A szokásos karácsonyi slágertermékek – a tévé és okostelefon – mellett idén a mosógépeket, konyhai kisgépeket (például robotgép, turmixgép), valamint az akkumulátorról működtethető fúrógépet vásárolták a legnagyobb számban az Extreme Digital vevői.
A legnépszerűbb tévé az Extreme Digital vevői körében egy ultra-HD felbontású, 43 colos okostévé 150 ezer forintos áron, míg a legfelkapottabb okostelefon egy 90 ezer forintba kerülő középkategóriás Android készülék 5,2 colos OLED képernyővel, 16 megapixeles kamerákkal. Laptopból egy 15,6 colos modell a legkelendőbb kétmagos AMD processzorral, 4 GB memóriával és 500 gigabájtos merevlemezzel felszerelve – 80 ezer forintért – derül ki a cég közleményéből.
Hűtőgépből alulfagyasztós, A++ energiaosztályú, No Frost technológiás típus volt karácsonyra a legkelendőbb 125 ezer forintos áron, míg mosógépből egy elöltöltős, A+++ energiabesorolású modellből vásárolták a legtöbbet decemberben 74 ezer forintos áron.
Az új termékek közül a hoverboardok voltak a legnépszerűbbek decemberben, hiszen az elektromos hajtású közlekedési eszközök fejlettebb modelljei gond nélkül képesek 15-20 kilométeres távolságra elfuvarozni akár egy felnőttet is. A LEGO játékok közül a többek közt rendőrautót, tűzoltóautót is tartalmazó City-sorozat játékai váltották ki a legnagyobb érdeklődést, de a fekete pénteki akciók révén az idén a Classic termékvonal építőkockáit is rengetegen vásárolták meg.
A videojátékos termékek közül a gamer headsetek, kedvező árú gamer billentyűzetek és egerek, sőt a gamer székek kelendők az ultraszélesvásznú (21:9-es) monitorok mellett.
2017-ben a karácsonyi szezon az Extreme Digitalnál november 17-én megrendezett Black Friday akcióval kezdődött. Az év utolsó hónapjában az online áruházat december 11-én, vagyis a szentestét megelőző hét első napján keresték fel a legtöbben, míg a 17 szaküzletben 19-én, kedden volt a csúcs.
Az Extreme Digital hibrid üzleti modelljének létjogosultságát igazolták az idei online vásárlási trendek is: az internetes vásárlók 33 százaléka bolti átvétellel rendelte meg termékét, míg házhoz szállítást 58 százalék kért. Az átvételi pontok nyújtotta lehetőséget 9 százalék választotta.
- Hirdetés -
Ezek a termékek taroltak karácsonykor
|

- Hirdetés -
- Hirdetés -
A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI
Különleges közvetítésre készül a Sport TV
A Sport TV története során először számol be egyszerre több platformon is élőben egy kiemelt eseményről. Az olasz bajnokság aranyérméről döntő két találkozóról a Sport2-n körkapcsolás keretében számol be, míg az AMC Mikro nevű,...
Kitalálod, milyen ízű az új Fanta?
A Fanta elhozta az év feladványát és játékos nyomkeresésre hívja a fogyasztóit. A sokakat izgató kérdés: milyen titkos ízt rejt az új #WhatTheFanta üdítőital palackja? A boltok polcain májustól elérhető a rejtélyes rózsaszín üdítőital,...
Újabb segítség a vállalkozásoknak – okosmobilból POS-terminál
Kiugróan sikeres évet zárt az OTP Bank fintech leányvállalata, az OTP Mobil, amely széles körben kínál készpénzmentes fizetési és a mindennapi ügyintézést megkönnyítő szolgáltatásokat. A Simple megoldások „legfiatalabb tagja”, a SimpleBusiness alkalmazás a 2020-as...
Egyre népszerűbbek az egészségügyi témájú mobilappok
Míg az idősebb korosztály az e-receptek és az okos vérnyomásmérőhöz hasonló, újszerű orvostechnikai eszközök iránt érdeklődik, a fiatalabb generáció inkább tünetek ellenőrzésére és diagnózis felállítására használja az internetet – derül ki a GWI a...
Nagyon pörög a hazai használtautó-piac
Áprilisban is magas forgalom jellemezte a hazai használtautó-piacot: a DataHouse frissen közzétett előzetes adatai szerint az elmúlt hónapban 69 113 személygépkocsi cserélt gazdát, ami 7,2 százalékkal haladja meg a tavalyi hasonló időszak volumenét. Egyre...
Hamarosan nálunk is kapható lesz a díjnyertes okosmobil
A HONOR Magic4 sorozat ismét felkerült a DxOMark toplistájára: ezúttal a HONOR legújabb csúcskategóriás okostelefonja, a HONOR Magic4 Pro érdemelte ki a DxOMark Gold Camera minősítését.A Magic4 sorozat Ultimate tagja korábban már megszerezte az...
Egyre több magyar venne elektromos autót
A kedvezőbb fenntartási költségek és az alacsonyabb károsanyag-kibocsátás miatt minden harmadik magyar járművezető mérlegeli, hogy a jövőben alternatív hajtású kocsit vásároljon – derül ki az EY reprezentatív kutatásából. Az elektromos kocsiknál az akkumulátorhibától, a...
Újabb részletek a Disney+ reklámos terveiről
Azt már korábban bejelentette a Disney, hogy hirdetésekkel támogatott verziója is lesz a Disney+ streamingszolgáltatásnak, ami az Egyesült Államokban az év végén, a többi piacon pedig 2023-ban lesz elérhető. Úgy tűnik, hogy visszafogott reklámmennyiséggel...
Új hirdetési lehetőség a kkv-knak
A tudatos kis- és középvállalatok most már a podcast hallgatók egyre növekvő táborát is elérhetik könnyen, akár médiavásárlási tapasztalat nélkül a DisplayNOW hirdetési webshop segítségével. A podcast egyre hasznosabb hirdetési eszköznek számít, az IAB...
Ultramodern raktárat nyitott az Euronics
Az Euronics, a kizárólag magyar tulajdonban lévő műszaki áruházlánc a mai napon nyitotta meg új, 28 000 m2-es raktárát Üllőn. A vállalat 1,6 milliárd forintos beruházással Magyarország egyik legmodernebb, okos, robotizált raktárbázisát hozta létre,...
- Hirdetés -