- Hirdetés -

Ezt tudja a legújabb okosóra

|

- Hirdetés -

Az újgenerációs Galaxy Watch3 okosóra továbbfejlesztett egészségügyi és fitnesz funkciókat hoz el egy prémium eszközben.

A Galaxy Watch3 és a Galaxy Buds Live eszközök segíthetnek a mindennapi rutin és a megszokott életstílus fenntartásában. A készülékek zökkenőmentesen csatlakoztathatók a Galaxy Ökoszisztémába, így hozzájárulhatnak az egészségesebb életvitelhez, a hatékonyabb kommunikációhoz és kimagasló technológiai megoldásokat biztosítanak.

Galaxy Watch3: Továbbfejlesztett egészségügyi funkciók a teljes életért

A Galaxy Watch3 egy luxuskaróra jellemzőit foglalja magába, miközben egész nap kényelmes viseletet biztosít. Az időtálló formatervezésű okoseszköz az olyan prémium alapanyagok mellett, mint a rozsdamentes acél és a kiemelkedő minőségű bőr, most először elegáns és időtálló titánium változatban is elérhető lesz. A Galaxy Watch3 népszerű forgatható gyűrűje elegáns formatervezéssel érkezik, miközben páratlan funkcionalitást biztosít. A gyűrű forgatásával a felhasználók egyszerűen váltogathatnak a widgetek, alkalmazások és értesítések között. Az eredeti Galaxy Watch-hoz képest a Galaxy Watch3 14 százalékkal keskenyebb, 8 százalékkal kisebb és 15 százalékkal könnyebb lett, ennek ellenére az elődeinél nagyobb kijelzővel érkezik. Az óra számlapját a felhasználók könnyen a saját stílusukhoz igazíthatják. A Galaxy Store több mint 80 000 óraszámlapot kínál, de akár egyedi grafikák is készíthetők hozzá. Az eszköz 40 különböző konfigurációt kínál a számlap személyre szabásához, így a felhasználók a számukra legfontosabb információkat jeleníthetik meg azon.

A Galaxy Watch eszközök képességei folyamatosan fejlődnek, a Watch3 pedig új egészségügyi és fitnesz funkciókkal is bővült. A Véroxigén-szint mérés (SpO2) lehetőséggel mérhető és követhető az oxigénszaturáció szintje és ehhez igazíthatók a wellness célok is. A segítség mindig csak egy karnyújtásnyira lesz a Galaxy Watch3 új megoldásával, amely érzékeli, ha a felhasználó elesik és automatikusan SOS üzenetet küld az előre meghatározott kontaktoknak.

Elkezdeni az edzéseket nem mindenki számára egyformán könnyű, a Samsung futóedzője számukra jelenthet nagy segítséget. A Futáselemzés funkcióval a felhasználók valós idejű visszajelzést kaphatnak futás közben, az edzés befejezésekor pedig hat tényezőre kiterjedő elemzést készít az eszköz, amely alapján javíthatnak a technikájukon és a teljesítményükön, valamint a sérülésveszély is csökkenthető. A kardióedzés követése közben elérhetők a maximális oxigénfelvételi szintre vonatkozó adatok, amelyek mutatják a szervezet terhelhetőségét. A felhasználók otthonában teljes körű szolgáltatást biztosító fitnesz stúdiót hozhatnak létre a Samsung Health segítségével, amelyben több mint 120 különböző edzésvideó érhető el. Az edzésterv kiválasztása után az kivetíthető Samsung Smart TV-re, a Galaxy Watch3 pedig automatikusan elindítja a követést és a méréseket. A megfelelő regenerálódás és pihenés legalább olyan fontos, mint az edzés maga, a Samsung éppen ezért 2014-es bemutatása óta folyamatosan fejleszti alvásfigyelő megoldásait. A Galaxy Watch3 megújult alvásértékeléssel és tippekkel érkezik, így még pihentetőbbek lehetnek az éjszakai órák.

