- Hirdetés -

Ez most az RTL hete volt

|

- Hirdetés -

Növelni tudta előnyét a fő konkurense előtt az RTL Klub és csoportszinten is elsők voltak. A mi kis falunk nézettsége közel járt az egymillióhoz. A TV2-n az Exatlon és a Tények érte el a legmagasabb nézőszámot.

Múlt héten egy kicsit elhúzott az RTL Klub a TV2-től (a 18-49 éveseknél és főműsoridőben). Előbbi 1,4 százalékponttal erősödött, a TV2 pedig lényegében megismételte a korábbi heti share-jét. A két vezető kereskedelmi csatorna közötti különbség így 3,7 százalékpontra nőtt.

A hétfőtől péntekig terjedő időszak ennél azért szorosabb eredményt hozott. Hétköznap az RTL Klub ugyanúgy 14,9 százalékot ért el, mint a teljes héten, a TV2 viszont 13,2 százalékos share-t produkált, azaz a differencia itt csak 1,7 százalékpontot tett ki.

Hétvégén viszont nagy előnnyel nyert az RTL Klub, főleg a szombati főműsoridőben bizonyultak erősnek. Akkor az RTL Klub 16,6 százalékos közönségarányt ért el, a TV2 viszont csak 4,9 százalékot. Vasárnap az RTL Klub 13,2 százalékot, a TV2 8,4 százalékot hozott össze.

A teljes csatornaportfóliók terén is nyerte a hetet az RTL. A csatornáik összességében 26,1 százalékos share-t produkáltak, a TV2 Csoport televíziói pedig 22,3 százalékot értek el.

A három nemzetközi csatornaportfólió közül ismét az AMC szerepelt a legjobban, a televízióik 5,9 százalékos közönségarányt értek el. Ugyanakkor nem volt nagy a ViacomCBS és a Sony lemaradása sem, előbbi 5,4 százalékos, utóbbi 5,3 százalékos share-rel zárta a hetet.

12.hét / 11.hét / 10. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 14,9% / 13,5% / 13,1%
TV2 – 11,2% / 11,3% / 12,8%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (12. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

RTL Klub
Barátok közt – 7,8% (5,2%)
Híradó – 20% (16,8%) – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 17,9% (15,4%)
Keresztanyu – 17,7% (15,9%)
A mi kis falunk – 13,8% (13,2%)

TV2
A bosszú csapdájában – 14,4% (14%)
Tények – 14,6% (16%) – hétfőtől vasárnapig
Tények Plusz – 11,3% (12,3%) – hétfőtől szombatig
Exatlon Hungary – 14,4% (13,4%)

Hétköznapokon A mi kis falunk ismétlései is egész jól állták a sarat az Exatlonnal szemben, pedig az utóbbi is javított a korábbi heti nézettségén és közönségarányán is.

Az RTL Klub esti műsorai a következő eredményeket produkálták: Cápák között – 12,9%, Házon kívül – 10,3%, Életünk története – 9,5%, Nagy szám – 7,8%, Magnum – 7,1%. Pénteken a New Amsterdam évadzárója meglehetősen gyenge eredménnyel, 4,6 százalékos közönségaránnyal búcsúzott.

Ahogy az a szombat esti csatornaszintű adatból már sejthető volt, az RTL Klubnak ismét jó nézettséget hozott A mi kis falunk. A sorozat új epizódja 23,5 százalékos közönségaránnyal fölényesen nyerte a sávját. Vasárnap az Apatigris 14,5 százalékos share-rel futott és ez a sorozat is nyerte az adott műsorsávot.

A hét legnézettebb műsora ismét A mi kis falunk lett, a 18-49 éveseknél 368 ezer, a teljes lakosságnál 996 ezer nézővel. A második legnézettebbnek a 18-49 éveseknél a Keresztanyu csütörtöki epizódja bizonyult, ami 285 ezer nézőt vonzott a kereskedelmi célcsoportból. A teljes lakosságnál a hét második legnézettebbje a hétfő esti RTL Híradó volt 846 ezres nézettséggel.

A 18-49 éveseknél a TV2 legnézettebb műsorának a csütörtöki Exatlon számított, ami 249 ezer nézőt vonzott. A teljes lakosságnál az Exatlon a csatorna második legnézettebbje volt (680 ezer néző), miután a házi toplistájuk élén a hétfői Tények végzett 781 ezres nézettséggel.

