- Hirdetés -

Ezt tudja a legújabb okosóra

|

- Hirdetés -

Az újgenerációs Galaxy Watch3 okosóra továbbfejlesztett egészségügyi és fitnesz funkciókat hoz el egy prémium eszközben.

A Galaxy Watch3 és a Galaxy Buds Live eszközök segíthetnek a mindennapi rutin és a megszokott életstílus fenntartásában. A készülékek zökkenőmentesen csatlakoztathatók a Galaxy Ökoszisztémába, így hozzájárulhatnak az egészségesebb életvitelhez, a hatékonyabb kommunikációhoz és kimagasló technológiai megoldásokat biztosítanak.

Galaxy Watch3: Továbbfejlesztett egészségügyi funkciók a teljes életért

A Galaxy Watch3 egy luxuskaróra jellemzőit foglalja magába, miközben egész nap kényelmes viseletet biztosít. Az időtálló formatervezésű okoseszköz az olyan prémium alapanyagok mellett, mint a rozsdamentes acél és a kiemelkedő minőségű bőr, most először elegáns és időtálló titánium változatban is elérhető lesz. A Galaxy Watch3 népszerű forgatható gyűrűje elegáns formatervezéssel érkezik, miközben páratlan funkcionalitást biztosít. A gyűrű forgatásával a felhasználók egyszerűen váltogathatnak a widgetek, alkalmazások és értesítések között. Az eredeti Galaxy Watch-hoz képest a Galaxy Watch3 14 százalékkal keskenyebb, 8 százalékkal kisebb és 15 százalékkal könnyebb lett, ennek ellenére az elődeinél nagyobb kijelzővel érkezik. Az óra számlapját a felhasználók könnyen a saját stílusukhoz igazíthatják. A Galaxy Store több mint 80 000 óraszámlapot kínál, de akár egyedi grafikák is készíthetők hozzá. Az eszköz 40 különböző konfigurációt kínál a számlap személyre szabásához, így a felhasználók a számukra legfontosabb információkat jeleníthetik meg azon.

A Galaxy Watch eszközök képességei folyamatosan fejlődnek, a Watch3 pedig új egészségügyi és fitnesz funkciókkal is bővült. A Véroxigén-szint mérés (SpO2) lehetőséggel mérhető és követhető az oxigénszaturáció szintje és ehhez igazíthatók a wellness célok is. A segítség mindig csak egy karnyújtásnyira lesz a Galaxy Watch3 új megoldásával, amely érzékeli, ha a felhasználó elesik és automatikusan SOS üzenetet küld az előre meghatározott kontaktoknak.

Elkezdeni az edzéseket nem mindenki számára egyformán könnyű, a Samsung futóedzője számukra jelenthet nagy segítséget. A Futáselemzés funkcióval a felhasználók valós idejű visszajelzést kaphatnak futás közben, az edzés befejezésekor pedig hat tényezőre kiterjedő elemzést készít az eszköz, amely alapján javíthatnak a technikájukon és a teljesítményükön, valamint a sérülésveszély is csökkenthető. A kardióedzés követése közben elérhetők a maximális oxigénfelvételi szintre vonatkozó adatok, amelyek mutatják a szervezet terhelhetőségét. A felhasználók otthonában teljes körű szolgáltatást biztosító fitnesz stúdiót hozhatnak létre a Samsung Health segítségével, amelyben több mint 120 különböző edzésvideó érhető el. Az edzésterv kiválasztása után az kivetíthető Samsung Smart TV-re, a Galaxy Watch3 pedig automatikusan elindítja a követést és a méréseket. A megfelelő regenerálódás és pihenés legalább olyan fontos, mint az edzés maga, a Samsung éppen ezért 2014-es bemutatása óta folyamatosan fejleszti alvásfigyelő megoldásait. A Galaxy Watch3 megújult alvásértékeléssel és tippekkel érkezik, így még pihentetőbbek lehetnek az éjszakai órák.