A Galaxy Watch3 könnyedén működik együtt más Galaxy eszközökkel, így a Galaxy Note20 család telefonjaival is. A felhasználók automatikus válaszokat állíthatnak be szöveges- és képüzenetekre is, a telefonon érkezett emojikat és fotókat pedig a csuklójukon is megnézhetik. Az okosórával egyszerre több eszközön is könnyedén irányíthatók a mobilos élmények. Az okostelefonon lejátszott zene a forgatható gyűrűvel, a telefon egyes funkciói pedig egyszerű gesztusokkal is vezérelhetők, például a kéz ökölbe szorításával fogadhatók hívások, a csukló forgatásával pedig némíthatók az értesítések. Azok számára, akik hosszabb időt töltenének a telefonjuk nélkül, az LTE modellekkel közvetlenül is fogadhatók hívások és kezelhetők üzenetek, valamint lehetőség nyílik zenelejátszásra vagy alkalmazások indítására is.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Tizenhárom díjat gyűjtött be az LG

Ismét számos kitüntetéssel jutalmazták az LG Electronics formatervezési megoldásait az International Design Excellence Awards (IDEA) díjátadón: a vállalat 13 elismerést gyűjtött be, köztük egy, a verseny rangos elismerésének számító Arany díjat. Az Amerikai Ipari...

Borúsnak látják a jövőt a vendéglátók

Miközben a túlélésre készülnek, a jövővel törődnek a hazai szálloda és vendéglátóipar szakemberei. A közeli jövőt borúsnak látja a szakma: a munkaerő hiánya, a csökkenő kereslet, a növekvő energiaárak egyszerre nehezítik a szereplők életét...

Átadták a legrangosabb hazai designdíjakat

Többek között az év magyar designtermékét, az év enteriőrjét és az év márkáját díjazták az ELLE Decoration International Design Awards (EDIDA) Hungary-n. A nívós szakmai elismerést nemzetközi szinten is a design Oscar díjának tartják,...

A Miele a Mediatort választotta

2022 szeptemberétől a Mediator felel a német prémiumkategóriás háztartásieszköz-gyártó, a Miele teljeskörű magyarországi kommunikációjáért.A határozatlan időre szóló együttműködés során a full service ügynökség feladatai közé tartozik a kreatív tervezés és gyártás, a médiatervezés és...

George Clooney-val kampányol a Nespresso

A George Clooney szereplésével készült The Empty cup kampányban a Nespresso rávilágít a kockázatra, amelyet az éghajlatváltozás jelent a kávétermelő közösségekre, és a márka megerősíti hosszú távú elkötelezettségét a világ legjobb kávéinak megőrzése iránt.A...

Idén négyszer annyit repültek a magyarok, mint 2021-ben

Az idei nyáron a magyarok és a románok repültek a legtöbbet Londonba – derül ki a Kiwi.com adataiból. A csehek és szlovákok szeretnek leginkább előre tervezni, ők több mint egy hónappal az utazás előtt...

Nemzetközi meccsekkel tér vissza az NBA

Utoljára 2020. január 24-én rendeztek NBA-meccset az USA-n és Kanadán kívül, akkor a Milwaukee Bucks és a Charlotte Hornets lépett pályára Párizsban. A COVID megnehezítette az ilyen meccsek szervezését, de több mint 2,5 év...

Idén is díjazták a kutatónőket

Miért nem hatnak minden esetben az antibiotikumok és mi köze ennek a tartósítószerekhez? Hogyan juthat be a gyógyszerek nagymolekulájú hatóanyaga a gondosan védett sejtbe? Mennyivel gyorsítja a mesterséges intelligencia a gyógyszerfejlesztések hosszadalmas tesztelési folyamatait?...

Itthon is terjednek a gyerekeket veszélyeztető online kihívások

„Újabb halálos kihívás terjed a gyerekek között” – gyakori cím a médiában, de sajnos sokan nem is sejtik, hogy miről szól egy-egy virtuális kihívás és mitől veszélyes. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH)...

Így készíthetsz lélegzetelállító őszi fotókat

Vége a nyaralásnak, hűl az idő, és fokozatosan veszi fel a természet is őszi színeit. Az új évszak remek lehetőségeket biztosít arra, hogy kiránduljunk vagy utazzunk, ott pedig egyedi felvételeket készíthessünk. Akár bakancsot húzunk,...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Magyar településeket díjaztak

Mindhárom hazai induló − Székesfehérvár, Veresegyház és Orfű − teljesítményét elismerte az Európai Virágos Városok és Falvak verseny szakmai zsűrije. 1975 óta rendezik meg a virágos városok és falvak európai megmérettetését, az Entente Florale...