A 18-49 évesek körében a top 10 műsor közé beverekedte magát a Forma-1 idénynyitó közvetítése, ami 170 ezres nézettséget ért el az M4 Sporton. A teljes lakosságnál 427 ezres nézőszámot hozott a verseny, amivel nem voltak egyébként messze az első tíztől, ugyanis a hét 13. legnézettebb műsora volt a Forma-1-es futam.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

hetitop2021_12het1849

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

hetitop2021_12hetteljes

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés, TSV + vendég adatok

Megjegyzés: amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Vendég adatok: a háztartásba érkező vendégekkel kalkulált nézettségi adatok.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Tovább erősíti télisport-kínálatát a Discovery Sports

A Discovery Sports ötven országra kötött hosszú távú megállapodást a Nemzetközi Síszövetség eseményeinek közvetítésére. A sportág rajongói élő és on-demand közvetítéseken keresztül láthatják a sí világkupákat, az alpesi és északi sívilágbajnokságokat, illetve snowboard, freestyle...

Idén többet költöttünk okosmobilokra

Augusztus-szeptember időszakban az okostelefonokra költött összeg megduplázódott a tavalyi év azonos időszakához képest – számol be a MediaMarkt műszaki áruházlánc – a vásárlási láz október elejére sem csillapodott. Úgy látszik, egy-egy kiszemelt telefon már...

Egyre egészségesebbek a Lidl saját márkás termékei

A Lidl Magyarország felelős vállalatként a magyar vásárlók egészséges táplálkozásának támogatása céljából három évvel ezelőtt indította el só- és cukoroptimalizálási programját, mely során célul tűzte ki, hogy saját márkás termékeiben 2025-ig átlagosan 20 százalékkal...

Már okosmobillal tervezik a divatmárkák árucikkeit

A technológia fejlődése az élet minden területére, így a kreatív iparágakra és a divatra is hatással van. A tű és a szövőszék feltalálásától hosszú út vezetett a 3D nyomtatással alkotott kreációkig, a jelentős fejlesztések...

Elindult a V4 Startup Force őszi szemesztere

A Design Terminal startup ösztöndíjprogramjának aktuális szemeszterében négy csapatnak van lehetősége nagyvállalatokkal üzleti kapcsolatot építeni, ezáltal pedig a visegrádi országok felé terjeszkedni vállalkozásukkal. A virtuális valóság segíthet a stroke-on átesett emberek rehabilitációjában. Otthon és...

Usain Bolttal kampányol az Epson

Az Epson bejelentette, hogy partnerséget kötött Usain Bolttal, a világ leggyorsabb emberével. A nyolcszoros olimpiai aranyérmes, és minden idők legnagyobb sprinterének tartott Usain lesz az arca az Epson patronmentes EcoTank nyomtatóit népszerűsítő, nagyszabású kampányának,...

A sport podcastok hozzák a legtöbb hirdetést

Egyre népszerűbbek világszerte és itthon is a podcastok és ennek megfelelően a hirdetők is kezdik felfedezni maguknak ezt a csatornát. Az Omny Studio most közzétett elemzése szerint a programozott hirdetésekből a sport témájú podcastok...

Genfben lesz az HBO új magyar sorozatának premierje

A november 5-14. között megrendezendő A-kategóriás Genfi Nemzetközi Filmfesztiválon lesz november 7-én az HBO A besúgó című új sorozatának a világpremierje. A nyolc részes sorozat története 1985-ben játszódik és a politikai változások küszöbén álló...

Tovább fejlesztik a Coca-Cola innovatív papírpalackját

A The Coca-Cola Company a dán Paper Bottle Company (Paboco) startuppal összefogva alkotta meg az üdítőitalok egészen újszerű csomagolását; a papírpalack prototípusát. Az első nagyobb mennyiségben legyártott kísérleti csomagolást a hazai fogyasztók próbálhatták ki...

A nők állnak a fenntarthatósági forradalom élén

Tudjuk, hogy szükséges, látjuk, hogy megéri, mégis hosszú út áll még előttünk, amíg a fenntartható fejlődési gyakorlatok a mindennapjaink részévé válnak – derül ki a fenntarthatóságot környezeti, társadalmi és gazdasági összefüggéseiben vizsgáló „Bayer Barometer”...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A BMW-vel zöldül a Coldplay világkörüli turnéja

A BMW és a Coldplay együttműködése új szintre lép: miután a BMW iX és a BMW i4 az együttes vadonatúj, Higher Power című slágerének ütemére ünnepelte világpremierjét, majd a Müncheni Nemzetközi Autószalonon a Coldplay...

