- Hirdetés -

Ezek a legnépszerűbb „last minute” ajándékok

|

- Hirdetés -

Retro szendvicssütő, olcsó tablet, aktivitásmérő – többek között ezek szerepelnek a karácsonyi ajándékok beszerzését az utolsó napokra hagyó felhasználók bevásárló listáján.

Az Extreme Digital eladási számai szerint teljesen más terméket választ az vásárló, aki gondosan összeállított ajándéklistával indult neki az ünnepeknek, mint az, aki az utolsó pillanatban próbálja beszerezni az ajándékokat. Bár általában december 20-án indul meg az utolsó pillanatos ajándékokra vadászók rohama, idén ez már hat nappal korábban megkezdődött.

Míg a teljes szezonban a tévé, az okostelefon, a tévé és a notebook volt a legnépszerűbb, addig a szentestét megelőző héten azok a tíz-húszezer forintos termékek adják a megrendelés legnagyobb részét, amelyeket tipikusan utolsó pillanatban vásárolnak meg valakinek ajándékba.

Az egykori NDK-s szendvicssütő kínai gyártmányú utódja mellett ilyen termék a Honor Band 5 aktivitásmérő karpánt, illetve a belépő kategóriás Archos Access 70 táblagép, valamint az Oral-B elektromos fogkefe is. Szintén kiemelkedően népszerűek a Dolce Gusto kapszulás kávégépek. Ezen kívül nagy számban fogynak az ajándék mellé szánt olyan járulékos kiegészítők is, mint a másfél méteres, 4K felbontással kompatibilis HDMI-kábel, illetve a microSD memóriakártya.

Karácsonykor nagyon népszerű utolsó pillanatos ajándéknak számítanak a Feldobox élménykuponok is: ezekből a karácsonyi szezonban nyolcszor annyi fogyott, mint egy átlagos hónapban, és tavaly karácsonyhoz képest is harmadával nőttek az eladások. Az Extreme Digital saját ajándékkártyáját is sokan választják univerzális ajándéknak, karácsonykor négyszer annyi fogy ebből, mint egy átlagos hónapban.

A vásárlást az utolsó napokra hagyó ügyfelek számára az Extreme Digital azt javasolja, hogy a webáruházban válasszanak ki lehetőleg készleten lévő terméket, és válasszák a bolti átvételt a csomagpont helyett – mert a zsúfolt időszakban az utóbbi helyszínek korlátozott fogadókészsége szűk keresztmetszetnek bizonyulhat. A vállalat üzleteinek december 24-ei nyitva tartásáról ezen az oldalon lehet tájékozódni.

Ha a teljes novemberi és decemberi forgalmat nézzük, a jóval nagyobb értékű termékek kerülnek a népszerűségi lista élére: a tévé, az okostelefon, a notebook és a játékkonzol. Érdekesség, hogy idén a korábbi évek, és a Black Friday-ek sztárjának számító szárítógép csupán a hatodik legnépszerűbb terméktípus volt, amelyet idén a táblagép is beelőzött az ötödik helyen. A top 10-es karácsonyi listára még a játék, a szépségápolási termékek és parfümök, a konyhai kisgép, az okosóra és aktivitásmérő, illetve a kávéfőző jutott fel 2019-ben.

Kiemelkedő darabszámban fogyott még az akkumulátoros csavarhúzó, a Honfoglaló társasjáték, illetve a LEGO Kockavalkád csomag. A televíziók közül a 43 colosnál nagyobb típusok voltak a legnépszerűbbek, okostelefonból pedig a Samsung, a Huawei és a Xiaomi középkategóriás androidos modellei, valamint az Apple iPhone 7-ese, amely bár korábbi modell, futtatja a legfrissebb iOS-t. A noteszgépek közül a 14-15 colos típusok a legnépszerűbbek, a legtöbbjük már SSD meghajtóval van felszerelve, és legális Windows 10 is jár hozzájuk.

