- Hirdetés -

Ezt hozta a Big Picture

|

- Hirdetés -

Hatalmas érdeklődés és több fontos bejelentés jellemezte az idei Big Picture-t. Tartalmi szempontból igazán izgalmasnak ígérkezik a jövő év a hazai televíziós piacon a MEME elnöke szerint. Kereskedelmi oldalról is jönnek változások, a nagy saleshouse-ok áremelésre készülnek, az R-Time új ügyfeleket szerzett, az Atmedia pedig hosszabbított a Discovery-vel és az Eurosport 1-el bővíti portfólióját.

A korábbi évekhez hasonlóan hirdetők, médiaügynökségek és terjesztő partnerek voltak a meghívottak között az idei Big Picture-ön, és egyértelműen fokozott volt az érdeklődés, ami a résztvevők létszámán is látszott, mintegy 600-an látogattak el az eseményre – jelezte az mmonline.hu érdeklődésére Kovács Krisztián, a MEME elnöke. Az idei program egyik különlegessége az volt, hogy sikerült egy asztalhoz ültetni a két meghatározó televíziós saleshouse ügyvezetőjét.

Természetesen ahogyan az lenni szokott, komoly bejelentésekből sem volt hiány. Kovács Krisztián az mmonline.hu-nak nyilatkozva kiemelte, hogy tartalmi szempontból igen izgalmasnak ígérkezik a jövő év, bőséges választékkal, sok saját gyártású produkcióval, és éles versennyel. Az RTL Magyarország jövő évi terveiből például egyértelműen látszik, hogy még korántsincs vége a magyar sorozatreneszánsznak, több heti és egy napi szériával is készül 2020-ra a médiacég. A társaság tartalmi terveiről itt olvashat bővebben.

Több, kereskedelmi szempontból izgalmas bejelentés is történt a Big Picture-ön. A MEME elnöke közölte, hogy mindkét saleshouse áremelést tervez 2020-ra. Emellett Dudás Gergely, az R-time vezetője a konferencián bejelentette azt is, hogy a jövő évtől jelentős mértékben bővül a portfóliójuk, a Columbia Pictures Corporation-nel és a WarnerMedia-val kötött megállapodásnak köszönhetően.

Az új szerződések eredményeként az R-time portfóliója 26-ról 34 csatornára bővül. Ők értékesítik majd január elsejétől a VIASAT3, a VIASAT6, az AXN, a Sony Movie Channel és a Sony Max szpot, non szpot és digitális felületeit, valamint a Cartoon Network és a Boomerang reklámidejét.

Az új csatornák érkezésével a sales house immáron öt nemzetközi partnerrel dolgozik együtt, köztük a három legnagyobb nemzetközi broadcasterrel a hazai piacon. A bővülés egyben azt is jelenti, hogy változik az erősorrend a tévés saleshouse-ok piacán, az R-time ugyanis az új adóknak köszönhetően magabiztos piacvezető lesz a 18-49-es korosztályban mind főműsoridőben, mind a teljes napot vizsgálva a cég közlése szerint.

Az Atmedia is szolgált komoly bejelentéssel, újabb három évre meghosszabbították együttműködésüket a Discovery-vel. Ennek értelmében 2023-ig az Atmediánál érhetők el a médiavállalat kábelcsatornáinak – Discovery Channel, Investigation Discovery, TLC, Travel Channel – reklámfelületei. Sőt, 2020. február elsejétől a Discovery portfóliójába tartozó sportcsatorna, az Eurosport 1 hirdetésértékesítése is a saleshouse-nál indul el. Ez utóbbi adó azért is fontos, mert a következő év sport szempontból kiemelkedő lesz, hiszen akkor rendezik meg Tokióban a nyári olimpiát, amelyre a Discovery az eddigi legteljesebb digitális kínálattal készül. Szándékuk szerint a rajongóknak a leginnovatívabb és legmélyebb élményt nyújtó digitális olimpiai játékokat készítik elő. Az európai nézők számára csak az Eurosporton lesz látható minden sportág és sportoló összes pillanata, többek közt a 321 aranyérmet érő győzelem is.