Tovább erősíti télisport-kínálatát a Discovery Sports

A Discovery Sports ötven országra kötött hosszú távú megállapodást a Nemzetközi Síszövetség eseményeinek közvetítésére. A sportág rajongói élő és on-demand közvetítéseken keresztül láthatják a sí világkupákat, az alpesi és északi sívilágbajnokságokat, illetve snowboard, freestyle...

Idén többet költöttünk okosmobilokra

Augusztus-szeptember időszakban az okostelefonokra költött összeg megduplázódott a tavalyi év azonos időszakához képest – számol be a MediaMarkt műszaki áruházlánc – a vásárlási láz október elejére sem csillapodott. Úgy látszik, egy-egy kiszemelt telefon már...

Egyre egészségesebbek a Lidl saját márkás termékei

A Lidl Magyarország felelős vállalatként a magyar vásárlók egészséges táplálkozásának támogatása céljából három évvel ezelőtt indította el só- és cukoroptimalizálási programját, mely során célul tűzte ki, hogy saját márkás termékeiben 2025-ig átlagosan 20 százalékkal...

Már okosmobillal tervezik a divatmárkák árucikkeit

A technológia fejlődése az élet minden területére, így a kreatív iparágakra és a divatra is hatással van. A tű és a szövőszék feltalálásától hosszú út vezetett a 3D nyomtatással alkotott kreációkig, a jelentős fejlesztések...
- Hirdetés -

CMO

Fontos a márka szerepének megtalálása

Juhász Péter Tibor Vodafone, márkaigazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Agárdi Szilvivel, a látássérült énekesnővel, Majkával és Téglás Botival, a fiatal hegedűtehetséggel készített több hónapos, komplex Red-kampányunkra, amely valós emberek valós történetein...

Készen állás és újratervezés

Nagy Zoltán Péter OTP Bank, marketing- és kommunikációs igazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Arra, hogy a marketing- és kommunikációs csapat, beleértve a lead ügynökségünket is, sikerrel tudott alkalmazkodni a megváltozott helyzethez. - Van...

A releváns megoldásokban hiszek

Liptay GabriellaKPMG, marketing- és kommunikációs igazgató- Mi az a 3 dolog, amit ajánlana egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva?- Legyen és maradjon kíváncsi, legyen „mindenevő”, olvasson és...

Szeretnénk emlékezetes és jó kampányokat

Mérő Adám Coca-Cola, consumer & shopper connection director - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Mind szervezetileg, mind szakmailag, mind személyesen „megerősödve” kerültünk ki a pandémiás helyzetből. Büszke vagyok arra, hogy az európai régió egészére...

A büdzsé nem fontosabb a munkahelyeknél

Horváth Magyary NóraK&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató - Van olyan dolog, amit ebben az időszakban biztosan megtanult minden marketing-döntéshozó?- Nincs az a marketingbüdzsé, amiből ne lehetne valamit csinálni, nincs az a marketingbüdzsé, amifontosabb a kollégák...
- Hirdetés -

SzuperZöld

A BMW-vel zöldül a Coldplay világkörüli turnéja

A BMW és a Coldplay együttműködése új szintre lép: miután a BMW iX és a BMW i4 az együttes vadonatúj, Higher Power című slágerének ütemére ünnepelte világpremierjét, majd a Müncheni Nemzetközi Autószalonon a Coldplay...

Tovább fejlesztik a Coca-Cola innovatív papírpalackját

A The Coca-Cola Company a dán Paper Bottle Company (Paboco) startuppal összefogva alkotta meg az üdítőitalok egészen újszerű csomagolását; a papírpalack prototípusát. Az első nagyobb mennyiségben legyártott kísérleti csomagolást a hazai fogyasztók próbálhatták ki...

A nők állnak a fenntarthatósági forradalom élén

Tudjuk, hogy szükséges, látjuk, hogy megéri, mégis hosszú út áll még előttünk, amíg a fenntartható fejlődési gyakorlatok a mindennapjaink részévé válnak – derül ki a fenntarthatóságot környezeti, társadalmi és gazdasági összefüggéseiben vizsgáló „Bayer Barometer”...

DATA