- Hirdetés -

Ezt tudja az egymillió forintos csúcsmobil

|

- Hirdetés -

A Huawei Technologies Fogyasztói Üzletága bemutatta a vállalat legújabb összehajtható okoskészülékét, a Mate Xs-t. A gyártó a legfejlettebb technológiákkal szerelte fel az egyszerre okostelefonként és tabletként is használható, 8”-es FullView kijelzővel érkező eszközt, amelynek hajlékonyságáért folyékony fémből készített zsanérok és több mint száz finom alkatrész felel. A Mate Xs a Huawei legújabb 5G-képes chipjére épül, ezáltal az egyik legerősebb és leggyorsabb 5G-okostelefon lesz a kategóriájában, míg fotózás élményét négy kamera és számos egyéb innováció támogatja.

A vállalat virtuális, Barcelonából közvetített sajtótájékoztatóján Richard Yu, a Huawei Fogyasztói Üzletágának vezérigazgatója elmondta: „Már a Huawei első hajlítható okoseszköze, a Mate X is követendő példa lett az iparágban, a Mate Xs azonban tovább emeli a lécet: még erősebb hálózatba kapcsoltságot és integrált felhasználói élményt biztosít, így kategóriája leggyorsabb 5G-okostelefonjának számít.”

A Huawei a Mate Xs-ben tovább tökéletesítette a készülék hajlíthatóságáért felelős kijelző technológiáját. A Falcon Wing névre keresztelt kialakítás több mint száz egymásba kapcsolódó részből áll, melyek tökéletes összhangban dolgoznak együtt a zavartalan felhasználói élményéért. A továbbfejlesztett, cirkónium-alapú fémből készített zsanér a korábbinál sokkal tartósabb, és garantálja a tényleges 180 fokos hajlíthatóságot. A polimer felépítésű kijelző kialakítása során két réteg csúcsminőségi polyimide anyagot ragasztanak egymáshoz optikailag tiszta ragasztóanyaggal. Az egyedi anyagok lehetővé teszik, hogy a kijelző tiszta képminőséget és élénk színeket biztosítson, miközben megőrzi magas fokú tartósságát.

A Mate Xs 8”-es, kifelé hajlítható kijelzőjével valódi FullView élményt biztosít tulajdonosának, aki kedve szerint okostelefonként és tabletként is használhatja az eszközt. A Mate Xs összehajtva ténylegesen egy kétképernyős okostelefonként szolgál, egy 6.6”-es fő-, illetve egy 6.38”-es másodlagos képernyővel. Kihajtva ugyanakkor egy 8”-es tabletté válik, amely mindössze 5,4 mm vastagságú. Az egyszerűen ki-be hajlítható, és kétképernyős módban is használható Mate Xs így egy sor olyan tevékenységben nyújt egészen új felhasználó élményt és támogatást, mint az e-mail írás, a böngészés, a dokumentumszerkesztés, az online vásárlás vagy a videók visszajátszása.

A Multi-Ablak funkciónak köszönhetően párhuzamosan két alkalmazás is futtatható a készülék képernyőjén, valamint drag-and-drop módszerrel könnyedén át lehet húzni szövegeket, képeket és egyéb dokumentumokat egyik alkalmazásból a másikba – lényegesen növelve ezzel a munkavégzés hatékonyságát, vagy például két termék összehasonlítását az online vásárlás közben.

A képernyő alján található „dock” lehetőséget ad a gyorsindításra is, segítségével a kiválasztott app gombnyomásra megnyitható osztott képernyős nézetben. A felhasználók két alkalmazás futtatása esetén egy harmadikat is elindíthatnak a Lebegő – Ablak funkció használatával, mellyel olyan apróbb feladatok is elvégezhetők, – az éppen futó alkalmazásokból való kilépés nélkül – mint az üzenetekre történő válaszadás.

