- Hirdetés -

Ez vár ránk az ünnepi hétvégén

|

- Hirdetés -

Lesz látványos tűzijáték, a gasztronómia szerelmesei a Magyar Ízek Utcájában kóstolhatnak finomságokat, a budai Várban pedig a Mesterségek Ünnepén több mint 800 kézműves mester várja az érdeklődőket. Idén újra lesz légi- és víziparádé.

 

Az ünnepi események már augusztus 19-én elkezdődnek, szombaton ugyanis megnyílik a Magyar Ízek Utcája, amely a Várkert Bazártól egészen a Szilágyi Dezső térig várja a gasztronómia iránt érdeklődőket. Mivel 2017 júliusától egy éven keresztül Magyarország a Visegrádi Együttműködés elnöke, a Magyar Ízek Utcája idén vendégül látja a V4 társországok nemzeteinek gasztronómiáját is. A cseh, lengyel és szlovák konyha jellegzetességei mellett itt lehet majd először megkóstolni Magyarország Tortáját, Magyarország Cukormentes Tortáját, valamint a Szent István napi kenyeret is – írja közleményében a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ).

 

A budai Várban pedig már tart a Mesterségek Ünnepe, ahol több mint 800 kézműves termékeiből lehet válogatni. Az idei díszvendég Mongólia.

 

A Clark Ádám téren felállított nagyszínpadon egész hétvégén könnyűzenei programok várják az érdeklődőket. A közönség szórakoztatásáról többek között Tóth Gabi, Szabó Balázs Bandája, a Supernem, a Tátrai Band, Ferenczi Györgyi & Rackajam gondoskodik majd.

 

Idén újra lesz látványos légi- és víziparádé a Duna-parton a Magyar Honvédség és a Magyar Országos Hajózási Szövetség közreműködésével. A parádé 10 órakor katonai repülési programmal kezdődik: Gripen, Zlin Z-242, MI-8, és MI-17 típusú gépek tartanak látványos bemutatót, a műsor műrepülő programmal és helikopter bemutatóval folytatódik. 24 fő ejtőernyős lélegzetelállító, nagy teljesítményű füstölők és a nemzeti lobogó felhasználásával színesített produkciója zárja majd a program légi részét. A légi parádé kezdetével egy időben motorcsónak indul el a Dunán olimpiai bajnokainkkal és FINA érmeseinkkel a fedélzetükön.

 

10 órától 16 óráig ingyenesen lesz látogatható az Országház, ahol az érdeklődők megtekinthetik a Szent Koronát, a Díszlépcsőházat, a Kupolacsarnokot.

 

Az ünnepi tűzijáték a hagyományokhoz híven 21 órakor kezdődik; az eddiginél látványosabb programot láthat majd a közönség. 25.000 látványeffektet láthatnak a nézők, ami 30 százalékkal több, mint tavaly. Az élményhez a Petőfi Rádióval együttműködésben népszerű oratórikus és szimfonikus zeneművek járulnak hozzá. Idén új helyszínről, az Országház előtti Duna szakaszról, a Margit híd és Lánchíd között három uszályról, valamint a Lánchídról lövik ki a tűzijáték rakétáit. A műsort a Duna mindkét partján, a Margit híd és Lánchíd közötti rakpartokról lehet majd élvezni leginkább, de megfelelő szórakozást biztosíthat minden olyan hely, ahonnan az Országház is jól látható.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Lokális tartalmakkal bővül a Viber

A Plus Creative Agency a Viber új együttműködő partnere a Viber mintegy 1 millió tagot számláló hivatalos magyar közösségének helyi tartalmakkal való ellátásában. 2021 áprilisában a Viber és a Plus Creative úgy döntött, hogy szoros...

A büdzsé nem fontosabb a munkahelyeknél

Horváth Magyary NóraK&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató - Van olyan dolog, amit ebben az időszakban biztosan megtanult minden marketing-döntéshozó?- Nincs az a marketingbüdzsé, amiből ne lehetne valamit csinálni, nincs az a marketingbüdzsé, amifontosabb a kollégák...

Hetvenmilliós támogatást kapnak a közösségi tévék és rádiók

Tizenkilenc közösségi televízió, rádió és kisközösségi rádió közel 70 millió forintot kap műszaki fejlesztésekre a Médiatanács döntésének köszönhetően. A közösségi médiaszolgáltatók támogatására kiírt műszaki pályázat idei első fordulójában a nyertesek összesen 69,78 millió forintot fordíthatnak...

VR szemüveggel segíti a gyermekek gyógyulását a Vodafone

Fontos mérföldkőhöz érkezett a Vodafone VR program: immár a Bethesda Gyermekkórház égési és sebészeti osztályain is tesztelik a VR szemüvegeket és az azokon található virtuális kalandjátékot. Ezzel újabb felhasználási területekre terjesztik ki a programot:...

