- Hirdetés -

Ezek a filmek vonzották a nézőket

|

- Hirdetés -

Izgalmas és eseménydús hónapokat tudhat maga mögött a Warner Bros. Discovery (WBD). Az Egyesült Államokban nagyszabású kampány keretében bevezették a MAX-ot, a WBD továbbfejlesztett streaming platformját, globálisan megünnepelték a Warner Bros. 100 éves évfordulóját, bemutatták az Warner Games eddigi legsikeresebb játékát, a Harry Potter világában játszódó Hogwarts Legacy-t, három blockbuster (Creed III., Shazam: Az istenek haragja és A gonosz halottak felkelése) film is 100 millió dollár feletti globális bevételt termelt és az HBO-n olyan sikersorozatokat mutattak be, mint a The Last of Us, Szerelem és halál vagy az Utódlás és a Barry utolsó évada.

Magyarországon sem tétlenkedett a WBD, hiszen mind a lineáris csatornák (többek között az ID, HGTV, Discovery, TLC, Eurosport, HBO és Cinemax), mint a streaming platform (HBO MAX) életében izgalmas dolgok történtek.

HGTV, avagy „az álomotthonok tévécsatornája”. 3 évvel az indulása után szinte megduplázódott a csatorna penetrációja. Az elsősorban lakásvásárlásokkal, felújításokkal, álomotthonok megalkotásával foglalkozó műsorok folyamatosan növekvő nézettséget hoznak, június 1-től pedig országszerte elérhető brand kampánnyal hozzuk még közelebb a csatornát a nézőkhöz.

A csatorna legnézettebb tartalmai január 1. és május 31.*

  1. Testvérháború (Brother vs Brother)
  2. Történelmi házak renoválása (Houses with History)
  3. Kicsi házak nagy kalandok (Tiny House Big Living)
  4. Faházlakók (Log Cabin Living)
  5. Lottó-lakás (My Lottery Dream Home)

ID, a WBD portfólió legnézettebb csatornája. 2023 első negyedévében csaknem megduplázta nézettségét az egy évvel korábbi, azonos időszakhoz képest (2022 Q1). A doku realityk és true crime rajongók otthona - amelynek elsődleges célcsoportja a nők - a csatornán eltöltött idő (Average Time Spent, röviden ATS) szempontjából benne van a top 10-ben az összes Magyarországon elérhető csatorna között, és a top 25-ben közönségarányt (share %) tekintve.**

A csatorna legnézettebb tartalmai január 1. és május 31.*

  1. Casey Anthony: eltűnt a lányom! (Casey Anthony: An American Murder Mystery)
  2. Donald Trump - tények és áltények (Faking It: Donald Trump)
  3. Nyomoz a People magazin (True Crime with Aphrodite Jones)
  4. Gabby Petito meggyilkolása: mi történt valójában (The Murder of Gabby Petito: A Faking It Special)
  5. Végzetes fogászok (Deadly Dentists)

TLC, a WBD portfólió 2. legnézettebb csatornája, elsősorban olyan nagyszabású, nőknek szóló reality műsorokkal hódít, mint a Három hónap jegyesség, Mondj igen a ruhára, Dr. Pimple Popper, a bőrgyógyász vagy Az élet 250 kiló felett. Februárban ezen a csatornán mutattuk be a nagy port kavart társkereső realityt, a Szingli anyák paradicsomát (Milf Manor).

A csatorna legnézettebb tartalmai január 1. és május 31.*

  1. Ez belőlem jött ki? (This Came out of Me)
  2. Három hónap jegyesség: Újra szinglik (90 Day: The Single Life)
  3. Kényszeres gyűjtögetők – Élve eltemetve (Hoarding: Buried Alive)
  4. Hammer háza (House of Hammer)
  5. Mondj igent a ruhára (Say Yes to the Dress)

Discovery, a világ egyik legismertebb brandje, amit olyan műsorokkal azonosítanak, mint a Hogyan készült-széria, az Autókereskedők (Wheelers Dealers) vagy a Csupasz túlélők. Szintén a csatornához tartozik a már 25 éve működő Cápák Hete című program blokk (július 11-18.), amelynek 2023-ban nem más lesz a házigazdája, mint Jason Momoa (2022-ben Dwayne The Rock Johnson volt a műsorvezető). A Discoveryn látható az egyetlen magyar gyártású sorozat is, a Made in Gyetván Csabával, amely stabilan az egyik legnézettebb tartalom a csatornán: 50%-al magasabb átlagnézettséget ért el (AMR abs), mint a főműsoridő átlaga. Ráadásul az április végén indult új évad premier epizódja a hónap 2. legmagasabb nézettségét hozta a főműsoridőben áprilisban sugárzott műsorok közül.