A Mate Xs tulajdonosának az aktív használat esetén sem kell aggódnia túlmelegedés miatt: a készülék hűtési rendszerét kifejezetten a hajlítható forma hűtésére fejlesztette ki a gyártó. Az egyedi hűtőrendszer a mikroszkopikus résekkel rendelkező hajlítható grafén tulajdonságait használja ki, így egyszerre hajlik a készülékkel, és biztosítja a teljes felület egyenletes és hatékony hűtését.

A Mate Xs készüléket a Huawei legfejlettebb chipkészlete, a Kirin 990 5G hajtja. Az SoC egy nyolcmagos CPU-t tartalmaz, mely két szupernagy Cortex A-76 magból, két nagy Cortex A-76 magból, illetve négy kicsi Cortex A-55 magból áll. A grafikai teljesítményért a tizenhatmagos Mali-G76 GPU felel, amely a Huawei legerősebb GPU-ja. A mesterséges intelligencia támogatásáért pedig a Huawei Da-Vinci architektúrájára épülő NPU gondoskodik.

A Kirin 990 5G SoC tartalmaz egy 5G-modemet, amely egyszerre biztosítja az erőteljes teljesítményt és az 5G hálózatba kapcsoltságot nagyobb hatékonysággal és alacsonyabb hőkibocsátással. Az SoC a 2G, 3G, 4G, valamint az 5G NSA és SA hálózatokat, továbbá a teljes 5G-spektrumot, valamint az 5G+4G SIM Dual Standby-t is támogatja.

A kifejezetten a Mate Xs karcsúságára kialakított 5G-s antennarendszer ékes példája a Huawei telekommunikációs technológiákban mutatott szakértelmének. A hosszas K+F-folyamatoknak köszönhetően az antennakialakítás nagy sebességet és stabil hálózatba kapcsoltságot biztosít a készüléken.

A Mate Xs-t a Huawei, hagyományaihoz méltó módon, magas színvonalú – négy lencséből álló – kamerarendszerrel látta el. A függőlegesen elrendezett SuperSending Leica Quad Camera rendszer egy 40 MP-es főkamerából (széles látószögű, f/1.8 rekeszidejű), egy 16 MP-es ultraszéles látószögű kamerából (f/2.2. rekeszidejű), egy 8 MP-es telefotó kamerából (f/2.4 rekeszidejű, OIS), valamint egy 3D mélységérzékelő kamerából áll. A kamerarendszer támogatja az OIS és az AI Képstabilizáció kombinációját, így rendkívül stabil képek készíthetők, akár harmincszoros hibrid zoommal is. A rendszer akár az ISO 204800 értékig képes támogatni a fényképek készítését alacsony fényviszonyok között.

A Mate Xs a szelfiket is forradalmasítja, mivel a hajlíthatóság lehetővé teszi, hogy a felhasználók az önarcképek készítése közben is élvezzék a négykamerás rendszer előnyeit. A Mate Xs-t elég megfordítani, így a másodlagos képernyő használható a szelfik készítéséhez is. Emellett a készülékkel a portrék készítése is interaktívabbá válik, mivel a fotó alanya és a képeket készítő személy a két képernyős kialakításnak köszönhetően a fotózás során könnyedén együtt tudnak dolgozni azon, hogy a lehető legtöbbet hozzák ki az elkészített képekből.

A Mate Xs az EMUI10.0.1 Android-alapú, nyílt forráskódú operációs rendszert használja, amely nemcsak jobb teljesítményt és nagyobb biztonságot tesz lehetővé, hanem a Multiscreen Collaboration funkciót is támogatja. Utóbbi funkció eltörli a Windows- és Android-készülékek közötti határokat, minthogy az innovatív technológia segítségével a felhasználók könnyedén küldhetnek át fájlokat a Mate Xs és a Huawei MateBook készülékek között.

