- Hirdetés -

Ezek voltak a legnépszerűbb weboldalak októberben

|

A múlt hónapban a napi átlagos látogatószám alapján az index.hu volt a legnépszerűbb hazai weboldal, a blikk.hu és a 24.hu előtt – derül ki a DKT elemzéséből. A havi összesített látogatószámot vizsgálva viszont már változik a helyzet, ebben a mutatóban a 24.hu vezet az index.hu és az Origó előtt.

Egy olyan, sok szempont alapján többszörösen cizellált világban, mint amilyen a hazai online világ, félrevezető is lehet egyetlen lista felmutatása; a valóságot jobban leképezheti egy többszempontú megközelítés – írja elemzésében a DKT. A látogatottságmérés eredményeinek bemutatása több dimenzióban, többféle mutatószám alapján történhet. Nézhetjük csak az egyes weboldalak vagy a brandek mutatószámait, mindkettőt tekinthetjük összesített havi szinten vagy éppen a napi átlagokra koncentrálva. Minden esetben különböző mutatószámok segítik az összevetést, ilyen például - más mutatószámok mellett - a gyakran használt egyedi látogatószám (real users) vagy éppen az oldalletöltések (views) száma. Jelen elemzés az egyes weboldalak és brandek napi átlagos és havi összesített látogatószáma alapján történik.

A weboldalak napi átlagos látogatószáma alapján októbert is az index.hu nyerte. Melyet a szeptemberi helyezésén egyet javítva a blikk.hu, majd az elmúlt hónapban egy helyet visszacsúszott 24.hu követ. A napi látogatószám alapján nem változott a helyezése az Origónak, és az nlc-.hu-nak sem – előbbi továbbra is őrzi 4., utóbbi az 5. helyét. Jelenleg 6. a Femina, ami egy hónappal korábban még a 7. helyen állt. Ezt a pozíciót most a Telex foglalja el egy helyezést visszább csúszva. Nyolcadik a ripost.hu, amely két helyet ugrott előre, míg 9. a hvg.hu, amelyik egy helyezést rontott szeptemberhez viszonyítva. A tízes lista utolsó helyén a portfolio.hu áll, 3 helyezést javítva pozícióján.

Ha nem a napi átlagos, hanem a havi összesített látogatószámot vizsgáljuk, akkor jópár helyen módosul a lista. Ez esetben a 24.hu áll az első, az index.hu a második, és az origo.hu a harmadik helyen, miközben a blikk.hu hátrébb sorolódott a negyedik helyre. Az 5. helyen álló femina.hu-t egy szintén női oldal, az nlc.hu követi. Majd a 7. helyen a portfolio.hu következik, amely a napi átlagos látogatószám alapján egy hónappal korábban éppen csak felfért a tízes listára. Nyolcadik helyen a nosalty.hu, kilencediken a ripost.hu, míg TOP10-es lista utolsó helyén a hvg.hu áll.

Egy további – 2021. nyara óta –elérhető lehetőség a brand alapú listák vizsgálata. Egy brand-nek számítanak az azonos vagy gyakorlatilag azonos névvel rendelkező oldalak, applikációk és stream-ek, így egy-egy brand vizsgálatakor mindezek forgalmát figyelembe veszi a mérés. Ahogy a weboldalak, úgy a brandek vizsgálata során is választhatunk a havi összesített vagy a napi átlagos látogatószám használata között.

A havi látogatószám alapján készített TOP10-es brandlista pontról pontra megegyezik az egyes brandekhez tartozó honlapok listájával, ugyanúgy a 24/24.hu áll az első és a HVG/hvg.hu a 10. helyen, és közöttük ugyanúgy sorjázik a többi oldal, illetve brand egymás után.

A napi látogatószám vizsgálata a brandek vonatkozásában ugyanakkor kicsit más eredményre vezet, mint a weboldalak esetében. Mind a weboldalak, mind a brandek listáját az Index vezeti – e tekintetben nincs eltérés, viszont második helyre- mint brand- a 24 lépett, megelőzve ezzel a Blikket. Negyedik helyen mindkét listán az Origo áll. Viszont míg a honlapok közül nlc-hu az 5. helyezés bírtokosa, addig a brandek sorában az Időkép áll itt. A napi átlagos látogatószám alapján a tízes brandlista a következőképpen folytatódik: NLC, Femina, Telex, HVG, Ripost.
- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...