A csatorna legnézettebb tartalmai január 1. és május 31.*

  1. Csupasz túlélők (Naked and Afraid)
  2. Aranyláz Alaszkában (Gold Rush)
  3. Autókereskedők: Álmaim verdája (Wheelers Dealers)
  4. A brit kincsvadász (Salvage Hunters)
  5. Alaszka, a legvégső határ (Alaska, The Last Frontier)

Eurosport, ami több mint 30 éve Európa egyik vezető műsorszolgáltatója, alapvetően az esemény alapú nézettségi szokásokra épít. A csatorna portfóliója olyan sportokat fed le 4K felbontásban is, mint a tenisz, biciklizés, snooker, téli sportok, atlétika, de természetesen az Olimpia közvetítése is már hagyománynak számít. A nyár egyik legnagyobb eseményét, a Budapesti Atlétikai Világbajnokságot pedig a Eurosporton is nyomon lehet majd követni.

A csatorna legnézettebb tartalmai január 1. és május 31.*

  1. 2023-as Giro d’Italia
  2. 2023-as Australian Open
  3. Snooker-világbajnokság Sheffield
  4. 2022–2023-as alpesisí-világkupa
  5. 2022–2023-as síugró-világkupa

A lineáris csatornák után nézzük meg, mi a helyzet a streaming világában, pontosabban mi történt az HBO Maxszal az utóbbi hónapokban...

A WBD jó úton halad, hogy a világ egyik vezető médiavállalata legyen. Az előfizetők száma globálisan közelít a 100 millióhoz (97,6M HBO/Max és Discovery+ kombinálva). A jelenlegi felállás szerint az amerikai streaming üzletág már 2023-ban nyereséges lesz, egy évvel megelőzve a korábbi előrejelzéseket. A MAX platform májusi amerikai indulása után, a következő állomás a Latin-Amerikai régió még 2023-ban, jövőre pedig megérkezik az EMEA és APAC régiókba is.

Itthon is remek félévet zártunk. Januárban berobbant a Pedro Pascal és Bella Ramsey főszereplésével készült The Last of Us, ami szó szerint hónapokig lázban tartotta a világot. Február folyamán bemutattuk a tavalyi év egyik meglepetés magyar sikerfilmjét, a Zanox – Kockázatok és mellékhatásokat, illetve először vált elérhetővé Discovery tartalom (Johnny vs Amber és az Amerikai per) az HBO Maxon. Márciusban megérkezett kedvenc nyomozónkból lett ügyvédünk (Perry Mason 2. évad), egy éves évforduláját ünnepelte az HBO MAX és elindult Jesse Armstrong többszörös Emmy-díjas sorozata, az Utódlás utolsó évada. Április a magyar filmek hónapja volt, többek között bemutattuk a Diszfória, a Szelfi Egyetem, a Legjobb tudomásom szerint és a Vilmányi Bennett – Thuróczy Szabolcs főszereplésével készült Larry-t is. A hónap végén egy baltával törte rá a nézőkre az ajtót Elizabeth Olsen új sorozata, a Szerelem és halál, amely rövid idő alatt óriási népszerűségre tett szert. Májusban pedig végre elérhetővé vált az HBO román-magyar koprodukciójában készült kém thriller, a Spy/Master is, illetve bejelentettük A híd című saját gyártású sorozatunk premier dátumát is.

Az HBO MAX legnézettebb sorozatai január 1. és május 31.*

  1. The Last of Us
  2. A Fehér Lótusz
  3. Rick és Morty
  4. Jóbarátok
  5. Agymenők
  6. Trónok harca
  7. Shameless – Szégyentelenek
  8. Sárkányok háza
  9. The Walking Dead
  10. Szerelem és halál

Az HBO MAX legnézettebb filmjei január 1. és május 31.*

  1. Végtelen (Infinte)
  2. A gyilkos járat (Bullet Train)
  3. Black Adam
  4. Harry Potter és a Bölcsek köve
  5. Sikoly
  6. Stu atya
  7. Morbius
  8. Minden jót, Leo Grande
  9. Harry Potter és a Titkok kamrája
  10. Harry Potter és az Azkabani fogoly

Az HBO MAX legnézettebb magyar filmjei január 1. és május 31.*

  1. Zanox – Kockázatok és mellékhatások
  2. Larry
  3. Legjobb tudomásom szerint
  4. Post Mortem
  5. Szelfi Egyetem
  6. Pesti balhé
  7. Hab
  8. Seveled
  9. Második kör
  10. Természetes fény

* Nielsen Audience Measurement Hungary, period Jan 01 - May 31, 2023., time slot 17:00-23:59; Target group 18-49

** Nielsen Audience Measurement Hungary, All day; Target group: 18-49 including guest and TS viewing

 

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Mesterséges intelligencia a hazai magánegészségügyben

Technológiai innovációt vezet be a Doktor24 a betegellátás területén. A magyar-osztrák egészségdigitalizációs startuppal, a XUND-dal közösen fejlesztett egészségügyi asszisztens egy platformon képes tüneteket elemezni és konkrét megbetegedések gyanúját ellenőrizni. Ezzel a megoldással a páciensek...

