- Hirdetés -

Ezt imádni fogják a mobilfotósok

|

- Hirdetés -

Magyarországon március 16-án kerülnek a boltok polcaira a Samsung Galaxy S9 és S9+ okostelefonok, orgonalila, korallkék és éjfekete színekben. A mobilfotósok számára igazi különlegességeket ígér a gyártó.

1200 milliárd fényképet készítünk évente. Ebből csak az Instagramra, az egyik legnépszerűbb fotómegosztó közösségi oldalra naponta 95 millió képet töltünk fel. A fotóink túlnyomó része – 85 százaléka – már mobiltelefonnal készül. Ahhoz, hogy a felhasználók kiváló minőségű képekkel mondják el személyes történeteiket, a legkorszerűbb technológiákra épülő okostelefon-kamerára van szükségük. A Samsung Galaxy S9 és S9+ készülékek tervezésekor ezt is figyelembe vették; a csúcskategóriás készülék előnyeit mostantól a magyar felhasználók is élvezhetik.

Magyarországon 2018. március 16-án kerülnek a boltok polcaira a Samsung Galaxy S9 és S9+ okostelefonok, orgonalila, korallkék és éjfekete színekben. A kecsesen ívelt Infinity Display, keret nélküli, teljes előlapi, edge kijelzős készülékeket a magyar közönség azonban már március 13-án, reggel 10 órától kézbe veheti az Allee Bevásárlóközpontban található Samsung Experience Store-ban, ahol Ördög Nórával együtt próbálhatják ki a Samsung legújabb csúcskészülékének bámulatos kamerafunkcióit:

Szuperlassított videó

Az új csúcskészülékekkel másodpercenként 960 képkockát rögzíthetünk, ezeket a pillanatokat pedig szuperlassított felvételen nézhetjük vissza. Ha mozgást érzékel, a Samsung Galaxy S9 és S9+ okostelefonok kamerája automatikusan rögzíti a tartalmakat, így mostantól mindennek szemtanúi lehetünk, amiről eddig élőben lemaradtunk. A szuperlassított videók készítésekor a felhasználók 35 különféle előretelepített hátterzenéből vagy akár saját lejátszási listájukból is választhatnak, a képernyő érintésével pedig három izgalmas stílusban készíthetnek, szerkeszthetnek és oszthatnak meg GIF fájlokat.

Kiváló képek kedvezőtlen fényviszonyok között is

A kiváló fotó titka a jó megvilágítás, ugyanakkor gyakran rossz fényviszonyok között kell elkészíteni a képeket. A legtöbb okostelefon-kamera fix rekeszértékkel rendelkezik, ezért nem képesek igazodni a sötétebb vagy épp világosabb környezethez, így az elkészült felvételek szemcsések vagy elmosódottak lehetnek. A Samsung Duál Rekesz (F1.5 – F2.4) megoldása, hasonlóan ahhoz, az ember pupillájához, automatikusan több fényt enged be sötétben, és kevesebbet, amikor túl világos van, így tiszta és éles fotók készíthetők vele.

AR hangulatjelek

Az új Samsung telefonokkal a felhasználók saját képükre formálhatják a hangulatjeleket. Olyan emojikat készíthetnek, amelyek kinézetben, hangban és viselkedésben is hasonlítanak rájuk. Az AR Hangulatjel funkció elemzi a felhasználóról készült 2D képet, és feltérképez több mint 100 különböző tulajdonságot az arcon. Ez alapján aztán egy 3D modellt készít, ami tükrözi az arckifejezéseket, a kacsintást és a bólintást, így valóban egyedivé varázsolja a képmásunkat és ezzel együtt a kommunikációnkat is.