A Galaxy Watch3 könnyedén működik együtt más Galaxy eszközökkel, így a Galaxy Note20 család telefonjaival is. A felhasználók automatikus válaszokat állíthatnak be szöveges- és képüzenetekre is, a telefonon érkezett emojikat és fotókat pedig a csuklójukon is megnézhetik. Az okosórával egyszerre több eszközön is könnyedén irányíthatók a mobilos élmények. Az okostelefonon lejátszott zene a forgatható gyűrűvel, a telefon egyes funkciói pedig egyszerű gesztusokkal is vezérelhetők, például a kéz ökölbe szorításával fogadhatók hívások, a csukló forgatásával pedig némíthatók az értesítések. Azok számára, akik hosszabb időt töltenének a telefonjuk nélkül, az LTE modellekkel közvetlenül is fogadhatók hívások és kezelhetők üzenetek, valamint lehetőség nyílik zenelejátszásra vagy alkalmazások indítására is.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Inkább online vásárolnak divatcikkeket a magyarok

A magyarok 86 százaléka fog divatcikkeket vásárolni az interneten az ünnepeket megelőző kereskedelmi időszakban. A fogyasztók 57 százaléka tervezi, hogy szinte csak webáruházakból fog rendelni, 29 százalék vásárol majd online és fizikai üzletben...

Ezek voltak a legkeresettebb idegen szavak a neten

Rövid bétateszt után 90 000 szóval elindult a jelentese.hu. A SAKKOM Interaktív által létrehozott, ingyenes szótárakat gyűjtő oldalon többek között angol- és idegen szavak, a gamer társadalom által használt kifejezések, E-számok, és keresztnevek jelentése...

Újabb zöld termékek a Lidl kínálatában

A klímavédelem és a felelős vásárlás fontossága egyre inkább növekszik a hazai vásárlók körében. A Lidl Magyarország ezeket az igényeket szem előtt tartva, fenntarthatósági stratégiájának részeként új termékcsaládokat tesz karbonsemlegessé és az újrahasznosított műanyagból...

Havonta ötszáz új reklám kerül képernyőre

Havonta ötszáz, még nem látott tévéhirdetés kerül a nézők szeme elé, a teljes reklámmennyiségnek pedig több mint a felét továbbra is az újak teszik ki – derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság...

Nőtt a tévézésre szánt idő a magyarok körében

Az idei harmadik negyedévben öt perccel nőtt a napi tévénézési idő a teljes népesség körében a Nielsen Közönségmérés adatai szerint és elérte a 4 óra 32 percet. A filmek és sorozatok miatt ülünk le...

Techcégek uralják a márkák rangsorát

A 10 legértékesebb márka közül 5 tartozik technológiai cégekhez, de ha az első 20-at nézzük, akkor még nagyobb a szektor fölénye, ebben a körben 11 technológiai brand található az Interbrand legújabb százas toplistáján. Az...

Új évaddal folytatódik a Comedy Club

Újra a nagypályás nevettetőké a terep a Comedy Centralon, október 22-től ugyanis folytatódik a humorcsatorna standupos műsorfolyama, a Comedy Club. Idén ősszel ismét trükkös cselekkel, kíméletlen támadásokkal és védhetetlen poénlabdákkal nyomul a gárda. Elsőként...

Van hova fejlődnünk az energiatakarékosság terén

A hazai fogyasztók körében a szelektív hulladékgyűjtés és az energiatakarékos égők használata számít a leginkább elterjedt otthoni környezetkímélő szokásnak. Miközben a magyar háztartásokban megtalálható hűtők, mosógépek, tévék mintegy fele már energiatakarékosnak számít, e gépek...

Éjjel is látó kamerákkal érkezik a legújabb okosmobil

Különleges éjszakai fotós és videós funkciókkal, 120 Hz-es képfrissítéssel, szupergyors töltéssel érkezik a HUAWEI legújabb okostelefonja. A nova 9 elő- és hátlapi kameráival egyaránt 4K-s felbontású videók készíthetők, a 4300 mAh-s beépített akkumulátor feltöltéséhez...

