- Hirdetés -

Ezt tudja a legvékonyabb összehajtható okosmobil

|

Minden idők legvékonyabb összehajtható okostelefonja is debütált a Huawei Technologies törökországi termékbemutatóján.

A HUAWEI Mate Xs 2 klasszikus, kifelé hajtható kialakítású, ultrakönnyű készülék, amely jelenleg a legvékonyabb modell az összehajtható okostelefonok piacán. A kétirányban forgatható zsanérszerkezet révén az okostelefon elegáns, úgynevezett unibody, azaz egy egységből kialakított házat kapott. Ennek köszönhetően a Mate Xs 2 könnyen összecsukható, kihajtva pedig tükörsima a képernyője.

Az okostelefont számos csúcstechnológiával szerelték fel, beleértve az iparágban vezető 7,8"-es, 2480 x 2200 felbontású True-Chroma összecsukható kijelzőt és a HUAWEI XD optikát támogató kamerarendszert. A képernyőt tükröződésmentes nano optikai réteggel látták el, ezáltal a kijelző kevesebb fényt ver vissza és jobb olvasási élményt nyújt napfényben. Összehajtva a HUAWEI Mate Xs 2 19:9-es kijelzőaránnyal rendelkezik, így ahhoz hasonló, kényelmes élményt nyújt, mintha egy nem összecsukható, megszokott méretű okostelefont tartana a kezében a felhasználó.

A HUAWEI Mate Xs 2 súlya mindössze 255 g, amit eddig csak a nem összecsukható okostelefonok tudtak elérni. A készülék kis súlyát az innovatív, könnyű anyagok alkalmazásának köszönheti – így az ultrakönnyű üvegszálaknak a hátlapban, valamint annak, hogy a ház megformálásához a repülőgépiparban használt kiváló minőségű titánötvözeteket és könnyű, de nagy szilárdságú acélt használtak. Ezek az anyagok egyben szilárddá és törésállóvá teszik a Mate Xs 2-t.

Zászlóshajó funkciók, kiemelkedő teljesítmény, professzionális kamerarendszer

A HUAWEI Mate Xs 2 Qualcomm Snapdragon 888 chippel érkezik, emellett 4600mAh akkumulátorral szerelték fel, és támogatja a 66W-os HUAWEI gyorstöltést. A készülék rendkívül vékony, nagyméretű sztereó hangrendszerrel rendelkezik, amelyet egy új, mesterséges intelligencia-vezérelt szoftvermegoldás (AI Sound Engine) tesz még kiforrottabbá.

A HUAWEI Mate Xs 2 kamerarendszere 50MP felbontású True-Chroma kamerát tartalmaz, emellett a továbbfejlesztett HUAWEI XD Optics technológia felel a valóságot élethűen visszaadó fényképezésért. HUAWEI Mate Xs 2 hűen reprodukálja a színeket a HUAWEI XD Fusion Pro True-Chroma Image Engine technológiának, a 10 csatornás többspektrumú érzékelőnek köszönhetően.

A Mate Xs 2 nagyobb képernyője lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy a Huawei térkép-szolgáltatása, a Petal Térkép használata közben egyszerre több információt láthassanak, ami jobb rálátást ad az útvonal-lehetőségekre, és megkönnyíti a sávok közötti navigációt. A készülék összecsukott és kihajtott képernyővel egyaránt használható vezetés közben, utóbbi esetben a nagyobb méretű, kiváló felbontású kijelzőnek köszönhetően a Petal Térkép 3D-s nézete még részletgazdagabb, valósághűbb élményt nyújt. Az alkalmazás megjeleníti az egyes épületek részleteit, az időjárásra vonatkozó adatokat, és a napszaknak megfelelő fényhatásokat, például éjszakai üzemmódban az utcalámpák és az épületek esti világítását. Ezenfelül a térkép-szolgáltatás még optimalizáltabb sávválasztó funkcióval rendelkezik, használható offline módban, a négy évszaknak megfelelően személyre szabható a felhasználói felület stílusa, valamint további térképréteg hozzáadásával látható a hőmérséklet és a csapadékmennyiség.

A Petal Térkép interaktív élményt nyújtó, felhasználóbarát felülete elnyerte a világ legtekintélyesebb dizájn- és formatervezési díját, a Red Dot Design Award-ot.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A hazai e-kereskedők alig több mint tizede él a retail media lehetőségével

A hazánkban működő e-kereskedők mindössze 13,5 százaléka kínál digitális retail media megoldásokat – derül ki a PwC Magyarország által, az IAB Hungary szakmai közreműködésével készített kutatásból. A retail media mint az e-kereskedelem világában robbanásszerűen...

Fontos európai díjat nyert a magyar HR vezető

Komáromi Zsófiának, a Publicis Groupe Hungary Chief Talent Officerének és a Publicis Groupe CEE Talent Transformation Partnerének ítélték oda a 2024-es HR Diversity Champion of the Year kategóriadíját a European Diversity Awards-on. Az egyik...

Erre költünk legtöbbet az ünnepi szezonban

A Mastercard Gazdasági Intézet előrejelzése szerint a 2024-es ünnepi szezonban az európai vásárlási szokásokat a divat, az elektronikai eszközök és az utazás iránti kereslet határozza meg. A fogyasztók vásárlási kedve összességében növekszik, bár sokan...

Így alakulhat az ünnepi édességpiac

A kiskereskedők nehéz helyzetben futnak neki az ünnepi szezonnak, ami az év legkiemeltebb időszaka számukra. Eddig az látszott, hogy a lakosság meglehetősen visszafogta a fogyasztást, úgyhogy a megszokottnál is több múlik most azon, változik-e...