A magyar vállalkozások háromnegyede megbukna

Az informatika az életünk alapvető eszköze, amely a mindennapjainkban és az üzleti világban is meghatározó szerepet játszik. Ennek tudatában azt gondolhatnánk, hogy az IT menedzsment jelenleg minden vállalkozás életében az egyik legfontosabb prioritás. Ennek...

Fontos ügyért futhatunk a hétvégén

Idén harmadik alkalommal rendezi meg az iRUNmore Futóegyesület és az AVON a Fuss MELLettünk! elnevezésű közösségi futását, amely célja, hogy minél több nő figyelmét felhívja a mellrákszűrések és az önvizsgálat fontosságára. Az ingyenes programon...

Magához tért a használtautó-piac

A DataHouse előzetes adatai szerint a hazai használtautó-piacon 72 500 személygépkocsi cserélt gazdát augusztusban, ami 2,9 százalékkal haladja meg a tavaly augusztusi szintet. Míg 2023 első félévében az adásvételek száma gyakorlatilag végig elmaradt az...

Ezek a legfenntarthatóbb úticélok Magyarországon

Az emberiség megnyitotta a pokol kapuit - jelentette ki néhány nappal ezelőtt az ENSZ főtitkára, Antonio Guterres, hangsúlyozva, hogy jelenleg egy 2,8 fokos hőmérséklet emelkedés felé tartunk. De vajon hogyan ítélik meg az emberek...

Kevesebbet költünk, de azért még reménykedünk

Az elmúlt évben tapasztalható kedvezőtlen gazdasági fejlemények egyre több háztartás mindennapjaira és terveire vannak hatással: 10-ből 9 magyar jelentősen visszavett a költekezéseiből és ugyanennyien gondolják úgy, hogy a gazdaság egyhamar nem áll helyre. A...

Hatalmas felmondási hullám jöhet

A válaszadók 62 százaléka tervezi elhagyni munkahelyét a közeljövőben, legtöbben magasabb fizetésért váltanának – derül ki a Work Force HR szolgáltató legfrissebb felméréséből. A cég nem csupán munkavállalói oldalról, de üzleti partnerei között is...

Összefogtak az amerikai streaming szolgáltatók

Streaming Innovation Alliance néven új szervezetet hoztak létre a vezető amerikai streaming szolgáltatók, köztük a Netflix, a Disney, a Comcast, a Warner Bros. Discovery és a Paramount. Az összefogás célja, hogy eredményesebben lobbizzanak a...

Nincs felső határ egy konferencia esetén – interjú Csermely Ákossal

Kell-e félnünk a mesterséges intelligenciától, átveheti-e az MI a konferenciaszervezést, mennyi látogatót várnak idén az Internet Hungary-re – többek között erről is beszélt az mmonline.hu-nak adott interjúban Csermely Ákos. Az esemény főszervezője elárulta azt...

Újabb műsorvezetők csatlakoztak a társkereső show-hoz

Hétfőn 20 órakor indul a taktikai társkereső reality, amit egy élő kibeszélőshow, később pedig egy filter nélküli különkiadás követ.Október 2-án, hétfőn 20 órától indul a VIASAT3 taktikai párkereső műsora, a Szingli vagy svindli. A...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Közösségi közlekedésre buzdít a Westend

Új eszközökkel bővítette mobilitási parkját a város szívében található Westend. A bevásárlóközpont ezzel szeretne még több alternatív lehetőséget biztosítani közönségének. Továbbra is arra bátorítják látogatóikat, érkezzenek a közösségi közlekedés valamelyik kényelmes és fenntartható eszközével,...

Mesterséges intelligencia a hazai magánegészségügyben

Technológiai innovációt vezet be a Doktor24 a betegellátás területén. A magyar-osztrák egészségdigitalizációs startuppal, a XUND-dal közösen fejlesztett egészségügyi asszisztens egy platformon képes tüneteket elemezni és konkrét megbetegedések gyanúját ellenőrizni. Ezzel a megoldással a páciensek...

A magyar vállalkozások háromnegyede megbukna

Az informatika az életünk alapvető eszköze, amely a mindennapjainkban és az üzleti világban is meghatározó szerepet játszik. Ennek tudatában azt gondolhatnánk, hogy az IT menedzsment jelenleg minden vállalkozás életében az egyik legfontosabb prioritás. Ennek...