Tizenhárom díjat gyűjtött be az LG

Ismét számos kitüntetéssel jutalmazták az LG Electronics formatervezési megoldásait az International Design Excellence Awards (IDEA) díjátadón: a vállalat 13 elismerést gyűjtött be, köztük egy, a verseny rangos elismerésének számító Arany díjat. Az Amerikai Ipari...

Borúsnak látják a jövőt a vendéglátók

Miközben a túlélésre készülnek, a jövővel törődnek a hazai szálloda és vendéglátóipar szakemberei. A közeli jövőt borúsnak látja a szakma: a munkaerő hiánya, a csökkenő kereslet, a növekvő energiaárak egyszerre nehezítik a szereplők életét...

Átadták a legrangosabb hazai designdíjakat

Többek között az év magyar designtermékét, az év enteriőrjét és az év márkáját díjazták az ELLE Decoration International Design Awards (EDIDA) Hungary-n. A nívós szakmai elismerést nemzetközi szinten is a design Oscar díjának tartják,...

A Miele a Mediatort választotta

2022 szeptemberétől a Mediator felel a német prémiumkategóriás háztartásieszköz-gyártó, a Miele teljeskörű magyarországi kommunikációjáért.A határozatlan időre szóló együttműködés során a full service ügynökség feladatai közé tartozik a kreatív tervezés és gyártás, a médiatervezés és...
- Hirdetés -

Don't Miss

Kevesebb a mentalitásában stabil munkavállaló

Csökken a fluktuáció mértéke a munkaszervezetekben. Mielőtt azonban a HR osztályokon pukkanna a pezsgő, fontos látnunk az okokat, mert bár furcsán hangozhat, ez a csökkenés káros is lehet, ennek hátterében pedig a kevéssé őszinte...

Felveszik a versenyt a helyi rádióadók

Mennyien hallgatják a helyi rádiókat, milyen lehetőségeik vannak a reklámpiacon ezeknek az adóknak – többek között erről is beszélt Ürge Dezső, a Helyi Rádiók Országos Egyesületének (Heroe) elnöke. - Jelenleg a teljes napi rádiós elérésnek...

Nem szabad leírni a rádiózást

A rádió népszerűsége töretlen és a reklámbevételei is folyamatosan növekedtek. Persze nem olyan ütemben, ahogy a teljes piac nőtt, ezért a teljes piaci share összességében csökkent, de a rádió messze nem a haláltusáját vívja...

Ha szabad a kezünk, vásárolunk

Most már sehol nem húzzák fel a szemöldöküket a boltosok, ha a telefonomat, netalántán az órámat érintem oda a fizetésnél a terminálhoz – mondta el Mondovics Péter az mmonline.hu-nak adott interjúban. A Mastercard marketing...
Samu Tímea

Az out-of-home-nak van egy szuperereje

A mi területünkön kreativitással és innovációval tudunk úrrá lenni a helyzeten, amelyet edukációs funkciónak is ki kell egészítenie, különösen a digitális felületeken – állítja Samu Tímea. A JCDecaux Hungary vezérigazgatója az mmonline.hu-nak adott interjúban...
- Hirdetés -

SzuperZöld

George Clooney-val kampányol a Nespresso

A George Clooney szereplésével készült The Empty cup kampányban a Nespresso rávilágít a kockázatra, amelyet az éghajlatváltozás jelent a kávétermelő közösségekre, és a márka megerősíti hosszú távú elkötelezettségét a világ legjobb kávéinak megőrzése iránt.A...

Díjat nyert a Danone Műanyag Kisokosa

A bolygónk jövője egyre égetőbb kérdés mindennapjainknak. A zöldebb megoldások kapcsán azonban nem csak a különböző szervezetekre kell számítanunk, hanem önmagunkra is, hiszen immár elengedhetetlen, hogy háztartásonként is lépéseket tegyünk a fenntarthatóságért. A Danone...

Tovább zöldült a SPAR

A SPAR Ausztria csoport országaiban (Magyarország, Észak-Olaszország, Szlovénia, Horvátország) jelentős eredményeket sikerült elérni a vállalatcsoport környezeti fenntarthatósági stratégiájának égisze alatt: az utóbbi egy év során negyedével csökkent az üvegházhatású gázkibocsátás a résztvevő országok összesített...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....