Magasra tette a lécet a K&H

Magyarországon az első pénzintézetként idén eléri a karbonsemlegességet a K&H. Mindez összhangban van anyavállalatának, a belga KBC Csoport minden országra kiterjedő, csoportszintű fenntarthatósági stratégiájával. A következő lépés, hogy kialakítsák finanszírozási tevékenységük társadalmi és gazdasági...

Duplázott a lakáspiac

A lakóingatlan-piac számos meglepetést tartogatott az idei évben: míg januárban a legfőbb kérdés az volt, hogy meddig csökkenhetnek az árak, ősszel már ismét azt kellett latolgatni, hogy meddig drágulhatnak még az ingatlanok. A folyamat...

Díjazták a Lidl fenntarthatósági törekvéseit

Fenntarthatóság Szimbóluma díjjal jutalmazták a Lidl Magyarország környezeti és társadalmi fenntarthatósági törekvéseit, valamint fenntartható termékfejlesztéseit. A verseny célja, hogy minden évben bemutassák azokat a programokat, amelyek pozitív példaként állhatnak mind a piaci szereplők, mind...
rádió mikrofon

Újabb rádiós döntéseket hozott a Médiatanács

Székesfehérváron és Kiskőrösön is frekvenciát nyert a Katolikus Rádió, Nyíregyházán és Gyöngyösön pedig újabb pályázatok indulnak. A Médiatanács nyertest hirdetett a Székesfehérvár 96,1 MHz és a Kiskőrös 91,7 MHz helyi frekvenciák közösségi jellegű használatára...

Idén Nyíregyháza lett a Marketing Fővárosa

Nyíregyháza nyerte el a Marketing Fővárosa 2021 címet a Magyar Marketing Szövetség és a Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézete által idén már hetedik alkalommal meghirdetett Városmarketing Gyémánt Díj pályázaton, amelynek díjátadóját a Marketing...

Rekordot döntött a Hypewriter

Minden eddiginél többen, 38 országból 450-en jelentkeztek az idén harmadik alkalommal meghirdetett Hypewriter nemzetközi sorozatötlet pályázatra. A nyolc legizgalmasabb pályamű alkotója október 5-én pitchfórumon mutathatja be sorozatötletét, a nyertes 10.000 euróval lesz gazdagabb, pályaművéből...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Reklámozás és korhatáros műsorok jelzése miatt vizsgálódik a Médiatanács

Az RTL Klub és a Duna televízió műsorait kifogásoló bejelentések alaptalannak bizonyultak, a Kölcsey TV, a Somony TV és a hatoscsatorna ellen viszont eljárást indított a Médiatanács. Nem indít eljárást a testület egy júliusban a...

Lokális tartalmakkal bővül a Viber

A Plus Creative Agency a Viber új együttműködő partnere a Viber mintegy 1 millió tagot számláló hivatalos magyar közösségének helyi tartalmakkal való ellátásában. 2021 áprilisában a Viber és a Plus Creative úgy döntött, hogy szoros...

A büdzsé nem fontosabb a munkahelyeknél

Horváth Magyary NóraK&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató - Van olyan dolog, amit ebben az időszakban biztosan megtanult minden marketing-döntéshozó?- Nincs az a marketingbüdzsé, amiből ne lehetne valamit csinálni, nincs az a marketingbüdzsé, amifontosabb a kollégák...

Hetvenmilliós támogatást kapnak a közösségi tévék és rádiók

Tizenkilenc közösségi televízió, rádió és kisközösségi rádió közel 70 millió forintot kap műszaki fejlesztésekre a Médiatanács döntésének köszönhetően. A közösségi médiaszolgáltatók támogatására kiírt műszaki pályázat idei első fordulójában a nyertesek összesen 69,78 millió forintot fordíthatnak...

VR szemüveggel segíti a gyermekek gyógyulását a Vodafone

Fontos mérföldkőhöz érkezett a Vodafone VR program: immár a Bethesda Gyermekkórház égési és sebészeti osztályain is tesztelik a VR szemüvegeket és az azokon található virtuális kalandjátékot. Ezzel újabb felhasználási területekre terjesztik ki a programot:...
- Hirdetés -

CMO

A büdzsé nem fontosabb a munkahelyeknél

Horváth Magyary NóraK&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató - Van olyan dolog, amit ebben az időszakban biztosan megtanult minden marketing-döntéshozó?- Nincs az a marketingbüdzsé, amiből ne lehetne valamit csinálni, nincs az a marketingbüdzsé, amifontosabb a kollégák...

Emberi értékek és egymásra figyelés

Bánhegyi Zsófia Szerencsejáték Zrt., marketing- és kommunikációs igazgató   - Mi az a 3 dolog, amit ajánlana most egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva? - Mindenképpen próbálja ki magát és...
Szabó Béla

Növekvő stratégiai tudás

Szabó Béla Magyar Telekom, márka- és lakossági kommunikációs igazgató – Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? – Rengeteg mindenre: a purpose alapú működésünk és stratégiánk mind üzletileg, mind márkaépítés szempontjából kiemelkedően teljesített. Olyannyira, hogy több márkát...