Az idei év Black Friday-ének slágerének számított az elektromos roller is: bár az Extreme Digital több ezer darabot eladott ezekből, a rollerek karácsonyi felfutása megtorpant, a rollerek szabályos használatával kapcsolatos aggályokkal megfogalmazó cikkek, tévériportok érezhetően sokak kedvét elvették a vásárlástól – ami jól látszik a keresési statisztikákból.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A sör és a sportközvetítések lendíthetik fel a balatoni turizmust

Június közepétől egy hónapon át nagy rohamra számítanak a balatoni sörözőkben és éttermekben. Ebben az időszakban nem árt előre asztalt foglalni. A telt ház oka a Németországban zajló 2024-es labdarúgó-Európa-bajnokság, amelynek hatása a Balaton...

Így csalnak az ajándékkártyákkal

Az ajándékkártyák elleni csalásokra specializálódott az Egyesült Államokban az Atlas Lion néven ismert, újabban Storm-0539 néven azonosított bűnözői csoport. Ezek a csalók különösen az ünnepek idején aktívak, amikor az ajándékkártyák kibocsátása és használata megugrik....

Ezért halasztják el a beruházásokat a hazai vállalatok

Visszafogják a beruházásaikat és késve fizetik a rezsiszámláikat a magyar cégek, mert maguk sem jutnak határidőre a pénzükhöz a vállalatközi (B2B) kereskedelemben. Egyebek mellett ez áll az Atradius hitelbiztosító fizetési szokásokról szóló, éves elemzésében....

Reménykedhetnek a lakásfelújítók

A júniusra bejelentett otthonfelújítási program csúszása sokaknak adhatja vissza az esélyt, hogy megragadják e lehetőséget, hiszen a becslések szerint több, mint egymillió olyan régi családi ház akad az országban, aminek az energetikai korszerűsítésére felhasználható...

EB: ilyen eredményeket jósolnak a magyar válogatottnak

A Szerencsejáték Zrt. kutatása alapján az Európa-bajnokság eseményeit a felnőtt magyarok közel fele fogja figyelemmel követni. A felmérés szerint főleg a férfiak körében nagyobb (60%) az érdeklődés a sportesemény iránt. A válaszadók ötöde gondolja...

Új termékcsaláddal erősít az IKEA

Az irodabútor-kollekciót a világszerte változó munkatrendek hívták életre. A 85 irodabútorból álló termékcsalád többek között hangszigetelő panelekkel és természet által inspirált elemekkel teremt kellemes munkahelyi környezetet. A MITTZON hangszigetelő paravánoknál használt először az IKEA...

Ettől is függ, hogy mennyi pénzt kapnak a diákok

Idén június 21-én lesz az utolsó tanítási nap, ezt követően diákok tízezrei jelennek meg a munkaerőpiacon. A munka világával való ismerkedést részben anyagi megfontolás, részben szakmai gyakorlatszerzés iránti érdeklődés határozza meg. A diákok többsége...

Egyre nehezebb befolyásolni a vásárlókat

Egyre tudatosabb vevők, kevésbé hatnak már rájuk a hagyományos vásárlásösztönző reklámok. A celebek szintén kezdik elveszíteni a befolyásolási képességüket, már a véleményvezérekre is csak akkor hallgatnak igazán a követőik, ha szakmai érvekkel keresik a...

Így szurkolnak a magyarok

Az európai futballrajongók jelentős része, 47 százaléka egy sor rituálét hajlandó lenne elvégezni, ha ezzel győzelemre segíthetné kedvenc csapatát – derült ki a Coca-Cola Zéró Cukor felméréséből. Az UEFA EURO 2024 hivatalos alkoholmentes italszponzoraként...