A Mate Xs az első olyan Huawei-készülék, mely a gyártó átalakított AppGallery-vel, a gyártó hivatalos alkalmazás-platformjával érkezik. A Huawei AppGallery olyan minőségi alkalmazások előtt nyitja meg a kaput, mely a Huawei által biztosított képességekből merítenek – mint amilyen a HiAI, vagy a média-, rendszer- és biztonsági funkciók. A 2018 áprilisában elindított AppGallery Európában már havonta több mint 26, míg globálisan 400 millió felhasználót számlál, a letöltések száma pedig csak Európában meghaladja a havi 1,2 milliárdot. Az 55 ezer alkalmazást tartalmazó áruház folyamatosan bővül a nemzetközi és hazai alkalmazásokkal.

A Huawei Mate Xs Magyarországon elsőként a Huawei Experience Store-ban március végétől lesz elérhető, 999 990 forint ajánlott bruttó fogyasztói áron.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Inkább online vásárolnak divatcikkeket a magyarok

A magyarok 86 százaléka fog divatcikkeket vásárolni az interneten az ünnepeket megelőző kereskedelmi időszakban. A fogyasztók 57 százaléka tervezi, hogy szinte csak webáruházakból fog rendelni, 29 százalék vásárol majd online és fizikai üzletben...

Ezek voltak a legkeresettebb idegen szavak a neten

Rövid bétateszt után 90 000 szóval elindult a jelentese.hu. A SAKKOM Interaktív által létrehozott, ingyenes szótárakat gyűjtő oldalon többek között angol- és idegen szavak, a gamer társadalom által használt kifejezések, E-számok, és keresztnevek jelentése...

Újabb zöld termékek a Lidl kínálatában

A klímavédelem és a felelős vásárlás fontossága egyre inkább növekszik a hazai vásárlók körében. A Lidl Magyarország ezeket az igényeket szem előtt tartva, fenntarthatósági stratégiájának részeként új termékcsaládokat tesz karbonsemlegessé és az újrahasznosított műanyagból...

Havonta ötszáz új reklám kerül képernyőre

Havonta ötszáz, még nem látott tévéhirdetés kerül a nézők szeme elé, a teljes reklámmennyiségnek pedig több mint a felét továbbra is az újak teszik ki – derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság...

Nőtt a tévézésre szánt idő a magyarok körében

Az idei harmadik negyedévben öt perccel nőtt a napi tévénézési idő a teljes népesség körében a Nielsen Közönségmérés adatai szerint és elérte a 4 óra 32 percet. A filmek és sorozatok miatt ülünk le...

Techcégek uralják a márkák rangsorát

A 10 legértékesebb márka közül 5 tartozik technológiai cégekhez, de ha az első 20-at nézzük, akkor még nagyobb a szektor fölénye, ebben a körben 11 technológiai brand található az Interbrand legújabb százas toplistáján. Az...

Új évaddal folytatódik a Comedy Club

Újra a nagypályás nevettetőké a terep a Comedy Centralon, október 22-től ugyanis folytatódik a humorcsatorna standupos műsorfolyama, a Comedy Club. Idén ősszel ismét trükkös cselekkel, kíméletlen támadásokkal és védhetetlen poénlabdákkal nyomul a gárda. Elsőként...

Van hova fejlődnünk az energiatakarékosság terén

A hazai fogyasztók körében a szelektív hulladékgyűjtés és az energiatakarékos égők használata számít a leginkább elterjedt otthoni környezetkímélő szokásnak. Miközben a magyar háztartásokban megtalálható hűtők, mosógépek, tévék mintegy fele már energiatakarékosnak számít, e gépek...

Éjjel is látó kamerákkal érkezik a legújabb okosmobil

Különleges éjszakai fotós és videós funkciókkal, 120 Hz-es képfrissítéssel, szupergyors töltéssel érkezik a HUAWEI legújabb okostelefonja. A nova 9 elő- és hátlapi kameráival egyaránt 4K-s felbontású videók készíthetők, a 4300 mAh-s beépített akkumulátor feltöltéséhez...