Fontos ügyért futhatunk a hétvégén

Idén harmadik alkalommal rendezi meg az iRUNmore Futóegyesület és az AVON a Fuss MELLettünk! elnevezésű közösségi futását, amely célja, hogy minél több nő figyelmét felhívja a mellrákszűrések és az önvizsgálat fontosságára. Az ingyenes programon...

Magához tért a használtautó-piac

A DataHouse előzetes adatai szerint a hazai használtautó-piacon 72 500 személygépkocsi cserélt gazdát augusztusban, ami 2,9 százalékkal haladja meg a tavaly augusztusi szintet. Míg 2023 első félévében az adásvételek száma gyakorlatilag végig elmaradt az...
- Hirdetés -

Podcast

Az oktatás akkor jó, ha felkészít az életre

Milyen kihívások, trendek jellemzik ma az oktatástechnológiát, hogy befolyásolja a diákokat a digitalizáció, lemarad-e a gyerek, ha nincs okostelefonja? Ezeket a témákat is megvitatták a Business Lounge szeptember 13-ai adásában, melynek egyik vendége az...

A hitelesség alapvető faktor

Hogy fest 2023-ban egy kereskedelmi televízió talent managementje, hogyan járulnak hozzá a TV2-nél megforduló arcok a brand erősítéséhez, és fordítva: miért „éri meg” nekik, ha a csatorna menedzseli őket, mint influenszereket? Ezeket a kérdéseket...

Beépült a mindennapokba az élőzenei élmény

Ha nyár, akkor fesztiválok – de vajon magukhoz tértek már az itthoni rendezvények a Covid okozta sokkból? Szervezésről, jegyértékesítésről, kis és nagy rendezvényekről volt szó többek között a Business Lounge augusztus másodikai adásában, melynek...

Don't Miss

Formabontó ötletek

Az MI és a digitalizáció átszövi a mindennapjainkat, ami lehetőséget ad arra, hogy a meglévő erőforrásainkat a leghatékonyabban tudjuk használni – mondta el Pantl Péter a legsikeresebb hazai PR-szakembereket felvonultató Top50-es rangsor első helyezettje....

Magas szinten gondolkodni

Rendszeres reklámkocsmák, éjszakai városfutások, a szakmai kezdetek, a legnagyobb kihívások, miért lehet imádni a marketingszakmát – többek között ezekről beszélt az idei TOP50 marketinges rangsor élén végző Szabó Béla a Marketing&Media magazinnak adott interjúban....

Önazonos kreátorokon, márkakollaborációkon és az AI-on lesz a hangsúly 2024-ben is

Hat éve erősíti a Coca-Cola csapatát Mérő Ádám, lelkesedése pedig azóta is töretlen a világ legértékesebb, legvonzóbb, állítása szerint legjobb marketinggel rendelkező márkája iránt. A tizenöt évnyi ügynökségi oldalt cserélte a brand oldali ügyfélszékre,...

Újra kell gondolni a hierarchiát a szervezetben

Művészettörténészként diplomázott, kulturális és kreatív elköteleződését pedig a Magyar Telekomnál kamatoztatja Kovács András Péter, aki jelenleg a családi szegmenskommunikációért felel és a Warm Up Talks legújabb adásában elárulja: mit jelent az agilis transzformáció, miért...

A felelős márka szerepe soha nem volt olyan fontos, mint ma

Ha a saját tevékenységünkre gondolunk, kulcsfontosságú lett, hogy felhívjuk a figyelmet a tudatosságra és a digitális és kiberbiztonságra ezeknek a technológiáknak a használata kapcsán, amiben a teljes piacnak óriási felelőssége van – mondta el...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Ezek a legfenntarthatóbb úticélok Magyarországon

Az emberiség megnyitotta a pokol kapuit - jelentette ki néhány nappal ezelőtt az ENSZ főtitkára, Antonio Guterres, hangsúlyozva, hogy jelenleg egy 2,8 fokos hőmérséklet emelkedés felé tartunk. De vajon hogyan ítélik meg az emberek...

Erre költött közel 3 milliárd forintot az AutoWallis

Elkészítette éves Zöld allokációs és hatás jelentését az AutoWallis Zöld Bizottsága, mely a társaság által két évvel ezelőtt kibocsátott 6,6 milliárd forint összegű, zöld kötvényekből befolyt forrás felhasználásáról és azok környezeti hatásairól szól. A...

Sokkal zöldebbek lehetnének az irodaépületek

Digitális épület- és energiagazdálkodási megoldások alkalmazásával, valamint elektrifikációval, illetve megújuló energiaforrások használatával és mikrohálózatok telepítésével akár 70 százalékkal is csökkenteni lehetne az irodaépületek szén-dioxid-kibocsátását a Schneider Electric kutatása szerint. Az alacsony CO2-kibocsátású épületekre történő...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....