„Úgy érezzük, hogy az elmúlt évek alatt a közös munkának köszönhetően erős bizalom alakult ki közöttünk, ami alkalmas a hosszabb távú együttműködésre. Köszönjük partnerünknek az újabb lehetőséget és bízunk abban, hogy a következő években együttműködésünk a televíziós felületeken túl online területre, egyéb jelentős video-inventoryval rendelkező oldalakra is kiterjedhet, a jelenlegi hosszabbitas.hu mellett” – mondta el Guttengéber Csaba, az Atmedia ügyvezetője.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A Schaeffler-csoportnál folytatja Varró Balázs

Október közepétől Varró Balázs tölti be a Head of Communications and Branding pozíciót az autóipari és ipari beszállító Schaeffler-csoport magyarországi vállalatainál. Varró Balázs a Philip Morris-nál kezdett vállalati kommunikációval foglalkozni, ezt követően a Viasat...

A hirdetőknek is érdekük az árkorrekció

Sokkal optimistább forgatókönyvvel indulnak neki a 2022-es évnek a hirdetők, így jövőre is keresleti piacról beszélhetünk a televíziós reklámpiacon – mondja Guttengéber Csaba, az Atmedia ügyvezető igazgatója, aki szerint a hirdetőknek is érdeke, hogy...

Magyarok a leggyorsabban fejlődő techcégek között

Idén három magyar társaság is különdíjat kapott a közép-európai Deloitte Technology Fast 50 programban, a Growth Stars és Impact Stars kategóriákban. A program a régió leggyorsabban fejlődő technológiai vállalkozásait mutatja be, amire idén minden...

Hibrid munkavégzéssel javult a belső kommunikáció

Jelentős informatikai fejlesztéseket és költségmegtakarítást, az IT részleggel való elégedettség növekedését hozta a hibrid munkavégzés bevezetése a Groupamánál. Az új kommunikációs módok és csatornák a belső kommunikációt hatékonyabbá és közvetlenebbé tették, ami abból is...

Nagy kihívásokat hoz az alapanyaghiány a kkv-knak

Új akadályokkal kell szembenézniük a kkv-knak - derül ki a K&H kkv bizalmi index harmadik negyedéves eredményeiből. Tavaly a járvány közvetlen következményeként a kereslethiány okozott nehézségeket, mostanra viszont az anyaghiány jelent kihívást a kereslet...

Közösségi oldallal erősít a magyar kriptovaluta

Hazai viszonylatban kiemelkedő eredményeket ért el az indulását követő első két hónapban a legújabb magyar kriptovaluta. A privát értékesítési szakaszban, több mint 70 millió forintért vásároltak MST tokent a világ legkülönbözőbb pontjairól. Többek között...

Újabb autószalon nyílik Budapesten

Sikeresen megtörtént a Váci út 76-80. alatt található szalon műszaki átadása. Az AutoWallis által hazánkban és a régió nyolc másik országában képviselt két ikonikus brit márka a jövő év elejétől egy olyan több mint...

Nagyon pörögnek a panellakások az ingatlanpiacon

A KSH legfrissebb statisztikái alapján 2020-ban a használt lakóingatlanok közül a panellakások forgalma csökkent a legkisebb mértékben. Az árakat tekintve, míg a tavalyi első három negyedévben alig 4 százalékos növekedés jellemezte a lakótelepi ingatlanokat,...

Itthon is elérhetőek az Amazon képzései

Magyarországon elsőként szerzett hivatalos Amazon Web Services Training Partner címet a Training360. Az oktatócégnél így mostantól elérhetőek az Amazon Web Services felhő-alapú szolgáltatásaihoz kapcsolódó tréningjei, valamint a nemzetközi AWS vizsgák is megszerezhetőek. Az Amazon Web...

Így állnak a szülők a videójátékozáshoz

A magyar szülők fele semlegesen áll a videójátékozáshoz, lát benne jót és rosszat is, kétharmaduk szerint pedig a videójátékozásban gondtalanul el lehet merülni. A gyermekük játékfüggőségétől ugyan valamelyest tartanak, ugyanakkor jó lehetőséget látnak benne...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Több ásványvíz és üdítő fogyott eddig, mint 2020-ban

Az ásványvizek, ízesített vizek, szénsavas üdítőitalok, gyümölcslevek és jegesteák forgalma 1912 millió liter volt az idén az első három negyedévben, 3 százalékkal nőtt az egy évvel korábbihoz képest, de így is 4 százalékkal elmaradt...