A vártnál jobban teljesít a lízingpiac

Bár a járvány az idén is bizonytalanná teszi a gazdasági helyzetet, a magyar lízingpiac ennek ellenére a várakozásoknál jobban szerepel – mondta Zs. Nagy István, a Magyar Lízingszövetség elnöke a szervezet csütörtöki konferenciáján. Szerinte...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...

Inkább online vásárolnak divatcikkeket a magyarok

A magyarok 86 százaléka fog divatcikkeket vásárolni az interneten az ünnepeket megelőző kereskedelmi időszakban. A fogyasztók 57 százaléka tervezi, hogy szinte csak webáruházakból fog rendelni, 29 százalék vásárol majd online és fizikai üzletben...

Ezek voltak a legkeresettebb idegen szavak a neten

Rövid bétateszt után 90 000 szóval elindult a jelentese.hu. A SAKKOM Interaktív által létrehozott, ingyenes szótárakat gyűjtő oldalon többek között angol- és idegen szavak, a gamer társadalom által használt kifejezések, E-számok, és keresztnevek jelentése...

Újabb zöld termékek a Lidl kínálatában

A klímavédelem és a felelős vásárlás fontossága egyre inkább növekszik a hazai vásárlók körében. A Lidl Magyarország ezeket az igényeket szem előtt tartva, fenntarthatósági stratégiájának részeként új termékcsaládokat tesz karbonsemlegessé és az újrahasznosított műanyagból...

Havonta ötszáz új reklám kerül képernyőre

Havonta ötszáz, még nem látott tévéhirdetés kerül a nézők szeme elé, a teljes reklámmennyiségnek pedig több mint a felét továbbra is az újak teszik ki – derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság...
- Hirdetés -

CMO

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...

Sikerült megválaszolni a Covid-szülte kihívásokat

Szalkai Réka Mastercard, marketingigazgató - Melyik volt az a könyv vagy film, ami az elmúlt időszakban a legnagyobb hatással volt önre? - Simon Sinekkel nemrég volt szerencsém együtt dolgozni. Igazi élmény volt nemcsak az előadása és azt...

Fontos a márka szerepének megtalálása

Juhász Péter Tibor Vodafone, márkaigazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Agárdi Szilvivel, a látássérült énekesnővel, Majkával és Téglás Botival, a fiatal hegedűtehetséggel készített több hónapos, komplex Red-kampányunkra, amely valós emberek valós történetein...

Készen állás és újratervezés

Nagy Zoltán Péter OTP Bank, marketing- és kommunikációs igazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Arra, hogy a marketing- és kommunikációs csapat, beleértve a lead ügynökségünket is, sikerrel tudott alkalmazkodni a megváltozott helyzethez. - Van...

A releváns megoldásokban hiszek

Liptay GabriellaKPMG, marketing- és kommunikációs igazgató- Mi az a 3 dolog, amit ajánlana egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva?- Legyen és maradjon kíváncsi, legyen „mindenevő”, olvasson és...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Újabb zöld termékek a Lidl kínálatában

A klímavédelem és a felelős vásárlás fontossága egyre inkább növekszik a hazai vásárlók körében. A Lidl Magyarország ezeket az igényeket szem előtt tartva, fenntarthatósági stratégiájának részeként új termékcsaládokat tesz karbonsemlegessé és az újrahasznosított műanyagból...

Fenntarthatóságban is jól teljesített a Telekom

A telekommunikációs szektor fenntarthatósági szempontból legjobban teljesítő vállalatai között jelölte meg a Magyar Telekomot az ISS Corporate Solutions a vállalat 2020. évi fenntarthatósági eredményei alapján. Az ISS ESG Corporate Rating éves szinten több, mint 100...

Zöld éttermet nyitott Debrecenben a KFC

Európában is ritkaságnak számít a gasztronómiai vállalkozások közt, Magyarországon pedig még egyedülálló ebben a szektorban a KFC október 14-én Debrecenben megnyitott új étterme. A beruházás a környezeti fenntarthatósági szempontokat követve olyan zöld megoldások beemelésével...

DATA