A Z generációval erősíthet Európa

Fokozódik a globális verseny. A sikeres európai gazdaság egyik meghatározó eleme az erős innovációs ökoszisztéma és a tehetséges fiatalok képzésének támogatása. Az innovatív életforma, a hibázás kultúrája és az együttműködések fontossága is szóba került...

Erre hajtott a NAV 2024-ben

A transzferárazás szabályozási és gyakorlati kihívásai kerültek elemzésre a Deloitte legutóbbi webináriumán, ahol az adótanácsadó szakértői és a NAV képviselője osztották meg tapasztalataikat a témában. Az online esemény vendége volt, Maqsoudi Ali, a NAV...

Új trendek jönnek a munka világában

Az évtized végéig több mint 85 millió betöltetlen álláshely lesz világszerte, és ezt szinte minden cég megérzi majd. A legnagyobb kihívás tehát nem az, hogy a robotok elveszik az állásunkat, hanem hogy nincs elég...

Cyberpunk valóság testközelből: itt az L20 podcast új epizódja

Az Internet Hungary-n készített L20 podcast legújabb epizódjában a bőr alá ültethető chipek kerültek reflektorfénybe – egy olyan technológia, amely egyre inkább a mindennapok részévé válik. A beszélgetés vendégei Schumacher Vanda műsorvezető, színésznő, aki...

Új konferenciát szervez a Magyar Marketing Szövetség

A Magyar Marketing Szövetség 2025. március 5-én az Etele Cinema-ban hagyományteremtő szándékkal indítja útjára a Digital Marketing Forumot. Az esemény küldetése a Magyarországon működő cégek, szervezetek digitális érettségének és üzleti növekedésének marketingeszközökkel történő támogatása....

A TopFICE rangsorában a Lounge Group az év független ügynöksége

Megjelent a TopFICE 2024-es rangsora, amelyen a Lounge Group Magyarország legjobb független ügynökségeként szerepel. A lista nemzetközi, regionális és helyi kreatív versenyeken elért eredmények összesítése alapján készült. A TopFICE globális rangsor, amely 67 nemzetközi, regionális...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Várakozások felett az év – interjú Erdélyi Eszterrel

Nálunk az áremelés sokkal nehezebb, mert kínálati piac van. A nemzetközi szereplőknek hatalmas az inventoryjuk, ami ugyan kevésbé minőségi, és nagy a reklámzaj, de megtehetik, hogy a hazai tartalom gyártókat „kiéheztetik” – véli Erdélyi...

A hazai e-kereskedők alig több mint tizede él a retail media lehetőségével

A hazánkban működő e-kereskedők mindössze 13,5 százaléka kínál digitális retail media megoldásokat – derül ki a PwC Magyarország által, az IAB Hungary szakmai közreműködésével készített kutatásból. A retail media mint az e-kereskedelem világában robbanásszerűen...

Fontos európai díjat nyert a magyar HR vezető

Komáromi Zsófiának, a Publicis Groupe Hungary Chief Talent Officerének és a Publicis Groupe CEE Talent Transformation Partnerének ítélték oda a 2024-es HR Diversity Champion of the Year kategóriadíját a European Diversity Awards-on. Az egyik...

Erre költünk legtöbbet az ünnepi szezonban

A Mastercard Gazdasági Intézet előrejelzése szerint a 2024-es ünnepi szezonban az európai vásárlási szokásokat a divat, az elektronikai eszközök és az utazás iránti kereslet határozza meg. A fogyasztók vásárlási kedve összességében növekszik, bár sokan...

Így alakulhat az ünnepi édességpiac

A kiskereskedők nehéz helyzetben futnak neki az ünnepi szezonnak, ami az év legkiemeltebb időszaka számukra. Eddig az látszott, hogy a lakosság meglehetősen visszafogta a fogyasztást, úgyhogy a megszokottnál is több múlik most azon, változik-e...

Don't Miss

Fontos európai díjat nyert a magyar HR vezető

Komáromi Zsófiának, a Publicis Groupe Hungary Chief Talent Officerének és a Publicis Groupe CEE Talent Transformation Partnerének ítélték oda a 2024-es HR Diversity Champion of the Year kategóriadíját a European Diversity Awards-on. Az egyik...

Lengyel vezető a dentsu új régiójánál

A dentsu globális kreatív-, marketing- és médiaügynökségi hálózatának EMEA régiós vezetése bejelentette a DACH (Németország, Ausztria, Svájc) és a CEE (Közép-Kelet-Európa) piaci területek összevonását egy új, egységes Közép-Európa régió formájában. Az új Közép-Európa klaszter...

Logó és arculattervezést segítő könyvet adott ki a [brandguide]

Megjelent a legújabb logó- és arculattervezés témájú szakkönyv a kiadásában. Egy szokatlan és egyedi formátumban: feltett kérdésekkel segíti a könyv a logó- és arculattervezés folyamatát. A könyv nem csak szorosan szakmabeliekhez szól, hanem...

A hazai kortárs művészet előtt tiszteleg az ACG

Idén ünnepli 20. születésnapját a hazai kreatív szektor megkerülhetetlen szereplője, az ACG. Az évforduló apropóján az ügynökség egy egyedülálló kiadványban, az ACG TWENTY Bookazine-ban tiszteleg azon hazai kortárs alkotók előtt, akik munkásságából az elmúlt...

A tudatos teremtésről írt könyvet Lakatos Zsófia

„Éld az álmod!” a címe Lakatos Zsófia új könyvének, amely egy egészen különleges témáról, a tudatos gondolkodásról, tervezésről, teremtésről szól. Az ismert pr-szakember szerint az üzleti világban egyre nagyobb szükség van a mentális jólétre,...