A Schaeffler-csoportnál folytatja Varró Balázs

Október közepétől Varró Balázs tölti be a Head of Communications and Branding pozíciót az autóipari és ipari beszállító Schaeffler-csoport magyarországi vállalatainál. Varró Balázs a Philip Morris-nál kezdett vállalati kommunikációval foglalkozni, ezt követően a Viasat...

A hirdetőknek is érdekük az árkorrekció

Sokkal optimistább forgatókönyvvel indulnak neki a 2022-es évnek a hirdetők, így jövőre is keresleti piacról beszélhetünk a televíziós reklámpiacon – mondja Guttengéber Csaba, az Atmedia ügyvezető igazgatója, aki szerint a hirdetőknek is érdeke, hogy...

Magyarok a leggyorsabban fejlődő techcégek között

Idén három magyar társaság is különdíjat kapott a közép-európai Deloitte Technology Fast 50 programban, a Growth Stars és Impact Stars kategóriákban. A program a régió leggyorsabban fejlődő technológiai vállalkozásait mutatja be, amire idén minden...

Hibrid munkavégzéssel javult a belső kommunikáció

Jelentős informatikai fejlesztéseket és költségmegtakarítást, az IT részleggel való elégedettség növekedését hozta a hibrid munkavégzés bevezetése a Groupamánál. Az új kommunikációs módok és csatornák a belső kommunikációt hatékonyabbá és közvetlenebbé tették, ami abból is...
- Hirdetés -

CMO

A kitaposott út biztonsága illúzió

Takács Borbála Adevinta Hungary, marketingigazgató   - Több évtizedes ügynökségi múlt után most ügyféloldalon folytatod. Miért döntöttél a változtatás mellett? - A váltás gondolata régóta érlelődött bennem. Húsz évet töltöttem ügynökségi oldalon, ez nagyon hosszú idő, ami rengeteg...

Most még tart a „történelmet írunk éppen” katarzisa

Szauter Zsolt eMAG és Extreme Digital, marketingigazgató   - Nagyon pörög itthon az online vásárlás, milyen élmény volt ebben a közegben átvenni a legnagyobb hazai e-kereskedelmi cég marketingjének irányítását? - Természetesen büszke vagyok arra, hogy engem választottak erre...

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...

Sikerült megválaszolni a Covid-szülte kihívásokat

Szalkai Réka Mastercard, marketingigazgató - Melyik volt az a könyv vagy film, ami az elmúlt időszakban a legnagyobb hatással volt önre? - Simon Sinekkel nemrég volt szerencsém együtt dolgozni. Igazi élmény volt nemcsak az előadása és azt...

Fontos a márka szerepének megtalálása

Juhász Péter Tibor Vodafone, márkaigazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Agárdi Szilvivel, a látássérült énekesnővel, Majkával és Téglás Botival, a fiatal hegedűtehetséggel készített több hónapos, komplex Red-kampányunkra, amely valós emberek valós történetein...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Csomagolásaival zöldít a Zewa

A Zewa csökkenti a csomagolásai szén-dioxid-lábnyomát amelyet úgy érnek el, hogy műanyag kiszereléseikben 33 százalékos fogyasztás utáni újrahasznosított (PCR) műanyagtartalmat vezetnek be. A Zewa számára kiemelt jelentőséggel bír a korlátozott erőforrások maximális kihasználása és...

Erdőtelepítési programot támogat az OMV

Az OMV Hungária Kft. az Országos Erdészeti Egyesülettel közös akciót indított: ennek keretében az áprilisi Föld napjától kezdődően olyan vouchereket lehet vásárolni a töltőállomásokon, amelyek 1-1 facsemete magyarországi elültetésének és későbbi ápolásának költségét fedezik....

Jövő héten jön a Planet Budapest

Egy tökéletes világban minden, ami egészséges, egyben fenntartható is – a valóságban ez azonban távolról sincs így. De vajon hogyan élhetünk egészséges életet úgy, hogy a fenntarthatóságról sem feledkezünk meg? Mit tehetünk, ennek érdekében...

DATA