Hazánkban a Samsung Galaxy S9 okostelefon 279.990 Ft-os, az S9+ pedig 309.990 Ft-os ajánlott fogyasztói áron lesz elérhető.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Kétszázezer csomagot kézbesített a Sameday

A Black Friday kampány idén is hatalmas sikereket hozott az e-kereskedelem piaci szereplői számára. A magyar vásárlók rekord mennyiségű online rendelés leadásával használták ki a kampány miatti leárazások előnyeit, amit a Sameday csomagküldő szolgálat...

Listázzák a cégek a koronavírusos dolgozókat

A COVID-19 miatti technológiai átállás kapcsán egyre több kibertámadás éri a vállalatokat, miközben az IT-biztonság mellett az adatvédelem és a munkavállalók egészségi állapotának nyomon követése is kiemelt jelentőségű területté vált. Mára a cégek több...

Kiváló fogyasztói márka lett a Dressa

Évek óta az látszik, hogy a magyar fogyasztók egyre szívesebben vásárolnak hazai termékeket. Ezt a tendenciát hivatott erősíteni a MagyarBrands program is, amely díj idei kitüntetettjei között immár a száz százalékban magyar tulajdonú Dressa...

Az eMAGról beszéltek legtöbben a neten

Novemberben több mint 27 ezer bejegyzés született a magyar internetezők körében a Black Friday-ről, ezek az online tartalmak 48 milliós elérést generáltak az akciós időszak alatt. A SentiOne november 1-30-ig vizsgálta meg a hazai...

Rácáfolt a chiphiányra a Black Friday

Nem éreztette hatását az elektronikai eszközökhöz nélkülözhetetlen félvezető alkatrészek hiánya a MediaMarkt Black November akciósorozatának eredményein. 2021 akciós időszakának forgalma több mint 10 százalékkal múlta fölül az előző évit. Az idei slágertermék a nagyértékű...

Folyamatosan támadják a vállalkozásokat

A mikro-, kis- és középvállalkozások felét érte már támadás az interneten. Leginkább adathalász levelekkel bombázták őket, de nagyjából minden nyolcadik cégnek törték már fel weboldalát, közösségi média felületét vagy próbálkoztak meg ezzel. Legnagyobb veszélyben...

Harminc milliárd fölött költ tartalomra a Disney

Jövőre jelentősen megnöveli a tartalomra szánt költségvetését a Disney, a társaság majdnem kétszer annyit költ majd, mint legnagyobb riválisa, a Netflix. A vállalat célja, hogy erősítse pozícióját a streaming piacon, és az előrejelzések szerint...

Változásokat jelentett be az LG

Az LG Electronics (LG) bejelentette, hogy William Cho stratégiai igazgatói posztja mellett december 1-jétől a vezérigazgatói teendőket is átveszi. Cho 2019 óta a vállalat legfőbb stratégája, korábban az LG North America elnökeként hat évig...

Díjazták a K&H információbiztonsági csapatát

A digitális forradalom közepette a korábbinál is nagyobb hangsúlyt kap a biztonságos bankolás, amit a K&H információbiztonsági csapata által működtetett robosztus informatikai rendszer biztosít az ügyfeleknek. A K&H most kiemelkedő elismerésben részesült, elnyerte ugyanis...

Kódolatlan csatornával készül az ünnepre a Telekom

A TV2 Séf csatorna decemberben kódolatlanul érhető el a Magyar Telekom kínálatában Telekom TV, IPTV és SAT TV előfizetők számára, így a karácsony előtti időszakban érdemes lesz a 7. csatornahelyre kapcsolni. A december a...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Az európaiak fele aggódik csak a kiberbiztonság miatt

Az európai uniós állampolgárok mindössze 56 százaléka jelezte az Eurobarométer felmérésében, hogy aggódik a kibertámadások és kiberbűnözés miatt. A megkérdezettek 80 százaléka szerint a digitális eszközök használata ugyanannyi előnnyel jár, mint hátránnyal. Az Európai Unió...

