A magyar nők nem sajnálják az időt, ha a szépségápolásról van szó, évente átlagosan 60 órát töltenek a tükör előtt arcápolással – derült ki a JOY Prix de Beauté kutatásából. Hogy állnak a plasztikai műtétekhez? Divat-e a naturalizmus?
A legtöbb nő ébredés után egyből a fürdőszoba felé veszi az irányt. Fogmosás, fésülködés, arctisztítás aztán nappali krém és esetleg egy szolid smink. De mégis mennyi idő megy el arcápolással éves szinten? Egy évben több mint 60 órát, azaz összesen 2,5 napot töltetnek el átlagosan arcápolással a nők ma Magyarországon. A tükör előtt végigpásztázni az arcot, megtalálni a legapróbb bőrhibákat, felfedezni egy újabb ráncot – ezek a kellemetlen pillanatok sokaknak ismerősek lehetnek. A legtöbben nehezen fogadják el az öregedéssel járó folyamatokat és a megjelenésbeli változásokat. A ráncok, szarkalábak felszámolása egy örök küzdelem. A felmérésben részt vevők 64 százaléka használ valamilyen öregedést gátló arcápolót. A felmérésből viszont az is kiderül, hogy drasztikusabb megoldásokat nem sokan vállalnának be, hazánkban a nők még mindig ódzkodnak a plasztikai műtétektől. Csupán a megkérdezettek 4 százaléka vágyik ilyen jellegű beavatkozásokra.
A magyar nők igényesek, szeretnek csinosan megjelenni és ezért hajlandóak tenni is. Az arcápoláson túl sminkkel is szívesen tökéletesítik megjelenésüket. A jó smink öltöztet, és segít kihangsúlyozni az előnyös vonásokat. De vajon milyen sminktermék használata nélkül nem hajlandóak a legtöbben kilépni az ajtón? A megkérdezettek egytizede a tökéletes tusvonal megrajzolására esküszik. A sötét tus kiemeli a szemeket és mélyebbé varázsolja a tekintetet. Ugyanennyien használnak minden nap pirosítót, ami frissé, üdévé változtatja az arcot. A fontossági listán a harmadik helyezett a rúzs, ezt nem is kell magyarázni, a csábos ajkak, az öltözékhez illő színek igazán jó kiegészítői bármilyen outfitnek. A második helyen az alapozó áll, a legtöbben – 38 százalék – pedig a dögös szempillaspirált tartják elengedhetetlennek. Az biztos, hogy a dús pillákat kölcsönző spirál segítségével sikeresen el lehet terelni a figyelmet az arc kisebb hibáiról. Viszlát, álmos tekintet és sötét karikák.
Ma Magyarországon nem divat naturalistának lenni. A felmérésben részt vevő, több mint 700 nőnek csupán 0,4 százaléka vallotta magát a természetesség hívének, a többi 99,6 százalék nem tűri meg magán a szőrt. Annak ellenére, hogy ma már számtalan szőrtelenítési technika közül válogathatunk, a nők negyede még mindig hajlandó szenvedni a tartósabb simaság érdekében, és borotva, vagy végleges szőrtelenítés helyett az epilátort választja. A tökéletes simaság azonban nem csak a szőrtelenségen múlik, a selymes bőr is nagyon fontos „csábító kellék” a nők változatos eszköztárában. A válaszadók 90 százaléka hetente többször is használ testápoló krémet, hogy bőrük mindig bársonyos és puha legyen.
A népszerű női magazin felméréséből is látszik, hogy a magyar nők szeretnek a hétköznapokba egy kis színt csempészni, akár egy dögös rúzzsal, extrém szempillaspirállal vagy egy új illattal. A JOY Prix de Beauté versenyén pedig most a szakmai zsűri mellett az olvasók is letehetik voksukat, melyek a legkedveltebb szépségápolási termékek és márkák hazánkban. A szavazók 100.000 forint értékű szépségápolási ajándékcsomagot nyerhetnek.
- Hirdetés -
Ezért szépek a magyar nők
|
- Hirdetés -
A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI
Kiderült, mi hajtja a zöldhiteleket
A Magyar Nemzeti Bank adatai szerint a teljes zöld vállalati és önkormányzati hitelállomány 2020 végi 69 milliárd forintról több mint kilencszeresére nőtt, elérve a 633,45 milliárd forintot 2024 közepére. A bank a vállalati szegmensben...
A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban
Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...
Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett
A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...
Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc
A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...
Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo
A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....
Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál
Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...
Megújult a Port
Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...
Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now
Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...
Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén
Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...
MI-vel tuningolt tévések
A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...
- Hirdetés -