csatorna közötti különbség így 3,7 százalékpontra nőtt.

A hétfőtől péntekig terjedő időszak ennél azért szorosabb eredményt hozott. Hétköznap az RTL Klub ugyanúgy 14,9 százalékot ért el, mint a teljes héten, a TV2 viszont 13,2 százalékos share-t produkált, azaz a differencia itt csak 1,7 százalékpontot tett ki.

Hétvégén viszont nagy előnnyel nyert az RTL Klub, főleg a szombati főműsoridőben bizonyultak erősnek. Akkor az RTL Klub 16,6 százalékos közönségarányt ért el, a TV2 viszont csak 4,9 százalékot. Vasárnap az RTL Klub 13,2 százalékot, a TV2 8,4 százalékot hozott össze.

A teljes csatornaportfóliók terén is nyerte a hetet az RTL. A csatornáik összességében 26,1 százalékos share-t produkáltak, a TV2 Csoport televíziói pedig 22,3 százalékot értek el.

A három nemzetközi csatornaportfólió közül ismét az AMC szerepelt a legjobban, a televízióik 5,9 százalékos közönségarányt értek el. Ugyanakkor nem volt nagy a ViacomCBS és a Sony lemaradása sem, előbbi 5,4 százalékos, utóbbi 5,3 százalékos share-rel zárta a hetet.

12.hét / 11.hét / 10. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 14,9% / 13,5% / 13,1%
TV2 – 11,2% / 11,3% / 12,8%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (12. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

RTL Klub
Barátok közt – 7,8% (5,2%)
Híradó – 20% (16,8%) – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 17,9% (15,4%)
Keresztanyu – 17,7% (15,9%)
A mi kis falunk – 13,8% (13,2%)

TV2
A bosszú csapdájában – 14,4% (14%)
Tények – 14,6% (16%) – hétfőtől vasárnapig
Tények Plusz – 11,3% (12,3%) – hétfőtől szombatig
Exatlon Hungary – 14,4% (13,4%)

Hétköznapokon A mi kis falunk ismétlései is egész jól állták a sarat az Exatlonnal szemben, pedig az utóbbi is javított a korábbi heti nézettségén és közönségarányán is.

Az RTL Klub esti műsorai a következő eredményeket produkálták: Cápák között – 12,9%, Házon kívül – 10,3%, Életünk története – 9,5%, Nagy szám – 7,8%, Magnum – 7,1%. Pénteken a New Amsterdam évadzárója meglehetősen gyenge eredménnyel, 4,6 százalékos közönségaránnyal búcsúzott.

Ahogy az a szombat esti csatornaszintű adatból már sejthető volt, az RTL Klubnak ismét jó nézettséget hozott A mi kis falunk. A sorozat új epizódja 23,5 százalékos közönségaránnyal fölényesen nyerte a sávját. Vasárnap az Apatigris 14,5 százalékos share-rel futott és ez a sorozat is nyerte az adott műsorsávot.

A hét legnézettebb műsora ismét A mi kis falunk lett, a 18-49 éveseknél 368 ezer, a teljes lakosságnál 996 ezer nézővel. A második legnézettebbnek a 18-49 éveseknél a Keresztanyu csütörtöki epizódja bizonyult, ami 285 ezer nézőt vonzott a kereskedelmi célcsoportból. A teljes lakosságnál a hét második legnézettebbje a hétfő esti RTL Híradó volt 846 ezres nézettséggel.

A 18-49 éveseknél a TV2 legnézettebb műsorának a csütörtöki Exatlon számított, ami 249 ezer nézőt vonzott. A teljes lakosságnál az Exatlon a csatorna második legnézettebbje volt (680 ezer néző), miután a házi toplistájuk élén a hétfői Tények végzett 781 ezres nézettséggel.

A 18-49 évesek körében a top 10 műsor közé beverekedte magát a Forma-1 idénynyitó közvetítése, ami 170 ezres nézettséget ért el az M4 Sporton. A teljes lakosságnál 427 ezres nézőszámot hozott a verseny, amivel nem voltak egyébként messze az első tíztől, ugyanis a hét 13. legnézettebb műsora volt a Forma-1-es futam.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

hetitop2021_12het1849

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

hetitop2021_12hetteljes

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés, TSV + vendég adatok

Megjegyzés: amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Vendég adatok: a háztartásba érkező vendégekkel kalkulált nézettségi adatok.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Kommunikációs királynők

Úgy tűnik, a marketinges és kommunikációs szakma igazán fekszik a nőknek, mivel huszonhárom hölgy képviselteti magát aMarketing&Media magazin idei TOP50-es listáján. A dobogón két hölgyet is találhatunk, a tavaly szintén második Bánhegyi Zsófia, a...

Reklámpiac: szebb képet festenek az adatok

Az idei reklámköltési adatok sokkal szebb képet festenek, mint az egy évvel ezelőttiek. A 2020. tavaszi pánikot követően a hirdetők láthatóan megtanultak együtt élni a járványhelyzettel. Sok hirdetői szektornál még a 2019-es év hasonló...