Kétszázezer csomagot kézbesített a Sameday

A Black Friday kampány idén is hatalmas sikereket hozott az e-kereskedelem piaci szereplői számára. A magyar vásárlók rekord mennyiségű online rendelés leadásával használták ki a kampány miatti leárazások előnyeit, amit a Sameday csomagküldő szolgálat...

Listázzák a cégek a koronavírusos dolgozókat

A COVID-19 miatti technológiai átállás kapcsán egyre több kibertámadás éri a vállalatokat, miközben az IT-biztonság mellett az adatvédelem és a munkavállalók egészségi állapotának nyomon követése is kiemelt jelentőségű területté vált. Mára a cégek több...

Kiváló fogyasztói márka lett a Dressa

Évek óta az látszik, hogy a magyar fogyasztók egyre szívesebben vásárolnak hazai termékeket. Ezt a tendenciát hivatott erősíteni a MagyarBrands program is, amely díj idei kitüntetettjei között immár a száz százalékban magyar tulajdonú Dressa...

Az eMAGról beszéltek legtöbben a neten

Novemberben több mint 27 ezer bejegyzés született a magyar internetezők körében a Black Friday-ről, ezek az online tartalmak 48 milliós elérést generáltak az akciós időszak alatt. A SentiOne november 1-30-ig vizsgálta meg a hazai...
- Hirdetés -

CMO

Már létező folyamatokat erősített fel a COVID

Hunyady Beatrix Euronics, marketingigazgató Az év vége kiemelt időszak a kereskedelemben, milyen kampánnyal készül az Euronics? A november-december értékesítés szempontjából az év 2 legfontosabb hónapja a műszaki kereskedelemben, a tavalyi évben a teljes céges árbevételünk közel 30...

Nagy a türelmetlenség a fiatalokban

Szili Tímea Futureal Group & Cordia Group, marketing- és kommunikációs igazgató   - Kicsivel több mint két hónapja nyílt meg a Futureal Group & Cordia Group fejlesztésében megvalósult Etele Plaza, mennyire váltotta be eddig a hozzá fűzött...

A kitaposott út biztonsága illúzió

Takács Borbála Adevinta Hungary, marketingigazgató   - Több évtizedes ügynökségi múlt után most ügyféloldalon folytatod. Miért döntöttél a változtatás mellett? - A váltás gondolata régóta érlelődött bennem. Húsz évet töltöttem ügynökségi oldalon, ez nagyon hosszú idő, ami rengeteg...

Most még tart a „történelmet írunk éppen” katarzisa

Szauter Zsolt eMAG és Extreme Digital, marketingigazgató   - Nagyon pörög itthon az online vásárlás, milyen élmény volt ebben a közegben átvenni a legnagyobb hazai e-kereskedelmi cég marketingjének irányítását? - Természetesen büszke vagyok arra, hogy engem választottak erre...

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Zöld Bank Díjat nyert az MKB

A Magyar Bankholding csoport tagja, az MKB Bank kapta az MNB 2021-es Zöld Bank Díját. A jegybank a Zöld Pénzügyek Díjakat az ökológiai lábnyom csökkentéséért legtöbbet tevő hitelintézeti, befektetési és biztosítási intézményeknek osztja ki...

Elismerték a Coop energiatudatosságát

A 2018-2019-2020-as évek után idén ismét Energiatudatos Vállalat védjeggyel ismerték el a Coop Gazdasági Csoport fejlesztéseit. A kitüntető címet a köztársasági elnök által fővédnökölt, az Országgyűlés Nemzeti Fenntartható Fejlődési Tanácsa által védnökölt, a Magyar...

Zöld díjat söpört be az Erste

Az Erste Alapkezelő Zrt. nyerte el 2021-ben a Zöld Befektetési Alapkezelő elismerést a Magyar Nemzeti Banktól. A jegybank két éve hirdette meg először a Zöld Pénzügyek Díjat, amelyben a legzöldebben működő pénzügyi intézményeket ismeri...

DATA