A vártnál jobban teljesít a lízingpiac

Bár a járvány az idén is bizonytalanná teszi a gazdasági helyzetet, a magyar lízingpiac ennek ellenére a várakozásoknál jobban szerepel – mondta Zs. Nagy István, a Magyar Lízingszövetség elnöke a szervezet csütörtöki konferenciáján. Szerinte...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...

Inkább online vásárolnak divatcikkeket a magyarok

A magyarok 86 százaléka fog divatcikkeket vásárolni az interneten az ünnepeket megelőző kereskedelmi időszakban. A fogyasztók 57 százaléka tervezi, hogy szinte csak webáruházakból fog rendelni, 29 százalék vásárol majd online és fizikai üzletben...

Ezek voltak a legkeresettebb idegen szavak a neten

Rövid bétateszt után 90 000 szóval elindult a jelentese.hu. A SAKKOM Interaktív által létrehozott, ingyenes szótárakat gyűjtő oldalon többek között angol- és idegen szavak, a gamer társadalom által használt kifejezések, E-számok, és keresztnevek jelentése...

Újabb zöld termékek a Lidl kínálatában

A klímavédelem és a felelős vásárlás fontossága egyre inkább növekszik a hazai vásárlók körében. A Lidl Magyarország ezeket az igényeket szem előtt tartva, fenntarthatósági stratégiájának részeként új termékcsaládokat tesz karbonsemlegessé és az újrahasznosított műanyagból...

Havonta ötszáz új reklám kerül képernyőre

Havonta ötszáz, még nem látott tévéhirdetés kerül a nézők szeme elé, a teljes reklámmennyiségnek pedig több mint a felét továbbra is az újak teszik ki – derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság...
- Hirdetés -

CMO

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...

Sikerült megválaszolni a Covid-szülte kihívásokat

Szalkai Réka Mastercard, marketingigazgató - Melyik volt az a könyv vagy film, ami az elmúlt időszakban a legnagyobb hatással volt önre? - Simon Sinekkel nemrég volt szerencsém együtt dolgozni. Igazi élmény volt nemcsak az előadása és azt...

Fontos a márka szerepének megtalálása

Juhász Péter Tibor Vodafone, márkaigazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Agárdi Szilvivel, a látássérült énekesnővel, Majkával és Téglás Botival, a fiatal hegedűtehetséggel készített több hónapos, komplex Red-kampányunkra, amely valós emberek valós történetein...

Készen állás és újratervezés

Nagy Zoltán Péter OTP Bank, marketing- és kommunikációs igazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Arra, hogy a marketing- és kommunikációs csapat, beleértve a lead ügynökségünket is, sikerrel tudott alkalmazkodni a megváltozott helyzethez. - Van...

A releváns megoldásokban hiszek

Liptay GabriellaKPMG, marketing- és kommunikációs igazgató- Mi az a 3 dolog, amit ajánlana egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva?- Legyen és maradjon kíváncsi, legyen „mindenevő”, olvasson és...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Újabb zöld termékek a Lidl kínálatában

A klímavédelem és a felelős vásárlás fontossága egyre inkább növekszik a hazai vásárlók körében. A Lidl Magyarország ezeket az igényeket szem előtt tartva, fenntarthatósági stratégiájának részeként új termékcsaládokat tesz karbonsemlegessé és az újrahasznosított műanyagból...

Fenntarthatóságban is jól teljesített a Telekom

A telekommunikációs szektor fenntarthatósági szempontból legjobban teljesítő vállalatai között jelölte meg a Magyar Telekomot az ISS Corporate Solutions a vállalat 2020. évi fenntarthatósági eredményei alapján. Az ISS ESG Corporate Rating éves szinten több, mint 100...

Zöld éttermet nyitott Debrecenben a KFC

Európában is ritkaságnak számít a gasztronómiai vállalkozások közt, Magyarországon pedig még egyedülálló ebben a szektorban a KFC október 14-én Debrecenben megnyitott új étterme. A beruházás a környezeti fenntarthatósági szempontokat követve olyan zöld megoldások beemelésével...

DATA