Nem csökken a magyarok utazási kedve

A főszezon lezárultával sem csökken a magyarok utazási kedve – derül ki a Reacty Digital nyár végi felméréséből. Idén a hazai célpontok kerültek előtérbe, elsősorban pihenésre vágytak a nyaralni indulók és kocsival vágtak neki...

Egymásra talált a LifeMax és az Armadillo

Számos idős ember életét mentheti meg a LifeMax kis készüléke, amivel segítséget hívhatnak baj esetén. A szolgáltatás kapcsán az arculat kialakítása mellett a brand felépítése, a kampány tervezése és kivitelezése is a Római-parton található...

A Bátor Tábornak gyűjt a Fókusz Plusz

Adománygyűjtő különkiadással jelentkezik szeptember 18-án az RTL Klub Fókusz Plusz című műsora a Bátor Tábor 20 éves születésnapja alkalmából. Az élő adás két házigazdája Barabás Évi és Tokár Tamás lesz. A műsorban – melynek során...

Eredménytelen lett a gyöngyösi pályázat

A Budapest 105,9 MHz-es frekvencia pályázata hiánypótlással folytatódik, a gyöngyösi kisközösségi rádiós tender viszont eredménytelenül zárult. A Médiatanács a Budapest 105,9 MHz körzeti médiaszolgáltatási lehetőség közösségi jellegű használatára kiírt pályázati eljárásában a beérkezett egyedüli...

Ilyen lesz a megújult Budapesti Őszi Fesztivál

Több mint százötven programmal, harminc helyszínen várja a közönséget a Budapesti Őszi Fesztivál. A fővárosi rendezvény megújult formában valósul meg szeptember 26. és október 10. között. A fesztiválon a "Kik vagyunk mi, budapestiek?" kérdésre sűrű...

Jubilál a Magna Global Hungary

Idén 20 éves a Magna Global Hungary, az Interpublic Group of Companies (IPG) magyarországi ügynökségei 2001-ben alapították meg a céget, ami az IPG hazai médiavásárló szervezete. Az Interpublic a világ egyik legnagyobb ügynökségi csoportosulása. 1902-ben...

Taxis projektben a Positive Adamsky

A Főtaxi és a Budapest Taxi közösségi médiás csatornáinak kezelésére kapott megbízást a Positive Adamsky digital&social tagügynöksége. Budapest legrégebbi taxitársasága a márkaarculat fiatalítását tűzte ki célul.A Stelius Befektető Zrt. mindkét taxis tagvállalata, a Főtaxi...

Itt a legújabb TOP50, Szabó Béla vezeti a marketingesek rangsorát

A Marketing&Media magazin idei, a legsikeresebb hazai marketingszakembereket bemutató listáján szereplők több mint a harmada cserélődött 2020-hoz képest, nagyon sok esetben személyi változások mozgatták a Top 50 összetételét. Évről évre igazolódik, hogy messze nem...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Marketinges állócsillagok

Az idei Top 50-ben szereplők 24 százaléka az eddigi összes rangsorban szerepelt. Ráadásul ennek a „kemény magnak” a többsége már a 2016-os első toplistánk összeállításakor is ugyanannál a cégnél és ugyanabban a pozícióban dolgozott,...

Kommunikációs királynők

Úgy tűnik, a marketinges és kommunikációs szakma igazán fekszik a nőknek, mivel huszonhárom hölgy képviselteti magát aMarketing&Media magazin idei TOP50-es listáján. A dobogón két hölgyet is találhatunk, a tavaly szintén második Bánhegyi Zsófia, a...

Reklámpiac: szebb képet festenek az adatok

Az idei reklámköltési adatok sokkal szebb képet festenek, mint az egy évvel ezelőttiek. A 2020. tavaszi pánikot követően a hirdetők láthatóan megtanultak együtt élni a járványhelyzettel. Sok hirdetői szektornál még a 2019-es év hasonló...

Nem csökken a magyarok utazási kedve

A főszezon lezárultával sem csökken a magyarok utazási kedve – derül ki a Reacty Digital nyár végi felméréséből. Idén a hazai célpontok kerültek előtérbe, elsősorban pihenésre vágytak a nyaralni indulók és kocsival vágtak neki...

Egymásra talált a LifeMax és az Armadillo

Számos idős ember életét mentheti meg a LifeMax kis készüléke, amivel segítséget hívhatnak baj esetén. A szolgáltatás kapcsán az arculat kialakítása mellett a brand felépítése, a kampány tervezése és kivitelezése is a Római-parton található...
- Hirdetés -

CMO

Szabó Béla

Növekvő stratégiai tudás

Szabó Béla Magyar Telekom, márka- és lakossági kommunikációs igazgató – Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? – Rengeteg mindenre: a purpose alapú működésünk és stratégiánk mind üzletileg, mind márkaépítés szempontjából kiemelkedően teljesített. Olyannyira, hogy több márkát...