Megdöbbentő: közel 600 millió euró hiányzik majd az EB-ről

Csaknem 600 millió, egészen pontosan 573 millió euró - ez az összeg azokat a klasszisjátékosokat takarja, akikre sokan számítottak, ám már biztosan nem lesznek ott a futball Európa-bajnokságon. „A jelenleg fellelhető információk alapján mintegy 600...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Rekordösszeget költöttek el külföldön a magyarok

Az idén is több magyar ment külföldre, mint tavaly, és a pénzt is költik, aki síelni, nyaralni ment, napi 31 ezer forintot költött. Az utasbiztosítási szektor is rekord esztendőre számíthat 2024-ben - írja a...

A sör és a sportközvetítések lendíthetik fel a balatoni turizmust

Június közepétől egy hónapon át nagy rohamra számítanak a balatoni sörözőkben és éttermekben. Ebben az időszakban nem árt előre asztalt foglalni. A telt ház oka a Németországban zajló 2024-es labdarúgó-Európa-bajnokság, amelynek hatása a Balaton...

Így csalnak az ajándékkártyákkal

Az ajándékkártyák elleni csalásokra specializálódott az Egyesült Államokban az Atlas Lion néven ismert, újabban Storm-0539 néven azonosított bűnözői csoport. Ezek a csalók különösen az ünnepek idején aktívak, amikor az ajándékkártyák kibocsátása és használata megugrik....

Ezért halasztják el a beruházásokat a hazai vállalatok

Visszafogják a beruházásaikat és késve fizetik a rezsiszámláikat a magyar cégek, mert maguk sem jutnak határidőre a pénzükhöz a vállalatközi (B2B) kereskedelemben. Egyebek mellett ez áll az Atradius hitelbiztosító fizetési szokásokról szóló, éves elemzésében....

Reménykedhetnek a lakásfelújítók

A júniusra bejelentett otthonfelújítási program csúszása sokaknak adhatja vissza az esélyt, hogy megragadják e lehetőséget, hiszen a becslések szerint több, mint egymillió olyan régi családi ház akad az országban, aminek az energetikai korszerűsítésére felhasználható...

Don't Miss

Megváltozott a versenypálya – interjú Vidus Gabriellával

Folyamatosan monitorozzuk a piacot a kisebb-nagyobb médiaipari cégekkel kapcsolatban, és ha olyan vállalatot találunk, akkor tárgyalásokat kezdünk – nyilatkozta lapunknak Vidus Gabriella. Az RTL Magyarország vezérigazgatója jelezte: tavaly nem voltak elég jók a műsorok,...

Az összetartozás ereje – interjú Monori Bálint Gusztávval

Nem csak a csapatok, a cégek is gőzerővel készülnek a labdarúgó-Európa-bajnokságra. A Szerencsejáték Zrt. a Lounge Grouppal együtt készített egy nagyszabású kampányfilmet, hogy ráhangolja a szurkolókat a kontinenstornára. A részletekről Monori Bálint Gusztáv, a...

Az EB körüli reklámhelyek már elfogytak – interjú Kosaras Klaudiával

Már hónapokkal a sportesemények előtt jelentősen megnő a hirdetői kereslet a sport tartalmak melletti megjelenésekre – nyilatkozta az mmonline.hu-nak Kosaras Klaudia. Az Atmedia kereskedelmi igazgatójával készült interjúnkból kiderül többek között, hogyan készülnek az idei...

A jó ötleteket nem büdzsében mérik – interjú Sárospataki Alberttel

Az idén tízéves online számlázó, a Billingo vihette haza az Év Vállalata díjat a kilencedik Marketing Diamond Awardsról. Az elsősorban mikro-, kis- és középvállalkozásokat támogató cég ügyvezetőjét, Sárospataki Albertet kérdeztük a pályázataikról, a Billingo...

Morálisan jót tenni üzletileg is kifizetődő

„Aligha tekinthető felelősségvállalásnak - és etikusnak - az, amikor egy tízmilliós költségvetésű imázskampányt tessék-lássék „bekoszolunk” egy kis kutyasétáltatással” - nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dr. Pintér Dániel Gergő, a BioTechUSA-cégcsoport vállalati kommunikációs, PR és CSR...